Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
LZs?!
aktív tag
válasz diegho #176615 üzenetére
1st gen 1.4 Ceed nálunk is szétgurította a vezérlést anno, 2007. évi 0km-es vásárlás.
140e km lehetett benne...2014. tvaszán kezdte: előszőr csak finoman vibrált, majd rángatott 2-3e rpm között, folyamatos haladásnál. Többször voltunk vele márkaszervizben, nem tudtak rájönni; de később a szervizlátogatások miatt volt szerencsénk.
Majd augusztusban Erdélyből hazafelé elkezdett leállni alapjáraton hagyva, illetve később már váltáskor is a kuplung kinyomásakor; a Királyhágóra vicces volt feljutni, ahogy mentünk keresztül, egyes-kettes között váltogatva a teherkocsik, buszok küszködő kapaszkodása miatt. Egyébként rendben ment országúton, pályán.
Hazaértünk, másnap mentek be vele a városba; lámpánál álláskor zöldre indítva majd gázt adva egyszer csak csörömpölt egy qrva nagyot a kocsi és paff...se kép, se hang.
A garancia akkor egy hónapja már lejárt, de a megelőző sikertelen szervizlátogatásokat felemlegetve az importőr méltányossági keretek között saját költségére javítatta. 1,5 hónap volt, illetve a munkalap szerint 1.2M JMF; szelepek, hengerfej, dugattyúk, stb.
Megérte, mert rögötn utána, októberben kiflibe törték.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen