Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz GaborGh #11367 üzenetére

    "Ezzel a szolgáltatással a Toshiba hordozható számítógéphez tartozó hároméves normál jótállás három év időtartamra a bejelentést követő munkanapon történő, javítási célú kiszállással bővíthető.

    A szolgáltatás igényléséhez egyszerűen hívja a Toshiba támogatási központját az Ön országában érvényes telefonszámon. Ha a probléma hardverrel kapcsolatos, a Toshiba igyekszik a következő munkanap végéig minősítéssel rendelkező szakembert küldeni (ennek feltétele, hogy a hibát bejelentő hívás helyi idő szerint délután három óra előtt érkezzen).

    A szolgáltatás időbelisége

    A szolgáltatás munkanapokon reggel kilenc és délután öt óra között vehető igénybe (helyi idő szerint, a munkaszüneti napok kivételével)."

    mod.: Forrás.

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák