-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #30965 üzenetére
Pedig a futura inkább túra sport mint a bandit
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #30972 üzenetére
Ha fülig nem is, de ha úgy jönnek ki a lépések, most olyanom van , de vallom, hogy véletlenek nincsenek.
Más. A festés lehet, hogy fóliázás lesz a végé, ez a VTN fólia.
Várok ajánlatot, és kiderül melyik lenne kedvezőbb. persze nem az egészet, csak egy az oldalának egy része lenne. Kíváncsi vagyok kinek mi a véleménye. itt egy kép, a piros satírozott részek lennének carbon mintásak. -
csongi
veterán
válasz canniball #30983 üzenetére
Nekem tetszik, es ez a fontos. Inkabb csak ovatos statisztika ha eladasra kerul a sor akkor szazalekosan hogyan is allhat a dolog, de ebbol nem akarok messzemeno kovetkeztetest levonni. Inkabb csak nint tema van jelen .
Jah es nem matrica. Ez olyan mintha festve lenne lakozott.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #30994 üzenetére
Erősen csajos, már bocsi . Bár a leg egyszerűbb megoldás, egy flip-flop réteget ráfújni, és máris fickóssá lehet varázsolni. De van fényező a csapatban és ő jobban érti ezt. A fehér részek szépek. Mit nem adék egy fehér ülésért
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #31049 üzenetére
Ez teljesen így van.
Bár szerintem nem a 10-20-30-50 ezerrel van gond, hanem a használat mikéntje ami többet nyom a latba. Pl legutóbbi motoros felvonuláson az üveghangig forgatott gépekkel felforralt vízzel álltak is ki szépen a sorból. . Ezt el játsza párszor, és a vevő sosem jön rá. Csak jönnek a hibák, szelep leszakad, fos hengerfej stb. pedig meg volt minden szerviz..... stb.
Szóval a rendszeres szerviz sem minden. Örök igazság, nézd meg a tulajt, megtudod milyen a motor
Az meg tényleg egy Magyar f@.ság, hogy tekerjük az órát mint barom. Saját magunkat verjük át nem kicsit
Minden spot- sport túra "hamar" hamarabb szét forog mint a kis fordulatú motorok. De ezek is csak akkor ha normális bánásmódban volt részük.
Nekem a robesz 4-4500 között forog 100-110-es tempónál, próbálom így növelni az élet tartamot. Közben meg félig fekvő hengeres, és ezzel sem lehet mit kezdeni.
A szét használat meg a használat között van némi eltérés.
És tényleg nem kell álmokat kergetni, felesleges!
Most mentem át egy kazal hirdetésen, mindegyik szervizelt tip-top. elsőre induló eldölve sem volt soha, sőt garantált 20ezer kilométer....stb.
Igaz a fele lebukik a leírásban, mert fogalma sincs az adott típusnak a szerviz intervallumáról .
Talán a túra motorok mennek legtöbbet el km-be. De ki a tököm hiszi el, egy K-LT-RT 15 éves vasba 45 ezer van és most hozták be külföldiából . Holott a Németeknél ezek a motorok, Pan- Gold..stb 100ezer felett mennek. Találtunk jó párat ami 200-at elment. De biztos vagyok benne, hogy megfelelően használva.
Szóval itthon felesleges is az Km számláló. nekünk bőven elég lenne egy szerviz számláló, amit nullázni lehet azt csókolom.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #31096 üzenetére
Jah! Mindig mindent megkapott a motor amit csak kell Vízforralás kuplung égetés, szabályzási fordulaton a maximális üzemidő! Szóval ezek 20ezer km-es hú de karban tartott motorok, és a motorosok is a tudás legjavát mutatják.
Amúgy a kipufogót meg lehet javítani a képek alapján. De szerintem egy igazi kipufogós szaki aki jobban látja ezt. Én pl a Burgonya kipufogóját szét akartam vágatni, mert zörgött a belsejében valami. Elvittem a kipufogóshoz. Azt mondta tegyem le majd ő átnézni. Hát persze hogy nem kellett. A kipufogó cső hegesztés engedte el, amit én nem vettem észre, de ő a rutinos szemével kiszúrta. Mentem érte, hogy mi történt a "szétvágott" dobommal, és mutatja, hogy itt hegesztet. Tegyem fel ha tovább zörög, akkor mennyek vissza és akkor szétvágja. De azt is hozzá tette, ezzel neki már nem lesz dolga. Nem is lett
Vagy, a Suzuki Wagon R-re feltette a Swift katalizátort úgy, hogy a wagoné a toroknál van a swift meg alól a kipufogóba. Szabta varrta, és a közép katalizátort feltette a torokra. Annyit mondott, hogy egy év garancia, de emiatt már nem megyünk hozzá, ha csak össze nem törik a katalizátor.
Ez volt a második alkalom , mikor próbáltam okos lenni. Többet nem Oda viszem, elmondom mi a baja, és mikor kész szól hogy kész, úgy hogy előre megmondja mennyi az ára. Nem a legolcsóbb a pasi, de amit megcsinál az garantáltan jó. Ha elbassza nem kérdez, hanem kijavítja szó nélkül.
Szegedi a pasi, lehet megérné elküldeni neki a képeket, és telefonon megbeszélni vele mit szeretnél.
Kicsit szűkszavú -
csongi
veterán
Majd figyeljetek csak meg. Ez lesz a kelendobb kategoria. A kintrol behoztt vasak amik gyarilag fojtottak bejonnek hivatalosan A2be muszaki utan fojtas ki, es muszakira vissza. Ember nem lesz aki muszakin atnezi hogy valoban benne van e. Mekkora eselye van hogy lemerik a padon a teljesitmenyt? Vagy hogy egy kpm az utszelen szetszedi, mert rendor tuti nem fog ezzel bibelodni. Ha valaki nem kiabal hogy az o motorja alakitott, senki ra nem jon kishazankba. Ez egy kiskapu amit nyitva hagytak, es nem ez az elso es nem is az utolso.
Ennek akkor csokken le ha az A2 kategorias modosithato motorok ara emelkedik, akkor nem lesz penzugyileg ertelme a mokolsanak.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Warpig #31184 üzenetére
Tulajdon képen mérlegelték mit veszthetnek, vagy mit nyerhetnek. Nyertek pénzbe nem is keveset , egyszer.
De az A2 egy használható kategória, a vizsga díjakban pici az ár különbség. A spórolni magán a motoron illetve a járulékos költségeken lehet leginkább. Majd annak a korosztálynak lesz ez igazán gyere be, akik így tudnak majd húzni jó pár évet a két jogsi közötti időn, mert az A2 és A korlátlant is letenni, már egy fél 5-600ccm öregebb motor ára. Szóval nem kapkod, majd 25-30 évesen csinál korlátlant talán.
18 évesen A2 majd 24 Évesen A korlátlan 6 év eltelik de ez csak 6 szezon . A nagy motor "-korlátlan" piac zöme pont ez a 5-600ccm motorok, ezek árban elérhetőek, motorozhatóak. Minek cseréljen A2-ről? Azért hogy költsön rá? Azok mennek tovább akik nagyobb vasra vágynak és van is pénzük a rá. Legyünk reálisak, ők vannak kevesebben. Pont azt a kategóriát találták meg ahol még van érdeklődés és van piaci mozgás ami még értékesebb kategóriát jelent. Az A korlátlannál 27 óra a vezetési idő az A2 nél 17. Aki 18 évesen leteszi és motorozik, annak mi a tökömért kell még 27 órát vezetnie egy vizsgához? Ezért nem fizetnek ki még 100ezret, hogy egy ugyan olyan ccm es motort vezethessen mint előtte csak nagyobb lóerővel.
Még az elején vagyunk nagyon. Figyeld meg ezek lesznek a sláger vasak. Pont úgy mint a 125ccm es rendszámtalan robogók.
Szóval minél nagyobb a csóróság annál nagyobb a kényszer a stiklizésre. -
csongi
veterán
Mondjuk ezt a 3-4 evente cserelelst nem igazan ertem evente legyen egy atlag hazsnalat 60-120 ora kozott a fejen. Ennyire szar a minoseg, vagy vakitanak, hogy ne csokkenjen a forgalom?
Es hiaba vennek 100k feletti sisakot akkor is cserelni kellene. De korrekt akkor lenne, ha vissza venne, es ujra hasznositana. -
csongi
veterán
En ezt megoldottam led szalaggal. Ogaz nincs benne az e jeloles. De nem is a lezerkard Fem nyerejut tettem fel. Meg este sem zavaro es nappal is lathato. Muszakin pedig egyszeruen leragasztom szovetes szalaggal, ember legyen a talapan aki eszre veszi
-
csongi
veterán
válasz Djuree #31366 üzenetére
Jah. Mondjuk valóban nem sok értelme van napi 3-4-5száz kilométereket motorozni, 10 napon át, főleg nem 20 fős csapatba.
Nyűgös, rengeteg idő megy el. ekkora létszámmal, napi2-max3száz bőven elég, és lehet nézelődni is, és sok más program is belefér, és másnap is van kedve az embernek motorra ülni, és nem lesz félhalott mikor haza ér. . -
csongi
veterán
Próbálja felverni a járólapot!
A lényeg az utolsó protektor. Szerintetek, jó lehet?
Az hallatszik, jóval kisebb a puffanás, mint a másik kettőnél. -
csongi
veterán
válasz #25954560 #31406 üzenetére
Minősítés, adatlap .
Ezt eddig a forcefield protektoroknál láttam. -
csongi
veterán
válasz #25954560 #31410 üzenetére
Ne érts félre! Nem azért linkeltem mert ez mérvadó . Pont azért likeltem, mert nekem is fáj, mint ahogy Integranak is Van még egy pár idióta aki üti kalapáccsal, de ők a betont akarják felverni.
A hang eltérés csak észrevétel volt csukán. Ha lenne ennyi eszük, hogy úgy tesztelnék, hogy a másik oldalt egy nyomásérzékeny lapot tesznek és az ütés ereje is mérhető volna, akkor kiderülne mennyi energiát enged át.
Van neki egy ilyenje is De ilyet összehozni egy végzős diák is tudna mit vizsgamunka
A lényeg, hogy kutatok tovább. Mondjuk a minősítést azért nem osztják csak úgy brahiból, gondolom -
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #31417 üzenetére
Köszönöm a linket.
Mivel most készül az új kabátom, és a régiben a váll, könyök protektor elfogadható, de a gerinc egy napozó polifoam mindössze, ezért nekem megfelel árban és minősítésben az sas-tec is. 10k ért most lehet kapni ,ennyit áldozok rá. Az új kabátban meg ehhez lesz kialakítva hely.vlevi: Igen az adatlapja szerint is 3ms alatt keményedik fel.
Arra leszek kíváncsi, hogy a kabátban az alsó része mennyire nyomódik össze az állandó terheléstől.
De majd úgy alakítjuk a háló feszességét,szorosságát hogy egész felületen tartson.
Még vadászok hálós-szivacsos anyagot, a többi meg van[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Háát nekem is sikerült 10 percig folyamatosan szitkozódnom.
Április 6, aztán ha mégsem akkor tipli!
De ezekkel az intézkedésekkel, csak a "népszerűségük" nő. Remélem a bitófa tetejéig[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz TommyGun #31460 üzenetére
Óvatosan a fúrós polírozással, mert könnyen baj is lehet belőle a magas fordulat miatt.
Gépi polírozás egy másik kategória. azt előtte több szemcse nagyságú pasztával tisztítják ki a lakkot.
Ha nem akarsz kárt okozni magadnak, akkor vegyél folyékony súrolószert, finoman körkörösen "súrold" át a lakkozott felületeket, ha lámpa karcos akkor azt is lehet ,vagy az erősebben karcos plexit is.
Mosd át bővizzel. Majd a teknős kék pasztájával az egész motort átkenheted. A nem festett, lakkozott műanyagokat ne, mert fehér foltot hagy, amit nehéz letakarítani. Majd a hsználati utasítás szerint, kézzel dörzsöld át. Ha ez meg van akkor elég évente 2-3 alkalommal csak pasztázni a vasat. A légykakak sem marad meg rajta, teljes vízlepergető. A plexin is tökéletesen működik.
Jó kis meló egy 6-8 órát el lehet vele pepecselni elsőre. Utána már egy óra alatt meg lehet csinálni -
csongi
veterán
válasz hcstuning #31497 üzenetére
380V AC.
Vagy jó rálátással egy sniper.
Ha meg le lakatolod valahova, akkor lehető legerősebb lánc-lakat kombó.
A többi nem sokat ér, ha valaki el akarja vinni elviszi.Köszönöm a kuplungos tanítást , más mint autóban. , nah de ha lesz váltós motorom akkor, ezeket újra tanulom.
Fattyú: Erről már cserélünk eszmét. A lényeg,. ne várd el másoktól a kresz szabályainak a betartását, ha te sem tartod be a rád vonatkozóakat, és ebben benne van a sebesség betartása. Tudjuk, van az előírt, és van a relatív gyorshajtás. De csak a leírt fog érvényesülni, az betartható, és számon kérhető, a másik ellenben nem.
Motorral te vagy a gyengébb, és ez ellen nem lehet tenni semmit. Annyiszor kellett lemondanom az elsőbbségemről motorral, és más kresz szerint is megillető jogokról, hogy azt felsorolni nem tudom. De nem teszek mást, mert én húzom a rövidebbet, hiába van igazam. Az más kérdés, hogyan lehetne ezeket a faszokat, megtanítani. Egy biztos, anélkül nem megy, ha mi sem tartjuk be a szabályokat.
Emlékszem mondtad, hogy megfelelő körültekintés mellett, húzod neki. A videó alapján itt te is meghúztad volna?[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz huszi.gyb #31500 üzenetére
Kocsinál nem igaz!
Főleg egy első kerék meghajtásnál. A kuplung a végén kell. Egy kinyomott kuplung öngyilkosság, így egy hirtelen irányváltás egyenlő egy autó eldobásával. De kanyarban is elszállsz mint győzelmi zászló, csak nyomd be a kuplungot. Ne próbáld ki nagy sebességnél!![ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Az én véleményem szerint, 5 évente ebből is kellene újra "vizsgázni" vagy legalábbis fel eleveníteni a tanultakat, pont úgy mint a kreszböl!
Tudom sokan egyből hőzöngenek emiatt. Csak mikor ott fekszik a kedves illető a kocsiba, és fogalma sincs róla a "segítőnek", hogy egy ütőeres vérzést hogy szorítson el, vagy egyáltalán meggyőződjön róla, vannak e életjelek, akkor is hőzöngene?
Ugyan ez a helyzet a kreszel is!
Napi szinten közlekedünk, akár gyalog akár, járművel, járművön! iszonyat probléma, a szocializáció, legfőképpen a tömeg közlekedési eszközökön.
És ha 5 évente kellene egy 45 perces kresz lap kitöltésével, újra számot adni a tudásunkról, akkor kb 15-20 év alatt normalizálódna helyzet. Persze alapértelmezett, hogy nem bőrlehúzás lenne a cél. Pár ezer forint még viselhető lenne, és lassan eljutnánk oda, hogy közel egyformán tudnánk a szabályokat, és nem generációs szinten menne a tudatlanság
10 éve vizsgáztam, b ből, 2 éve A bol. de szerintem nekem is rezegne a léc a kresz lapnál.
5 évente pedig, újra volna egy kis kényszer, hogy átnézze vagy újra tanulja az aktuális szabályokat. -
csongi
veterán
válasz huszi.gyb #31578 üzenetére
Osztrák testvérek okosan intézik
Iskolában kötelező tananyag, és nem az a fontosabb, hogy 15 évesen mérnöki szinten számoljon statikát!
ezer meg ezer jó és használható példa van előttünk, itt mégis a szart utánozzák. de hát véletlenek nincsenek .
Magyarország, én így utállak -
csongi
veterán
válasz polimorf #31582 üzenetére
Igazad van részben.
Nem bánnám ha fülükbe jutna, de csak akkor ha valóban nem pénzszerzésről szólna.
De lehet is törölni a hsz.t nehogy elolvassa valamelyik okos engem meg jól kihagynának belőle....nah nen márAmúgy pont ezért kellene jobban tudni az elsősegélyt, hogy merjen döntést hozni a segítséget nyújtó.
Merjünk felébreszteni valakit, akár egy sallert lekeverni, és ilyenek. Informálódni, kontaktust létesíteni.Egy megtörtént eset.
Sajnos édesanyám agyvérzést kapott két évvel ezelőtt. ( most jól van él és virul szerencsére )
Apám engem hívott elsőnek, és nem a mentőket. Mikor megláttam a folyosón.. nah nem kívánom senkinek.
Apám kétségbe esve próbálta behúzni a szobába, hogy felfektesse az ágyra, miközben epilepsziás kisebb rohamai voltak Anyámnak, eszméletlen és tudatlan állapotában.
Mit tehettem? Stabil oldalfekvés, amennyire tudtam, és komolyan nehéz dolog egy ernyedt testtel megcsinálni.
Fej hátra légutakat szabaddá tenni. És folyamatosan szólítani, hátha reagál. Meg kellett tartani, hogy ne verje magát még jobban össze. Közben a mentőket hívni. ez kb 3-5 perc alatt játszódott le.
Ezt nem azért írtam le mert hős vagyok!!!!! De az biztos, hogy ha nem lett volna elsősegély oktatásom, fogalmam sem lett volna arról, mit is csináljak.
Tudom, felmerülhet a kérdés, és ha gerince sérült, vagy nyak csigolya eséskor...stb. Ezek csak kifogások, és felesleges kérdések. Döntse el mindenki magának. Vagy a vélhető problémák miatt aggódik, vagy hagyja megfulladni? Mert hát lehet hogy .....
Miért is írom ezt le? Mert ez bárkivel bármikor előfordulhat. Nem csak útszélén kell alkalmazni a tanultakat!!!
Szóval, nagyon nem szabad félvárról kezelni!!!
Másik eset!
Salakmotor edzés!
Amatőr motoros, nem hivatásos versenyző.
Elesett, és első ránézésre kiugrott a válla.Lefejtettük a ruhát. Hát vazze nem csak kiugrott, hanem elszakadtak a szalagok, meg ami csak tudott, a lapockája felcsúszott a válla helyére. Amint bevitték, aznap este meg is műtötték.
Ott állt mindenki, és nézte szegényt. Alig bírta tartani a karját. Eszükbe nem jutott volna hogy a pulóvertből csináljon egy tartó kötést a nyakba. Én kötöttem fel a karját szegénynek. Tudom ezzel nem gyúgyult meg, de az adott szituba a lehetőséghez mérten segítettem.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz TommyGun #31592 üzenetére
Ez az akku kábel dolog... hát, Ha valaki egy össze tört autónál azzal kezd el matyakolni, hogy leszedni....
Nagyon jó körülményeknek kell lenni ahhoz, hogy hozzá is férj, maradjunk ennyibe
Nem beszélve arról, hogy honnan tudod hol is van benne? Hátsó ülés alatt? Motorház tető alatt, vagy a csomagtartóba? Szerintem felejtős! Élet mentése a fontosabb, mire megtalálod az akksit és kikötöd a körből esélyesebb hogy kigyullad az autó, vagy kiér a mentő -
csongi
veterán
válasz Archer #31601 üzenetére
&rew:
"muveltebbeknek philips), a ket imbusz, az a keves kulcs es szigszalag bar mostanaban a szigszalag kimaradt, de asszem visszarakom. az mindenre jo."
Vagy PZ rendszerű
De a szigszalag az mindent visz, MacGyver is tanúsítjaFattyu:
Épp ez jutott eszembe, hogy szép napsütés idő majdnem száraz utak, motorra csábító... de nem lehet teljesen kerek azért ilyenkor tekerni, csak hideg van ... erre tessék, az elszántak mégis -
csongi
veterán
Én meg csináltam egyet magnak, a 15cm2-es papír 4-5ezer + potsa költség, basszák meg .
És 6ezrenként cserélhetem.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen