-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
runner 125 #177014 üzenetére
A szokott alaposság tőled
Azt viszont nehezen emésztem hogy hogyan jutottál a SUV vonalra egy motorral a garázsban. Mert a SUV ugye megtanít igazán Úriasan vezetni - ha szabad ezt az eufemizmust használnom
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
runner 125 #177046 üzenetére
Én azért örülök h leírod mert sokan innen még mindig nem mernek szembenézni a SUV mögött álló igénnyel. Szerintem meg teljesen jogos ha valaki ilyet akar.
Az adrenalin-t meg ne emlegesd: Mágus2-t meglátogattuk Kassán és elvitt minket Maxxal (ő vezette) a környező hegyekbe egy karikára. Iza este nem aludt...https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz
vzsryl #177246 üzenetére
Abban nem foglalnék állást - lévén nem voltam a beszélgetések résztvevője. Csak maga a kijelentés hogy mert valami bontott az szar, számomra egyszerűen nem igaz. MOD Mielőtt vki félreértené , akartam rámutatni.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
rbalint88 #177253 üzenetére
Egy 2-3kt megért tárcsa még mindig jó tárcsa szerintem. Mondjuk nem tartom olyan drágának hogy ne lehetne venni újat, de én tökéletesen megértem ha van jó állapotú. Megint hangsúlyoznom kell hogy ilyen esetben nem szabad prekoncepcionálisan elítélni valamit amiről nincs semmi információnk.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Máshogy látunk dolgokat. Ettől még nem kell beleállni mindenbe - természetesen tekinthetsz más szemszögből dolgokra de ez nem jelenti automatikusan hogy más hülye, igénytelen, buta. A kopásjelzőn túl valóban problémás. De ennyit sem előlegezel meg hogy nem direkt veszélyes megoldást használ.
Tisztelem hogy a legjobbat tartod minimumnak, de vannak megoldások a veszélyesen innen is méghttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Bocs kifutottam a szerkesztésből: számomra inkább ez az alja amikor egy friss gumit nem visz el futóműveshez és utána így használ.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz
vzsryl #177286 üzenetére
Ha kezem alatt lenne egy bontás amiben jók a cuccok simán áttenném. Mondjuk én általában a kisebb ellenállás irányába mozdulok, uh a szerelő majd intézi
MOD
Ezt az erőn felül vételt meg jó lenne már hanyagolni - van olyan ismerősöm akinek 4 szállodája van és a 30 éves golfban amivel járt majd 8 hónapig nem volt műszerfal mert nem ad ki rá annyit. Szóval na.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Ez teljesen korrekt így leírva és igazat is adok. De én faluról gyövet láttam olyat hogy otthoni esztergára felrakták megcsinálták és még bőven volt rajta a minimumig. Egy sört kért a szaki. Van ilyen is. Én nem sajnálom senkitől míg nem veszélyes
(#177289) vzsryl : tehénen is van örvényállító csappantyú. Műanyag természetesen. Párban majd 400k anyagban. Kilóra veszik a bontott-felújítottakat németben is - innen szakiktól rendelve. Akkor a németek is biztosan túlköltekeznek. No meg van 7000huf+posta megoldás is rá, de ugye arról már ne is beszéljünk mert hát az már az önfeljelentés kategória gondolom
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Drizzt #177311 üzenetére
Eurotaxoltasd meg a kocsit. Mutasd meg egy neppernek és ha ajánl valamit akkor a kettő között pakold fel magad a netre. Ha beszámoltatod a piaci árat soha nem fogod megkapni, különösen ha az általad elvárt ár csak minimálisan alkuképes.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
runner 125 #177313 üzenetére
most ránéztem spritre csak úgy- ez a 400ps gasoline hybrid lenne?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz
Laraxior #177393 üzenetére
Ez akkor érdekes ha a kisebb motor többet v ugyanannyit fogyaszt mint egy nagyobb az adott tömeggel. Pl itt van a Max. a 3.0 átlag 10-11 az MK1 bódéban. Ugyanennyi vagy picit kevesebb az átlaga a 4.2 tdi nek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz
Yiggdrasil #177422 üzenetére
A saxo az 1.5 D val agyonüthetetlen - ha a rozsda nem eszi.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Az eddigi tapasztalatok szerint a 2.0 tsi motorok nem sikerültek jól. A legutolsó széria még nincs üzemeltetés alatt elég ideje hogy sok tapasztalat legyen, de ez a bejegyzés egy 2017-s tapasztalatait megírja - szerintem kerülendő.
mOD
MOD 2
Mágus2 szerint a Szlovák mentőszolgálat 3.6osokat használ a gyors vér-és szervmozgatásra ami többet fogyaszt viszont megbízható.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Ha mondjuk skodát nézel (a superb nekem pl nagy kedvencem csak Iza közölte h vagy ő v a skoda jel
) akkor a Laurin & Clement legyen a cél- a legjobban felszereltek, mindenben a passat mellett van. Ha manuális akkor pl a leghosszabb 6-s váltó van benne. Mágus2nek az octija pl a 2.0 tdi 140LE-s aggregáttal (és ő nem a visszafogott vezetési stílusáról ismert) 5 liter alatt eljárkál vele pályázva. Valamelyik évben eljött Kassáról Siófokra, helyben mentünk kicsit meg maceráltuk és a visszaúttal együtt is valami 4.8 körül volt. Egy negyed tankkal megjárta vagy hogy.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz
Dare2Live #177526 üzenetére
Nem úgy lesz hogy gyártónként kell kiegyensúlyozni, mint most? Tehát ha a gyártónak van olyan kis hybridje ami alatta van akkor a felette lévőt kompenzálhatja és csak az ezen felüli után kell fizetni büntetést?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Dare2Live #177532 üzenetére
Óh nem félek én lesznek olyan megoldások mint az i3 esetében: majd jön egy tisztán villanyos és választhatsz hozzá egy különálló aggregátort. És akkor meglesz. Igaz röhejes az egész de valami ilyesmire számítok. Maj lesznek 4000-t mg 8000-t forgó esetleg karbonszálas aggregátok is a porschénál
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz
tibee77 #177647 üzenetére
Szia!
A porsche nem ismerte el, de az első szériás panamera-k motorja 100k km körül meghal. Az első csere még garis, utána 30k ojró körül van. Itthon vannak porkés szakik akiket érdemes megkérdezni erről hátha tudnak valamit. A fékek tudnak horror áron lenni - ha sikítós fajta akkor millió felett van a csere.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz
CactuS #178009 üzenetére
Az uj fabiamat az orajaban majd 60 kmrel lattam eloszor -amikor atadtak megis nulla volt. Ezeket az autokat ki szoktaknadni neha csere neha proba autonak komolyabb vevoknek. Sz h van benne esetleg kis meter szerintem nem akkora gond.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- PlayStation 5
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Vicces képek
- Kupon kunyeráló
- DIGI internet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- További aktív témák...