-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hybryd
tag
szia!
1.4-es V-ös golfot hanyagolnám meg a dízelt, ha az új pacekos a most futó Polot jelenti, az bejövős. Többi meg kb. ízlés kérdése, amúgy méretei miatt városi forgolódásra a Yaris a legjobb, városba talán az ezres is megteszi. Corollából a kifutott generációt néznéd (ahol az ötajtós még nem Auris)?
Vezetted is valamelyiket ezek közül, vagy belteret nézted, ilyesmik? (Pl. digitális műszerfal a yarisnál, ráadásul középen stb.)[ Szerkesztve ]
-
Hybryd
tag
ahoj
mindkettő elég jól sikerült konstrukció, a focusnak egyértelműen jobb a vezetési élménye (váltó-kormány-futóműt nagyon jól belőtték), az opelnél a váltó rémes - viszont már az 1.4-es benzinessel is egész jól megy (az 1.6-osokat nem is annyira ajánlják talán), focusból meg fordítva, az 1.6-ossal megy normálisan, 1.4-est el lehet felejteni.
talán egy paraszthajszállal tágasabb hátul az astra, de mindkettőben el lehet férni.
és mindkettőből volt céges autó dögivel, úgyhogy marhára ki kell fogni -
Hybryd
tag
Ebből a négyesfogatból Golfot vennék a legkevésbé. A hátsó lábtere jóval szűkösebb az Astra/Golf duónál, sok jót a legelterjedtebb 1.6-os benzinesről sem hallani (eszik és gyenge, bár tartós) Na meg ugye ugyanannyiért ebből kapod a legrosszabb állapotút valószínűleg. Inkább olyan "mutassunk meg mink van" autónak tartom (amúgy amikor megjelent nagyon tetszett)
Fabia-Ibiza-Polo ahogy már írták előttem, azonos generációja műszakilag azonos alapokon van, az új padlólemezt ebben a sorrendben kapták meg.
Én simán bevállalnám a Fabiát is, de nem keresek autót Mire kellene amúgy, hány főnek, mekkora távolságokra stb.[ Szerkesztve ]
-
Hybryd
tag
válasz makaveli666 #2351 üzenetére
Azért százezer kilométernél nem kéne a fekete kormány karimájának világosszürkének lennie, az ablaktekerő detto furcsa (bár IV-es Golf betegség hogy lemállik a gumírozás az utastéri elemekről, lehet csak az a baj, de a képen csak a színeltérés látszik)
Vagy egész életében szolárium előtt parkolt a kocsiAz azért vicc hogy anno a gyári alufelnire volt pénz, de mittomén elektromos ablakemelőre nem... Mondjuk szép papucs, de akkor is.
-
Hybryd
tag
válasz Psychonaut #3678 üzenetére
Na ja, ebben is tuti csak tájékoztató a 141E... Vagy melósautó volt (mondjuk a dzsuvás üléshuzat ad rá esélyt)
Bátyám 2002-es Swiftjében most van kb. szűk 120E km, de egy ránc nincs a vezetőülésen, nemhogy így fel lenne gyűrődve a huzata / anyaga(?). És a kormány sem ennyire fényes (igaz az világosszürke belsős). Na meg az utaslégzsák fedele sem áll el... -
Hybryd
tag
válasz Alex123 #21996 üzenetére
Szia!
Nem annyira felejtősek, én is Punto I-et néznék magamnak ennyiből, vezettem párszor és tetszett - nyilván nem egy sportkocsi, de látszik hogy van lelke. Viszont az 55 lovas harmatgyenge, egy emberrel sem szélvész, hát még ha többen ültök bele.
Sokkal ritkább, de érdemesebb az 1.2-es 60 lovas (igazából 58) változatokat keresni, sokkal nyomatékosabb karakter.
Az 1000-es Ibiza még rosszabb, amúgy szűkebb kocsi mint a Punto és nehezebb, plusz alapból gyengébb a motor... 1.3-1.4 alatt nem néznék. -
Hybryd
tag
válasz DeFranco #73037 üzenetére
Na ezekhez képest az én sztorim kb. így volt:
- autót pénteken megnéz, próbakör, lila köd, előlegez
- hétfőre az autóra került friss műszaki és eredetvizsga (eladó intézte)
- hétfőn maradék pénzt kifizet, rögtön utána irány a 10 méterre lévő biztosítós bódé kötelezőt kötni
- kedd este okmányiroda
- problémamentes használat azóta is, öröm bódottá'
- szervizes átnézés, olajcsere etc. rá fél évre
(ps. nyilván nem milliós árszintről van szó)
Új hozzászólás Aktív témák
- OpenMediaVault
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Xbox tulajok OFF topicja
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gyúrósok ide!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Háztartási gépek
- További aktív témák...