-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
Laser Interceptornál az MLS és a Premium között mi a különbség? A 30K-n kívül?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz runner 125 #101018 üzenetére
Igazad van, de koránt sem feszegettem a határokat, attól nagyon messze voltam (nyálkás szakaszon pl még 90-el sem mentem, mert még nem érzem, mit tud igazán a kocsi), az egy esetet kivéve. Ezen kívül szinte teljesen üres útszakaszokon eresztettem csak el, ha jöttek szembe, vagy a távolban megjelent valaki, visszalassultam, mert a nemrég történt szomorú esemény azért bennem is ott van.
joamilestoné: már csak azt jó volna tudni, melyik melyik, mert akkor persze az esztétikusabbat választanám.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz szőröscica #101021 üzenetére
Ez így van, erősebb kanyar előtt vissza is lassítok, hiába élményautó, annyit nem ér, hogy ott maradjak, ezt én is tudom. Erős kanyarban mindig szigorúan sávon belül, 38 évesen, rengeteg Szlovák szerpentin után a felelőtlenség már kiveszett belőlem. Volt már egy-két érdekes szitum a Tátrában, amikor a racer nem fért el a sávjában és kis híján a szakadékba tolt, nem szeretnék olyasmivel együtt élni, hogy ezt én okozom valakinek.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz raczger #101025 üzenetére
69-től jön a csekk lakott területen (50), 65+3km/h a műszer esetleges pontatlansága. Az óra 6-ot csal 70-nél, így akkor csak 64-el megyek.
Az 5K az helyszíni bírság kellett legyen, ha megállítanak, akkor 55-ért is büntethetnek.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Akkor mázlim volt, azonos irányba csak az 1db Passatos ment, szembe is alig, de direkt korán indultam, hogy ne legyen nagy forgalom sehol. És a 110-es tábla miatt olyan nagy túllépés sem volt, tetszik a hely.
És egy kép, mert igazából Bakonycsernyére mentem művészi fotókat gyártani a vasról. Dávid és Góliát
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz fokukac #101051 üzenetére
Oké, tiszteletben tartom a véleményeket, nem írok erről többet ide.
De egy kérdés, kit veszélyeztetek magamon kívül egy 2 kilométeres egyenes szakaszon, ahol mögöttem már messze vannak, szemben pedig a 2 kilométeren nincs jármű? Mert egy szóval nem írtam a körülményeket, de a legtöbben azt feltételezik, hogy egy tömött úton ökörködök, holott nem is ismernek.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
-
deicide
veterán
válasz MunezXBK #101322 üzenetére
Az mindig jó lenne, nem csak pályán.
btw, tanakodtam szeptemberben, hogy megvegyem-e az egyik tulaj quattroporte-jat, 7.5-ért árulták, de kicsit fellengzősnek éreztem volna nap mint nap azzal gurulni be melóba.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Nyilván nem, csak vannak más megfontolások, elég ferdén nézett volna rám kb 150 kolléga. Bár az opc sem sokkal jobb, óvatosan azért jó páran bekérdezték, hogy mennyi volt, mennyi hitelt vettem fel rá, stb.
De a formája sem jött be annyira, illetve hiába a 400 ló, azért nem egy csapatós autó, valljuk meg.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz focvis #101327 üzenetére
Na igen, a karbantartás és a fogyasztás, ez két olyan dolog, ami elriaszt a luxusautóktól, még ha meg is tehetném, akkor is sajnálnám rá a pénzt. Meg a GTC után egy újabb élményautót akartam inkább.
Viszont a következő autóm az már nem Opel lesz, azt hiszem, hanem talán egy 4.35i M. Gyűjtögetek, míg lejár a gar az OPC-ről, aztán hajrá.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
A kényelem relatív, F Astra-val megjártam Olaszországot (2x1250km) 28 óra alatt, ebből 5 óra volt az alvás, a többi a gáz taposása, mert nyilván tempomat sincs benne. Szóval nem vagyunk egyformák, nekem pl fosmindegy, hogy egy autó hogy néz ki belül és milyen extrákat kínál, valakinek pedig fontosabb a belső, mint hogy 220 vagy 250 a vége. De én mondjuk az a fajta ember vagyok, aki más autóját, vagy cégest vezetve nem állítja el az ülést, tükröket, hanem használja úgy, ahogy be van állítva.
Na jó, a tempomat az okos találmány.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Látod, pedig van ilyen is.
mycso: volt már, hogy az egyik céges astra-t simán lábbal elkormányoztam, olyan közel volt az ülés, de az buli volt, egyik kezem kint az ablakon, másikkal támaszkodtam anyósülés fejtámláján és közben lábbal kanyarodtam.
De végül is nincs gond, ha az ember elállítja a dolgokat, ha vissza is tudja állítani a megfelelő pozícióba. Csak az nehéz.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
deicide
veterán
válasz Snoop-y #102076 üzenetére
Az szintén már a bőven használható kategória. Tegnap egy kollégámat vittem magammal céges focira, aztán picit odaléptem 1-2-ben, 5 másodpercig megszólalni nem tudott utána, azt mondta ült már erős diesel és régebbi turbós benyás autóban is, de ez valami más volt.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
deicide
veterán
Na ezt nekem ne is mondd, a 3 ajtós még gyötrelmesebb. Mostanában inkább állok bevásárlóközpontban is inkább távolabb (na jó, azért is, mert féltem, hogy meghúzzák), de ki tudjam tárni az ajtót, ne gumiember módjára kelljen kifolynom a kocsiból.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz szőröscica #102996 üzenetére
Nyilván, nem zavar a séta, hajnalonta 10 kilométereket gyaloglok edzés gyanánt, de ha van közel is hely, beállok. F Astra-val ez nem gond, ott már leszarom, ha meghúzzák, meg az ajtó is jóval kisebb.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
-
deicide
veterán
Az már az önszivatás kategória.
Vagy olyan telepi garázsokhoz vannak szokva, amik Fehérváron is vannak, ha a vezetőülésből ki akarsz szállni, akkor a jobbos tükör karcolja a falat...Dare2live: úgy logikus, ja, nyilván szokás kérdése, de ezt tudva Párizs közelébe sem megyek autóval.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Akkor sokan eredeti funkciójuktól eltérően használják. Bár el tudom képzelni, hogy amikor azok a panelek épültek '85 környékén, akkor a trabi, kispolák, dacia, favorit kategóriák azért kényelmesebben befértek, mint a mai "meghízott" vasak.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
deicide
veterán
válasz runner 125 #103134 üzenetére
Ha egyre gondolunk, sok ilyen van, pl
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz szőröscica #103231 üzenetére
Lehet, hogy a Nyugat-európai vevő nem a legalja felszereltséget veszi a prémium-márkákból, mint az itthoni kisebb pénzű vásárlóközönség és a prémium tényleg azt jelenti ott, amit kell, nem csak a nevet, hanem az extrákat is.
De pl nekem az Opelnél is a szénné konfigurálhatóság tetszett, hogy magam válogathatom össze, hogy mit kérek bele és mit nem. Persze itt súlyos százezrekkel dobálózik az ember, mert pl az Infinity hang is 170K volt, de választható és nem nekem kell utólag a fél cosmagtartót elfoglaló ládát beletetetni.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz parandroid #103269 üzenetére
Azért itt is van fizetőképes kereslet, ha nem is nagy, nyilván nem a Magyar piac miatt tartják fenn a gyárak a konfigurálhatóságot, hanem mert a pörgős piacokon megvan rá az igény. De lehet, hogy eltántorított volna az Opeltől, ha csak előregyártott konfigurációkból lehetett volna választani.
Az persze megválaszolatlan kérdés marad, hogy az Accord gyenge számaiban mennyire játszhatott közre az opciók sovány száma.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz parandroid #103274 üzenetére
Jaa, értem, igen. Ha csak itt a cégnél nézek körül, akkor Opel a legtöbb cégautó, a többi Ford. És hasonló lehet a trend idehaza, de külföldön is. Csak a magánvásárlókból meg biztosan nem lehet fenntartani egy üzlethálózatot, ha ráadásul a modellpaletta nem erős.
A Hyundai van talán jobb helyzetben, a cégvezetés vett i30-akat is nemrég, talán ők megvetik a céges bizniszben a lábukat.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Valaki próbált már akciókamerát karosszériára rögzíteni?
GoPro-t tudom, hogy lehet és ott is cuppantókat használnak, ipari erősségűt, hogy bírja a rázkódást. Én egy SJCAM 5000+ nevűt kapok és hozzá egy talán megfelelően nagy cuppantót. Gyakorlatilag csak szépen tisztára törlöm a kérdéses helyet mondjuk az első lökösön és rácuppantom? Meg pluszban adnak hozzá gyorskötözőt is, hogy ha elengedne a vákuum, azért ne menjek át a cuccon.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz VegyesTamás #103329 üzenetére
Köszi, ez lesz, próbálgatom majd.
Természetesen kék színűt választottam a palettáról.[rvilike]: akkor teszek rá legalább 2 gyorskötözőt is
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Snoop-y #103339 üzenetére
Ha nem sikerülne a mutatvány, akkor nem hiszem, hogy lenne értékelhető végeredmény, de megteszek mindent. Viszont most még nem próbálom ki, majd csak ha melegebb lesz és nem lesz jégveszély az utakon.
TaaT: az a kérdés, hogy a gazda, vagy a tulajok tették-e fel a videót. Ja nem, közben elolvastam a szöveget, a gazda találta meg.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz kalmanchris #103537 üzenetére
Turbo-s autom (is) van és sosem vennék plazmát, buzi-e vagyok?
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz szőröscica #103555 üzenetére
Ez benne van, igen, de az emberek túlnyomó része inkább a technikát félti, mint a környezetet. Azért majd szűkítek az időn.
Morris: 3000 környékén szoktam nagy általánosságban menni hazáig a pályától, csak néha gurul el a gyógyszer.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Köszi, akkor max annyit járatom, amíg kinyitom a kaput és beállok.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz runner 125 #103628 üzenetére
Basszus, ilyenkor csodálkozom rá mindig, hogy hol a p***ában van a hely az én autómban. 8cm-el hosszabb csak ez a Mitsu és egy óriásnak tűnik...
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz runner 125 #103651 üzenetére
De legalább a vezető helye nagyobb egy kicsit így ránézésre. Hátul meg nem kő' utazni.
Viszont a rajz nagyon jó.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz VegyesTamás #103780 üzenetére
Én meg tegnap pezsgőt bontottam, mert sikerült 150km-en 10L alá vinni, 9.9 lett, nagyrészt 120km/h pályázással és kevés bohóckodással.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz VegyesTamás #103837 üzenetére
Hangyányit. Viszont tud átlagban 18 körül is enni egy Budaörs-Sukoró 40km-es távon, 7.2 litert behörpintve kb.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
Múltkor még magam is megleptem, mert véletlen száraz volt az aszfalt és Fehérváron az egyik lámpánál próbaképp elrúgtam állóból 3000 környékéről, jól hátba vágott, majd kettes és megint. Gondolom a közönség is meglepődött, mert ezt a buszpályaudvarnál sikerült eljátszani. Aztán piros volt a köv. lámpa. Nekem már ez is félelmetes erő.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz VegyesTamás #103950 üzenetére
Igen, mechanikus önzáró.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz VegyesTamás #103956 üzenetére
4db 20"-os gumi árát nézegetve, nem valószínű.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend Bordó olcsóbb lett
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Rowenta X-Force Flex 9.60 Aqua 4in1 kéziporszívó
- Metabo 4Ah LiHD akksik eladóak - 2db, vadiúj, 0km-es, 0 töltésű 2023.04 havi gyártás
- Delonghi Rotofry forgókosaras fritőz olajsütő F28311.W1
- Economy takarékos vízszűrős zuhanyrózsa! Klórszűrő zuhanyfej dobozában nagyon szép állapotban eladó!
- VW/Audi/SEAT/Skoda Acélfelni 6JxR15
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen