Új hozzászólás Aktív témák

  • Chaser

    titán

    válasz BRIKLY #27406 üzenetére

    "ja,és a háztól házig gari sem utolsó dolog.." Nem hát, az a legutolsó dolog:D...Tudod mit jelent? Felhívod a callcentert, elmondod a nyűgöd. Vagy megérti a diszpécser vagy nem...futár megy a gépért, elviszi. Jelenleg nem tudom asusnál épp Mo-ra vagy valahova kintre. Kinn megcsinálják ideális esetben, nem ideálisban ugyanazzal a hibával visszajön, rosszabb esetben még össze is barmolják. Nincs hova menned, semmi közöd a szervizhez. bolthoz csak akkor mehetsz ha rajtuk keresztöl intézted a gart. Ki is lyukadtunk oda, hogy kb semmi értelme a call centeres megoldásnak. Ezt előnyként tüntetik fel, a legtöbb vásárló úgy is éli meg, pedig ez egy rohadt nagy hátrány és a hozzá nem értésre és a lustaságra épít.

    szerk: pl HDD-nél mondta boltos haver, hogy nem elég ám elküldeni a szerviznek a hibás HDD-t, az egész gépet küldeni kell asusnál

    [ Szerkesztve ]

    _tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

Új hozzászólás Aktív témák