- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- UbiForward24 - Jövő hónapban indul az xDefiant első szezonja
- World of Tanks - MMO
- Befutott a Lollipop Chainsaw RePOP első előzetese
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Le Mans Ultimate
- Bestbuy játékok
- Nintendo Switch
-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz sz_abika #38419 üzenetére
Helló!
Érdekelne, hogy mennyit szánsz rá. Szerintem a fél millióval nem szállnál el túlzottan. Jogsi, motor, védőfelszerelés (2x ugye az utasnak is), átíratás+ tartalék a rendbe tételre. De 350-400 szerintem a minimum.(bár talán a 125ös kategóriában nincs is ilyen Burgman méretű gép)
Szerintem van. Sym GTS125 és a 650 Burgi közt nincs nagy különbség... Csak erőben. Forgalmi szerinti önsúlyban 5-10kg van. Méretben se sokkal több, ültem egyen a hétvégén (sajnos csak álló helyzetben).molnarpeter: Amikor összetörtem a Simsont csak kabát volt rajtam, gerincvédő nem. Szerintem a kabát fontosabb... Ha könyékkel/vállal tudsz tompítani, majd átfordulni, akkor a gerincedet nem éri nagy terhelés.
Amikor fejre állítottam a quadot egész szép tempónál akkor is ugyanez a taktika mentett meg. Utóbbinál nadrág is volt rajtam, semmi bajom nem lett... Előzőnél néhány horzsolás. Nem azt mondom, hasznos lehet a gerinc védő, de szerintem ritkább, hogy arra esel. 50-esen nem is szoktam használni.(#83420) DigitXT: Nálam a kabát ugyan ilyen. nélküle olyan volt, mintha meztelenül ülnék a vason
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #38427 üzenetére
Persze, ebben egyetértek. Ha mindegyik van, az a legbiztosabb.
Viszont azzal nem értek egyet, hogy nem tudsz irányítani. (Nem tudom hány vasat törtél, nekem ez a 2 volt, mindegyiket úgy éltem meg, mintha egy lassított felvétel lett volna). A Golf vs Simson esetnél az volt bennem, hogy könyékre essek, akkor nem lesz bajom. Kinéztem az ívet, hogy melyikkel járok legjobban (gyorsan kellett döntenem, hogy éles forduló kavicson, vagy nagy ívben megyek, és akkor máshol kell kavicson éleset fordulnom). Utóbbi jobb ötletnek tűnt. Szerencsém volt, a Golf arrébb ment, és ha a szűk ívet választom, akkor frontálisan csatt... Így kb oldalról kapott el. Esés pillanatában bennem volt, hogy könyék, és onnan forduljak. Tökéletes lett, csak a rövid gatya, szandál, és kesztyű hiánya miatt lett pár bőr sérülésem...Quados esésnél ugyanez... Amikor éreztem, hogy már vége, ebből esés lesz, tudtam, hogy hogy kell érkeznem, és próbáltam átfordulni az oldalamon lendületből. Az inkább félbukfenc lett (tekintve, hogy 60-80km/h közt vágtam oldalra, majd tetőre a gépet).
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Kolondrum #38433 üzenetére
Akkor okoskodjatok nekem ki valamit, hogy mi lehet a para? 2-4 napig nem megy, rugdoshatom... Reggel begurultam a munkahelyemre, vagy 10. rúgásra (panel aljában volt). Majd állt a napon, és pöcc-röff kb 8-9 óra állás után is.
DigitXT: Esésekben én sem akarok versenyezni. 5 évig lovagoltam, vagy 5-öt cangáztam, és most 3 éve van jogsim. Remélem több nem lesz, de ezalatt ahányat estem, és ahány necces pillanatom volt (kocsival, motorral, robogóval...) Szóval esni tudni kell, asszem elég sokat gyakoroltam
bicajjal pofára estem a kukoricaföldön, amikor hülye 14 éves fejjel az első keréken gurulást gyakoroltam... stb kocsival tükör jégen 30-nál vissza 2 kanyar előtt... a motorfék blokkolta a kereket és lefulladt. Jött a kanyar, szalagkorlát, szemből kamion Reflexből kuplung, és ima, majd önindító, és nagy gáz, hogy túrja arrébb az orrát Megúsztamwww.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Kolondrum #38443 üzenetére
Köszi, szerintem elviszem szerelőhöz karbiállításra... Meg lehet, hogy kuplungcsere, vagy franc tudja, szerintem kicsit alacsonyan nyit... Vagy franc tudja... Álló helyben nyélgáznál van egy kb 2-3 másodperc amíg csak mélyen búg, majd megindul...
Ja, meg ma vettem észre, hogy balra húz... Elég rendesen. Az egyik nagyobb kátyú után... Van tippetek az mitől lehet? Elég hülye az első felfüggesztése...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz molnarpeter #38460 üzenetére
Dainese Evolution TS csak a nadrágot 30LE alatt hanyagolni szoktam.
SymbianOS: Igen, sajnos... A mai kátyú után kezdett el húzni... Ha lesz időm, meglesem, ha nem, akkor ősszel kap új gumikat, rendbe teszem a felniket, és akkor minden apró szart megcsinálok rajta.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz molnarpeter #38462 üzenetére
Az lehet, de egy robogón a gyorsasági gatya tényleg ciki... Meglátnak valahol, mivel jöttél? Honda Tact Ezért vettem külön térdvédőt, azt használom robogón...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Srácok! Ma reggel tesztelgettem a Tact-ot. Reggel minden extra nélkül gyújtás 1 rúgás, és már ment is.Kicsit ingadozott az alapjárat, de nem állt le, szépen jött. Van ötletetek mitől lehet? Önindítóra melegben sem indul, csak teker.
Út közben néha kicsit ráz a kormány, és húz balra (tegnap besz.ptam egy kátyút, utána tűnt fel). Van ötletetek, hogy merrefelé keressem a hibát? Elég furcsa az első felfüggetszése. Ilyen visszafelé fordított lengőkaros, vagy nem tudom hogy hívják. Ahogy nézem az enyém egy AF31 lesz, de nem tárcsafékes... Hát.. Minden esetre érdekel, hogy mi lehet a baja. Földön megráztam, nem zörög, nem kotyog az eleje. Lehet, hogy a gumi kukás? Az okozhatja? Köszi.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz wolfnet #38475 üzenetére
Az akku új (garanciás, számlával igazolt, amikor vettem akkor rakták bele). Tekeri rendesen, bár rúgni nagyobbat tudok rajta.
szerk.: Hidegen-melegen 1-3 rúgás (90%ban 1). Viszont ha napokat áll, akkor sok... Lehet, hogy karbi?
Ezeket néztem ki, ilyen sorrendben. Esetleg valakinek van tapasztalata valamelyikkel? Michelin gyanúsan olcsó, annak ellenére, hogy számomra a legszimpatikusabb márka
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #38492 üzenetére
Én gyorsaságiból is láttam a Győrújbaráti Motoros Találkozón. A gyerek ott akarta meggyújtani a cigit. A haját, és a dugattyút sikerült besütni
Hidegen nyélgáz tádádádádádádádádá pakk. Vége. Másnap reggel megy a tulaj, indítaná... (Nem emlékezett semmire )
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #38494 üzenetére
Részegen 1-2 meghúzza a gyorsaságinak, de úgy, hogy nekem fáj... Van pár értelmesebb, aki bemelegíti gumiégetés előtt, de pár csak felül, és reménykedünk, hogy nem lesz baj Volt már aki sörrel a kezében pattant a kapufára De szerencsére nagy baleset sose volt
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Rico45 #38496 üzenetére
Értem, köszi Esetleg ha mégis elkapna az eső, írd meg a tapasztalatod. De akkor lehet, hogy megveszem azt... Mondjuk a mintája szimpatikusabb. A másik kicsit terepesebbnek tűnik.
DigitXT: Értelmesebb, mert legalább nem hidegen kínozza... Meg számomra hozzá tartozik a motoros találkozók hangulatához a gumifüst.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #38505 üzenetére
Ok, gurulhatunk. Én Tact-ra váltottam, legalább megszakérthetnéd Van vele 1-2 zavaró gondom, amire te tuti rávágod mi a nyűg . És még nem láttad
Egyébként egy szóval se mondtam, hogy miután ittam vezetek. Én se szoktam. Viszont az más, hogy motoros találkozón iszok, mert 5km-re lakunk, anyámra rá szoktunk csörögni, és feljön értünk kocsival Vagy a szomszéd visz haza
(#38506) Rico45: Egy citromosat szívesen letolnék, tudom, nem sör, de szomj oltásra tökéletes
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz canniball #38511 üzenetére
Az lehet, ezért írtam, hogy az nem sör. Viszont klímás teremben van 28-29 fok, nem hagyják jobban lehűteni... Szóval most a sima sör nálam már nem nyerő, az nem viszi el a szomjam... Jelenleg Őszibarackos Cappy és citromos szóda van terítéken (persze felváltva)
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz molnarpeter #38571 üzenetére
Hidd el, sokat számít, ha áll a motor. A 95-ösből jobban kispórolják az adalékokat, vagy nem tudom... Anyámék Kymco-ját 95ös benzinnel tettük el... 1 hónap után alig indult. Ahogy volt egy kis jó idő, kihajtottam belőle, majd tele löktem 100-assal. Utána pöcc-röff.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Kaptam választ a kék holdtól. Kb kitörölhetem vele a s**m. 4 kérdésből annyi volt a válasz, hogy a Michelin mintája klasszikus mintázatú, míg a másik modernebb. (Jéé b+ nem mondja). Azt hiszem Michelin gumit feldobatom a vasra, és kész
Variot, szíjat, és minden finomságot kb hány km-enként szoktatok cserélni?
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Bogyó bá' #38587 üzenetére
,, széles utat, gumi fákat, olcsó benzint, szűk p*nákat'' by bogyo112
széles utat, gumi fákat, olcsó benzint, szűk Kappákat-ra módosul
Egyébként tágulgat?DigitXT: Nem, egyelőre nem, de tudod, a baj nem jár egyedül Felni, gumik, lámpa...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Kolondrum #38604 üzenetére
Megértem, hogy ER6 vonz, egyébként lehet azzal is ésszel menni Sajnos amikor haverom az ER6-ot bérelte ki, nem tudtam menni vele (időhiány). Viszont ő is mondta, hogy a legkezesebb gép. Bár én a helyedben kicsit kisebbet vennék. Viszont mindenképp váltósat, ha élményt akarsz Lehet, hogy most a fejemet szeditek, de szerintem akkor is nagyobb élmény.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz maszekember #38653 üzenetére
Ha kereskedő, akkor vállalni szokta. Ha magánszemély, akkor jó eséllyel nem. De vannak olyanok, akik ezzel foglalkoznak 20-30 000Ft-ért elintéznek neked mindent. Csak legyen jó állapotú. Milyet, és mennyiért néztél ki?
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz maszekember #38655 üzenetére
Majdnem ilyet béreltem a múltkor, de SYM GTS125 volt. Mivel félig-meddig kínai gép, nem csoda, ha olcsóbb. 2 hétig volt nálam, és ezek után én is vennék, nagyon tetszett (bár kicsit gyenge volt, de A1...). Szóval... Ennyi pénzből talán kapsz jót, de nagyon meg kell nézni. (plusz vásárlás után folyadékok cseréje...stb).
Én is egyetemista vagyok (félig-meddig) Ezért átérzem a helyzeted, én inkább úgy döntötem, néha bérelni fogok, és vettem egy régi 2T 50ccm robogót (75eFt Honda Tact).
Egyébként nekem gyanúsan olcsó az a SYM, bár SYMpatikus (bocs ) hogy nem 5000-re tekerték az óráját...www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz maszekember #38658 üzenetére
Hány a km jó kérdés... Hogy őszinte legyek a bérelt robogó nagyon karban volt tartva, de 18ekm-nél volt pár idegesítő apróság (amitől megvenném, de vinném is szervizbe, amint lesz rá időm [Tactnál még mindig nem jött el, remélem 2 hét múlva szombaton el tudok intézni mindent] szóval csak óvatosan).
Esetleg ha belefér a keretedbe: Béreld ki pár napra. Legalább egyet ismerj meg, mivel ritka keveset tudsz megnézni. De ajánlom, hogy legalább ismerősökét/néhány eladót nézz meg. Sok sikert a vásárláshoz.DigitXT: Alkuhoz annyit, hogy tuti nem állja a kereskedő. Számoljunk. Kiment (olaszokhoz? ) Hozott be pár robogót, amit kint megvett. Most 160eFt-ért árulja. Ebből nem fog benyelni 60eFt-ot. Kizárt. Ebből az árból max 10-20eFt-ot fog engedni, ha nagyon el akarja adni, talán kicsit többet. A különbözetet a vevő állja.Már így is nehezen tudom elképzelni, hogy nagyon megérné neki. Útiköltség, munkaóra, rendbetétel (szépen csillog ), óratekerés... Mind-mind költség
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz maszekember #38661 üzenetére
A kategória engem is érdekelne. De szerintem mielőtt vásárlásban gondolkodsz próbálj ki több vasat is. Esetleg váltósat is, nem árthat. Hátha találsz valami olyat, ami tetszik. De legalább a kiszemelt példányt.
Ja és örök szabály: vásárlás után maradjon pénzed rendbe tenni! Főleg 4T-nél. Olajok, víz, egyéb felmerülő apróságok cseréjére.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #38667 üzenetére
Nem is a kereskedőre gondoltam. Mondjuk jogsi után lehet bérelni. El lehet kérni haveroktól 1-1 körre (azok jogsit se kérnek) , vagy konkrét vételi szándékkal oda lehet menni a kereskedőhöz. Úgysem az elsőt veszed meg.
Szerinted én hogyan vezettem már ennyi vasat? Mindig haverokét, bérelteket nyúltam le egy kicsit. Hozzá teszem több, mint 2 év alatt nem vezettem legálisan A1-es jogsival. Első, amikor minden rendben volt, az a Sym, de szerintem ezt meséltem.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #38669 üzenetére
Hol olvastad, hogy be kell állítani? Egy karburátor tisztítást írt, ezen kívül nekem korrektnek tűnik a leírás, ez alapján megnézném élőben.
Most melyikünket sütötte meg a nap?
Mert a sok s*ggfej kipipálja amikro felrakja, mert érvényes 50-es papírokkal
Ezért sem vennék 125-öst f@szom fogja végig nézni az összes kamu 50-es foschtalicskát... Múltkor elkezdtem, de inkább hagytam a francba.
Sajnos linkelni nem tudok képet, de múltkor GS500 hagyott ott rendszám nélkülVolt rá példa, igaz nem nálam. Haver jogsi nélkül 2 személlyel balesetet okozott... Nagy mázlink volt, időben odaértünk, és papíron a tulaj elvitte a balhét. (Odaértünk, rá 5 percre megjelent egy rendőr, igazoltatott, haver mondta, hogy ő vezetett, autós jófej volt, megerősítette. Mi csak menteni mentünk (3-an). Persze kezdő jogsival, úgyhogy gyorsan letakartam a második bukót)... Csináltunk már szép dolgokat, azóta másképp toljuk.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz maszekember #38694 üzenetére
Muszáj. De... Haveromnak is mondtam, most vett autót. Legolcsóbbak közt nézegetett, mert megvolt, hogy évjárat, márka, felszereltség igény... Utána meg hogy nem lehet több az ára, mint a legolcsóbbak... Mondom ok, de ne várja, hogy 1-essel kezdődik a km óra állás.
De hátha a nyugdíjas pap megkímélt 10-en éves autója... Meg a NAGY BÜDÖS LÓ@..T!!! Ébresztő. Nincs ilyen, csak az esetek 0,00001%-ban, amiből én kifogtam egyet, szóval, kiszámolhatod mennyi az esélyed Nem vagyok ideges, csak jót akarok.
Ha tényleg jót akarsz, akkor ne az alsó 20%-ban válogass...
Azt csinálsz amit akarsz a pénzeddel, de ennyiért inkább nem reménykednék valós 25ekm-ben.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz maszekember #38697 üzenetére
Remélem nem volt sértő a stílusom. Távol álljon tőlem, hogy bárkit lenézzek. Csak lehetőleg jót akarok. Két esélyes a meccs:
1.) Emeled a keretet, és próbálod a legjobbat.
2.) Azt csinálod mint én, fix keret, abból a legjobbat kihozod, de tisztába vagy vele, hogy lehet, hogy pár 1000km alatt a vételárat beletolod. (Egyelőre nekem nem kellett, de itt-ott javítgattam, és tudom hogy alaphangon 30-40 000Ft fog belemenni, remélem szezon végéig kibírja).
Szóval nálam egy feltétel volt, vigyen el A-ból B-be. Vettem 50-est, mert az olcsóbb. Felújított blokkal, fasza állapotban, de kívülről gány. Gumik cserések, fékbovden csere, refikapcsoló vásárláskor még jó volt. Indulásnál van gond, szerintem karbi állítás lesz belőle, lehet, hogy rugócsere is... Csak amit laikusként (ex-Simsonos, robogószűz voltam eddig) gondolok.Nem azt akartam kihozni belőle, hogy maradj 50-esnél. Ha belefér a keretbe mehet a 125. Csak annyi, hogy tudd, nem fog ingyen menni évekig.
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: analóg árkád kontroller a Varmilo gondozásában
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Jövedelem
- Ingatlanos topic!
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Gaming notebook topik
- Reklámblokkolók topikja
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!