Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Szoval, bemesz a tesco-ba (hogy helyezzuk a keszuleket a megfelelo kornyezetebe, ahova szanjak es ahova valo is), es ket joghurt kozott meglatod ezt a gyonyoruseget.
    Es azt latod, hogy 560k, es ujonnan ilyen a minosege:

    Haaaaat, nem tudom, ki az, aki kiad ennyi penzt egy ilyen 3S1 gepre, de... Fogalmazzunk ugy, hogy igy ranezesre olyan a minosege, mint a gyarto uj logojanak. ;]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz KISDUCK #13 üzenetére

    Es az is ilyen, hogy rosszul nyulsz hozza es megvagja a kezed az illesztesi hezag kb? :D

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz direwolf #41 üzenetére

    Majd szólok az on-site engineer-nek, hogy holnaptól elvesszük a laptopját, és úgy fog dolgozni, hogy a hátára rakunk egy ifa akkut, a nyakára erősítünk egy darut, ami a feje elé lógatja a minimum 27" monitort, a hasára meg mehet az asztali gép szigszalaggal, a gép tetejére meg egy asztallap normális bill-egér kombóval, mert a prohardver okos népei szerint hülye, hogy laptopja van, és azzal nem lehet dolgozni.
    Biztos vagyok benne, hogy teljesen igazatok van és értékelni fogja az asztali perifériák és a nagyobb képátló extra kényelmét. :K

    Egyúttal szólok az utazós tárgyalós üzletkötős népnek is, hogy ezentúl extra feladott poggyászban asztali gép lesz nekik. :K

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz direwolf #43 üzenetére

    Igen, 8 oras munkarol van szo. :K