-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
BandiHUN
veterán
Van mindenkinek igaza.
Félig igazság,hogy "átírás",de náluk ez trükkösebb,és ezért is hívják tulajdonjog tisztázásnak,mert ez lehet,hogy 10 éves eset,és már rég kuka a teló is,amit vett mellé az illető,de rövidtávú esetben lehetnek visszaélések,stb...
A gond ott kezdődött,hogy a régi tulajt úgymond "inaktiválták" a rendszerben,és csináltak engem "újként",de mégse,és itt csúszott gond a dologba,hogy az email számhoz rendelt,és hogy 2 helyen is volt,a régi tulaj átment archívba,így inaktív lett.
Él a fiókom,be tudok lépni a Telenor honlapon,megy telefon klienssel,PC levelezővel,megvannak a leveleim is...
CSAK küldeni nem tudok,ha próbaként küldök a címre mailt,visszaír a daemon,hogy ilyen cím nincs.ÜFSZ-el beszéltem,de hiába mondtam,hogy a mail a fontos,eltereltek a Mytelenor-probléma felé,ami meg is oldódott,ott a gond az volt,hogy hiába regiztem újra,a számom ottrekedt a régi névre szóló loginban.
Ez jó lett,a mail nem.
Este irtam a FB-s Telenornak,ma kértek hívási lehetőséget,meglátjuk....az irásos hibabejelentés jobbb,az ember le tudja szépen írni,mi baja,elolvashatják x-en,x-szer,és rákészülhetnek,nem kedves,de zenélős,ide-oda irányító amúgy aranyos hangú lánykák+fél óra.Apróságokra jó az ÜSZ,de ilyen komplexebbre úgyis valami szakihoz küldik az embert.Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
313313
addikt
Azért ez így egy kicsit meredek... Aláír mind a két fél egy szerződést, amit a szolgáltató kénye-kedve szerint módosíthat, az ügyfél meg nyel nagyokat és fizet, mint a lakodalmas kutya? Akár a szerződött összeg x szeresét is?
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
kokokka
őstag
Kár őket védeni bármilyen oldalról is. Akkor van és eddig is akkor volt emelés amikor csak akarták. Állami beavatkozás ide vagy oda, úgy látszik veled és a szolgáltatókkal ellntétben nekem teljesen más fogalmam van a tisztességes haszon jelentéséről. Mondom ezt kereskedő szakmával zsebemben....
-
pinnacle
nagyúr
Kártyásként vettem, majd náluk függetlenítettem. Kérdeztem is az eladót, hogy miért nem adják vissza a pénzt, amikor a Samsung úgyis kifizeti nekik. Azt válaszoltak, hogy csak a beszerzési árat kapják meg. Ez tényleg Telenyomor. Mekkora haszon lehet, 42.490Ft-on? Egyébként a 306§ a Samsung garanciajegyén és a cserutalványon is rajta van. Valaki megtalálta már a Telenor ASZ-ban, hogy mi van akkor, ha nem javítható a készülék? Egyébként a csereutalványon is fel van tüntetve, hogy a "fenti típusú készülék hiányában Ft-ot átvettem illetve a pénzügyi rendezés (az alján). Egyébként én abban sem vagyok biztos, hogy csak a beszerzési árat fizetik ki, de ez már mindegy.
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
Fölösleges a vásárlás idején lovagolni.
Kapott egy csere utalványt a Samsungtól, amin szerepel, hogy Telenyomor köteles neki egy új készüléket adni, amennyiben ezt nem tudja teljesíteni, úgy a vételárat vissza kell fizetnie.
Ha ez így le van írva, továbbá jogszabályok is eként rendelkeznek, akkor hol normális dolog a levásároltatás....Vangelis: Hagyd rá, nem érti miről beszélsz/beszélünk...
Az egyébként elgondolkodtató, hogy menyasszonyom húgának kártyás díjcsomagját pannon/telenor mindig átrakta, mikor kivezetett az éppen használt tarifáját, ő meg csak pislogott, hogy milyen percdíjai vannak...
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
pinnacle
nagyúr
Akkor most nekem mit számít a vásárlás ideje, azonkívül, hogy a +12 hónap, nem érvényes a tartozékokra, illetve, csere esetén, nem kezdődik újból? Ráadásul ez csak a Pannon GSM-re igaz. Egyébként, a függetlenítés miatt nem is tudom, hogy Telenorosnak minősül-e? Regisztráltam a Samsungnál, ott már nem is bontják ketté.
Kár, hogy a helyszínen nem kérdeztem meg, hogy mire hivatkozva nem adják vissza a pénzt. Az ASZ-ban egyszerűen nem is találok semmit a jótállásról. Valaki tudja esetleg, hogy hol van ez leírva? Lehet, hogy azért nincsen benne, mert a készüléket áttételesen forgalmazótól veszem, ő adja a garanciát, így a Telenor nem is foglalkozik vele?
[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
Persze, hogy odamentem a Duna Plazaba. Egyébként ki az a Viktor? Jó lenne, ha valaki belsős is hozzászólna. Nem akarom elhinni, hogy én vagyok az első, aki visszakéri a pénzt, és a Telenornál, nem is hallotak ilyen lehetőségről. Se az eladó, se az üzletvezető, se az üzletvezető főnöke, se az ügyeletes vezető a 1220-nál, az ő főnöke már hazament.
[ Szerkesztve ]
-
pinnacle
nagyúr
Beolvastam neki ezt a kamu szöveget, de azt mondta, hogy nem helyes, mert a megrendelés módja a lényeg, ami elektronikus. Egyébként rá lehet valahol keresni, hogy a Telenort bírságolták már ezért?
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
Értem én, hogy védeni kell a Telenort, de:
- evvel a netes vásárlással is csak a Telenor kötözködik és náluk nincs elállás 8 napon belül (másik 2 szolgáltatónál igen)
- ha egy készüléket cserélni kell, azt cserélni szokták vagy visszaadják az árát, ha már nem forgalmazzák (legalábbis Vodafone, T-mobil...)
- ha menet közben változnak a szerződési feltételek (havidíj módosul, módosul a lebeszélhetőség, hívás mérés....) akkor minden normális szolgáltató enged szerződést módosítani, akár tarifahűség esetén is, vagy kedvezményt ad... (erre volt példa Vodafonenál és T-mobile-nál is...)Azt hiszem ezekből sok minden kiderül....
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
pinnacle
nagyúr
Szerintem ugyanaz a helyzet, mint a bolti átvétel esetén. Ott is aláírod a számlát.
Ebben az esetben is távollévők között kötött szerződésről beszélünk, azaz élhetünk elállási jogunkkal. Internetes vásárlás esetén ugyanis a felek csupán virtuálisan vannak jelen, melynek folytán a fogyasztónak nincs arra módja, hogy a termék valós tulajdonságairól – így például állagáról, méretéről, esztétikai minőségéről – meggyőződhessen.
Ezen információhiány kompenzálása érdekében biztosítja a jogszabály az elállás jogát, amelyet a teljesítés módjától függetlenül – akár személyes átvételről, akár postai, illetve egyéb kiszállításról van szó – az átvételtől számított nyolc munkanapon (!) belül gyakorolhat a fogyasztó.Az új törvény meg különösen érdekes.
21. § (1) Ha a vállalkozás a 11. § (1) bekezdésének i) pontjában meghatározott tájékoztatási kötelezettségének nem tett eleget, a 20. § (2) bekezdésében meghatározott elállási határidő tizenkét hónappal meghosszabbodik.
(2) Ha a vállalkozás a 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő lejártát követő tizenkét hónapon belül megadta a fogyasztónak az (1) bekezdésben meghatározott tájékoztatást, az elállásra vagy a felmondásra nyitva álló határidő az e tájékoztatás közlésétől számított tizennegyedik napon jár le.Egyébként szerintem tényleg arról van szó, hogy az emberek többsége nem ismeri a jogait illetve nem akar bíróságra járni.
-
pinnacle
nagyúr
nincs arra módja, hogy a termék valós tulajdonságairól – így például állagáról, méretéről, esztétikai minőségéről – meggyőződhessen.
Ezen információhiány kompenzálása érdekében biztosítja a jogszabály az elállás jogát, amelyet a teljesítés módjától függetlenül Érted? Lakáson, postán nincs lehetőséged megvizsgálni a telefont.Ráadásul az új törvényben már az "üzlethelyiségen kívül kötött" is szerepel.
14. üzlethelyiségen kívül kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés,
a) amelyet a szerződő felek egyidejű fizikai jelenléte mellett a vállalkozás üzlethelyiségétől eltérő helyen kötöttek meg;
b) amelyre vonatkozóan a fogyasztó tett ajánlatot a vállalkozásnak az a) pontban meghatározott körülmények között;
c) amelyet a vállalkozás üzlethelyiségében vagy távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz alkalmazásával közvetlenül azt követően kötöttek meg, hogy a vállalkozás – a felek egyidejű fizikai jelenléte mellett – személyesen és egyénileg kapcsolatba lépett a fogyasztóval a vállalkozás üzlethelyiségétől eltérő helyen; vagy
d) amelyet a vállalkozás által szervezett olyan út során kötöttek meg, amelynek célja a termékek vagy szolgáltatások fogyasztó számára történő értékesítése vagy népszerűsítése;12. A vállalkozás kötelezettségei a fogyasztó elállása vagy felmondása esetén
23. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.Kíváncsi vagyok ezt, hogy fogja a Telenor kimagyarázni.
Érdemes átnézni az új törvényt, még mintát is mutatnak a kötelező tájékoztatásról. -
Varszegig
veterán
b) pont: A telenor indoklása szerint épp hogy de:
"rendelet nem vonatkozik az online megrendelésre, mivel a megrendeléssel a megrendelő keresi meg a Telenort, aki a megrendelőt kívánságára - megrendelése alapján - keresi fel."De lehet itt jogászkodni, ez egy kib*tt nagy szemétség, amiért első körben adnék egy 10M Ft bírságot, minden nap amíg nem javítják további 10M-val megtoldva. Az kb. észhez térítené őket.
-
pinnacle
nagyúr
Továbbra is mondom, hogy mivel átvétel előtt nem tudjuk megnézni a telefont, ez nem bolti vásárlás. Egyébként szerinted, milyen vásárlás a Telenor webshopjában rendelt telefon?
Nem tudom a Telekom, hogy csinálja, új Dominósként, Pick pack ponton vettem át a telefont, SIM kártyát. Arra már nem emlékszem,hogy szerződést is írtam alá, vagy csak átvételi elismervényt. -
pinnacle
nagyúr
NFH-től is megjött a válasz.
A szavatossági jogait illetően nyújtott megtévesztő tájékoztatás miatt valóban bejelentéssel élhet az illetékes fogyasztóvédelmi felügyelőség előtt, illetve álláspontunk szerint amiatt is, mivel a vásárlók könyvi bejegyzésére nem érdemi választ adott az üzlet.
Felhívjuk ugyanakkor a figyelmét arra, hogy a felügyelőségnek nincs lehetősége kötelezni az üzletet a pénz-visszafizetésére. E téren jogai érvényesítése érdekében valóban bírósághoz vagy békéltető testülethez kell fordulnia.
Ezt megelőzően javasoljuk azonban, hogy próbáljon fizetési meghagyásos eljárást indítani a vállalkozással szemben az illetékes közjegyző előtt. A vonatkozó jogszabályt itt találja.
Fizetési meghagyást, még nem olvastam át, de ha jól emlékszem, ha nem szólnak ellene semmit, nyert ügy. Sokan megszívták, ha kidobták a kukába.Egyébként az üzletben azt is mondták, ha írok az egyedi ügykezelési csoportnak (telefonon megtettem), akkor is visszakapnám a pénzem. Kérdeztem miért kell ilyen felesleges köröket futtatni az ügyfelekkel, csak nem azért, hogy feladják? Erre nem válaszoltak.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Vagy például adott esetben egy flottánál a tulajdonos kialkudta a Vodafone-nál, hogy márpedig egy csökentettebb kiegészítő havidíjért cserébe szolgáltatást, például mobilinternetet kér, mert a tagok 70 %-a nem használja, így a szolgáltató is jól jár, mert egyébként viszi el az egész flottát. Na most az ilyen üzleti tárgyalások a Telenornál jóval nehezebben, vagy pedig egyáltalán nem működnek.
[ Szerkesztve ]
-
Sayuar
őstag
Kicsit furcsa hozzáállásod.
Tehát: pl elmegyek egy bevásárlóközpontba és ott egy helyen van minden, nem kell plusz költséggel számolni az utazás esetében.
"...kényelmesebb ... beülni egy gép elé.." Én inkább maradok az élő, emberi kapcsolatoknál.
Egy tesco-s plakát jut eszembe: felújítottak egy áruházat. A fél kasszát kidobták (a fél kasszást elbocsátották), majd önkiszolgáló pultokat tettek helyettük. Mindezt tetézték egy plakáttal: Tesco, munkahelyeket teremtünk.
-
club1
veterán
Ha megnézed az általam linkelt július elsejétől érvényes ÁSZF-et, akkor az is törvényi kötelezettség, hogy aszerint működjenek. Ha nem aszerint működnek, akkor az egyik jogszabályt, ha igen, a másikat szegik meg. Az ÁSZF a működésük alapja, a minimum, hogy napra készen tartsák, és nem attól eltérően - jelen esetben kivételesen az előfizetőknek kedvezőbben - számlázni.
-
MODERÁTOR
Nem te vagy a béna, de nem is csak humanoid tudja megrendelni.
A MyTelenor "Szolgáltatás rendelése/módosítása" oldalon lefele görgetve keresd meg a Tarifacsomagod, a mellette lévő 'Módosítom' gombbal tudsz belépni azokhoz a beállításokhoz, amiket keresel.
Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!
-
MODERÁTOR
-
zoli62
addikt
Nem felejtettem el, de a mobilpiacra vonatkozóan a harmadik szolgáltató 1999-es magyar piacra való belépése azért akkoriban inkább a Telenor/Pannontól hódított el ügyfeleket, Akkoriban még nem voltak triple pay szolgáltatások. Persze aztán az integrációval kialakult a versenyelőny.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Ezt cafolom. Ugy, hogy jelenleg epp t-* a tv, net, es mindket energia szolgaltatom. De a sorrend nem igy volt, es de, adott esetben ugralnek, az energiaval nincs ertelme mert az nekik netto veszteseg azaz nekem nem lehetne mashol olcsobb, viszont a statuszt egy ezres koruli analog tv-elofizuval is fent lehet tartani eves szinten tobb kedvezmenyert. De most muholdason vagyunk naluk, olcsobb mint a szinten idehuzott digi vezetekes. Voltam en mar minden kombinacioban, a vonalast amint nem arra jott az ingyen dolgozoi net visszamondtuk, tv volt upc, digi is, meg elotte naluk analog + kabelnet, szoval barmilyen kombinacio johet, ha nyero. Ja es a csomagokat is varialtuk nemreg szolgaltaton belul, mikor mar nem volt huseg.
-
MODERÁTOR
25 ezer forint alatti ár, feltöltőkártyás készüléket keresett fórumtársunk.
Nővérem hónapok óta használja a Youngot -hiba nélkül. Akkuja kevés használattal két-három napot bír, nem panaszkodik hibákra.
Nem volt más igény lefektetve, csak az ár.kammerer:
A kártyapótlás elvesztés esetén 5100 forint. Írhatsz levelet a Telenornak, hogy írják neked jóvá a költséget.Az IMEI-szám meg nem adása valóban érdekes, bár, ha nem abba a boltba mentél vissza, ahol vetted a készüléket, papírt nem tudnak újranyomtatni, csak max. kinézhetik a rendszerből magát a számot.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html --- olcsóbb lett!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Gumi és felni topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
- Asztalos klub
- Robotporszívók
- További aktív témák...
- TicWatch Pro 2020 okosóra
- Eladó Palit RTX 4070 Dual 12GB GDDR6X videokártya
- Fujitsu Lifebook E546 , 14" Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Fujitsu Lifebook E544 , 14" Kijelző, I7-4712QM, 16GB DDR3, 128GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Dell Latitude E6430, 14" HD+ Kijelző, I7-3720QM, 8GB DDR3, 320GB HDD, Nvidia 1GB, WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest