-
GAMEPOD.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Geresics #75783 üzenetére
Na, már annyi itt a huzavona, hogy olyanok is megszólaltak, akik megígérték, hogy nem fognak. Így hát én is megosztom veled a véleményem, ha tetszik ha nem, te is így vagy a videóiddal. Bocs...csak poén.
Első körben Persuader fórumtárs... Ő olyan amilyen, ért hozzá, nem bírja a mellébeszélést, nem bírja a hülyeséget, bár mondhatsz neki bármit, amennyiben van róla műszaki rajzod és/vagy mérési jegyzőkönyved. Be kell látni, sokszor van igaza és tisztelni kell azt, hogy jószántából segít még ha olyan is a stílusa, hogy nem kertelve kimondja, amit gondol. Ha hülye vagy akkor azt és nem fárasztja magát azzal sem, hogy féleszűnek nevezzen. Vannak akik ezt nehezen viselik, én pl nem, nálam az ilyen fajta gerincesség inkább előny.
A videóidról akkor pár mondat. Ha valaki olyan témában csinál videót, amiben nincs... pl. kerekesszék javítása vagy felújítása, gépiesítése vagy mit tudom én, amiből alig akad pár, akkor könnyű dolga van, mert a fogyasztónak nincs választási lehetősége. A motorozás nem ilyen. Nagy a választék és teljesen jól mondta persu, hogy a középszerű semmire sem jó. Vagy nagyon jót kell, érdekfeszítőt virítani vagy az ellenkezőjét, valami megbotránkoztatóan nagy ökörséget. Ennek a kettőnek van értelme. Persze azt is tudni kell, hogy mit akarsz elérni, miért és kinek csinálod a videóidat.
Bevallom, eddig egyet sem néztem meg, de ma vacsora alatt felkerestem az oldalad és elindítottam véletlenszerűen a videóidat. A körítés egész jó, van logód, van induló zene, webcím, stb. De a videóiddal nem tudtam mit kezdeni. Egy videón önfeledten szórakozni akarunk vagy tanulni belőle, információt nyerni. És bármelyiket indítottam el, egyiket sem kaptam meg. Pl. ott volt amikor elmentél terepes tréningre, kezdő csoport... néztem,hogy mentek a porba, beletekertem, még mindig ugyanaz...egyik helyen az ember elfektette a motort és ahelyett,hogy megnéztük volna segít-e neki valaki vagy mit művel, azonnal megvágtad ott a videót. De pl. mondhattad volna, hogy mit mondtak az instruktorok, mit kéne csinálni, milyen talajon, hogy tartsátok a távolságot, milyen talaj, milyen gumival kéne.... osztanod kellett volna az észt. És igen, ez már önmagában a videó készítése előtt felkészülést, utánaolvasást igényelt volna. Nem úgy,hogy elmegyek, felveszem, megvágom, néha mondok valamit...ez kevés.
Pl. ott van a veszprémi felvonulásos videó...semmi... méssz, mi meg nézzük ,hogy integetnek nektek a gyerekek vagy fél órán keresztül. Azt se tudom benne volt-e,hogy miért volt a felvonulás, semmi arról, hogy miként kéne ilyen nagy közegben motorozni, se az, hogy merre van jó út , stb. Nem tudom érted-e, amit mondani szeretnék? Pedig tök jó poén volt az egyikbe, a dinnyét szállító személyautós címke, azon nevettem.
Pl. én előszeretettel nézem meg byferko videóit, kifejezetten kedvelem. Jó zenével megvágva, koncentrálva csak a lényegre, a szép látványokra, rengeteg infóval. Pl. ha kedvet kapok egy túrához, megnézem van-e hozzákapcsolódó videója, mert tök jó indulási alap. Hogy érdemes megközelíteni, hol érdemes pályán menni,mert amúgy sincs látnivaló, hol egyél, mit egyél, hol vegyél inkább zsömlét sonkával, hol szállt meg, mennyi volt, ott a strand, nem fizetős, de a motort ott tudod letenni. Végig lekötnek a videói, pedig ő nem csinál akkora körítést, mint te,de a videók lényegét nagyon jól megfogja.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Most jöttem Dobogókőről. Azért ma jót lehetett még motorozni.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Wayteq XRider ! - Most, hogy csesztetem a szoftverét vettem észre,hogy nincs is a kijelző összekarcolva. Van rajta egy nagyon patentül rátett fólia és csak azt karcolta össze a stylus.
Megvan már lassan egy éve és csak ezt az egy hibát róttam fel neki. Jól végződő user error.
Bogyó bá': Most nem tudom lemerjem-e venni.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Francia91 #75880 üzenetére
Hát nagy respect, hogy mz-vel nekivágtál. Én pont a végén olvasható szívás miatt nem mertem volna vele nekivágni. Mindig van ezekkel valami. Mondjuk ejnye bejnye, hogy drága szülővárosom, Kézdivásárhely-t, kihagytátok. Pedig Szent-Anna tótól alig pár km. Én gyerekkoromban kerékpárral jártam fel a tóhoz fürdeni a barátokkal. Mondjuk nem is értem,hogy voltam akkora állat...ma már neki se indulnék cangával.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #75994 üzenetére
Hogy oldjam hétvégére a feszkót egy kérdéssel, van tapasztalatod Triumph - al? Mennyire megbízható egy japánhoz képest? Érdemes kicsit álmodozni róluk? Speed triple pl.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76027 üzenetére
Csak most esik le, hogy feltehetően ironizáltál.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76040 üzenetére
Köszi a kimerítő választ. Bár az iróniában még mindig nem vagyok biztos.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz CyberPunk666 #76205 üzenetére
Nyugodtan menjél vele, csak óvatosan. Legalább megtanulod kontrollálni a csúszkáló hátsókereket. Vagy..... vagy elesel és akkor azt tapasztalod meg. Szóval mindenképp csak pozitívan tudsz kijönni az ügyből ami a tapasztalatszerzést illeti.
Most akkor milyen motor lesz?
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz CyberPunk666 #76255 üzenetére
Ne már, hogy nem csípi annyira a fos a segged, hogy ne hozd el!?
Makett motorosnak készülsz??
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Geresics #76272 üzenetére
Egy motoros sosem fosik semmitől!
Én csak azért nem hoztam el, mert akkor még nem volt meg a jogsim és 100km-es úton nem akartam ennyit kockáztatni a forgalmi vizsga előtt. Persze, amikor már itthon volt, mindent kitaláltam,hogy egy kört menjek itt a környező utakon. Én vittem eredetiség vizsgára, mert "sajnos nem tudok senkit megkérni a környezetemben, hogy napközbe ilyen nagymotort elvigyen". Mondjuk én nem szoktam fosni, egy valamitől féltem és félek a mai napig, hogy nehogy eltűnjön az alázat a motorozással kapcsolatban, mert akkor tuti jönnek a bajok.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Tarill #76403 üzenetére
A protektor minőségét nem a keménysége határozza meg, sőt.
Amúgy igen, lehet tenni bele, bár jóval vastagabbak. Én az asszonyéba is tettem, meg a sajátoméba is. Azért érezni, hogy benne van.
Én amúgy valahogy sokkal jobban érzem magam, amikor a teknősbékásat felveszem és protektor nélkül rá a kabátot.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz CyberPunk666 #76522 üzenetére
Erősen halk megjegyzés részemről, hogy most a hűvösebb időben mikor elővettem a bukóhoz a pinlock plexit, akkor hiába volt frissen tartó fóliába tekerve, mondom lemosom. Monitortisztítóval fújtam be, ami telefonnál, tv-nél, minden hasonlónál bevált. Ehhez képest egy ilyen fátyolos sz@r lett a plexin, mintha hőlégfújóval összeb.sztam volna, kicsit megolvasztottam volna.
Mondom fele se tréfa, most már mindegy, jöhet az ablakmosó... a helyzet ugyanez...mintha valami vékony réteg akármi magas hőnek lett volna kitéve olyan lett.Na mondom pinlocknak annyi, vehetek másikat....végső elkeseredésbe csak úgy simán kézben beraktam a csap alá és lám... olyan lett, mint az új.
Hozzáteszem a bukó sima plexijével én nem szarozok, ablakmosó, monitortisztító és csókolom. Menetközben meg az aldiban amit lehet venni ilyen 50 darabos szemüvegtisztító kendő..azzal takarítom. Ha szar lesz, veszek másikat. Ha túlvariálja az ember, a végén többe kerül, mint 6 új plexi.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz CyberPunk666 #76536 üzenetére
Annyira azért nem, szerencsére a pinlock funkciót tökéletesen ellátja. Ez amúgy is egy "spéci" cucc, mert ugye nincs neki ilyen mit tudom én milyen kerete... csak berakod, illeszkedik, ahogy illeszkedik, nincs semmi szigeteléses szarság és mégis működik, nix pára. De ez egy másik sztori.
persuader: Mit értünk ablakmosó alatt? az autóba való ablakmosó folyadékot vagy az itthoni spricnist?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76540 üzenetére
Hát akkor én most rá is hugyozhatnék... meglenne az alkohol és az ammónia is.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Na jól van srácok, én nem bírom tovább!
Holnap ha nem lesz ónos eső, akkor motorral elmegyek Dunabogdányba füstölt csülökért. Hó nem állíthat meg, csak az ónos eső ...... meg a feleségem.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz RAiN91 #76784 üzenetére
Túlkombinálod szerintem. DE hétfőn megmondom, mert a cordura kabátomban van protektor és a hideg miatt a felcsatolható lágyat is felveszem hétfőn mikor megyek, főleg a vesemelegítés miatt... ha befér... és akkor majd megírom.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz CyberPunk666 #76812 üzenetére
Hol laksz?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz CyberPunk666 #76816 üzenetére
XIX-ben a Kossuth tér környékén tudtam volna segíteni. De akkor tárgytalan.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #76914 üzenetére
Mi csak a városban kerengtünk hárman, max 2-3 motorossal találkoztam. De olyan meleg volt, hogy igaz téli béléssel toltam, de alá csak aláöltözőt vettem, semmi pulcsi, stb. Rongyá izzadtam.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Főleg persuhoz lenne az alábbi kérdés. Van egy GSX750F, mélygarázsban tartom, soha nincs mínusz fok.
Teljesen feltöltött akkuval másfél hónap állás után kellett küszürülni néhányszor,hogy beröffenjen, de utána szépen jár, nem érzem, hogy három hengerezne.
Viszont egy pár perc járás után... míg beöltözöm, szivató nélkül van alapjárat ha elindulok, akkor nem ment fel a mélygarázs emelkedőjén, rá kellett félre húznom a szivatót, hogy ki tudjak menni.
Ha rendszeresen használom a motort nyáron, akkor ez ennyire nincs meg. Akkor pöcc röff, kis hezitálás van felfele, de felmegy.
Viszont az első 100 méteren (pontosan tudom a távot) nem nagyon akar felpörögni, hörög csak ilyen négyezer környékén, aztán kiköhögi magát és onnantól oké a motor, míg egy hétre megint le nem teszem.
Ez tavaly is megvolt, idén is megvan. Közben volt szelephézag állítás, gyertyacsere, karbiszinkron is, de a jelenség maradt.Egy valami állandó...hogy mielőtt leállok a garázsba, mindig ugyanannál a Shell kútnál tankolom meg, rendszerint mondjuk premium 95-el.
Mitől lehet ez? Fos a benzin vagy ez ilyen? (Most van a motorban majd kerek 35.000km.)
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76983 üzenetére
Akkor ez megnyugtató. Túl sokat nem tudom lent járatni, mert az a k.rva gázérzékelő így is állandóan beriaszt ha sokáig esztelenkedek lent.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Kolondrum #77024 üzenetére
Én ma ezt rendeltem meg karira a motornak.
Mindjárt jön a fikázás rá.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz zgospel #77033 üzenetére
Egy deka lóerőt nem várok. De azt mondják akinek volt, hogy az én típusomnál jobb a gyárinál, főleg ha van sportkipufogó. Bár nem értem az összefüggést a kipufogóval.
Amúgy is jobb neki talán, mert nekem a tank alatt van, hátrafele nyílással, talán így könnyebben jut levegőhöz.Ha megjön berakom, aztán meglátjuk mennyire mennek el a dolgok tőle. Nagy dolog nem lehet.
Eleve tisztító szettel három gyári szűrő csereperiodus alatt visszahozza az árát.
Amúgy a nagy könyv szerint milyen teendők vannak sport légszűrőnél?
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz zgospel #77038 üzenetére
Komolyan, milyen rendszer? Ez egy karbis motor, a blokk után van a leömlő és a végén egy dob. Milyen rendszerre gondolsz?
A karbantartásával tisztában vagyok. Meg is rendeltem hozzá a készletet. Úgy vagyok vele, hogy minden olajcserénél majd kipucikálom, aztán kész. Ha ez nem lesz neki elég, hogy évente vagy 6000km -ként lesz megcsinálva és ebbe döglik bele, akkor ebbe döglik bele. Persze, majd egy poros szeles nap után leszedem a tankot, hogy kibányásszam alóla a légszűrőt.... Kétlem, hogy lenne ilyen ember.
persuader: Igen, tudtam, hogy lesz ilyen kérdésed, én sem találtam, talán majd benne ha lesz ilyen leírás, ha lesz. Pedig ez a K&N nem is annyira gagyi márkanév. A haver ugyanilyen motorjában ilyet használt alíg 20ezer km-es futásától a motornak. 150ezer km-el adta és semmi gond nem volt a motorral. Ez nekem elég, ha mellette a mikron méretet nem is tudom.
De külön rész van az oldalukon fotókkal, illusztrációkkal, hogy mikor és miként kell tisztítani. Bár elég meredek a futásteljesítmény amit megadnak.
A szűrési rátáról ezt írják:
5. What is the micron rating and efficiency of a K&N air filter?
Automotive air filters are not rated by micron size, they are rated by efficiency. K&N tests the filtering ability of our air filters using the ISO 5011 test procedure. In general, most K&N air filters will test between 97%-99% efficiency. Some air filters have their air filter test data published in the Available Information section of the product details page for that part number.7. Some air filter companies tout their high filtration levels in the 99th percentile. Doesn't higher filtration mean a better air filter?
Not necessarily. 99% filtration efficiency is certainly a very good achievement. However, filter efficiency is just one statistic of filter performance which is measured (but is also the statistic most commonly published). The other air filter performance statistics measured are: capacity, restriction, and service life. These other factors reflect the amount of dirt the filter can hold, how easily air can flow through the filter, and how long the filter can be used before servicing. If one particular brand of filter consistently achieves 99%+ efficiency, it would be interesting to know if they also excel in the other performance areas, or are sacrificing one statistic to help increase another.Given the fact that vehicle manufacturers do not publish specific filtration requirements for their vehicles, it is not strange that we find major, reputable filter brands offering replacement filters with efficiencies varying between 94%-99%. Many K&N filters achieve 98%-99% efficiency, in a product design that offers a longer service life, and much lower restriction than other brands of filters. So, a "better" air filter is really a judgement call, and varies by personal preference.
Még egy kis érdekesség:
8. More airflow means you are letting more dirt through, right?
No, not at all. K&N air filters operate using a much different technology than other types of air filters. Most disposable filters are "barrier filters". That is, their filtering media acts as a physical barrier to dust particles, and once a dust particle covers a pore in the media, air can no longer flow through that space. This principle is called "surface loading". K&N air filters are built using a fabric filtering material which absorbs dirt and dust particles instead of physically blocking them. This is a principle called "depth loading". The pores in the material continue to let air flow through as the filter absorbs dirt in the media.[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77056 üzenetére
Ehhez nem kell műszaki tudomány. A gyárnak nem érdeke, hogy drága szűrőt tegyen bele, hisz a beszállítótól megkapja az olcsó papírszűrőt. Ha feltételezzük ,hogy az említett szűrő ugyanolyan jó, akkor se tennék bele, hisz a profitját csökkenti minden motoron.
Mindjárt átnézem, amit küldtél...
zgospel: Pont nem! A szűrő gyártójának ajánlása szerint az is előnye, hogy nagyon ritkán kell takarítani. A legalacsonyabb érték amit olvastam az 25.000 mérföld, de írnak 50-60ezres számokat is, mint lehetőség. Bár ők is azt mondják, hogy szemrevételezni kell, hogy mennyire koszos. Ezt illusztrálták képekkel is. Amúgy nem tudom mennyire nézted meg, ez nem a fémhálós légszűrő, valami szövet féle.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77082 üzenetére
Ha már olaj , az mennyire igaz, hogy az én régebbi fejlesztésű motoromba jobb a félszintetikus vagy ásványi, mint a drága szintetikus?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz -Mosquito- #77139 üzenetére
Okosba nem 27% kedvezmény szokott lenni?
Kolondrum: Bogyóbának igaza van. Majd ha nős leszel megtudod. Bár akkor is le leszel b@szva, hogy minek dugdosod a pénzt, csak lesz@rod.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Nem tudom mit jelenthet,de aggasztó álmom volt. A lényeg,hogy egy közúti balesetbe botlottam, ahol egy autós elüthetett egy motorost, utassal. A csávó a mentőautó előtt volt kiborulva, hogy nagyon rosszul aludt, ilyen nagydarab, gondozatlan ipse. A kocsija mellett az egyik mentős egy fűrésszel az egyik motoros karját fűrészelte vállból. A másik motoros 10 méterre visszább, kiszakadt hassal, a másik mentős épp próbálta visszapakolni....
Fel is ébredtem.... Éreztem gond lesz abból ha nem iszom alkoholt rendesen minden nap.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77173 üzenetére
Ezúttal remélem a kutatási eredményeket megismerhetjük.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77183 üzenetére
Elolvastam és tervben, hogy amint lesz egy kis időm, talán ma, elküldöm a K&N -nek, hogy reagáljanak a tesztre.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77192 üzenetére
Ezt olvastad? TC-s cikk a szűrőkről.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Kérdés:
A benzinszűrők általánosak? Mind ilyen 6mm -es átmérőjű csővel? Kéne cserélnem, de az eddig nézett áruházak a motorhoz nem hoznak fel benzinszűrőt, pedig van benne.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77211 üzenetére
Hát a leírás szerint van...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77217 üzenetére
Mert egyébként a szemrevételezésen kívül milyen módszer van rá? Amúgy megvan a fix csereperiódusa is, de azzal nem akartalak fárasztani. De úgy látom igényled.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Mivel áll a topik, ezért Persunak indítanék egy olajos kérdéssel! Új év, régi kérdések.
Most nézem a manualt. (Előzőleg linkelt táblázat.) Ebben azt látom,hogy a gyári javaslat szerint olajszűrőt 18ezrenként, minden harmadik olajcserénél elég lenne cserélni. Eddig minden alkalommal cseréltem, de ezek szerint felesleges. Sőt, utánaolvasva, olyanokat is olvastam,hogy a túl gyakori csere akár károsabb is lehetne, mert ahogy a szűrő telítődik, úgy kisebb részecskéket is megfog az új szűrőhöz képest. Igaz,hogy az olajat cserélem, de nekem pl. fél liter az olajhűtőben marad mindig. Ennek ellenére kicsit furának érzem ezt. Más azt mondja,hogy mivel a váltót is keni az olaj, duplán használódik, ezért érdemes szűrőt is cserélni. Urban legendek sokasága lengi ezt is körül.
De mit gondolsz Te erről a 18ezres szűrő cseréről?
+1
Mi van akkor ha a most benne lévő 10W50 Motul -t most MOL -ra cserélem és az keveredik a fél liter maradék Motul-al? Gondolom semmi... De mi van ha 10W40-es MOL-t töltök bele 3,5litert és az keveredik 0,5 liter 10W50 Motullal?Amúgy meglett a keresett benzinszűrő. Gyári cikkszáma: 15410-19E10
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz runner 125 #77241 üzenetére
Pont azon a cikken felbuzdulva nézegettem mikor mit kéne nálam. A 18ezer szerintem is sok, de a 12ezerrel meg tudnék barátkozni.
Amúgy a céges új 1.6 renault diesel gyári olajcsere periódusa 40.000km.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen