-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
Szerintem hozasd rendbe, esetleg egy szerelő szakival hozasd el a cuccost, és ő szerelje bele, szerintem 13-15k-tól többet nem fog elkérni, annyit meg megér hogy a motorod jó legyen. Ha egyszer megvetted, és eddig kiszolgált, akkor ezután is gondozd, ez valahogy úgy szokott elhangzani ahogy az esküvőkön, mert lényegében ez a házasság lényege. Úgy eladni sem nagyon fogod hogy nem lesz 100%-os a gép, esetleg nagyon ára alatt, bár manapság eladni se lehet...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Lehet hogy az a 4200km nem is annyi, hanem mondjuk lehagytak ez elejéről egy 1-est !
Hozzátenném hogy a 86-os születésű Etz-m-nen nem cseréltem még semmit, mondjuk most 6803km -nál jár az óra .
A te dolgod hogy javíttatod-e vagy sem, de ha el szeretnéd adni, lehetőleg tudasd a vevővel hogy mit kell majd rajta cserélni, mert úgy korrekt, és az adás-vételiben is szerepel . Bár mint írtam, én biztos megcsináltatnám, főleg hogy 15k alatt megúszom az egészet . Én egyszer 20k-t költöttem egy baleset után csak arra (mint utólag megtudtam) hogy a szerelő kicseréljen 2 szimeringet, és elfogyasztott egy tank benzint, ja és egy hónapig ott dekkolt nála a kis Hondám, szerencsémre eladtam, mert már 60km/h fölött veszélyes volt .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
-
Gergello
addikt
Én is nézegettem ezeket, meg a honda cg125-teket, de szerintem még a cbr-nek sem 110 az utazója. Az alatt meg nem jó nekem. Nézzünk 250-est, de:
A dilemma az , hogy 250-es alig van, csak egy-két honda, de olyan árban amiért már nagyobb motorok is vannak. 400-ast meg el kell felejteni...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Nagyobb a légszűrője, nagyobb a blokkja, más a kipufogó, km óra 160-ig van skálázva, bár a fent linkelt Runner 97-98 körüli, de a 2000 utáni 2t-k-nek hátul 13"-os kerekük van, míg az 50-esnek 12" e-h. Illetve, ahogy fentebb is írtam, jóval öblösebb hang.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gergello
addikt
Most nézem ezt az ybr 250-t, de ennek is az a baja, mint a cbf 250-nek.
Kb. egy 100-assal olcsóbb mint egy sv 650. Még rádobsz kicsit akkor már cbf600.Ez az ybr 250 még drágább is mint a cbf250, de nem szebb.
Nézd ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_ybr250-3598170
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbf_600-3858662
400ast én nem is ismerek csak a szuper sportokat és a banditot, de ezek már nagyon ki vannak végezve szerintem.
-
Brogyi
senior tag
-
DigitXT
félisten
Te most miről beszélsz? Olvastad #10658-at?
Bp-en lakom, és közlekedtem olyan 4T 50-essel,
aminek épp a CHIPman által írt 50-56 km/h körül
volt a vége (talán 60-at tudott). Hát nem éreztem
magam biztonságban, amikor pl. hidegen 30-nál
többre nem gyorsult a Petőfi hídra felhajtásnál.A mostani 125 4T gépemnek 100 körül van a vége
(saját erőből sík úton), 60-70-es utazóra tökéletes,
mert onnan még gyorsul is: mondjuk 80-at mennék
vele tartósan, ennél több Bp-re nem kell (bár azért
néha egy-egy gyorsulásnál jól jönne a plusz kraft).
Viszont ezzel sem indulnék neki a Balatonnak.Itt a budai hegyekben amúgy emelkedőn is elteker
70-ig (nyélgázon), szóval amire én használom, arra
tökéletes, ti. munkába járok vele, naponta 2x10 km.
Ha lenne ugyanilyen felépítésű robogó 250-esben,
aminek pl. ugyanekkor a csomagtartója, de mégis
nem túl nagy, és nem túl nehéz cucc, azt venném.
Egy Burgman 400-t parkolni sem tudnék itthon.CHIPman: hát, ha 40-et mennek, akkor persze,
hogy nem elég 50 az előzéshez... Ha fel tudod
piszkálni 70-re, és lesz benne némi dinamizmus,
akkor nyert ügyed van. Csak azt akartam mondani,
hogy attól, hogy "fel lehetett piszkálni 70-re", nem
biztos, hogy fel lehet 90-re, 110-re, és társaira.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Amúgy neked milyen géped van? A 125-re vok kiváncsi
Hát arra én is kíváncsi vagyok. 2009-es 125-ösként vettem,
aztán valszeg 2006-os, de még az is lehet, hogy 150-es.
Ameddig nem rendszámoztattam, addig kicsit bizonytalan
a dolog, szóval nem reklámozom. Egyszer amúgy linkeltem
róla már egy képet. Sok persze nem látszik rajta, addig jó.
Szerk: ebben a HSZ-ben volt, de csak a "ködös képeket"
nyitja meg. Jah, most kapcsolok, hogy azért mert töröltem
anno, mert valamit elcsesztem a feltöltésnél. Íme a HSZ.[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Az a nagy helyzet hogy nem vesznek motort, most pláne nem, de majdcsak vége lesz ennek a kib@szott válságnak, legalább az Etz-m ára már nem esik sokat, vagyis semennyit, mert 7.hó 3.-án megy műszakira, utána újból 150k-ét hirdetem majd, természetesen alku nélkül...
Gergello: Sajnos, hátha változik a helyzet, nyugtatásképpen újra meghirdettem a gépet még műszaki előtt, hátha... (és most szól a Republic - Hová fut és hová szalad)...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
DigitXT
félisten
Ne haragudj, de ez milyen nyelven van?
Azért, mert egymás mellett le van írva a
két szó, még nem bizonyít semmit...
Egyébként nem cikk, hanem blog oldal.Viszont vmi Jupiter MX-ről irogat, aminek
véletlenül sincs köze az Italjet Jupiterhez.(Ellenben valamiféle indonéz verzió lehet,
ami alapján a Google lefordította a blogot:
a teljes bejegyzés itt található. Alapvetően
"copyright" történetről szól, mert a tajvani
Viar lekoppintotta a Yamaha hasonló nevű
modelljeit. Érdekes, de kvázi offtopik.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Szerintem meg ha nincs értelmes válaszod a kérdésemre, inkább ne írj.
Ugyanez igaz az Italjet Jupiteres "problémakörre": gondolhatod, hogy nem
azelőtt kérdezek, mielőtt beírnám, hogy "Italjet Jupiter ülés". Sőt, némileg
szofisztikáltabban érdemes keresni, ha már itt tartunk: saddle/under-seat
storage/full-face helmet/review és hasonló keresőszavakkal. Jó tanács.Ha hülyeségeket akarok olvasni, nem teszek fel kérdést a fórumban: van
egy csomó viccoldal a neten. Ne csinálj már a robogós topikból is azt.
Még ha a poén jó is. Időrablók a felesleges HSZ-ok. Konkrét motor. -
DigitXT
félisten
Azt mondod, túlreagáltam? Inkább a konkrét motort véleményezd...
(Nincs harag, csak gyorsan kellett írnom, és elküldenem: ha van még ~5
percem átolvasni, lehet, hogy a felét visszatörlöm, mert igazad van.)Veszek egy utánfutót.
Gergello: az enyémnek is van ekkora, de az jórészt burkolat: nem hangos.
Na, viszont ha a 150-est ismered*, akkor meg tudod mondani, mennyire jól
pakolható? Milyen mély, és kb. milyen hosszú a csomagtartója.
Gondolom a kaszni ~ugyanaz lehet, csak a motor böszmébb a 250-esben.*: vagy úgy érted, hogy csak a 150-esről hallottál? Amúgy mintha lenne
egy kollegám, aki talán egy ilyen 180-assal jár (de nem biztos, lehet, hogy
az Runner, nem nagyon figyeltem még meg), majd megkérdem, ha látom:
neki valami tuningkipuff van rajta, ami tényleg durva. (Eszement hangos...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
"Értem én, hogy gőzgép, de mi hajtja?"
Amúgy igen, "kínai csodáknál" ez reklámszöveg
része: ennél nem éreztem túlzónak. Valahol azt
olvastam, hogy a kisebbekben amcsi* blokk van;
na nem mintha arról sokat tudnék, de a Yamaha
tényleg ismert márka: tekinthető "varázsszónak".*: bár ahogy rákeresek erre a Rotaxra, ez minden,
csak épp nem amcsi... Elvileg egy kanadai cég
osztrák leányvállalata: globalizáció rulez, ehheh...
Közben megtaláltam a bejegyzést, ahol olvastam. -
Tothgera30
Ármester
Ez jó vicc volt . Tehát először is köze nincs a Hondához . Itthon Bazuka B12 néven ismert motor . Én utoljára nagykereskedésben új Bazukát 190 ezer forintért láttam, viszont a kereskedők elkérnek érte 250 ezer forintot . A 125-ös 4T blokkja 10KW-ot és 13Le-t állít el (fojtás nélkül 15-17Le) . A nagyvilágban Skyteam néven pörög . Ha vásárolsz ilyet, csak arra figyelj hogy jó állapotú legyen, illetve műszakis, azért mert ha még rendszámoztatni kell, az nagyon sok pénz, ráadásul lehet hogy át sem engedik a vizsgán, mivel korszerűtlenebb motorja van, ha jól tudom 2008 végéig lehetett forgalomba helyeztetni a Bazukákat, mert addig volt érvényes a szerződés a közlekedési főfelügyeletnél . Továbbá a blokkja ugyan az mint a Keeway Speed, és hasonló kínai gépek blokkja, általában nagyon sokat elmennek, a műanyagok esnek szét rajtuk . A saját véleményem pedig az hogy ha mindenképpen új motort akarsz, vegyél egyet, olyan rosszul nem járhatsz vele .
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
Azért mert el akarják adni, ráragasztják hogy Honda . Most linkelhetnék befelé vagy 100 robogót, ami valamelyik kínai gyártó terméke, és rá van ragasztva hogy Honda, Yamaha, meg még sok más nagyobb japán gyártó .
Az általad linkelt Honda MB se nem szép, se nem gyári . Figyelj a részletekre, illetve ilyen áron nem lesz gyári .DigitXT: Szörnyű .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Gergello
addikt
Szépen megcsináltad, azért a tárcsa is kapott picit.
Én a festetlen műanyagokat fújtam a zipemen. Kaptam egy olyan tanácsot a szerelőtől, hogy kipufogó festéket használjak hozzá. Olyan tartós lett, hogy ha rárakom a lábam a taposóra már az szedi fel a festéket Azóta nem volt mosva a motor, mert félek lejönne,Ráadásul volt rajta sok kis karist, amit lustam volta kigittelni, mert, hogy "majd a festék befedi"...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs