-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz a.t.t.i. #1914 üzenetére
Sajna nem tudok most icq-zni, de a szívócsonknál a csavart meghúztad rendesen, mondjuk nem szabadna neki kiesnie, de addig amíg nem találod meg azt, hogy hol szív falsot, addig tényleg nem érdemes álítgatni. Ha megint elkezdte ezt a fulladást, akkor valószínű megint kijött a helyéről. Nem tudom, hogy nálad a forgattyúsházból szívja a vákuumot, vagy a karbiból? Nézd meg, hogy nincs-e kirepedezve ez a cső, vagy kiszakadva, ha visszacsavartad a karbit a szívócsonkba, és jól meghúztad. De szerintem csak jól meg kell húznod azt a pántot, és jó lesz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #1915 üzenetére
Ja, rosszul olvastam, szóval nem a karbi jött ki a szívócsonkból, hanem a légszűrőcsonkja a karbiról. Na, azon van egy szorító gyűrűszerűség egy drótból, amit pontosan abba a bizonyos nutba kell beleraknod, mert úgy szorul rá a karbira. Ha ezt jól felrakod, nem fog falsot szívni. Jól rá kell tolni a karbira, amíg nem áll meg. Nézd meg, hogy meddig mehet bele a karbi, úgy látod, hogy jól raktad-e vissza.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz a.t.t.i. #1917 üzenetére
És még ezután is ezt csinálja? Akkor lehetséges, hogy tényleg belement valami, de nem hiszem, hogy egy borulástól elállítódna az úszószinted.
Hát egycsapásra falsot szívott, azért lett ez. De ha leugrott a levegőszűrőd, akkor azt hallanod kellett volna, mert alul elkezd hangoskodni. Szóval hallod ahogy szív a karbi. Mivel nincs rajta légszűrő, elkezdi kiköpni a benzint, és fullgázon elszegényedik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz a.t.t.i. #1922 üzenetére
Ahogy nézem a motorból a karbiba menő cső az lesz a vákumcső. A forgattyúsházból szívja a vákumot, de ha tőben el van repedve, akkor az is okozhatja az elszegényedést, viszont ennek jele az, hogy a forgattyúsházból jön kifelé a benzin mellé kevert olaj egy része... Azt a csövet ki kellene cserélni, minél előbb, mert a port meg mindent eleve a főtengelyhez szívja be. A matricát nem felejtem
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #1939 üzenetére
Elrontottam. Elég kuszák a vezetékek, a lényeg az, hogy a legvékonyabb csöved az olajcső. Ez be van kötve a karbiba, a blokk vízpumpája felől jön ki. Az ezután következő a vákumcső, ami vagy a hátsó kereked mögött van az öntvénybe bekötve, vagy a karburátorból jön ki és mindenképp belemegy a vákumcsapodba - ahonnan a benzincső is jön (ami a legvastagabb) .
Ha tudnál egy fotót készíteni...
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz a.t.t.i. #1944 üzenetére
Túl sok hatása nincs annak szerintem, úgy értem, hogy nem azért szegényedett el. Viszont mint már írtam a Yamahákon egyáltalán nincs átlátszó cső, úgyhogy azt már egyszer megpiszkálták valami miatt. A másik, hogy most jutott eszembe, hogy ha fennakad a tűszeleped, akkor sem szabad folynia a benzinnek, mert leállított motornál a vákumos benzincsap elzáródik, max akkor folyhat egy kicsit, ha jár a motor. Ha viszont álló motornál is folyt, akkor ki van iktatva a benzincsapod. És szívhatja a falsot a vákumcsőből, ha nincs ledugózva, pláne, ha ki van repedezve. Attól függetlenül, hogy most jól működik.
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Emlékszem, nekem volt egy olyan Jogom, amit egy konténberből választottam ki, rámutattam, hogy ez tetszik. Hazafelé igencsak elámultam, amikor simán kiakasztotta a km órát, annyira, hogy nem tudott továbbmenni a mutató a műszerfal alján. 25km alatt megevett 2 l benzint, azaz a fél tankot. Otthon megnéztem, hogy mi van, volt benne egy megbuherált cdi doboz, meg egy karburátorkit. Kifogtam a jót. Persze eredetileg Daytona gyújtás volt benne, de azt faszán levette a kereskedő, a kis szemét.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Az új légszűrőt azt gondolom úgy értetted, hogy nem rég volt kimosva, mert azt nem szokták cserélni, ugyanis egy tenyérnyi szivacs az egész, amit én kb 1 hét alatt mindennapos városi (!) mászkálásnál teleraktam porral.
Minden héten tisztítanom kellett.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Akkor sem fog annyira menni, ha a fojtás ki lesz véve. Csak a végsebessége fog felkúszni, ki tudja mennyire. De ez nem ilyen egyszerű, hogy te ugyanannyival mész, csak a kétüteműek kétszerannyit tankolnak. Továbbra is egy 4 ütemű dinamikájával fogsz gyorsulni. Hacsak nem befecskendezésed van, de még az sem olyan erős, mint a kétütemű.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Tulajdonképpen nem értelek benneteket...
Miért vártok el feleannyi tüzelôanyag elégetéssel ugyanannyi teljesítményt, mintha kétszer annyit égetnétek???
A teljesítménynek mindig ára van.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz GodHeart #1988 üzenetére
Hát nézd, ha én akarnám megvenni azzal kezdeném, hogy lealkudnám a lehető legkisebb összegre, mert a tuning alkatrészek miatt a blokk mondhatni minden egyes eleme megsínyli a használatot. És bizony nem olyan hosszú életűek ezek a cuccok. Meg sem kérdezném, hogy hány kilóméter van az új alaktrészekben, mert ellenőrizhetetlen.
Szóval egy laikus meg csak azt nézi, hogy szép-e a fényezés, meg hogy jól gyorsul.
Első blikkre 150 000 normális ár számomra. Szigorúan magánvélemény.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
#1- szerintem nem kevés.
#2- ha kiveszik a fojtást a kuplungnál, esetleg fúvókát is kell cserélni, csak akkor tudnak menni 45-fölé. Semmi tuning.
#3- Ha a kereskedő hajlandó aláírni az adásvételi szerződést, vagy számlát kapsz róla, akkor te tulajdonképpen le vagy védve a rendőröknél, őt fogják csesztetni a rendszám miatt. Más kérdés, hogy mi lesz ennek a következménye, hogy mindenki rendszám nélkül szaladgál. Megint azok az emberek is megszívják, akik normálisan használják a motorjukat. Dehát ha ez így kényelmes, akkor kollektíve szívjon mindenki...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Motion_Blur #2042 üzenetére
Ha nem akarod, hogy a gatyádat is ráfizesd a MABISZ büntetésre, akkor jobb lenne, ha kötnél. Jó esetben a rendőr előbb szúrja ki, minthogy baleseted lenne.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Lassabban fog gyorsulni jóval. Attól függően, milyen nehéz röpsúlyokat raksz bele. Szóval húzod neki, és nem megy. Asszem így érthető.
Az élettartama mindennek kisebb lesz, ha elkezded fűrészelni-tuningolni.
Mivel le vannak szabályozva gyárilag, te meg kiszeded belőle ezt, és úgymond nem rendeltetésszerűen használod, jóval hamarabb el fog kopni a nagyobb fordulattól, többet is fog enni.
Azok a főtengelyek sem bírják túl sokáig. A tuning cuccokkal igen hamar szétesik egy robogó... is.
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-Igen
-de
-Na és itt jön az, amit sokan nem vesznek figyelembe:
Ha van már egy nagyobb teljesítménnyel rendelkező blokkod, akkor nem ártana, ha hozzáigazítanád a kihajtást is, azaz plusz költségek: variótárcsa, röpsúly, szíj, kuplung, végáttétel. Szóval ezután hallottam olyanról, ahol 140 fölött volt a vége.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Ez a sztenderes dolog akkor van, amikor rossz helyre rakják vissza a gázbowdent, és megnyomja a sztender. Ezért változik a holtjátékod, amikor kirakod sztenderre. valami miatt szét volt szedve és rosszul lett visszarakva, esetleg vissza sem lett rögzítve a váz aljához a bowdened.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ToRR3nt3 #2139 üzenetére
Először is ellenőrizd az évjáratot. A nagy olaszokban a kerekek küllőiben szokott lenni az utolsó két szám. Esetleg a fékcsöveken. Az ülés alatti évszámot ellenőrizd egy idomon lévőn is, mert az ülést elég könnyű kicserélni. Elég, ha lecsavarsz valamilyen szervizablakot, annak a hátán is rajta van a gyártási év. Az a lényeg, hogy minél több helyen nézd meg. Ha öregebb, keményen alkudni. Utána nézd meg, hogy eredetiek-e a matricák rajta. Ha hiányosak/nem eredetiek, egyértelműen újra van fényezve. Alkudni keményen. Mindenféle utólag beszerelt tuningalkatrészektől óvakodj, főleg a légszűrőtől. A blokkot nézd végig, van-e bármilyen olajfolyás. A blokknak, a hajtóműnél csontszáraznak kell lennie, bármit mond a tulaj. Nézd meg mennyire kopottak a gumik, fékbetétek. Nem olyan jó dolog, ha 10 km után kezd el sikítani a tárcsád és máris költhetsz rá. Ha kopott, keményen alkudni. Sorolhatnám még, de ezek asszem az alapok, amit én szoktam nézni. A tulajnak sose higgy, bármit mond.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Hát nem tudom, én olvastam egypár motorkerékpárhoz tartozó skönyvet, de ott részletesen leírták, hogy hogyan kell és meddig járatni, illetve azt, hogy hogyan kell fokozatosan terhelni, de egyikben sem olvastam azt, hogy az egynegyede elég lenne. Persze nem a legújabb könyvek, de még mindig benzint és olajat égetünk.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Formula-1 humoros
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Hobby elektronika
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest