-
GAMEPOD.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reaper04
aktív tag
válasz AMD Power #9375 üzenetére
mindent ki lehet játszani (rejtett kapcsolók), akár egy hosszabb dróttal
Melyik a biztonságosabb módja az autó bezárásának? (kevésbé lenyomozható, másolható az "éterben")
Nekem van 1; kártyán nyit-zár gomb 2; ajtón a kilincsen egy gombbal csak zárni 3; ajtón a kilincs mögött csak nyitni érzékelő.
Érzésem szerint mindegyik ugyan olyan.szerk:
most jut eszembe... ha valamelyik "főbb" biztosítékot kiveszem?[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #9501 üzenetére
Igen ez a másik ok amiért nem vennék milliókért autót.
Az ilyen senkiháziakat én tuti, hogy Mátyás szigorral büntetném.
Melyik kezeddel nyitottad ki na akkor annak huss.
Az ilyen úgy se akar dolgozni felesleges neki két kéz.
Ki kéne már valami komolyabb büntetési tételt szabni, mert ez nem móka.
Egyszerűen Magyarországon nem éri meg becsületesnek lenni.Renault power
-
Laraxior
titán
válasz AMD Power #9516 üzenetére
Ez az ami ha szembe áll veled nem tudod hogy Thalia, vagy Clio
Egy szemöldök, toldat és probléma letudva"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Reaper04
aktív tag
válasz AMD Power #9537 üzenetére
Igen, ez a lényeg, hogy mindenki épségben!
Sajnálom amúgy a tütüt. Sok idióta miatt mindig az ártatlan szív....amúgy:
Nem tudja valaki véletlenül hol lehet tempomatnak adaptert beszerezni? Nincs gyárim, hanem olvastam egy rádiótávirányítós átalakítós dolgot a tempomattal kapcsolatba, azt szeretném megvalósítani, kicsit még lejjebb tornászni a fogyasztást -
FerNandor
őstag
válasz AMD Power #9544 üzenetére
hát ja, még az a szerencse, hogy 40-es szakaszon mentem... ha 60-70-es tábla lett volna... ax nagyon durva lett volna, így is baromi nagy volt az ütés.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #9546 üzenetére
letépte a lökhárítót amiben az érzékelők vannak.
a másik meg az, hogy az üzemszerű működéshez 5évente ellenőriztetni kell a rendszert, és ha szükséges pl. patront cserélni.köszi srácok, már csak egy bajom lesz, hogy az enyémben valeo a műszer csoport amit találok az meg mind sagem, meg jager.
na mindegy egyet felhajtok valahonnan.Renault power
-
laszlo168
senior tag
válasz AMD Power #9631 üzenetére
Pedig a polonak van nyomatéka rendesen, sosem a lóerőket kell nézni.
Emlékszem, mikor megvettem a 68lovas skoda helyett, a polot, azt hittem jóval gyengébb lessz a 60 lovas polo, hát tévedtem, háromszor úgy ment a polo, mint a skoda.
Aztán mikor vettem a 75 lovas thaliát, azt gondoltam az még jobban fog menni, hát nagyot tévedtem, jóval gyengébb a thalia, persze nagy fordulaton megy az is, de kajál is.[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #9689 üzenetére
Tulajdon képen a Thalia az a meghosszabbított clio szóval szerintem minden téren megegyeznek. Bár mondjuk én a Thalia csomagtartóját nem mondanám nagynak nem tudom miből szeretnél átcsücsülni...m1 es megane-omba jobban elfértünk mit haverom Thaliajában csomag terén mondom Mellesleg a m1 ránc felvarrt kombi változata vagy sedán ha kell a csomagtér 2000-2002ig ugyan ezen az áron mozog és szerintem egy kategóriával nagyobb jobban felszerelt gépek pl motor választékban ott a 110Le 1.6 16v ami már jól is mozgatja a gépet klímával megpakolva is
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
-
-
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #9775 üzenetére
és a lényeg :
Powering the Espace F1 was an 800 hp (upgraded from its original rating of 700 hp) 3.5-litre, 40-valve Renault RS5 V10 engine, as used in the 1993 Williams-Renault FW15C. As with an F1 car, the V10 engine was mid-engined (as opposed to the conventional front-engined layout) and the power was transmitted to the rear wheels via a 6-speed semi-automatic gearbox, also used in the Williams FW15C. The engine and transmission allowed the Espace F1 to accelerate from 0–100 km/h (0–62 mph) in 2.8 seconds, 0–200 km/h (0–124 mph) in 6.9 seconds and carry on accelerating to a top speed of 312 km/h (194 mph).
0-100ra 2,8 mp beteg lehet lef*stam volna a bokám benne még is csak egy 7 személyes családi gép
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #9799 üzenetére
Igen pont most nézem én is úgy látszik a franciák kicsit jobban figyeltek erre már akkor is ...bár mai viszonylatba nem tudom mennyit érnének el mert gondolom változott a norma
szerk: kényes de én szeretek bütykölni és ha lenne időm+felesleges pénzem kárpótolna mindenért az a csodás kis 20 szelepes moci de csak ezt venném meg német benzinesbe
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #9847 üzenetére
ezt már írtam neked én minden 2.-ik cserét mosással csinálom. az STP adalékot használom, nagyon jó cucc szépen kihozza a mocskot. egy biztos a ráírtakat be kell tartani!!!
azaz mész az autóval 5-10 km aztán beöntöd a tisztító folyadékot megemeled az alapjáratot (én meghúztam a gázbowdent és egy patentfogóval ráfogtam) 1500-2000 közé 10 percig járatod, majd leengeded. szvsz ahogy a tiéd néz ki én levenném a szelepfedelet és féktisztítóval telenyomnám aztán törölgetés tömítés csere szelepfedél vissza és csak utána adnám, hozzá a tisztító lötyit.szerintem a te kocsidból nagyon durva dolgok fognak kijönni.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs