-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz Bazsee71 #175436 üzenetére
Én nem vagyok kereskedő de most a második kocsimnál ami onnan van látszik csak valami. Igaz ezzel szalmát hordtak ülés lehajtva, de attól lehet mégsem a nemtörődömség az ok ahogy én hittem
(#175437) kisza25: ^^ A Lujzi is onnan jött nulla rozsdával. Maxon inkább a szarokbele látszik.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Emlékeim szerint ez azért nem teljesen így van. A magyar jog pár éve ismeri a vagyonkezelést- a kormány azért vezette be itthon hogy ha leváltják akkor a az ellopott milliárdokat és konglomerátumokat ne lehessen szívatni és visszavenni. Ha vagyonkezelőhöz kerül akkor a vagyonkezelő gyk a tulajdonossal megegyező jogokat gyakorolhat a vagyon összehordásának terhe és következménye nélkül.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
No, ha már ígértem Mitsubishi PHEV.
2013-s példány. 198xxx km van benne. Egyben van nem ropog, nem kattog. Borzasztóan aszfaltra van tervezve, még egy fekvőrendőr is olyat mozdít rajta hogy ki akar az ember esni az ülésből. Ez azért is érdekes mert behozatalkor (mint a márkaszervizes átvizsgáláskor kiderült) az első lengéscsillapítók egyike 2 azaz kettő százalékos volt!
35 literes a tankja. Városban az eredeti papíron leírt 51km-s elektromos táv 70+%-s akksipakkal 31km - klíma minden nélkül. Amennyiben vki tudja otthon tölteni 15-20km napi mászkálás kijöhet neki 2-3 liter nyál árából 100 km-re. De. És ez a de fontos lehet minden fillérbszónak: ha beindul a benzinmotor városban, akkor könnyek megeszik 14 litert az autó. Pályán 8-10 liter a fogyasztása körülményektől függően (Sopron-Szeged távon mérve.) Az akksi töltés motorról is érdekességeket tartogat. Automata módban az akksit kb 25% töltöttségnél már lemerültnek jelzi és a motort rá-rá indítja. Az nem megy feltöltésig csak amíg az általa szükségesnek ítélt minimumot paraszthajszállal túl nem lépi. Ennek okán ha barátom sok megállóval megy 20km-t lemerült akksival városban, a motor fog kapni 8-10 alkalommal 1 perces járatást. Erre van ECON és töltés kierőszakoló kapcsoló ahol ez a viselkedés értelem szerűen felülíródik.
A kesztyűtartó osztottsága miatt alig használható.
A hátsó sorba nem fér 3 gyerekülés egymás mellé, de még kettő+1 felnőtt sem!
A motorhoz vezető egyik alsó föld kábel le szokott szakadni.
A motorra menő + okos kábel (ami sok száz ojró) szigetelése ennyi idősen elkezd repedezni. Szagszerviz teljes cserét ismer csak rá.
A műszerfal zongoralakk fekete - instant tökönlövés a por és ujjlenyomat mágnes.A képek közötti érdekességekre felhívnám a figyelmet:
-6. fotón olyan gépészetet látni rudazatból amit ritkán. A csomagtartó elektronyos, de barátom már ki is kapcsolta a működtetését mert állandóan csipog mozgás közben.
-14. képen a csavarok. Nos az egész autón festetlen csavarok vannak körben. Gyárilag. Köszönjük Mitsubishi nagyon hűvös!
-A beltér kapcsolói a japán autóknál gyk 40 éve változatlanok. Ezt nehéz számomra megemészteni.
-23. fotó. A kormány mögött látható két ezüst színű váltó-fül. Illetve én balga azt hittem hogy váltófül! Kérem alássan azokkal lehet szabályozni a vitorlázó módban az energia visszanyerést és ezáltal a fékezőerőt!Mindezeket figyelembe véve még mindig jó kompromisszum az én megítélésem szerint. Ha vki tudja tölteni és elsősorban úgy használni még spórolhat is vele.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz molnarpeter #175607 üzenetére
És ez csak egy villany! Másik topikban linkelte vki a 700k-s teslát. Két akkupakk cserével... aha, nem környezetszennyező, kicsit sem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Annak a megcsinázáshoz kell kobalt meg tucat más dolog. Szerinted Kína miért őrzi a földfém bányáit? Vagy miért van terítéken hogy a kobaltkészlet 60%-a egy afrikai ország területén van?
Feketén-fehéren.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
válasz Dare2Live #175646 üzenetére
Eddig teslát pályán (pedig Dániáig azért volt pár darab) soha nem láttam 100+ tempóval menni, de soha. Lehet csak én vagyok a disznaj de ha orvoslátogató az illető akkor honnan a francból van neki mindenhol egységsugarú körben gyors töltője, pláne szabad gyors töltője minden nap?
Robbanómotorral ez a táv teljesen ok, én csak a dodgem töltést találom furának. Gondolom ekkora távon már megy klíma, zene telefontöltés miegymás ami pl hatótávot is rombolja. Simán lehet hogy tévedek de egyszerűen nem tudom elképzelni hogy ez hogy jön ki.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Humbucker #175656 üzenetére
Az a helyzet hogy jellemzően lelakottakat találni olcsón. Ami valóban hibátlan az 1,5-2-szeres szorzót jelent. A másik fontos dolog, hogy a csoportnak vannak egyedi megoldásai ami a karbantartást drágítják. Pl a negyvennyócezer darabos lengőkarral szerelt futóművek. A kérdés esetedben nem csak az hogy állandóan szervizbe vinni hanem hogy ha időszakos karbantartás kell (pl elő van írva hogy turbót kell cserélni) akkor ki akarod-e ezt fizetni?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz trialboj #175691 üzenetére
Egy alkatrész új előállítási költsége nem amortizálódik az autó életkorával. Nekem a 13 éves tehénnek az első két lengőkarja kerül 140k hufba utángyártottban! És nem kettő van benne.
A passatban a lengőkar szett picit jobb minőségűben 150 körül lesz előre.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
válasz trialboj #175733 üzenetére
Azért mert a normálnál jobban kezdte a gumit koptatni. Vagy keréknyomás vagy futómű. Utóbbi volt. Nekem 18"-s a kerék (a legkisebb ami felmegy a sárkányra) így amikor nyomvályús úton mentem a kocsi kóválygott jobbra-balra.
A helyzeted nem lesz egyszerű. Amit leírtál (fiatalabb bonyolultabb de kevesebbet fogyaszt, öregebb egyszerűbb és így olcsóbban karbantartható de többet eszik jó meglátás és lényegre törő.
A meghirdetett futásteljesítményt pedig csak és kizárólag akkor hidd el ha visszakövethető a szervizmúltja!MOD
Ahogyan rbalint88 mondta a hyundai elég jó irány az eddigi ismereteink szerint. Több infót kisza25-nél találsz akit valószínűleg a gyár fizet a reklámért
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz kisza25 #175741 üzenetére
Könyörgöm, hogy jön ide honda?! VAG csoportról volt szó ha nem tévedek...
MOD
(#175754) Core2duo6600 Mindenhol van supercharger? És ez a "megy póverbankbé" szöveget hagyjuk szerintem. Nem tudom elképzelni hogy ennyi embernek kell otthoni állomás, azt meg végkép nem hoyg visszahajózzák az usába csak mert... No meg csak neked, de 1880km Dánia-Szeged és vissza 2 megállás tankolni, de jobban örültem volna ha az sem kell
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
válasz molnarpeter #175864 üzenetére
Mi az elképzelés nagy vonalakban? Motorcsere
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Motion_Blur #175914 üzenetére
Üdv!
Anővéredhúgod tisztában van a használt automaták üzemeltetési kockázataival és költségeivel?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Motion_Blur #175916 üzenetére
Ugyan olyan ... megkérdőjelezhető láncnyúlás miatt sajnos.
De akkor ha van már elképzelés és nem riaszt el, hajrá! Azonnal kezdjétek olajcserével ha elfogadsz egy ötletethttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
-
Kisza25 linkelte a Hanula Barna féle videót. Mielőtt nagyon méregzöldül mindenki nézze meg. Kötelezővé tenném minden politikusnak és szavazónak is. Aki még ezután is a kocsikat okolja annak meg élete végéig naponta legalább három alakalommal hátha feléri ésszel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz rbalint88 #176016 üzenetére
Kormolni már a modern benzinesek is kormolnak. Szerintem az autós közlekedés nem olyan súlyú mint aminek beállítják. Persze van olyan busz ami mögött nem csak megfulladsz a büdöstől de nem is látsz, de én még mindig szkeptikus vagyok. Co no és pm10 több jön áramtermelésből gázégetésből és a sima autógumi és fékbetét kopásból - szerintem. No meg elektromos autó előállításából is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz freeknight #176033 üzenetére
Ez addig ok hogy csere. De itthon nincs olyan vásárlóértéke a fizetésnek mint pl Merkelhonban. "Akkor tiltsuk be a vacsorafőzést?"
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Dare2Live #176039 üzenetére
Egy, azaz egy gyár. Konkrétan LG, Panasonic és még tucat más akksi gyár van akik meg foschnak bele- és nem csak tesla létezik. Vagy ha igen várom a scant a neveddel a forgalmiban!
Nem mellesleg a tesla sem tudja megoldani az újrahasznosítást a hatalmas szájjal mondott csökkentkapacitásúmajdméntárolónak szinten túl. Jah meg gondolom a bányászás és egyéb dolgokat is kizöldíti egy gigafactory, meg a cucc is teleportál majd oda Hipokrita!MOD
Azért a SZE dékánját lehülyézni, azért kell bátorság.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz CactuS #176064 üzenetére
De akkor nem fűnyíró kell hanem ellenőrzés. Nekem is van egr oszt nincs ledugózva... hogyne h többet egyen a kocsi meg nagyobb legyen a hideg kopás. Ha lenne rendes ellenőrzés akkor nem lenne ilyen szopás. Ellenőrzés a tömegközlekedésnél is és a szállítmányozásnál is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Politika
- Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter