- Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
- Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
- Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- The Witcher - Befutott a TV sorozat folytatásának első rövid kedvcsinálója
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5514 üzenetére
Hát nagy vonalakban, seggrészegen ült valami hotelben/szállodában, ..és ordenáré volt, Biaggi ott ült egy asztallal odébb..Böröczky valami olyasmivel indított, hogy ott van Biaggi barátom, csak az a baj hogy holnap nagyon elveri egy (mutatja) göndör hajú csávó (azaz Vale' ), majd olaszul elkezd össze vissza baromságokat ordibálni...tipikusan olyanokat, amikor valakiről mondasz dolgokat, de nem a szemébe, és ha odafordul a címzett, akkor simán ki lehet menekülni a helyzetből.
De azért term. cinkosan becsmérlő.....szal gyáva tahó módon egyszerűen fogalmazva.
Mindezt, elnézést a szóért, picsa részegen.
Oké, mindenki lerészegedik és alább adja a szintet, ...de mivel a kamerának produkálta magát, erre sztem nincs mentség, 'humoristaként' tudja hogy mit jelent a kamera.
Annyira gáz volt, annyira csatornaszinten sz@rarcuság, hogy én minden pozítiv véleményem visszavontam Böröczky-ről, és a továbbiakban részemről egy seggfejnek tartom. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5520 üzenetére
Komolyan mondom ugyan ezt gondoltam én is, ...ez valszeg direkt volt.
Olvastam már pár helyen, hogy iszik, meg hogy többször nem úgy voltak a történetek mint ahogy előadta, de amig nem láttam ezt a bejátszást, úgy gondoltam hoy nem foglalkozom vele. Így viszont teljesen képbe került a kritika.
Én is néztem hogy leadták, mert se vicces nem volt, se lényeges....valszeg pirítani akarták és sikerült isMár alig várom az SBK teszteket..
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5536 üzenetére
Többen kerestek tapadást, de nem ott volt..
De azért már jóság hogy zúgnak a motorok:
1. DE PUNIET, HONDA LCR - 02'01.377 / 68 kör
2. PEDROSA, REPSOL HRC - 02'01.864 / 47
3. VERMEULEN, RIZLA SUZUKI - 02'02.074 / 57
4. CAPIROSSI, RIZLA SUZUKI - 02'02.416 / 61
5. STONER, DUCATI MARLBORO - 02'02.457 / 36
6. ROSSI, FIAT YAMAHA - 02'02.490 / 44
7. EDWARDS, YAMAHA TECH3 - 02'02.549 / 29
8. HAYDEN, REPSOL HRC - 02'02.558 / 85
9. LORENZO, FIAT YAMAHA - 02'02.563 / 43
10. NAKANO, HONDA GRESINI - 02'02.622 / 63
11. HOPKINS, KAWASAKI RACING - 02'02.628 / 62
12. DOVIZIOSO, JiR TEAM SCOT - 02'02.783 / 52
13. TOSELAND, YAMAHA TECH3 - 02'03.264 / 45
14. DE ANGELIS, HONDA GRESINI - 02'03.301 / 47
15. WEST, KAWASAKI RACING - 02'03.387 / 51
16. JACQUE, KAWASAKI RACING - 02'03.863 / 53
17. ELIAS, ALICE TEAM - 02'03.954 / 55
18. MELANDRI, DUCATI MARLBORO - 02'04.414 / 52
19. CANEPA, DUCATI TEST - 02'05.580 / 48
20. GUINTOLI, ALICE TEAM - 02'06.000 / 36
21. SERIZAWA, KAWASAKI RACING - 02'23.590 / 6[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #5540 üzenetére
en minden evben azt hiszem, mar nem tudjak jobban kielezni a kanyarodast, nem lehet ugyesebb felfuggesztest csinalni ket kerekre es megis.
bar most ugy gondolom h a javulo koridoket iden a jobb gyorsulas es lassulas hozza, nem konkretan a jobb kanyartechnika. nem is tudom iden min fog mulni akarkinek is a helyezese. szamomra elkepzelhetetlen h mivel tudnak meg tovabb csiszolni ezeket a gepeket. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5580 üzenetére
Én mondjuk nem nagyon hiszek a ram air-ben, ...inkább a kompresszor
De tény hogy elég gyengus a fejidom,..lehet Haga új sisakot tesztel...mondjuk olyan alien félét mint a kerékpárosok időmérő sisakja
Olvastad Vale'-nak most Biaggi és Gibernau után Stoner-rel van baja: ő tudja miért -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5582 üzenetére
ja, egy olyan sisakban mondjuk Phillip Island-n az egyenesben kap az oceán felől egy stabil erős szelet, aztán dönget egyenesen viszont folyamatosan jobbra néz
Vale'-nak most már a pályán kell bizonyítania, nem kellett neki ez a Duc., nem kellett neki a Bridge',..most megkapta a Bridge' gumit, szal hajrá.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5584 üzenetére
jah ja, Nicky jó arc.
Olvastam én is, ..szegény talán bekajálta azt hogy neki még bizonyítania kell, pedig egy fenét.
Annyira világos volt az a szezon mint a nap, csak sokan nem akarták látni.
Attól a pillanattól kezdve (Donnington), amikor a jövő évi motort elkezdték teszteltetni Hayden-nel, már onnan lehetett sejteni hogy a következő évet nem neki szánják.
Sőt, ..(mivel ez már nyílvánvaló, miszerint Pedrosa-ra épített a HRC), már az sem annyira hihetetlen hogy a HRC látva Rossi ponthátrányát, megpróbálta Pedrosa-t kihozni az év végén.
Nem mondom hogy teljesen nyílt dolog volt,..lehet hogy csak a folyamatosan érkező, de már Pedrosa-ra fejlesztett alkatrészek hozták úgy hogy Nicky-nek onnan szinte nem volt az év első felével összehasonlítható eredménye.
De aztán Rossi elkezdett menetelni, és veszélybe került a VB a HRC-nek, aztán még Pedrosa át is adta a pontelőnyt Vale'-nak.
..és valójában ott dőlt el a VB...az utolsó futamon, amikor Rossi elesett.
Szvsz az egyik legjobban megharcolt VB volt, mégha nem is látványosan mint mondjuk pár WSBK VB,..de nagyon kűzdelmes VB-je volt az Nicky-nek.
Szvsz nagyon is büszkének kellene arra az évre lennie, ..ha ismételni akar, akkor ismételjen azért mert nincs jobb dolga, nincs más vágya. De egy fikarcnyi bizonyítást sem kell belekeverni. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5586 üzenetére
Én nem hinném hogy befürödtek,..lehet hogy az első pár futamon még a régivel mennek...úgy lesznek mint a Subaru az idei WRC autójával.
De az első futam után is van egy nagy szünet..szal van idő. ...és szvsz a tavalyi blokk sem annyira rossz, pontokat azért tudnak menteni szépen.
Jön majd a Pneu'-s blokk,..sztem erős lesz idén is a Honda. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5589 üzenetére
Majd elvállik, én nem látom benne azt ami miatt az elején lehetne, valszeg az első 10-ben lesz, de nem hinném hogy versenyt nyerhetne.
Nagy eltökéltséget érzek Toseland-ben, és tud is motorozni, de szvsz itt sokan tudnak motorozni, az elején még lehet hogy meglepetés helyezései is lesznek, de ha a gyári Yamaha jó irányba indul (pláne ha Bridge' irányba), akkor szépen leszürkülnek.
Nem biztos hogy pl. a Kawasaki az elejétől fogva erősek lesznek, de én jókat várok tölük majd.
Suzuki-t is jobbnak tartom az egész évet tekintve mint a félgyári Yamaha csapatot, és majd elvállik hogy Elias és a priv. Duc. mennyire lesz erős...mert egy évben még őket is erősebbnek tartom mint a Toseland és Edu' alatt lévő technikát.Ami ebben az évben engem leginkább érdekel a királykategóriában, az a Michelin teljesítése.
Nagyon drukkolok nekik hogy sikerüljön összekapniuk magukat.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5591 üzenetére
Én abban bízom, hogy egész egyszerűen ninncs más lehetőségük.
Nem feltétlen kell hogy ők adják a VB-t, bár term. az lenne a legjobb a számukra.
Az is elég lenne, ha egyértelműen harcolhatnának a futamokért és a VB-ért. Akkor vissza jönne pár csapat a Michelin-hez, mert a Bridge'-nél hasonló lesz a probléma mint amikora Ducati gumifejlesztést kért a Michelin-től,...egyszerűen nem volt rá kapacitás.
Kiszolgálták a világbajnok csapatot, és a legesélyesebb riválisokat, és amikor a Ducati rá fejlesztett gumikat kért, az már nem fért bele.
Szal most azzal hogy a Bridge' felduzzadt, ők sem tudnak minden igényt kielégíteni...legalábbis versenyhelyzetben. Mert persze kizárólagos gumiszállítóként nem lenne fejlesztési versenyben.
...szóval én simán el tudom képzelni hogy a Bridge' kiszolgálja a tavalyi bajnokot, és a Suzuki-Kawasaki fejlesztési iránymeghatározását is figyelembe kellene vennie,...és persze Valentino sem azért ment a Bridge'-hez hogy majd csak leesik neki valami gumi,..így ott van a Yamaha is. Ez sztem sok lesz.
Előbb-utóbb vagy a Suzuki vagy a Kawa' nagyobb figyelmet akar...és ha a Michelin erős marad, akkor még van egy talponmaradási lehetősége a MotoGp királykategóriájában,..ha gyenge lesz, akkor mennie kell.
A WRC-ből is kimaradt, ott a Pirelli lett a kizárólagos gumiszállító. Az utóbbi időket nézve sztem a Michelin-nek egész egyszerűen szüksége van versenyeredményekre.
Én ezért gondolom, hogy nem lehetnek gyengék,...ha azok lesznek akkor feladták. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5606 üzenetére
A dolog sava-borsa volt Marcellino Lucchi egy már akkor 40éves arc, aki a befutón pontot rabolt Loris-tól,..pedig a dolga az volt hogy Biaggi előtt végezzen.
Ez volt az a Biaggi vs. Aprilia év, mikor Max elment a Honda-hoz hogy Erv Kanemoto-val megverje az Aprilia-t,..nem gyenge év volt, és végül az ilyeneknek köszönhetően végül a két Honda-s osztotta le a VB-t, Biaggi és Waldmann.
A közvetítő meg...szal hát itt látszik kinek van hozzá tehetsége, és ki az aki csak odatévedt. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5628 üzenetére
Sztem Checa és Sofuoglu is szokja még.
Sofuoglu a nagyobb bringát, Checa a Pirelli-t.01. Troy Corser - Yamaha Motor Italia - 1′58″053
02. Ruben Xaus - Sterilgarda Go Eleven - 1′58″689
03. Max Biaggi - Sterilgarda Go Eleven - 1′58″767
04. Max Neukirchner - Alstare Suzuki - 1′58″964
05. Lorenzo Lanzi - RG Team - 1′58″975
06. Noriyuki Haga - Yamaha Motor Italia - 1′59″017
07. Troy Bayliss - Ducati Xerox - 1′59″224
08. Yukio Kagayama - Alstare Suzuki - 1′59″285
09. Carlos Checa - Ten Kate Honda - 1′59″417
10. Michel Fabrizio - Ducati Xerox - 1′59″450
11. Fonsi Nieto - Alstare Suzuki - 1′59″921
12. Jakub Smrz - Guandalini Racing by Grifo’s - 1′59″984
13. Gregorio Lavilla - Ventaxia VK Honda - 2′00″095
14. Kenan Sofuoglu - Ten Kate Honda - 2′00″313
15. Roby Rolfo - Althea Racing - 2′01″208
16. Ayrton Badovini - Team Pedercini - 2′01″238 -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5633 üzenetére
sztem ezt még nem lehet eldönteni biztonsággal.
Nem lehet elkapálni az ötletet rögtön, mert biztos hogy van különbség a két motorépítés előnyei és hátrányai között. Egy csomót fel lehet sorolni, de persze a versenypálya az más.
Régebben soknak bizonyult a 250cc előny a 4hengerrel szemben.
De ma ma van, és az előny sem akkora....meg ott a szűkítő is.
Ebből a Duc. kijöhet még rosszul is simán. Egyenlőre a Yamaha nagyon ott van (6tized a pole-2th az elég erős).
A honda is ott lesz.
a Kawasaki nem fog tudni odaérni..ők egész biztos a a MotoGp-ben erősítenek..ott jobb a versenyzőfelállásuk is, a Suzuki meg szerintem visszalépett a tavalyi évhez képest.
De a Yamaha-Honda az tudja ütni a Ducati-t sztem. -
Motion_Blur
félisten
válasz Integra #5641 üzenetére
Supersport
1. Broc Parkes AUS Yamaha
2. Joan Lascorz ESP Glaner Motocard
3. Craig Jones Parkalqar Racing Team
4. Josh Brookes AUS Hannspree Stiggy Motors
5. Matthieu Lagrive FRA Intermoto Czech
6. Barry Veneman NED Ressoftware
7. Robbin Harms DEN Hannspree Stiggy Motors
8. David Salom ESP Yamaha Spain
9. Chris Walker GBR Kawasaki Gil Motor Sport
10. Gianluca Vizziello ITA Berry Racingbővebbet nem találtam
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5648 üzenetére
Sztem bírja,..volt azért tavaly is, Rossi-val meccseltek nagyot, meg Pedrosa-val is voltak harcok.
Jellemzően persze inkább az volt hogy elment a mezőnytől, de azért tud harcolni is,..én nem igen féltem Stoner-t...elvan a csajával, meg azzal a bitang mocival, nem nagyon lehet rá nyomást helyezni úgy néz ki -
Looney
csendes tag
válasz Integra #5648 üzenetére
szted idén nagyobb meccsre lesz kényszerítve? én nagyon remélem.
bár az igaz,hogy stoner nem könnyen jön zavarba jó motoron, még a csekkinello félén előfordult, de az más sztori vót.
na igen ilyen aszonnyal jól mehet a bugi, a doki is lehetne végne nőgyógyász
jót tenne nekiVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Looney
csendes tag
válasz Integra #5653 üzenetére
okéy ez igaz, bár a ducati sem volt rossz végre, tényleg kár hogy nem azonos
teljesítményű/képességű gumikkal mentek..
ahogy láttam a teszteken a micslen nem volt rossz, remélem ilyen téren nem lesz túl nagy difiVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
Looney
csendes tag
válasz Integra #5656 üzenetére
karbon bundában mindegyik az
hogy is volt eddig az aprilia szereplése?
volt egy 3 hengeres cube gpben és SBKban hogy is volt?
végre helyreállíthatnák a márka renoméját tekintve, hogy kismotorból nem nagyon tud senki többet kihozniVéleményem egyezése a valósággal, csak a véletlen műve lehet
-
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5672 üzenetére
Ez még qual, és minden qual-nak ugye egy célja van, bekerülni a Superpole 16-ba.
Azt is még szoknia kell Checa-nak, szal sztem most a rövid táv helyett a versenytávra koncentrálnak (én azt tenném) mivel ott semmit nem kell megszokni.
Sok az 1 sec, de én nagyon bízom a dologban. -
#70869248
törölt tag
válasz Integra #5681 üzenetére
Sztem nem annyira, Checa a végén nagyon jó időket ment, szépen lerázta Xaus-t, és kezdett felérni Bayliss-re.
Kicsit megérti ezt a mezőnyt, és már ott fog döntegni az elejében. Lesz pár pálya ahol hátrányban lesz, mivel nem tekert még rajta, de összeségében én sanszosnak gondolom hamarosan egy futamgyőzelemre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen