Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz sifarr #12423 üzenetére

    A minél hosszabb pihentetés pedig annak esélyét csökkenti, hogy a régi előfizető kapcsolatai az új előfizetőt felhívják.
    A hosszú pihentetés egyszerűen egy ügyfélbarát lépés. Viszont sok, látszólag felesleges, ki nem használt szám kell hozzá, ami költség.

    Mivel ha jol tudom fel evig koteles a szolgaltato pihentetni egy szamot, utana kiadhatja, szerintem semmibe nem fajna, hogy mivel a sajat szamuk, tudjak, hogy a kartya inaktiv volta alatt mennyi hivas erkezett a szamra es kellett eldobnia a hivast a kozpontnak, hogy no user here, siman csak szamolni kene, es ujrakiadas elott ha ez meghalad egy erteket, akkor meg pihentetni egy ideig, ha nem, akkor meg mehet ki. Lehetne ezzel gazdalkodni, csak akarni kene. Szerintem.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák