-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #19585 üzenetére
Burgonyámon sikerült 1000rpm-el vissza venni a fordulatot utazó sebességnél. És nem éreztem, hogy annyira a teljesítmény maximum alatt működött volna. Jelenleg is sikeresen vissza vettem, az Atlantic 500-on Kb 600rpm-et. Annyira rossz hogy 4 liter alatt fogyaszt.Tény hogy lassabban gyorsul, de valami valamiért. Mivel nem városi motorozást akar, így a teljesítmény "Csökkenés" nem hinném hogy eget verő lenne. Ellenben hosszútávú használatkor nem mindegy hogy 7ezret vagy 6 ezret pörög a motor. Nem mondtam neki hogy cseréljen váltót. Csupán annyit hogy hozzá kell nyúlni, ha 125 robogóval szeretne 1-200Km-t folyamatosan gurulni.
Én meg elég nagy butaságnak tartom szét forgatni, mert úgy annyira gyorsul, és jaj de jó. Később meg megy a sírás hogy alig mentem és máris eszi az olajat.
Sztereotípiáról annyi ha vissza olvasol, akkor konkrét szívásomat írtam le. Elég sok olasz robogóssal előfordult az elektronika gyengesége. Nekem azért állt le menet közben, mert a töltés nem volt elég.Nem mondtam hogy hány V-nak kell lenni a töltésnek. Ez is jó pát tényezős kőr. Mivel nem jártas benne, ezért kár lenne részletekig belemennie. Megméri, ha jó akkor jó ha kevés akkor alkut képező tényező.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #19604 üzenetére
Hasznos . Köszi!
Egyről beszélünk, csak másképp. A lényeg annyi a részemről hogy, az utazó sebességnél, kisebb fordulaton használható a motor. Az áttétel apró módosításával, és a görgő súlyának a változtatásával, alsó fordulaton megindul a motor, és nem kell a csúcs közelében járatni. Persze mindennek ára van. ez a gyorsulás rovására megy. Hosszútávon nem városi motorozásnál megéri. Persze ez is típus függő melyik rendszer mennyire engedi forgatni a motort. Az enyémnek 7200rpm-en lenne a nyomaték csúcsa. Nah most ha 130-nál ott forogna elég rövid életű lenne a vas. 5500 felett nem érzek nagyobb erőt, csak nagyobb fordulatot. Eddig 4800-5000rpm-el forgott a motor 100-as tempónál. Most 4200 körül van. nem érzem hogy nekem szükségem lenne még a "hiányzó" fordulatra. A lényeg ha lehet kíméletesebben is használni akkor mért ne tegye meg az ember?
A tuning lényege a nagyobb teljesítmény, ennél pedig az élet tartam növelés, és a takarékosság. -
csongi
veterán
A Duke is ezzel a blokkal megy, valaki már linkelte korábban. A tesztben dicsérték.
Kezdőmotor téma: Ha már valakinek van A jogsija akkor vegyen 400-650 közötti gépet. Tökéletes kezdőmotor. Egy két szezon és kiderül merre tovább. Onnan bármerre lehet elmozdulni, teljesítményben kivitelben.
Daywalker: Sejtettem Csak a víz miatt kotyogtam bele.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz yodamastah #19755 üzenetére
Mindketto total karos. Kar ertuk. Ez kurva nagy zako. Akar egy fat is ossze szedhetett volna, es szerencse hogy nem jottek az uton
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #19776 üzenetére
Milyen sisakot szeretnél? A blogomban van egy sisak teszt olvad el
Sajnos ez ilyen, nekem is várnom kellett 1 hónapot
TommyGun :
Igen nekem is jobban teszik a Burgi , De a pénz nagyúr. Egy kategóriával feljebb van a 650. Nekem a Kockáb Atlantic van a bálna. Megszerettem . Egy igazi köztes állapot a 400-és a 650 között.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #19995 üzenetére
Gumi csere?
-
csongi
veterán
Sziasztok!
Aprillia scarabeo 150 2000 evjarat.
Normalis az ha menet kozben bekapcsol a huto ventillator? A mutato a piros jelzes alatti utolso vonasig emelkedik majd vissza hul egy vonasnyit, maximum. Ugy hogy nincs benne termosztat. Inditas utan eleg hamar kimuzdul a mutato. Olaj nincs a vizbe viz nincs az olajba. rendesen nem lehet kilegteleniteni. Egy pici levegot mindig tol ki magabol. Lehet kezdo hengerfej tomites? Egyszer meg lett forralva. -
csongi
veterán
válasz Integra #20144 üzenetére
Ez sajnos ilyen.
Tegnap gurultam egyet Ujvidekre. Nah ott kell esznel lenni. Zaro vonalnak nincs szerepe. Varosban 70el siman radbeloznek. De ezutan az orazaguton sem megy tobbel. A hatar kozeleben Ada Becej.... eleg sok autos lehuzodik az ut szelere mikor meglat a tukorbe. Csak par motoros ertette a jobkezes koszonoset Inkabb csak neztek visszafele, mert nem tudtak ki lehet honnan lehet ismeros ?
Meg divat a fenykurtozes koszones teren.
Ettol fuggetlenul erdemes egy napos turat tenni, a var nagyon szep, hangulatos teraszok, a Duna a labanal folyik. Es a nemzeti parkban lehet jot dontogetni, igaz inkabb tura motornak valo az aszfalt, nem pedig speed gepnek. -
csongi
veterán
válasz Szakbarbár #20178 üzenetére
Fekezessel. Mennyel vele es vasalad meg picit hamar meg melegszik es kiszarad.
-
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #20195 üzenetére
Olajat cserelt, de a fek kapcsolok meg nem mukodnek. Akkor sem hinnem el ha kerdezne . Azon az egy vagy 1,5 liter olajon ne muljon csereld le. Ha csak olcsobb olajat teszel is bele Pl Mol, akkor is jobb, mert azt tutira tudod hogy friss es milyen tipus. Levego szuro sem lesz egyszeru. Ha szivacsos akkor moshato. Ha papiros akkor lehet megoldhato Olajos vaghato szurovel. Egy lap kb 1700 Ft. Elonye hogy tisztihato, hatranya hogy surubben kell. Hosszu tavon megterul az ara. Vagy fel is tehetsz egy sport legszurot. Azt is olajzni es tisztitani kell, torkosabb lesz a hangja, de az is lehet picit dinamikusabb lesz a moci.A hatso fek bovdenes? Gumi cserekor ugy is kiszeded a dobfeket. Csiszold fel, a fek kulcs tengelyt zsirozd be. Ha tudod es van lehetoseged akkor esztergalyossal szabalyoztasd ki a dobot. Ellenorizd a ferodol vastagsagat, ezt elol is nezd meg. Mivel kis kobcenti konnyu motor egy jo nevu ferodolossal ujra is ragasztathatod. Nehez lesz hozza alkatreszt talani. Ebay talan, az meg honapok is lehetnek. Fekfolyadek csere egyszeru. Jo eselyel a tartaly fedelen fel lesz tuntetve a Dot szam. Szerintem a dot3 jo lesz bele. Elso gumi csere lesz, ugyhogy ezt is megcsinalhatod. Vedd le a feknyerget, vedd ki a beteteket. Mosd el, brigeciol fogkefe es forro viz csodakra kepes Tisztisd meg a munka hengereket, majd egy pici olaj es nyomd vissza. Zsirozd be a csuszo csapokat.Szereld fel a feket kompletten.Lazisd meg a legtelenito csavart, es huzd meg lazan. tegyel ra csovet lehetoleg atlatszot. Vedd le a tartaly fedelet, injekcios fecskendovel szivd le a tarzalybol a folyadekot majd ontsd bele a frisset. Nyisd meg feknyergen a legtelenito csavart. Ne pumpald a feket!!!! Figyeld a tartalyba a szintet es ontogesd utanna, nehogy ki uruljon mert akkor levegos lesz. A masodik tartalynyi olaj utan a lenti csobe meg kellene jelennie a friss olajnak. Huzd meg a legtelenitot. Ontsd fel a tartalyt megfelelo szintre. tedd ra fedelet, pumpald fel a feket. Ellenorizd ujra a szinetet, es csavarozd vissza a fedelet.
Ennyi es a folyadek cserelve. Egy uj feket fogsz erezni[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz csabyka666 #20199 üzenetére
Szerintem egy valamit vigyél magaddal, egy szerelőt!
Azt leírni hogy mikre kell oda figyelni egy motor vásárlásakor, háát egy regényt lehetne írni róla. Még akkor is ha elárulnád, milyen fajtába gondolkozol. -
csongi
veterán
válasz Bogyó bá' #20201 üzenetére
Akkor lehet jó
Levegőszűrőre ilyenre gondoltam.
Kiszeded a papírt a keretből ki tisztítod a keretet és a fémrácsról is a papírt, beleszabod a helyére, befújod olajjal, és többet nem kell szűrőt venned.
Az biztos hogy a blokkot egy életre tervezték , láncot tuti nem kell cserélni. Ebben a japán szövegben nem találtam szelep hézag értékeket így elsőre. -
csongi
veterán
válasz csabyka666 #20228 üzenetére
Ne kiserletezz az indigoval. Mindegyik peldanynak eredeti kezzel irottnak kell lenni. 4 peldany 2 a tied 2 az ove marad.
A nyomtatvanyokat letoltheted a netrol.
Barmelyik okmany irodaba bemehetsz a nevedre iratni. En is masik varosba jarok ugyet intezni, mert itt eg napos tura mire intezek valamit.
Biztositas: Neten alkusz ceg oldalan csinalsz egy biztositasi ajanlatot. Kivalsztod a legolcsobbat vagy amelyik neked tetszik es kozvatlen a biztosito oldalan megkotod. Lehet meg olcsobb lesz. Nekem olcsobb volt ugy,mert igenybe tudtam venni olyan kedvezmenyt, ami az alkusz cegnel nem volt feltuntetve. A netes koteskor kapsz egy igazolast, ami vagy 30 vagy 60 napig ervenyes.
Erre az evre a teljesitmeny adot nem kell fizetned, azt az elozo tulajnak kell, ot terheli.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Szakbarbár #20278 üzenetére
Nincs egy régebbi betéted? Ilyen hullámzó teljesítményt csinált már új betét, pedig elméletileg nem lenne szabad. Viszont ha vissza pumpálja fékkart akkor tárcsa lesz.
-
csongi
veterán
[link]Modsult a kresz!
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #20455 üzenetére
Én tuti kártérítési igénnyel élnék a közűt felé.
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #20463 üzenetére
Ha a helyszíni fotózás és egyebek tanuk satöbi elmaradt, úgy már lehetetlen. Az biztos, hogy a Magyar gumitörvény a ki nem mondom kiket védi. Leginkább megpukkadnék a méregtől és fel tudnék rúgni egy halom embert.
-
csongi
veterán
Holnap reggel Biharba indulunk. Indulas Hodmezovasarhely. Tav: kb 5-600 km. Cel : Csodavar.Tempo 100-as. Ha valakinek van kedve jonni jelezze. Eddig ketten vagyunk.
-
csongi
veterán
válasz mocsanisi #21086 üzenetére
Nem adtam ossze, de eleg szep kis osszeg. Egy csomo olyan hiba van ami rejtett hiba. De sok olyan is van ami vetelkor ellenorizhteo. Pl homlok csapagy logas, vagy fekfolyadek szint. Szerintem azokkal az osszegekkel lehet perelni, amely. teteleknel nem volt lathato a hiba. A birosagi eljarasban kerheti az elado vagy a birosag egy fuggetlen szerelo velemenyet. Szoval szamolj mi az az osszeg amivel valoban lehet pert kezdeni.
De jo hogy van muhelyem es meg tudom szerelni a motorm Egy kesz vagyon a szervizeles.
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #21173 üzenetére
Sajnos a globális felmelegedés most még ezzel jár. Én örülök neki egy picit, mert így szeptemberben bőven jó idő lesz remélem, és utószezonban olcsóbb elmenni bárhova. Tavaly még október közepén egynapos gurulásunk volt kb 500Km. Azzal zártam a szezont, de még utána lehetett volna menni
-
csongi
veterán
válasz salieri. #21312 üzenetére
Amire neked kell, szerintem a legjobb volna egy 400-as burgonya vagy egy 500-as Aprilia robogó.
Persze csak akkor he meg tudsz békélni a kis kerékkel. Mind kettő 4 liter körül eszik. Koca túrára és hosszabb túrára is tökéletes. 500 alatt már elfogadhatóakat lehet kapni. De ehhez barátkozni is kell a robogó érzéssel is
Egy ideje nézegetem mire lehetne váltani ebben az ár kategóriába. Az NT 650 drágább, és a többi is. Ami láncos nekem nem jön be, nincs kedven költeni rá. Most is kell a szíjra de az kevesebb minta lánc. Kardánosból mind drága. Ami árban ebbe a kategóriába belefér, az a BMW K sorozatok. Vagy most gondolkozom a Honda GL 500 vagy 650 silver wingen. Persze csak akkor érdekes neked ez a kategória ha jogsid is meg van hozzá.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen