Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sagesz93

    addikt

    válasz hobizoli #149037 üzenetére

    mk2 / b 1,2 60 ló, én imádtam a kocsit, külsőre-belsőre is csak az a fránya motor nagyon kevés volt hosszú távokra(tény, nem feltétlenül erre való ez a típus). Ennyi volt a bajom, ezért váltottam le.
    Apumnak van ignise, szerintem teljesen más a két autó, de mindegyiket jónak tartom, csak emberfüggő kinek mik a fő szempontok.Én a puntot preferálom.
    Az ignis étvágya nagy, nálunk kb 8 az átlag városban. A puntóé 6-6,5 volt. És városban abszolút nem számít melyik az erősebb(itt nem is igazán érezni, inkább az előzéseknél 80-100nál halott nagyon a punto)

    [ Szerkesztve ]

  • Vesztor87

    senior tag

    válasz hobizoli #149037 üzenetére

    Ez a fogyasztás az Ignis kapcsán sokaknál előjött, magyarán zabál mint állat. Apunak Ignise van, öcsémnek korábban 2006-os Swiftje volt, normális vidéki országutas, falvakon átmenős használattal mindkét autó 5.5-6,0 közt kajált eddig. Szülők kimentek Ausztriába pályán és összátlagba vmi 6,3 volt a fogyi. Ahogy láttam vezetni pályán 120-130-al megy óra szerint, szval ez a fogyi nem vészes. Inkább azon múlik szerintem hogy a gyorsításkor mennyire bánik finoman az ember a gázpedállal.
    Nekem is sikerült az Almerával 5.3-as fogyasztást csinálni, ez egyszer jött össze, szinte 0 város 90-es országút tempó és 100-as autópálya tempó mellett (m43-ason járok sokat, itt alacsony a forgalom, nem tartok fel senkit). Normális használattal rögtön 6 felett vagyok, ha klímázok és oda is lépek néha akkor megy 7...

    Azt nem értem miért ilyen kicsi motorokat csinálnak... Egy kompakt autóba simán mehetne egy nem agyon húzott 2 literes motor simán, lenne nyomatéka, nem kellene pörgetni se. Nem tetszik hogy pályán baromi sokat forognak, 6. fokozat hiánya is számomra érthetetlen. Ennyire drága lenne? Pályán 120-nal 3300 rpm... Sok...

Új hozzászólás Aktív témák