-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
En mostanaban azon agyalok, hogy be szerlek egy valamit es az iarnyjelzot x ido utan automatan vissza venne, mert allandoan kinthagyom
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #31690 üzenetére
Jut eszembe neked aram problemiad vannak ,ha mar led, akkor miert nem csereled ki a hatso egoket ledesre, ott a feklampaval egyutt lehet sporolni kb 25W ot, ami lehet eleg ahhoz, hogy ne kelljen a lampat lekapcsolgatni.?
A ledes iranyjelzovel is tudsz sporolni meg egy 20ast. -
csongi
veterán
válasz Daywalker #31697 üzenetére
Igen tudom!
De én is úgy emlékszem hogy a töltés rendben van,csak gyárilag gyengécske. De mindegy csak újra beszéltünk róla, ennyi
Nekem is szét szedve a vas, a hátsó telók nem rég jöttek vissza, sajnos nem javítható, de a szerlő szerint gépbe elfogadható értékeket produkált.SymbianOS: Erre találták ki a stb kockát, egyébként sem engedek rá 14,5 Voltot a 12Voltos ledekre.
vacs. Ha azt bezavarta fordított polaritással, és forró volt és szagos, akkor kuka!
Legalább 2 A-el tölt, így egy kis 10-an A-es akssit az ennyi idő alatt gajra vág.
De ha kihűlt, merítsd le és próbáld meg újra tölteni, lehet pár hétig még megy.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #31717 üzenetére
Vissza is küldte szépen a szerelő. Kérdeztem, tőle ez most akkor jó? Hát nem tudja mert nincs neki gyári adata ehhez a típushoz. Gépben, szerinte nem működött rosszul. Akkor mihez képest nem működött rosszul? Kérdezte mi a baj? Mondtam neki, hogy szerintem felüt a gátló. Jah az nem olyan nagy baj, akkor rossz ha ring és nem lesz kemény. és, hogy ezt nem lehet szétszedni. Igaz nem egyforma kettő, és a felső tartományban sem egyformán ereszti vissza.
De amúgy nincs baj vele...
Szurtyogó hangot hallat. Itt kipróbáltuk, felkeményedik, az apró csillapítások alatt, és nehezen áll vissza alap helyzetbe, és nekem ehhez nem kellett gép.
De lehet én nem értek hozzá
Nekem az jött le, hogy nem volt kedve vele foglalkozni, és eléggé érdekes egy vállalkozó, telefonon olyan érzésem volt, mintha nyűg lenne neki. Ha én nem keresem, hogy megkapta e a teleszkópokat, ugyan fel nem hívott volna. Hát ő nem igazán olvas e-maileket. Rendben van, megértem, de akkor ha már kerestem vagy 4* legalább a számom mentse már el ugyan
Szóval nálam átkerült a kerülöm kategóriába. Nem sírok és nem panaszkodom, ennek már két hete is van, hogy vissza ért a gátlóm. Csak hogy így rákérdeztél, gondom leírom
De hát nem azt mondtam neki, hogy kímélje a tárcám, igaz megkérdeztem kb mekkora összeggel számolhatok.Daywalker: Egybe préselt hátsó teleszkóp. Nyűgös valóban szétszedni.
-
csongi
veterán
Inni rendesen kell
Sracok: Nem azert irtem le mert nem jo szerelo, csak nekem nem ugy sult el ahogy en elkepzeltem. De ettol lehet jo szerelo, lehet csak olyan gondja volt van ami miatt csak most volt ilyen. Az aprilias fiuk javasoltak, es nem hinnem hogy rosszat akarnanak. Ez most igy sult el ez van .
Meg lesz idom vele vacakolni, most a foliazas es az uj motoros ruham projektje lekot, a gatlo mukodik ugy ahogy, ettol megy a vas, majd megoldodik ez is[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #31740 üzenetére
Akorul mondta nekem is /db. De ki is fizettem volna. Nah mindegy ez mar igy alakult, nezek valamit ebayen hatha talalok valamit.
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #31743 üzenetére
Szerinted, szerintetek, ez milyen lehet? YSS
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #31746 üzenetére
Szerintem is szép
bontottat nem akarok venni, mert az nekem is van
Igaz nekem a z olajos része is elég lenne, mivel a rugónak semmi baja. -
csongi
veterán
válasz Daywalker #31750 üzenetére
Reszben igazad van. Viszont ha van lehetoseg egy testesebb , szelesebb motorra feltenni azert a merete a motornak hobban erzekelheto. Pl k1200 lt. A fejlampa hasznalataval konnyen robogo meretunek lathato akar tukorban is. Es a tapasztalat az, hogy egy nagyobb dogot jobban tisztelnek az autosok. Egy sport motoron sajnos ezt nehez elerni . En az aprilian erzem , hogy jobban ervenyesulok igy hogy a motor szelesseget is latja , erzekeli.
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #31761 üzenetére
Autós szemmel nézd. Egy batár motort jobban tisztelnek. Miért? Már elhangzott. Szemből egy fényforrásból nehezebb a méretét megállapítani valaminek. De ha több fény forrás van, akkor jobban lehet érzékelni. ebből adódóan tudatalatti berögződés, nagy méret, gyorsan mehet. Egy 600-as vagy egy 125 ös szemből ugyan akkora, csak éppen nem ugyan annyival megy. Viszont egy Goldwing elég batár ahhoz,hogy jobban észre vehető legyen, de ehhez a karácsonyfa kivilágítás kell, ha csak a fejlámpa égne, azt sem látnák nagynak.
És ez általános, kevesen vannak a forgalomban olyanok, akik gondolkoznak is.
De van más tapasztalat is. Utolérem az autóst. Mielőtt nem volt fent a két ledsor kevesebben néztek a tükörbe, és húzódtak lejeb, most jobban próbálnak helyet adni, akár a lámpánál is, mert látja, hogy nem egy keskeny motor van mögötte. Persze ez %-an csak egy pár %, de érezhető, és ha kevés is, de ennyivel nőt, hogy ne csak lásson, hanem érzékeljen is. Mondom ez sport gépnél nem mérvadó, mert erőből megoldható, mire felfogná mi történik körülötte, a motoros már rég nincs ott. De nekem, jól jön, mert még ha kevesebb idő is kell egy előzéshez mint egy autónak, mégsem tudom végre hajtani annyi idő alatt, mint egy sport gép. És kell, hogy könnyebben észre vegyen.
TechArtistsúnyán írom ,mert ha helyesen írom akkor tapsikolós smájli lesz belőle
Krjúzer[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #31770 üzenetére
Elso gondolat.
Egyetertek , annyit javitok, nem ugyan ugy gyorsul.Masodik gondolat.
Egyet ertek. Xl a farkam es nem tudok l et csinalni beloe kisebb gumival.
A kepen lathato elhelyezes valoban max nagyobb fenyerot biztosit, semmi tobbet. Ami szurkuletben, de kozelrol nappal is kiveri a biztositekot mivel vakit. Mas iranybol vagy szogbol nem lesz lathatobb a motor.Korabban linkeltem az enyemen hogy van felteve. Az Lt- re is szeles pontot talatunk, es egybol erezheto lett a merete. Volt szerencsem Goldwingal is egyutt gurulni. Karacsonfa budos nagy meret. Latva az autosok reakcipjat, es ismerve a gondolatmenetuket. Tiszteltek, ennel nem teljesen ugy gondoljak, hogy megvedi oket a kaszltni. Mas kerdes, hogy idiotak, de ez van, ez az atlag.
Harmadik gondolat.
Azert a sport gepet irtam, mert nem volt kedvem felsorolni az osszes " keskeny" motort.
De sport motoron nagyon nehez szeles pontot talani.Negyedik gondolat
Nalam alapertelemezett a fejlampatol leheto legnagyobb tavolsagra tenni, vagy a legszelesebb pontjara.
Mivel a szabaly nem pontos meg, es atgondolatlan, de legalabb a hasznalhato valtozas iranyaba mutat, ezert remelem jo lesz a vegen. Ha ugy kell a fenyeket hasznalni mint az autoknal akkor semmi ertelme.
A kodfenyszoro hasznalhato motoron, annak megvannak az eloirasi, hova lehet szerelni. Remelem esszeruen atgondoljak es ugy alkotnak szabalyt. -
csongi
veterán
válasz fattyu #31786 üzenetére
Engem már szopatott le a vas városban lámpánál. Töltés kevés volt , és megette az áramot. Nah azóta folyamatosan a töltés visszajelzésre van állítva a műszerfal.
SymbianOS: Szerintem jó lett, bár én sötétítenék rajta, mert éjszaka engem zavar az erős műszer világítás. Az országúti vissza jelzőt leragasztottam, mert egy idő után a kék fény nagyon zavart. próbáld ki egyszer hogy letakarod a műszereket, és semmilyen fényük, vagy nagyon kevés legyen. Klasszissal többet látsz, és a műszereket is lehet figyelni.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
-
csongi
veterán
Progresszív rugót merre érdemes keresni ?
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #31920 üzenetére
Ahha! Elsőt keresgélek, elmélet szinten játszom vele.
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #31931 üzenetére
Az már meg volt. Most 10W olaj van benne, de lehet beteszek 5w-et.
A hátsóról leszedtem a rugót. Az egyik még éppen vissza tolja magát, a másik meg sem mozdul.
Sajnos mivel gázos, ezért kukázni kell .
A kínai teleszkóp jó lenne, de annak a rugója iszonyat erős és vastag, és nem is progresszív. (Quad)
A löket hossz ist kevésnak találtam, megy vissza hétfői napon. keresek tovább. -
csongi
veterán
válasz hunboy1974 #31934 üzenetére
álló helyzetbe melegítsd fel a a motort, majd középálványon ha van egysbe hagyd alapjáraton menni, és kuplungolj és próbálj váltani. Ahhogy Daywalker is mondta valszeg letapadtak a lamellák.
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #31937 üzenetére
Eddig 2ből kettő vissza azt mondta nem lehet, Sajnos a lezárása miatt. De van még pár cég, ls körbe küldöm a fotót, hogy mit szólnak hozzá
De már eszembe jutott, hogy egy keleti vasnak Pl JWA 350-nek az utángyártott telóját is megnézem
Igaz hogy 210Kg a motor, ebből a jelentős súly a közép tengelyen van és nema lengéscsillapítót nyomja, mivel ez robogó.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
-
csongi
veterán
Jó ez a japán!!
Az hogy milyen hibákat ejt azt ne vegyétek figyelembe. Se oktató se más motoros nincs a pályán. Mivel nyitottnak tűnik, bárki bemehet gyakorolni. Ha oktatás van, akkor tuti van forgalom, is mert a többi motoros is közlekedik. Nekem nagyon tetszik!!!Még mindig a gátlókkal kínlódok. A 3. helyről is csak azt mondták nagy valószínűség szerint, javítható, de...
És a de miatt már 40K felett járok, és benne van a felesleges postázgatás és, hogy kukába kell dobni.
Ez viszont nagyon szép -
csongi
veterán
válasz Daywalker #31971 üzenetére
Igen olvastam, és rendeltem már kintről
Áfával is még jó lennék, mert 40K alatt lenne az ára párban.
De itt jön a dilemma, ha ennyire pici a különbség akkor melyiket? Újat, ami lehet hogy gagyi kínai valóban, vagy a lehet meg tudjuk javítani? Posta költség az előző elkűldéssel meglesz 5K, vagyis a 10%-nál tartok a vételi árnak Vajon melyik újamba harapjak? -
csongi
veterán
válasz yodamastah #31978 üzenetére
Nah igen, ez a félelmem nekem is meg van!
De most volt kin Viktor és biztosan megszerettek minket, és tuti jót küldenének a Magyar elképesztő felvásárló piacra -
csongi
veterán
válasz hcstuning #32015 üzenetére
Meg az sem kell! A felonto nyillason egy fecskendo segítségével veszel ki olajat.
Amitől fekete lehet meg az olajad. Azt mondtad tolasra indult mikor elhoztad. Ebből arra következtetek hogyy hidegen vette le az olajat, es szurot meg nem cserélte ki. Na ettől is gyorsan sotetedik az olaj. -
csongi
veterán
Sisak igazítás: Én kivettem a szivacsot, kézbe vettem egy tálkát aminek rendesen volt rádiusza. És a nikecelen nyomtam összébb egy picit a kritikus helyen. Nekem fejtetőn és homlokon nyomott.
Tudom így változik, meg úgy változik,,,,, stb.Motor vásárlás:
Milyen fajta motor érdekel?
Napi ingázás, meg túrázásra akár egy 650 Burgman.
Váltós túra 650NT, BMV RT....stb
Napi futkározás mellé nem javaslok, idomtalan motort. Nagy szívás ha elázol,,,, stb. plusz a túrásabb vasakat zárható dobozokkal lehet felruházni.Ha lehet könnyebb vasat keress, napi használatban már meg is lehet utálni a nagy tömegű motor rángatását, kezelését. De ha 1M körül van rá, akkor én két motort vennék, Egy 250-400 közötti napi futkározós robogót, és egy 6-700K közötti túra vasat.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Ma hívtak a teló szervizből. Egy hétre vállalták
Remélem jó is lesz ! -
csongi
veterán
válasz Daywalker #32093 üzenetére
Jaja. Kárászy bevállalta, és nem is mondott halálos árat. Nem nyavalygott, hogy miért kell, vagy nem is tudom. Annyit kérdezett, melyiket szeretném javíttatni? Mondtam neki, hogy az egyik szar a másik meg fos
Kellene nekem két jó lengéscsillapító.
Rendben, egy hét kb és szólnak, mi volt belül, mit cseréltek és mennyibe kerül. 17-21K között lesz darabja.
Egy pár új 90K. Olaszba szétnéztünk, kint van barátom. 70-80K között van.
10 éves az alkatrész. 40-ért ha tényleg jó lesz akkor megéri, nem beszélve arról, hogy környezet kímélőbb, mint kidobni
Úgy hogy most izgulok, és remélem jó leszkcsa: Ha nitró sem szedi le... Festett felületen vigyázz vele, mert matt lesz a festék.
Gumisnál lenni kel oldószernek, mivel a millás felniken sem lehet rajta hagyni a cuccot. Drága motyó ezért nem kenegetik.
Ha nincs más akkor próbáld feláztatni, brigéciollal, de az pár napot igénybe vesz mire feloldja, ha feloldja.
Vagy féktisztító, de ez is mattá teheti a felületet.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #32098 üzenetére
Ha elkészül, akkor az Fórumon is közzé teszem, bár ott már lassan én leszek az utolsó mohikán
Remélem, hogy fejlődtek.Daywalker: Hamarosan kiderül, mit sikerült kihozni belőle
Láthatósági csík. Nekem a kabátomon lesz elöl és hátul. Az jelent valamennyi lóerőt, vagy csak én leszek erősebb ?
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #32111 üzenetére
Mindenféleképpen jelzem
Mindjárt megnézem az újakat, mit bénáznak? Annyi minden le van már írva, ha csokorba szednénk egy a szervizek tapasztalatait és tudását is lesöpri az, ami ott van erről a típusról -
csongi
veterán
válasz DigitXT #32151 üzenetére
Nekem is kettő lenne, ha lenne rá keret
Amúgy a 4-500Km túra sem probléma ennek a méretnek már. Nekem annál inkább Egy 500 túra után letörök a motorról. Nem a motor hibája, velem van a baj. Az íróasztal mellett sem bírok pár óránál többet, mert állandó a testtartás és beáll a lapockán az izomzat.
Amúgy 250-es burgi volt ezelőtt, ő lenne az egyikm és mellé egy 7-900 ccm túra vas. -
csongi
veterán
válasz Teasüti #32161 üzenetére
Az hogy tudsz motorozni nem egyenlő a rutinnal.
A rutin a forgalomhoz kell és az adott helyzet helyes felismeréséhez. A motorozási tudás, pedig a helyes kivitelezéshez.Én azt javaslom, vizsgázz le. Ott lesz lehetőséged motorra is űlni. Most már lrgalább 600ccm-es az A korlátlan oktató motorja. A vezetési órákon el tudod dönteni kb mekkora gép az amit el tudnál képzelni magad alá.
A robogóról alkotott képed nem helyes. Egy Maxi robesszel is le tud gurulni a gyógyszer, és igen tud meglepő is lenni
Vannak előnyei és hátrányai is. Ki kell próbálni mert lehet róla beszélni, de a próba után lehet igazán érteni miről van szó.
Kis ccm-es motornál, a váltási szám magas!!
A kisebb súly miatt, kis sebességnél könnyebben kezelhető, de ha nem csak tötyögés van akkor a nagyobb tömeg sem probléma már. Kezelési tudástól függően.
És itt még csak teljesítmény, méretekről van szó. A kialakítás típus még szóba sem került. Szóval vizsgázz, űlj fel minél többre. Még ha nem is tudsz vele menni, a testhelyzet is sokat számít, és azt már állóhelyzetben is kipróbálhatod
Aztán ha van egy fátyolos elképzelés, akkor lehet évjáratokat nézegetni meg ilyenek: Persze a Honda sosem romlik el -
csongi
veterán
válasz Teasüti #32174 üzenetére
Mint már írtam nekem az első vasam egy 250-es burgonya volt. Felavatás képen egy 900Km -es túrával kezdtem RT- LT- meg minden, ami túra motor csak lehetett a csapatban . Egyedül cuccal, 90-100-as tempóval tartottam az iramot. Sajnos a Magyar utak ebbe bele csúnyítanak. Nem fog zavarba jönni egy kis balatoni motorozástól . És ne vond össze a moped kategóriás robogózást a maxi vasakkal. Olvass el pár tesztet, már csak a megítélés miatt is érdemes . Ezeknek egy nagy ellenségük van a MAGYAR aszfalt vagyis ami helyette van.
Én nem vennék elsőnek öltözéket Veszel egy szép kezeslábas bőrrucit aztán beleszeretsz egy plexis túravasba, és ott gyullad rád az egész cumó , de lehet fordítva is. Meg van a cordura ruházat és a sport motornál kötsz ki, és pálya szerelmes leszel, oda meg bőr kell
Szóval keresgélj, olvasgass, nézegesd a motorokat, melyik tetszik, melyik milyen, mi az előnye hátrány, milyen fajta motorozás érdekel. Nehéz elsőre jó vasat venni, és megtalálni az irányt. Főleg 27 évesen (Nem lenézés, ne érts félre)
Én ha akkor kezdem e,l tuti lett volna sport gépem, meg minden, mert a változásokat követtem volna.
De ez én vagyok. Mindenki adhat tanácsot, de olyat nem fogsz kapni ami rád szabott!!!
Mert neked kell döntened, neked kell megélned ezt az egészet.
És megint csak ismétlem magam, nem az a lényeg min ül, hanem az hogy ki ül rajta.
Vagy személyre szabottabban, mindegy min, a lényeg, hogyan ülsz rajta. -
csongi
veterán
-
csongi
veterán
válasz Kolondrum #32194 üzenetére
Magyarország jobban teljesít! Szeged!
Vendigó: .
látod, tátva marad a szád -
csongi
veterán
válasz Daywalker #32197 üzenetére
Ne szopjuk be brokit, hogy MagyarprszagMagyarorszag jobban teljesít.
A használt motor piac is hiába emelkedett, ha az árak szépen a béka segge alá mennek, mert a szar jön be sajnos arra van pénz. Ezért is nem cserelek. Magas költségek, mindennek feltoltak az árat. Fiskális politika. Április 6!!!!!Ksca: milyen 500as?
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz vendingo #32220 üzenetére
Így néz ki a kipufogóm vége, mosás nélkül
Szerinted értette valaki is miről volt szó a hirdetésben ?
Tökéletes hiba mentes, Atlantic
Nézd már meg azt a fordulatszám mérőt!! Á nincs elektronikus baja ugye. Lehet kezdeni egy KB 40 ezres feszab cserével is akár[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen