-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz freeknight #176703 üzenetére
A válaszom erre irányult. vagy nem vezetsz hozza eleg lenduletesen.
Nem, nincs szabály de egyrészt nekem nem suv van hanem egyterű, minimális de van különbség, három gyereket normálisan nem raksz be bármibe, és pláne nem kényelmesen, xc70 be is csak úgy fért a 3 gyerekülés hogy a szélső ülés csatja a középső alatt volt magyarul gyerekkel együtt kell megemelned a gyerekülést miközben a másik gyerek fölött áthajolva bekötöd.
Két gyereket bármibe beraksz, seicentoba is de hármat már nem és az nem elég hogy elfér a 3db ülés egymás mellett hanem azokat használni is kell.
Az enyém szárazon csak 1600kg erre jön még némi folyadék meg 80L gázolaj, max terhelése is csak 3750kg de nem ennyire van vizsgáztatva mert személyautó.
Az inváziónak a csomagtartója 5 ülésél 790L kalaptartóig, plafonig 1600L , nekem Pl melyik fasza kombit ajánlanád????? Buick Rodmaster wagon nem játszik, olyat mondj ami kapható is a használt piacon.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Dare2Live #176710 üzenetére
Én is ha belevágok a Doblo van első helyen abban van hely elég széles , második helyen meg rifter, berlingo combo, ami még hasonló árban az az NV200 de az elbaszott egy kocsi inkább magas mint széles és könyöktámasz nem kérhető.
A lodgybol max a fapad klímával éri meg, kár hogy dokkerbol nincs 7 személyes, mert a toló ajtó az kell.
Én nagyon billegek hogy belevágjak-e kell ilyen új autó vagy vállaljak be egy nagy utazó limitedet csak nem tudom milyen az a 2,5-2,8 crd azon kívül hogy VM.
-
nesa
veterán
válasz CactuS #176722 üzenetére
Ilyen drága új autóra nincs lehetőség, a régebbiből meg ritka, ami ugyan az mint a scudo és testvérei.
Amúgy a scudo se lenne rossz egy L2H1 de azok meg olyan áron futnak amiért nem éri meg használtat venni.A 2,5m es támogatas mellet ezek sajnos ilyen áron kiesnek, előnyösebb helyette pár százzal drágábban egy új Doblo.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Dare2Live #176728 üzenetére
Csak dízelben gondolkodtam , más szoba se jött pl dobolnál a gyári adatokat figyelembe véve 3L a különbség az a valóságba 4L télen meg 5L így 1,5 év alatt behozza mivel csak 600k a különbség a dízel/benzin közt aminek egy részét az állam fizeti, de ha én fizetem akkor is 3 év ami inkább kevesebb, benzinesbe eszembe sincs gondolkozni.
A valóságba meg 5M körül elhozhatod a dízelt is meg a benzinest is, nagyon lehet alkudni.
Mondjuk ez jobban tetszik.Én PL ha rendelnék meg se rendelném a 120 lovas dízelt csak a 95 lovast kotta ugyan az csak a szoftver más a 120 lovat 3750rpm nél adja le a 95 lovas meg 2500 nál, napi használatba nincs különbség, legkésőbb 2500 nál mindig elváltok most is, mind kettő 300Nm
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
-
nesa
veterán
Nissan pathfinderel van valakinek tapasztalata, 2.5 dizel.
PL -
nesa
veterán
Fiat Croma 2005-2010 ig 1.9 dízelnél mire kell figyelni, melyik ajánlottabb 120 vagy a 150 lovas?
-
nesa
veterán
VW féle 2.0 PD BWD motorkódról mit lehet tudni? azt tudom hogy némelyik 2.0pd kerülni kellene, na de melyiket?
-
nesa
veterán
válasz bitpork #179827 üzenetére
Ezeket néztem nem pont ezt de mind1 is csak ugye ezekbe PD motor van, kettőt is lekérdeztem mind kettő BWD motorkódú de ilyen motorkódot nem találok.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Integrale #179830 üzenetére
Az hogy crd az csak valami szerintem ami dízelre utal, akkoriba még nem volt a vw nek CRD csak PD, még esetleg olyat tudok elképzelni hogy a dodge csak a blokkot vette a vw-töl es saját hengerfej van rajta ami crd, közben több dodge is megnéztem mind ezen a motorkodon van.
Sürgősen kell egy autó , ezt lehet holnap megnézem.
-
nesa
veterán
válasz Coyot #179855 üzenetére
Képről ki mondja meg?
Többet lekérdeztem rendszám alapján.
GyártmányDODGEKereskedelmi leírásJOURNEYTípusjelJCJármű kategóriaM1 - SzemélygépkocsiGyártás éve2008 MOTORRA VONATKOZÓ ADATOKMotorszám/kódBWDHengerűrtartalom1 968 cm³Teljesítmény103 kWÜzemanyagDIESELKörnyezetvédelmi osztály10 - Diesel-Euro IVSebességváltó0 - Mechanikus / NormálAlhambra 1.9 PD 116le az ugye a kerülendő siemens?
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Luck Dragon #179874 üzenetére
Most néztem meg az auto maga nagyon fasza , de nem ez a példány.
-
nesa
veterán
válasz Luck Dragon #179899 üzenetére
Amúgy a beltér nagyon szép tágas széltébe mondjuk még 10cm nem ártana de elugrani a pékhez jó, csak ezt a példányt úgy hirdetik hogy magyar cserébe olasz, a hossznyúlványok tiszta rozsda de úgy általbán véve a motor háztető alatt minden ami rohadhat rohad még az alumínium is kb mintha orral a tengerbe tartották volna.
Klíma persze nem működik bene gondolom a hűtőt szét rágta a só.A hátsó lábtér is elég parádésan nagy, szóval maga az autó jól átgondoltnak hat, egy kb 6-8 cm kell rajta emelni mert ez a gyárilag porba ültetett típus nem az én pályám.
-
nesa
veterán
válasz LuckyL #179903 üzenetére
fehér foltos berágódásokat minek hívják?
Nyilván nem az alun levő dolgoktól álltam odébb, a vas részek borzasztóak voltak hossznyúlvány tiszta rozsda hólyag volt a közös nyomócső is tiszta hólyag volt, ahogy a vas dolgozott alatta....és a dolgok nagy része nem is látszott mert zsúfolt a motortér..
A zárhid is tiszta hólyag volt.Mondom olyan extrém volt mint amit orral a tengerbe tartottak.
És hidd el az alu is elrohad bizonyos körülmények közt, pont úgy mint a saválló acél is.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Dare2Live #179915 üzenetére
A Doblo 7 személyes ez meg 5, szűkségem van a 7 személyes mellett egy kis autóra, sokáig volt két autóm, de egyszer hoztam egy hibás döntést és most egy van, szóval ez van, a doblot még nem tudom eldönteni hogy kell-e, kis autónak egy elektromost szerettem volna de a sok makacs öszvér túlárazza 4M kérnek olyan Leafér ami szerintem 2,5 ér, napi szintem nézem a Leafokat volt akivel már beszéltem is kérdeztem mi az oka a magas leaf áraknak (azt mondta ezek ennyibe mennek) megkérdeztem akkor miért hirdeted 3 hónapja, erre nem tudta a választ.
Egy pécsi ismerősöm is árulja de nem igazán kell senkinek hiába a 150 soros marketing.
#179916) LuckyL
Ha adottak a körülmények porrá rohad az alu is, nekem is van egy ventilátor keretem ami 3 év alatt porrá rohadt maga a keret előtte 10 évig az udvaron volt, minimális oxid de semmi baja nem volt, most meg csere.
Majd lehet lefotózom ha cserélem.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Dare2Live #179922 üzenetére
Nincs hely hátul a rövidbe, kell egy ülés a harmadik sorban is, ha meg kinyitom 7 személyesre nem marad hely 3 taskának 3 tornazsáknak + a mi napi cuccainknak az még 3 táska. és hazafele még nem vettünk semmit.
Jövőre a benzinesek mennek a levesbe ebben a kategóriában, szerintem a dízel a király.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Dare2Live #179927 üzenetére
Ez az egész 95g egy baromság az eu részéről, ez csak dízelel lesz talán tartható.
Az a baj ezzel a 2,5M támogatással hogy azért nem akkora biznisz ez, a fórumon bátorkodtam megkérdezni ki miről vált 7 személyesre és ilyeneket mondtak hogy punto, corsa ,3-4 es golf.... mikor megkérdeztem hogy honnan most az erő a 250.000 forintos kocsi után, és most miért kell 7 személyes ha eddig az is elég volt akkor én voltam az ízléstelen féreg hogy bátorkodtam megkérdezni eddig miért nem vettek 7 személyest.
Mikor mondtam hogy ha eddig 6-700k se volt 7 személyesre akkor most a 3+milliós hitel biztos reális lesz, innentől fogva nem néztek jó szemmel rám hogy én elakarom venni mások örömét....pedig csak szóltam hogy lehet bele fognak bukni.
Hitel nélkül én sem tudom most megvenni a doblot ezért nem kaparok érte, viszont rendelkezésre álló keretből egész flottat tudok felállítani.
-
nesa
veterán
válasz kisza25 #179929 üzenetére
Az minket már ne érint de beleolvasgattam a fórumba sokan voltak (bejelentés előtt gyerek nélkül akartak meghalni) akik gondolatba már elköltöttek a 10M rögtön akartak is 3 gyereket viszonylag jól is keresnek nem minimálbér, besétáltak a bankba 10m ér és közölték velük hogy no no ti max csak 3m et kaphattok erre a fizetésre.
-
nesa
veterán
válasz freeknight #179947 üzenetére
Én már évek óta elektromossal járnék ha nem lenne így túlárazva meg lenne normális méretű, engem a 15 perces töltés sem érdekel, ha itthon 8 óra alatt feltudom tölteni már bőven jó napi ingázásra.
-
nesa
veterán
válasz LuckyL #179950 üzenetére
Tehát azt mondod ebben az országban az a megoldás hogy a vidéki csóró épp csak éldegélő embereket szarrá adóztatni hogy a gazdagoknak még jobb legyen????
Van fogalmad hogy mi van PL az Ormánságba tudod te kik élnek ott és milyen körülmények közt, amikor a hétvégén kendácsolják a kocsit hogy hét közbe elbírjanak menni dolgozni, ÉRTED DOLGOZNI! A vonat 2006 óta nem jár, busz meg gyakorlatilag nem is volt és nem is lesz, azt 1-1db járatot reggel meg délután max az iskolások tudják használni (igen általános iskolába utaznak 20km), szóval nagyvárosból senki ne ossza az észt, ahányszor le kell mennem az Ormánságba csak pislogok, vannak helyek ahol 21 órakor még a közvilágítást is lenyomják mert arra sincs pénz, és meg adóztatni akarsz?
De mondok én nektek valamit tiltsunk ki mindent és a pestiek járjanak élelmiszerér vidékre lovaskocsival, vagy egyék azt amit Pesten megtermelnek.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz LuckyL #179967 üzenetére
Mondok neked valamit, itt van ez a szuper falusi csok épp benne vagyunk, mi már kb 5 éve hőszivattyúval fűtünk a legegyszerűbb és a leggazdaságosabb levegő levegő = klíma H tarifával, gondoltam cserélni kéne már az 5 éves gépet elvinném a melléképületbe és rakatok fel újat de nem lehet mert azt nem fogadják el fűtésnek meg a klíma luxus mivel hűteni is lehet vele, van gáz központi fűtésünk is de nemigen használjuk.
Csok keretei belül a vegyes tüzelést tolják meg a gázt, és én is utálom hogy olyan a levegő kint mint ha egy füstölőben állnék de nem tudok mit tenni ellene, mégse szólhatok hogy ne fűtsenek.De attól hogy zavar még nem akarok dél Amerikához hasonlót hogy a városok egyik fele pompa és luxus a másik fele meg bádog város és nyomor, amit te szeretnél az ide vezetne, és akkor éreznéd csak igazán a rossz levegő amikor ott kizárólag gumival fűtenek és nem fával.
Tiltsd be a vulkánokat is, sőt pláne csak azokat.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Dare2Live #179980 üzenetére
Szerintem is hülyeség hogy nem lehet, de mondok jobbat a T@k@..k bank a napelemet se engedi csokbol csak ha igazolni tudnám hogy a termelt energiát fűtésre fordítom )) Ott is hagytam őket és átmentem a hárombetűs zöldhöz, azok engednék a napelemet de nem tudják mi a különbség a kollektor és napelem között elköltöm másra a pénzt kb hülyeségre mert amit szerettem volna azt nem lehetett de az 560k bejárati ajtót simán nyelték.
Na szóval a lényeg a lényeg nem az autókkal van a gond, tök mindegy 2 éves vagy 20 éves.
-
nesa
veterán
A volvo v50 be levő 2.0D az milyen motor, azon kívül hogy ford, jó vagy inkább ne?
Tudom hogy focus de ez Pécsen van, egyszerűen nem találok autót Pécsen se közelbe, amit megnézek az messziről kiabál hogy fuss és ne nézz vissza, a normális méretű autókat ami útba esett már kivégeztem, lassan már bármit megveszek ami jó.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #180144 üzenetére
csak azt nem értem a HDI az 1997ccm a volvoba meg 1998ccm
-
nesa
veterán
válasz Dare2Live #180159 üzenetére
Vettem valamit ma, majd csinálok képet ha hazahoztam, még nem tudom hogy tudom hazahozni mert egyedül nehéz két lovat ülni.
Rengeteg kocsit megnéztem, hogy mennyi romot árulnak, képeken még jó, de élőbe meg ...
Április óta kerestem a normális paripát, szóval ez nehéz szülés volt.Meg ha minden kerek jön nemsokára egy hibátlan Lancia zeta is.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Nem tudom miért, most is ugyan ilyenem van szögre csavarra citroen evasion, ez egy kurv@ jó konstrukció, mint egy tank.
#180290) Integrale
Ez egy 97es 2.1TD csak még keresik az utódot, de ez egy full full hibátlan darab, így bejelentkeztem rá, voltam egyébként citro szalonba is a héten berlingot simogatni, de mondtam is a fazonnak hogy ez nekem nem adja azt a kényelmet amit megszoktam, kérdezte miért mi van mondtam evasion azt mondta hogy akkor nem is csodálkozik mert az egy zsák utca, onnan nagyon nehéz lesz a váltás bármilyen irányba kompromisszumos.
-
nesa
veterán
válasz Dare2Live #180304 üzenetére
Ne mondj semmit ha nem ismered a típust, ezek jellemzően nem rohadnak,és tulzoan sok karbantartást sem igényelnek. ez Eurovan 1 ugyanúgy mint a pug 806 , citro evasion, fiat ullyse, fiat scudo, pug expert...... Mostanában értem el az enyémmel a megtett 130k km et ez alatt összes javítás + olajcsere+ gumik 420.000Ft én nem mondanám problémásnak most 355k km van benne.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz BigBlackDog #180334 üzenetére
Köszi D4204T 2.0D.
-
nesa
veterán
válasz focvis #180338 üzenetére
Igen xenon , elbaszták a göteborgi tervezőasztalon, nem kell nekem hókotró, kis szolid emelés, jó lesz az.
Nem viszik itt túlzásba a hókotrást felénk, így nem nyerő ha alacsony a gép.#180336) Luck Dragon
Croma is nagyon tetszett, de értelmes példány nem volt, pedig az méretbe jobban tetszik.
#180337) rbalint88
Köszi
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #180344 üzenetére
Gondolod jó lehet ez?
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen