Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pacni120

    tag

    Sziasztok!

    Elég amatőr vagyok a témában, elnézést ha triviális a dolog számotokra...
    A problémám a következő: PC-t és PS4-et egyaránt használok, sokszor párhuzamosan. Egy monitorra kötöttem mindkét kütyüt egy HDMI elosztóval, amit egy kapcsolóval tudok állítgatni. Ez a része tök jól működik, de jelenleg vagy 2 fülhallgatót használok, egyiket az egyikhez, másikat a másikhoz, vagy dugdosgatom... A monitoromon nincs csak 3.5 jack. Valahogy szeretném összekombózni a kettőt, hogy elég legyen egy fülest tárolni az asztalon. Próbáltam fórumokon böngészni, átalakítókkal megoldani a dolgot, de nem jött össze. PLS HELP!

    1.) Hol szeretnéd használni a fejhallgatót?
    Otthon.
    2.) Milyen célra szeretnéd elsősorban használni?
    Játék, discord, néha 1-1 film.
    3.) Mennyi a fejhallgatóra szánt maximális összeg?
    Igazából a legolcsóbb működő megoldást keresem, de max 20k
    4.) Új vagy használt?
    Jó állapotú használt.
    5.) Circumaural vagy supraaural?
    Circumaural
    6.) Zárt vagy nyitott?
    Inkább zárt (nyitottat még nem próbáltam). Ha létezik olyan megoldás, hogy hallom ha hozzám szólnak, de az én játékaim hangja nem szűrődik ki zavaróan (tudnak aludni tőle mellettem, akkor ilyen alternatíva is érdekel.
    7.) Milyen hangzást vársz a fejhallgatótól, mi az, ami zavar?
    Előny, ha van rajta mikrofon, de nem feltétel, (akár vezeték nélküli is lehet, de inkább ne),
    8.) Honnan vásárolnál?
    Inkább belföld, de ez nem szempont.
    9.) Milyen forrással rendelkezel (miről hallgatnád)?
    AsRock Phantom gaming 4 x570 alaplap, PS4 slim 1 tb.

  • pacni120

    tag

    Sziasztok!
    Tudom ott a másik csoport, de abban bízva, hogy esetleg ismertek custom kábelt készíteni képes illetőt bedobom ide is. Elnézést az offért és köszönöm!

    "Sziasztok!