Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz lsc #9494 üzenetére

    Előtte már üzem meleg volt, 160 fölött hatványozottan nő a súrlódás és a hőtermelés. Ehhez elég pár kanyar. Most nem kezdem el megszámolni a gondolatomban, hogy pontosan hány kanyart tett meg addig a pontig.

    Szvsz Pécs - Komló szerpentinen még a nyári gumik is olyan csúnyán eltudnak melegedni, hogy érezhetően nyúlós lesz a végén az autó.
    Voltam Hungaroring nyílt napon, 1 kör elég volt ahhoz, hogy elmelegedjenek az abroncsok. A célegyenesre ráfordító kanyarban már trükközni kellett, mert nem akart íven maradni.
    Ugyan ez Astra kupás autóval nem megy, mondjuk azon verseny slick -ek voltak. Rába -ringen kicsit könnyebb, az valahogy gumikímélőbb, de ott a kupás Suzuki -n egyébként is alacsonyabb hőmérsékletre tervezett slick-ek voltak.

    hobizoli: Tapadni fog, de jelentősen gyengül a képessége. Nekem 0 fok körül óriási volt a változás, pedig a 255 nyári gumma lett lecserélve 205 télire.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák