Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jakab66[hun]

    senior tag

    válasz Alu #18634 üzenetére

    Ha 60/2f hengert teszel rá, akkor elég neki a gyári főtengely, valami jobb csapágyakkal (SKF). Kicsit erősebb lesz, de nem fog hanyatt vágni. Ha 70-esben gondolkozol, akkor kell egy erősített főtengely is. Amennyiben egy alap 70/2f, akkor a kuplungban elég a kuplung tányér rugót kicsit vastagabbra cserélni a gyárinál, így nem fog csúszni. Ha még ettől is komolyabb faragott hengert veszel, pl.:70/4f, akkor kell az erősített főtengely mellé az erősített kuplung is. Itt lehet még variálni, van könnyített is, hogy többet forogjon, de ezekhez a hengerekhez már illik rezós kipuffot terveztetni, illetve másik gyújtást, és nagyobb karbit is rakni.

    Lényegében a te képzelő erőd, és a pénztárcád szab határt. A végsebesség/gyorsulás dolgot az áttétellel tudod variálni. Első lánckerék méret, van azt hiszem 12 fogastól egészen 17 fogasig. A váltóban is lehet variálni.

    (bár én ha ilyen komolyabb tuningban gondolkodnék, az első az lenne, hogy mz/etz elsővillát bele, és tárcsaféket neki, így a biztonságos.)

    Ha gondolod privátban tudok segíteni, írj rám nyugodtan.

    [ Szerkesztve ]

    Gipsz Jakab

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz Alu #18634 üzenetére

    Elsőre az mondom, hogy szerintem újítsd fel a blokkot, hetvenesítsd, mellé rá tervezett rezó, adj neki egy babetta gyújtást, és a gyorsulásnak jót tesz, ha négyes a váltó. Nagyon röviden ennyi :) De ha te nem vagy benne nagyon a sámsonokban, keress valakit, akinek van tapasztalata (csak vigyázz, hogy ne igénytelen szerelő legyen).

    mp

Új hozzászólás Aktív témák