Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -=Ghost=-

    őstag

    Sziasztok!

    Segítséget szeretnék kérni laptop vásárlás előtt. Laptop témában nagyon amatőr vagyok, de szerintem a minimum egy i3 3110M, GF710M, 4GB RAM az én igényeimhez. A több csak jobb.

    (1) Mikor lenne esedékes a vásárlás? 1-2héten belül.
    (2) Maximális keretösszeg Ft-ban? 160 000 Ft
    (3) Felhasználási kör? "irodai" word/excel/pdf stb, filmezés, (képes legyen 1080p-t kiküldeni a tv-re lehetőleg HDMI-n) azt sem venném zokon ha lehetne játszani rajta.
    (4) Játékra használnád-e? Ha igen akkor milyen játékokkal játszol és azokat milyen felbontáson illetve részletességgel szeretnéd futtatni? Dota2, SC2, Diablo3 ilyesmik, 1366x768/medium reális elvárás lehet(?)
    (5) Mi a fontosabb számodra, a minőség vagy a teljesítmény? mindkettő
    (6) Szeretnél bele SSD-t? Nem erőltetném ennyi pénzért.
    (7) Kijelző mérete, felbontása, fényes vagy matt? minimum 13", de inkább 15" vagy fölötte 16:9 WXGA/fényesnél jobbat ennyiért szerintem nem kapok.
    (8) Notebook tömege? mindegy
    (9) Operációs rendszerrel vagy nélküle? Első lépésként telepítek rá linuxot, szóval nem feltétlenül szükséges, ha úgyis le kell gyalulni.
    (10) Tárhely (HDD/SSD) és memória (RAM) mennyisége, illetve, szeretnél-e bele optikai meghajtót? HDD 500GB(+) DDR3 4-8GB (van értelme 8GBnek 4hez képest, mondjuk win8 alatt?) ODD jöhet, de nem fáj ha nincs.
    (11) Egyéb kívánság? HDMI, USB3
    (12) Használsz-e CPU (processzor) vagy GPU (grafikus processzor) igényes alkalmazást? játékok
    (13) Eddig kinézett notebookok? ez a legszimpatikusabb eddig.
    (14) Használt gép is szóba jöhet, vagy kizárólag csak új? mindenképp új

    A kis lenovo tűnik eddig a legjobb választásnak azok körül amiket találtam. Amennyire videókból meg lehet ítélni minőséginek tűnik a ház, Kellően erős lehet középtávra is. (Nem mostanában szeretném lecserélni, de nem kell az aktuális top játékoknak full detail-en elfutnii rajta)