Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • megyeri

    tag

    válasz Viktor0610 #3443 üzenetére

    Na ez király... Anyám Pannonos számáról mondtam le. Először én is a 1220-at hívtam, ahol a 6-os gomb lett volna a módosítások, de ha benyomtam, újrakezdte a dumát az autómata a köszöntéstől... Ekkor kértem egy ügyintézőt, aki minden áron jelszót kért. Mondtam a srácnak, hogy ha a bekapcsolásnál elég volt az ügyfélszám, akkor miért szivat most a jelszóval? No mindegy, hagytam szegényt, mert anyám ráadásul flottában van, de ilyenkor nincs üzletis ügyintéző, csak lakossági. Nézem a neten, hoppá mondom 1741! Ott egyből elkérte az ügyfélszámot, utána kiválasztottam a szolgáltatást és a lemondás lehetőséget. Ezek alapján sikerült megszívnom... Szerencsétlen anyám, egyszer nem lépte túl a számlák alapján az utóbbi fél évben az 5 percet hálón belül, csak a flottán belüli számokra, ami amúgy is ingyenes... Éreztem, hogy ezzel nagyot fog kaszálni a Pannon, mert sokan vagy elfelejtik lemondani, vagy ezek szerint a 1741-en megszívják... :(

    Ha hallgattam volna, bölcsebb maradtam volna?

Új hozzászólás Aktív témák