Új hozzászólás Aktív témák

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz Speede05 #83919 üzenetére

    Tudod, NBD garis gépnél előttem csinálják meg. Ilyenkor nem számít hogy lassan készül el, de pontos, precíz és karc/sérülésmentes javítást végezzenek. Ott kezdődik a korrektség hogy 4-5p hiba miatt kijelzőt cserélnek, és nem húzzák az időt bizonyítgatásokkal, és fényképek küldésével.

    És ettől jobb lett a javítás minősége? Vagy gyorsabban kész lett? - Igen, jobb. Kb. 30 perc alatt kész lett.

    Én azt szeretem, ha nem folyamatosan zaklatnak, hogy éppen melyik csavart szedték ki, hanem megmondják mikor jön a futár a gépért, és mikor hozza vissza. - Nem viszi el, nem hozza vissza. Én viszont szeretem ha minden csavart visszatesznek a helyére, és ezt ellenőrizni is szoktam. Nem zaklat a support, e-mailt ír.

    Az, hogy közben mi történik nem érdekel, mert hát mint user miért érdekelne... utána szinte minden esetben kapsz visszaigazolást arról, hogy mit cseréltek, javítottak... - Persze... akkor tudnék mondani pár pc/notebook szervizt ahol munkalapon mindenféle szerepel, szép árakkal, még új pasztázás is. Bontás után meg száraz paszta vár.

    De lehet, hogy csak én vagyok túlságosan cél orientált. - Biztosan.

    #83917 Chaser: Ez is igaz, mert ugye alvállalkozók csinálják. De egyszerű a dolog, te is kicserélheted az adott hardvert/burkolatot/stb.

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

Új hozzászólás Aktív témák