Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Chaser

    titán

    válasz szilard28 #963 üzenetére

    :DD hát persze...próbálna engem valaki visszatartani, magzatpózba sírná magát vissza ;] keljfeljancsi meg rád hívja a rendőrséget ha nem tudja magát megvédeni, nem vagy te oknyomozó riporter hogy feltételezz ilyen esetben, csak egy szimpla palimadár...nem elég hogy átvertek, még jól körbe is röhögnek. Ezt most ne vedd magadra, azoknak szól akik azt hiszik, hogy pl 80k-s telefont majd 40-50k-ért hozzájuk vágnak "nyitási akcióban" meg egyebekben...18 éves kor felett úgy az ember ne nagyon higgyen már a mesékben ilyen szinten.Amit lehet csinálni, azonnal be a yardra feljelentést tenni, utána postára vagy a futárcéghez, megpróbálni zároltatni a pénzt. Valószínűleg ha már valaki ezt meglépi, automatikusan bekerül valami folyamatba a pénz és nem fogják elküldeni a feladónak, de ehhez rendőrség is tuti kell. Ez tipikus olyan dolog, hogy nem az utókezelésen van a hangsúly, hanem a megelőzésen. Ami túl szép hogy igaz legyen, az nem is igaz.

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

  • EmberXY

    addikt

    válasz szilard28 #963 üzenetére

    "De a vevő jogos alappal feltételezheti, hogy a futár is részt vesz a csalásban, így visszatarthatja a rendőrség kiérkezéséig."

    Szerintem nem biztos, hogy jogos a feltevés, mindenesetre a rendőrséget értesíteni kell.
    Itt szerintem az a gond, hogy amennyiben aláírja valaki a csomag átvételét, azzal elismeri, hogy átvette, a futárnak így el kell tudni számolni "odabent" az ellenértékével, az itt mellékes, hogy mi volt a csomagban, a kézbesítés megtörténte a lényeg.
    Ha az átvevő nem fizeti ki a csomagot, akkor a futár szempontjából rossz a helyzet, mert nem tud vele elszámolni, könnyen az állásába kerülhet, és konfliktushoz vezethet a helyszínen, másrészről érthető az átvevő problémája...
    Összességében szerintem a futárcég üzletpolitikájában lehetnek hézagok, véleményem szerint nyilvánvalóvá vált az átverés, amint ki lett nyitva a csomag, lenni kellett volna egy "protokollnak" erre az esetre, pl jegyzőkönyv, a pénz át nem vétele, a rendőrség értesítése a futár részéről (az a pár perc + a hívás nem okozna nagy kiesést), majd később a rendőrség már a futárcég egy adott részlegének együttműködésével folytathatja az adatgyűjtést, nyomozást, stb...

    Egyik korábbi munkahelyemen tapasztaltak alapján a futárok "sietnek", és csak addig együttműködőek, amíg még nincs átvéve a csomag.
    Jegyzőkönyvet csak akkor voltak hajlandóak írni, ha sérült volt a csomag, cserébe ilyenkor képeket is készítettünk az adott csomagokról az esetleges további vitákhoz...
    Szóval lehetne ezeken a dolgokon javítani, ha egy kicsit jobban odafigyelnének a szolgáltatók a minőség, elégedettség és a hírnév javítására, hogy könnyebben kezelhetők legyenek az ilyen negatív szituációk.

    Up the Irons!

Új hozzászólás Aktív témák