-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #15632 üzenetére
A rendor amikor kijon, mar csak azt latja, hogy ott van az osszetort auto meg a motor. Attol meg az lehet kamu. Lehet hogy alapbol minden motoros balesetet kivizsgalnak. Egyelore nem tudom mi a nyomozas eredmenye. Viszont ez a biztosito hiresen kocsog tud lenni (KOBE). Siman visszadobjak a karigenyt mindenfele mondvacsinalt indokkal is, hatha nem kezdesz el perelni.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
A jogalap meg nincs meg hogy kifizessek, de kozben mar a kifizetendo osszegrol mar megy a vita.
Kormany csapkodast palyan is siman ossze lehet hozni. Ha van nagyobb bukkano (SKring), ott nyelen elemeli az elejet. De jo pelda amikor lapra dontott motornal kigyorsitason nyel gaz kozeli allaptban ahogy ul vissza az ember, akkor a kelletenel jobban belekapaszkodik a kormanyba, elemelheti az elejet. Amikor lerakja a kereket kicsit keresztbe, akkor jon a rodeo Vagy az attevos reszeken, ahol gazt kell huzni kozben, ott is el tud emelkedni az eleje ahogy izombol atforditjuk egyik oldalrol a masikra. Ezekhez jol jon a komanytelo. Beallitani meg minel gyengebbre ami mar eleget csillapit. Az hogy mennyire csapkodos, a motor erosen gumi fuggo is... Dunlop regen rettenetes volt, 200 felett nem ment egyenesen a motor. Most mar sokkal jobb. Pirelli vonal az sokkal nyugisabb...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Mutass a szelerol egy fotot es kiderul hasznalhato-e. Egy dot szam es keverek kod se art. Amig van minta addig ez a gumi bemelegitve tapad mint allat. 2.1/1.6-1.7 hasznaltam utcan. Palyan 1.9/1.15. Pontosabban palyan 2.1/1.55 melegen.
2 fele ulesem is van az egyik full muanyag a masik a gyari. Mindkettonek megvan az elonye. Az egyik kenyelmes a masikkal meg jobb motorozni
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
DOT szam mellett ott van a keverek. MOndjuk 6680.
Egy versenymotoron igy nez ki az ules. Ez gyakorlatilag a muanyaiog idom, amin van 1cm szivacs.
Motorozni ezzel a legjobb, mert minden rezdulest erzel. De nyilvan nem a legkenyelmesebb. Ha folyamatosan kanyarogsz, akkor ez kevesbe faraszto mint a vastag es puha gyari szivacs ules, mert ezen csuszkalsz ide oda, a vastag szivacsba meg belesuppedsz, es allandoan emelgetni kell magad kicsit ahogy ide-oda rakod magad a kanyarogban.
Ha az R6 gyari ules jo vekony es kemeny, akkor toljad azzal. A gixxeren a gyari ules brutal puha es kenyelmes. Ennek is megvannak az elonyei, de palyan nem a legjobb...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
"Futómű felújításról jut eszembe, yamahán mit érdemes cseréljek?"
Egy teljes szerviz nem art neki. Erdemes neked kiszerelni a futomu elemeket, es elvinni szakemberhez. Ezt evente jo megcsinalni a palyazol. Ha sokat palyazol akkor a villat evente 2x is megeri leszervizelni (olaj csere).
Ha mar szet lesz szedve, elotte meg kellene nezni hogy a rugok jok e a sulyodhoz. Ha valamelyik nem jo, erdemes kicserelni.
-
yodamastah
őstag
A rugostagot nem kell szetszedni, csak kiszedni kell. Nem tudom yamahan meddig tart, a gixxeren kb 5-10 perc kiszedni Fel kell logatni a motort spaniferrel a segedvaznal fogva.
Rugostagban ilyenkor kicserelik az olajat, kitakaritjak, es az uj olaj melett a gyar altal eloirt nyomassal feltoltik a gaztartalyt. Plusz atvizsgalasra kerul hogy minden rednben van-e belul.
Villanal ha folyik az olaj jo esetben csak szimmering csere.
Erdemes szakemberhez vinni, es nem lesz nagyon draga, ha te szereled ki es a kezebe adod. Deczi mindig jol megcsinalta nekem a motort, de beallitasokrol ne kerdezd, o inkabb a cross motorokhoz ert.
Racetech.com adatbazisa szerint az elso rugo (07 R6) .9-es az kb 75-80kg emberre jo. A rugosag 9.8-as, es hasonloan kb 80kg emberre jo. Ha 70-80kg korul vagy akkor szerintem nem lesz gond.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Na irt a biztosito hogy rendezodott a jogalap, fizetni fog... ugyhogy jovo heten kezdodik a hegesztes
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #15894 üzenetére
Nem nem... fizetni meg nem fizettek... az ki tudja mikor lesz... annyi tortent csupan, hogy most mar legalabb elhittek hogy megtortent a baleset, valamint a karokozo is lenyilatkozta hogy o a hibas. Szoval nem kell pereskedni A hegeszes egyelore a motor tovabbi vizsgalata lesz, a vazat ki kell merni, a telok allapotat jobban meg kell vizsgalni, aztan lesz meg valoszinuleg potszemle. Az hogy TK a motor vagy sem, meg mindig nem tudni...
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
[link] Csak az oldalkocsis resz miatt Egy ilyennel tuti falnak mennek az elso kanyarban
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
Hideg volt valszeg, es zsir uj gumi. A hatulja indult el, pedig tok lassan megy a kanyarban. A T1 pringen nem lassu, ez itt olyan 60% tempoval elesett. Lehet az utcai gumira felrakott konzervalo cucc volt ami nem tapad.
Poenra vettek, van ra zseton biztos A motornak valoszinuleg nagy baja nem lett, viszont a kavics elegge ronda nyomokat hagy, gyorsan palyamotor lesz ebbol
-
yodamastah
őstag
Wupsz ez elment szantani [link]
-
yodamastah
őstag
válasz csabyka666 #16328 üzenetére
Jo alacsonyra lotted be a koltsegvetest A jelen piaci helyzetben tenyleg vannak hihetelen vetelek. Joval valodi ertek alatt lehet teljesen jo motorokat venni, de a 300e kicsit alacsony limit. A kifogastalan jo vetelek inkabb ugy nez ki, hogy 1.2 helyett 8-900k-ert el tudsz kapni egy kivalo allapotu es egesz fiatal vasat. 300k-ert viszont nem nagyon adjak oda a jo allapotu motorokat, amire kolteni nem kell. 300k-ert meg egy 250es robogot se kapsz ami kifogastalan. Tudom mert tavaly probaltam egy csomot, es 300k korul volt baj mindegyikkel.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
Felpuhul a fek extrem terheles mellett (palyamotorozas). Altalanos gsxr jelenseg, valtozo melyik evjaratot es modell sorozatot mennyire erinti, valamint van szoras konkretan az egyedi modellek kozt is. Van akinek nagyon szar, van akinek csak kicsit.
Meg lehet amugy jora csinalni, lasd Kispataki is a gyari fekkel ment a gixxerrel a stock VB-n De azert van vele munka. Megoldasok kozt van az is, hogy pl nem kell annyit fekezni
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Euromotornal vettem sokmindent, komplett ruhazatot, kesztyuket, sisakot, taskat, tartozekokat. Ilyet hogy nem nyulhatok hozza valamihez, ilyet soha nem lattam. Persze a sisakot a kezembe adtak mindig, vacakoljon o vele amig leszedi a helyerol Miutan elkoltottem ott x 100ezret, utana folyamatosan fix kedvezmenyt (nem is rosszat) kaptam barmit is vettem ott. Ezen felul, barmilyen termekkel volt bajom, csereltek a termeket, vagy a hibas alkatreszt. (kesztyuvel volt baj, meg a schuberth plexikkel)
-
yodamastah
őstag
Abban a kanyarban toltam en is egy highsideot teljesen ugyanugy hideg gumival. Fejre/vallra erkeztem, 10-20 sec blackout. Ez reggel 9kor volt, 2 ora pihenes es szereles utan mentem vissza a palyara, es este 6ig motoroztam A sisak kuka lett, elraktam emlekbe.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Itt mar regen is ez ment [link]
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #16768 üzenetére
Nincs, es nem merik elkezdeni se ezt a projektet. Kb 1 honapig tartana bescannelni a palyat akkora nagy. Valamint oriasi lenne a modell, valszeg komolyabb gepeket is terdre kenyszeritene lekezelni ennyi adatot. Ezugyben elegge nagy a nyomas az iracing fele, de egyelore tolodik a nordschleife projekt.
TT nem is volt kepben soha, de egy 60km hosszu kozuti palyat megint csak nem fognak bescannelni
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
135 fokos latoszoggel tolom, pont amenyivel latom a monitorokat. Iracingben raadasul a 3 monitor egymastol fuggetelen 3 kamerat renderel a 3 monitorra, igy a lekepezes teljesen torzitas mentes. [link]
Normalis hungeroring valoban nincs senkinek. Remeljuk majr lesz De ez az egesz tema itt off....
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Hat sajnos a kozuti versenypalyat nehez 100% zartan tartani. Lasd: [link]
-
-
yodamastah
őstag
válasz fattyu #17052 üzenetére
Nem indexel nem aztjelenti hogy pl nem jelez kezzel. En is inkabb kezzel szoktam jelezni, azt nem felejtem kint (motorral 1000x konnyebb kint hagyni az indexet, es nem egy halalos baleset volt csak itthon belole).
Mint irtam sokat jartam index nelkul, semmi gond nem volt, jeleztem kezzel es kesz. Azert szereltem vissza az indexeket mert egyre tobb mindenert megy a basztatas sajnos. Bar az is igaz hogy allitottak meg amikor se index se tukor nem volt, es azzal foglalkoztak hogy a rendszam hogy all, meg hogy van e jogsim es biztositasom.....
-
yodamastah
őstag
Na meglett a lézeres vázmérés eredménye. A váz rendben, határértékeken belül minden, villák rendben
6 pályázás közben történt esés van a motorban + 1 közúti baleset, ahol belecsúsztam egy autóba.
Jól bírja a gixxer
-
yodamastah
őstag
Hát azért az újabb vázak nem olyan erősek (k4 az enyém) Bár a fene tudja.... mindenesetre ez a k4-5 600-750 elég jól bírja a zúzást ezek szerint.
Nem tudom mennyibe került, a szervíz intézte akinél a balaeset vittem a motort kár ügyintézésre. Majd egyben fizetek mindent. Kértem őket, hogy a váz és a futómű legyen mérve, mert ha megsérült, én nem akarok görbe vázú motort újra felépíteni, akkor inkább eladom a maradékot alkatrésznek.
Amúgy jobban féltem, hogy a korábbi esésekből lett maradandó vázsérülés, mert volt ott olyan eset ahol váznyúlványok szakadtak ki, meg segédváz tört 6 darabra, de úgy néz ki ez sem jelentett gondot
-
yodamastah
őstag
válasz csabyka666 #17629 üzenetére
Ha nincs pénzed új shoeire, vegyél HJC-t. 35-40ért kapsz teljesen korrekt sisakot.
-
yodamastah
őstag
válasz vendingo #17703 üzenetére
Jó esetben csúszol ja... rosszabb esetben, tolsz egy highside-ot, es 2 méter magasból esel fejre. De egy ártatlannak induló lowside 150-el is igen komoly pörgésbe mehet át ahol a becsapódó testrészek nem kicsit kapnak. Szóval nem olyan nagy baj az ha az ember fején X-Spirit van pályán is
-
yodamastah
őstag
Na most utalt a biztosító Kezdjük a motorépítést
-
yodamastah
őstag
Az egyik legjobb cucc a vesrah! Én még nem mentem vele, de azt mondják hogy az SRJL azonnal nagyon harap, és van aki ezt nem szereti. Persze van akinek meg ez kell Utca pálya kombóra az RJL passzol és inkább lineáris, és jobban fog hidegen is.
Fékbetét típus váltáskor erősen ajáénlott lepucolni a ez előző betét anyagát a tárcsákról! Rotorhone pl...
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #18606 üzenetére
Az hogy mi van fent a szelepekről nemtom Rá kell keresni
forums.13x.com a WERA fóruma. Ez egy kb 40 éves amcsi amatőr roadracing szervezet. Ennek a szervezetnek a fórumán ami infó eddig összegyűlt.... szerintem nincs jobb kereshető tudásbázis neten amatőrök számára. Úhogy nyugodtan lehet keresgélni, aztán ha nem találsz valamit, akkor kérdezz Korábban én is megtettem és segítettek de általában elég keresgélni. Rengeteg infót össze lehet szedni pályamotorozáshoz. Modell specifikus dolgokról, gumikról, futómű / geometria beállításokról, szerelésről stb...
A fórum létszáma: Threads: 166,162, Posts: 3,290,340, Members: 46,410
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz KoVee84 #18655 üzenetére
Déczi Feri nem fog vázat mérni meg ilyenek. Nincs hozzá semmi felszerelése. Prop Tech csinálta nekem a váz-villa mérést. Ha 2 esésnél csak elcsúsztál, és nem csapódott semmibe, akkor nagyon nem izgulnék miatta Főleg ha egyenesen megy a motor elengedett kormánnyal is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!