-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz Micsurin #106126 üzenetére
"Kár, hogy ótvar idő van. "
Nézném a Superbike közvetítést, de egyelőre csak annyit látni a Spíler1-en, hogy Melandri ül a boxban, nagykabátban, a hősugárzó előtt. Assenben kb 5° van, néha ki-kisüt a nap, de amikor beborul, akkor valami havaseső féle hull az égből."egy kétkerekű verzióját szívesen kipróbálnám"
Akkor tavaly nem voltál sem kecskeméten, sem Parádon. Mindkét helyen volt MT-09, sima is, SP is. DL-650 után nagyon érdekes. A 3 henger miatt a hangja nem jön be mindenkinek, nekem nincs vele ilyen bajom. Én a Tracerre vagyok ráizgulva, mert én inkább a hosszabb gurulásokat szeretem, 183 centihez jól jön a kényelmesebb üléspozició. A DL után azt mondanám, a blokkja vajpuha selymességű. Ami persze nem igaz, mert egy 1000-es négyhengeres biztosan még simábban jár, és az is igaz, hogy pl. az új 1000-es V2-es V-Strom is jobban bejövős motorikusan, mint a 2004-es DL.
De a 3 henger az egy más világ. Tudják ezt nagyon jól, akiknek Wartburgjuk van[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Micsurin #106149 üzenetére
Őszintén, minden tisztelettel mondom, ha évi 60.000 ft motoros berkekben valakinek oszt, szoroz akkor ez egy olyan hobbi amit tényleg jó szívvel nem ajánlanék ezeknek az embereknek....
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
#16741888
törölt tag
válasz Micsurin #106223 üzenetére
nyilván 20 éve sem ment senki soha ismeretlen célhoz. Ne tegyünk már úgy hogy a GPS az egyetlen megoldás ismeretlen hely megközelítésére A GPS egy kényelmi eszköz, de anélkül is lehet bőven létezni. Amúgy meg nem azt mondtam hogy Rossinak kell lenni, hanem azt hogy egy alap járműkezelési gyakorlat szükséges mielőtt elkezdi valaki a kényelmi extrákat használni. Nekem teljesen mindegy lehet máshogy is csak ne csodálkozzunk az évi x baleseten...
-
Xero
nagyúr
válasz Micsurin #106249 üzenetére
Ráadásul sérülékenyebb leszel és jön a még nagyobb gáz.
Nagyapám II. VH-ban lezuhant repülővel. Bokája szétment de összerakták. Rá pár évvel volt egy síbalesete. Ott teljesen szétment. Egész életében bicegett, a bokája 4x akkora volt mint a normális és teljesen kicsavarodott. a lábfeje.Ezek azok a részek amiket képtelenség helyrehozni rendesen. Nekem "csak" a könyököm ment szét egy síbalesetben, de én sem fogom soha a büdös életben 75%-nál jobban kiegyenesíteni azt a karomat, mert a fele már hiányzik az orsó csontom tetejének.
[ Szerkesztve ]
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #106472 üzenetére
Pedig annyiból simán kijönne a különbözeti, és egy életre meg van oldva a korlátlan jogsi. Én is - az A1 után - A2-es kategóriájú motorban gondolkodtam (és lett a GS500), mégis a korlátlant csináltam meg, mert mi van ha rám jön a hoppáré, és vén fejjel egyszer vennék egy nagyobbacska csoppert? Totalbike fórumon beszéltek rá a srácok, hogy feltétlenül a korlátlant csináljam. Szerintem igazuk volt.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #106472 üzenetére
Győrben is vannak hasonlók, csak térkővel, de nem emelkednek ki az aszfalt síkjából.
Pl. az Árkád mögött kettő is van egymás mellett. Senki nem szokta körforgalomnak tekinteni rajtam kívűl, simán átmennek rajta, én meg szabályosan indexelek is.[ Szerkesztve ]
-
julius75
aktív tag
válasz Micsurin #106475 üzenetére
Azért "A", mert egyszer kell megcsinálni, és egy életre elfelejtheted a vizsgázás nyűgjeit.
Én is A2-őt akartam, és hálás vagyok a motoros barátoknak, hogy addig b@sztattak míg végül korlátlan lett.
Te is minden tekintetben jobban járnál, ha most nem is hiszed el, de az idő majd úgyis bebizonyítja. Hallgass néha a jótanácsra.... -
canniball
nagyúr
válasz Micsurin #106475 üzenetére
És miért nem jó neked Vácon vizsgázni? Tisztább, szárazabb, biztonágosabb érzés; nekem eszembe nem jutott emiatt Pestre rohangálni...
Rendes körforgó meg van a Tesconál ha arra vágysz. Csak vigyázz, mert sokan azon is elsőbbségadás nélkül átvágtáznak, hiszen ha ők egyenesen hajtanak akkor nyilván mindenki más is úgy fog.
Ja meg van a Mol kút mellett is. Meg a város túloldalán az M2-nél is. Kedvedre válogathatsz![ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
runner 125
nagyúr
válasz Micsurin #106539 üzenetére
Miért 150k kiadás egy zsanértörés?
Bármelyik notebook alkatrészes shop-ban lehet venni bontott zsanért pár ezresért, de az új is szerintem max 15k .. Egy kis szereléssel pikk pakk cserélhető (yt is tele van how to anyagokkal)."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz Micsurin #106539 üzenetére
Kicsikét túltolod már ezt az aggódást, majd meglátod tavaszig mi jön össze, teljesen felesleges addig azon izgulni mire lesz pénzed!
De lehet mindig jobb áron találni gépeket, pl ilyet is.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
vendingo
veterán
válasz Micsurin #107232 üzenetére
Még van bő 120 ezer a nagyszervizig, éppen csak bejáratós. Inkább szervizeltetek ritkán drágábban, mint olcsón gyakran.
HSM: én túrázni használtam a gépet, volt, hogy naponta, 2 naponta belement 1 liter olaj. Horvátországba is 2 liter olajjal mentem le nyaralni, de volt, hogy ott kellett vadásznom hozzá. 1l/1000km annyira nem vicces egy 4-5000 kilométeres túrán. Kuplunglamella is úgy elkopott 50000 alatt, hogy Macedoniából úgy jöttem haza, hogy az uccsó 200 kilométeren izomból kellett rugdosni a fokozatokat. A végén már nem is váltottam, csak érjek már haza. A szerelő traileren vitte el, annyira szar volt már. Nagy szar az sv blokkja. Mostani gépem 30 évesen több kilométerrel 100x külömb mint az sv volt 10 éves korában negyedannyi futással. Szerettem a motort, amíg működött rendesen, amint elkezdett szarakodni, elpateroltam itthonról.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
HSM
félisten
válasz Micsurin #107234 üzenetére
Ezekkel az árakkal +30K a V elrendezés.... Nem hiszem, hogy a Suzuki alkatrészei lényegesen drágábbak lennének, főleg egy olyan gyakori típushoz, mint az SV650. És oké, a szerelési ár +3500Ft, hű.
(#107235) Moleman: Erre, amire keresel, szerintem jobb motor nem is létezik, mint az NC750-es széria. Izgalommentes, de azért valamennyire megy, ha húzod, takarékos, és alapvetően alacsony fordulatra kihegyezett a blokk.
(#107241) vendingo: "Nagy szar az sv blokkja."
Ezt mondod egy ismeretlen előéletű, 10 évesen vett, elvileg 30K km-el megvett [link], elsőgenerációs SV blokk alapján, amiben nyugodtan lehetett ennek a 3x-osa is 10 évesen.
Ja, és amit sport szűrővel használtál, és nem is tisztítottál az előírt időnként... [link] És érdekes módon 45k km-nél már aggódtál az olajfogyasztás miatt [link]. A tökéletelen porszűrés miatt esetlegesen bekerülő por simán megehette belül a dolgokat, ami után meg jön az olajfogyasztás.
Tehát összességében se azt nem tudjuk biztosan, hány km volt a motor futása, se azt, hogy normálisan szűrt levegőt kapott-e, de a blokk szar.... Vagy csak a szokásos user error. Érdekes módon nekem egy deci olaj nem fogyott még a motorból a 22 000km alatt, amit az utóbbi években beleraktam....(#107243) vlevi: Öcsém pl. a futómű dolgot úgy érzékelte, hogy az FZ1-el simán átmegy azon a vasúti átjárón akár gyorsabban is, ahol korábban az SV650-el erősen kellemetlen volt.
[ Szerkesztve ]
-
dave0825
őstag
-
vlevi
nagyúr
válasz Micsurin #107453 üzenetére
Elmondanám, a gyári Yamaha plexiben sincs semmi.
Voltam 1000-es szervízen, rákérdeztem, megnéztük, tényleg. Egymás mellett állt egy rakat Yamaha, különböző típusok, és volt, amelyikben van DOT szám, van, amelyikben nincs. Telefonon beszélt a srác az importőrrel, és az van, hogy több beszállítója van a Yamahának, némelyik nem rak bele. De E betű egyikben sincs -
vendingo
veterán
válasz Micsurin #107462 üzenetére
A kiskéstől a motoralkatrészán át minden szart onnan rendelek.
Ugyanezeket a vackokat árulják itthon átcímkézve 10x áron.
Most néztem ki magamnak egy tartalék feszültségszabályzót (20$) és egy tartalék benzinpumpát (35$)
Ezek itthon véve horror áron lennének. Jelenleg is ilyen filléres pumpám van, remekül muzsikál, és nem 80 ezer volt....
Fékalkatrészt meg hasonló biztonságtechnikai cuccot viszont tuti nem vennék aliról.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #107530 üzenetére
Én erre autós (saját) példát tudnék mondani:
- volt egy '94-es évjáratú 1300 köbcis, 12 szelepes (hengerenként 3!!!) karburátoros öreg Honda Civicem. Abba is 91-es kellett elvileg, akkor még ólmozott 92-est lehetett kapni, azzal is használtam. Egyszer tévedésből az akkori (ólmozott) 98-assal tenkoltam csurig, és a kocsi SOKKAL jobban ment, meg egy bő fél literrel kevesebbet is kajált, így pénzemnél maradtam. Attól kezdve mindig a jobbikat kapta.- utána a már injektoros Renault Cliómba, Thaliámba, Yarisomba is öntöttem az előírt 95-ösnél sokkal drágább benyát: egyik sem ment jobban tőle egy dekával sem, és nem is kajált kevesebbet belőle - abszolút pénzkidobás.
- kis Honda 125-ös csopperem meghálálta a magasabb oktánszámű benzint (annak a kis motornak brutálisan magas volt a sűrítési viszonya), a mostani GS500-amba viszont tök mindegy, nem észrevehető a javulás az OMV95 és OMV100 között.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #107537 üzenetére
Azért írtam, hogy az az öreg Honda még karburátoros volt - lehet ebben a megoldás, fene tudja.
A jobb benzinnel sokkal könnyebb lett előzgetni, mert egy alapvetően gyenge motorú, nagy kasznis kocsiról beszélek:A későbbi, hengerenkénti injektoros autóimnál - mint írtam - semmilyen különbséget nem lehetett észre venni magas oktánszámú, prémium benzinnel, így természetesen csak a szokásos 95-össel jártam velük. A 11 éves Ceed kombimba még eddig nem próbáltam prémium benzint...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Micsurin #107544 üzenetére
A GS alacsony sűrítésű, az még tehénhúggyal is elmegy, nem tud profitálni a nagyobb kompressziótűrésű, drágább benzinből. A korszerű injektoros autókban meg van kopogásérzékelő - ott ha meg van a minimálisan elvárt oktánszám, onnantól kezdve szerintem mindegy neki.
Ha az ősöreg Honda autónál nem tapasztaltam volna, hidd el, én is mesének tartanám. (Még arra tudok gondolni, hogy azt az öreg Hondát gyárilag sokkal jobb benzinhez tervezték, mint amit anno itt Magyarországon az akkori ólmozott 92-es tudott)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Micsurin #107891 üzenetére
boiracer? Azmegmia?
runner 125:még mindig nem értem miért baj, ha valaki több mindent kipróbál, és úgy választ. Ez olyan mintha 2 étterem közül mindig csak az egyikbe mennél be enni, mert azt ismered azaz isten, közben a másikban kétszer annyit adnak és finomabb is, csak nem tudsz róla.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Burt1793
veterán
válasz Micsurin #107891 üzenetére
Ja, kézi váltóval nagyon adja ez a motor a civic-ben, volt hozzá szerencsém, álom az a váltó. A cvt viszont nem tud fickós* lenni, sajnos.
* amennyiben a fickós a robbanékonyságot és közvetlenséget jelenti.
Úgy tényleg nehéz lesz motort választani, ha a kalapban benne volt egy kombi mazda 6, vagy egy langyi chr hibrid és egy gt86 is.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Micsurin #107889 üzenetére
Soproni kórház: Különösebben nem akarom részletezni mi történt ismerőssel, de az orvosok beküldték a szülőket a gyerekhez, hogy vegyenek végső búcsút, mert órákon belül megfog halni, már nincs értelme semmivel se próbálkozni. Addig erősködtek a szülők, amíg átszállították Győrbe az illetőt és azóta is él, igaz kisebb nagyobb testi fogyatékosságokkal.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- OLED TV topic
- Minden ami hőszivattyú
- Sorozatok
- Napelem
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Tippmix
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen