Hirdetés
- Jövő év elején jön a most bejelentett Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- Rövid teaser trailert kapott a Splinter Cell animációs sorozat
- No More Room In Hell 2 - Jövő hónapban indul a PC-s korai hozzáférés
- Friss előzetest kapott a Devil May Cry anime sorozat
- Premier dátumot kapott a Two Point Museum
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
válasz Tothgera30 #126099 üzenetére
Éppen ma olvastam végig a népítéletet ez ügyben. A 2.0dci -re komolyan csak egy ember panaszkodott és sztem kell a 350nyúlmókus megmozgatni az üresen 1600+ kg-t
Ez teccetős.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Tothgera30 #126104 üzenetére
A francia dízelek sem olyan rosszak ám mint amit sokszor hallani Nem akarlak meggyőzni, de kérdezhetsz itt bárkit, meg fog erősíteni hogy ha vki akkor én elég idős és szar dízellel voltam - vagyok kapcsolatban. Még ha nem is francia.
MOD: az 1.5 dCi más sztori
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
válasz Kornel #126168 üzenetére
Kis utána olvasással és a megfelelő diagnosztikával minden további nélkül lehet megbízható dízelt venni. A volvót nem ismerem , de gondolod a szar vag dízelek amiket pl én is vettem, minden nap megállnak? És nyugodt szívvel kijelenthetem , hogy ismeretlen futásteljesítményűek.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
válasz peterr85 #126209 üzenetére
Akkor nézesd meg a hengerfejet rajta nagyon. Nekem volt egy fabiám nem kombi, de 1.4 mpi. A legdurvább használata az volt h felmentem pályára, és mentem óra szerint 130-at. 366 (1év +24 óra) nap a kocsi garázsból kiállás közben kiviláglott mint karácsonyfa. Hengerfejes lett. Szegeden klíma 2-3 emberrel 10 liter felett evett városban!
Ha semmilyen igényed nincs csak eljutni a-b között, akkor a bele elég guszta és jól összepakolt. Ha teheted akkor a 16 szelepes motorral vedd.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz parandroid #126288 üzenetére
Ennyit az előnyeiről, de hátrányt nem is tudtál mondani?!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz parandroid #126301 üzenetére
Azért itt, mi még mindig Magyarországon élünk. Lehet a nagy javítás gtk közeli ha max arra futja , nem másik autóra. No meg itt egy autó -hozzá kell tennem, hogy nagyon sajnálatos módon- esetenként egy élet munkáját és egyszeri megismételhetetlen lehetőségét reprezentálja. Rgo nincs benne a pakliban -még véletlenül sem- egy másik vétele.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz m3tr0 #126308 üzenetére
Űk olasz autós bontó. Az alfa 164.hez is polcról volt minden. Nem volt olcsó de volt. Ha kő valami akkor leboltolod, én kimegyek (kb 5 km tőlem) oszt mindenki mosolyog.
(#126311) maggi1886076 : jól eltüntél az autósból, csak néha a lepattanót látom már csak a miért moderáltunkban
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz LuckyL #126336 üzenetére
Jó de neked X5 is volt amire szintén azt mondtad h nem kő többet. Pedig nem 1 esmerősnek van és csak azok panaszkodnak akik rúgják. Persze h elhull a turbója amikor futózik vele és még gyorsan is akar menni
Én csak aszondom, hogy az alfáim is szerették a törődést de nem volt vészes. Volt egy rönyó 25-öm is, de az meg nem volt olyan sokáig h nagyon megutáljam. Na jó egyszer kiégett benne az ecu, de az az én hibám volt, mert nem tudtam hogy a fhanszia csigaevők fordított pólusú akksit terveztek bele védelem nélkülNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
válasz j.bravo #126347 üzenetére
A két autó megvolt kb 3-3,5 évig. A kékben egy olajcsöpögés megette a vezérlést, ami elszakadt és hát szevasz-helló 300k (ez volt valamikor 2002 körül) Meg lett csinálva és le lett cserélve egy rönyó 25re.
Amíg nlam voltak a legnagyobb problémát az olajköd jelentette mindkettőnél: ha meg volt hajtva (pl pályán mentem 130-140-t) akkor valahol megjelent rajta egy-egy csepp olaj valahol. A legbosszantóbb hibája a hidegben dermedt és doszt eltörő ajtókilincsek aminek darabja 8k - volt bontottan. Ezen felül az ég egy adta világon semmi baja nem volt.
(Az olaj cserére és a jó gyertyára érzékeny volt a lelkem)Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz parandroid #126353 üzenetére
Akkor még nem volt nevük. Ezt csak Izával való összeköltözésem után szedtük össze. Szerintem mert a kocsi nálunk gyerek helyett van
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Ł-IceRocK-Ł #126356 üzenetére
Kb olyan mint amennyire a km-t veszed, az állapota helyett
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz Dani_kp #126455 üzenetére
Nem akarok senkit semmire rábeszélni, de borzasztóan zavar amikor pár esetből olyan prekoncepciók kerülnek felállításra, amire utána általános igazságként hivatkozva megvezetődnek emberek.
Értem az igényt, hogy gondozásmentes autót szeretne vki (ami különben nem létezik, nem még újban sem, meg hondában sem). Ugyanakkor nem árt legalább megpróbálni különválasztani az urban legendeket a valóságtól
Bármilyen turbó meghalhat, nem kell dízelnek lennie a kocsinak. A benzines autók (itt elsősorban a súly és teljesítmény a döntő a vezetési stílus mellett) nem csak 1-2 literrel tudnak többet fogyasztani. Ha sok rövid városi táv van akkor az 1.6 nyálas motor is megeszi a 10 litert itt Szegeden a reggeli és kora esti csúcsban,még csak talpalni sem kell
Nekem benyás autó is fogyasztott már 20 litert városban
Persze a te döntésed, te pénztárcádNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz SzlobiG #126467 üzenetére
A modernek is kibírnak ennyit meg még többet is.
Szerinted a németből behozott 200k körüliek mennyiről vannak visszatekerve? Legalább 400-500król, és ha felmész most a mobilére fogsz olyat látni hogy a belén max 100k látszik.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
-
válasz rbalint88 #126518 üzenetére
Talán is. A touaregnél elől irgalmatlan nagy a súly, így valóban képes hamarabb kopni.. Az allroadoknál egyenletesen kopott, nem volt rendellenes se elől se hátul. Ugyanakkor itt a súly nagyon nagyot ront a helyzeten, így az én mostani esetemben nem cáfolom az általad leírtat. Meg is toldom, hogy a q7 esetében pl egy szezont alig megy el az első gumma, és nem tudnak vele micsináni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz rbalint88 #126523 üzenetére
Simán lehet. Mondjuk én preferálom a ballonos kereket a nem malomkerék méretben, így lehet ezért nem érintett engem. A touaregre is 17-st akartam tenni de Mágus2 szólt h a nagy igyekezetben nézzem már meg a nyereg méretét mert lehet a 17-s lepattan róla És igaza lett. A 19-st kihajítottam a picsbe, és most rendes bordás téli van 18ban rajta, ballonos
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
válasz Warrriorrr #126529 üzenetére
Egy darab Most szégyelljem magam?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
-
válasz Freeman007 #126549 üzenetére
Ebből a pénzből a fő ellenséged a rozsda lesz. Mert ha elindul akkor megy. Golf nagyon jó komája a vörös komának.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz Integrale #126566 üzenetére
Mert nem az ülés állapotán múlik a használat módja és mennyisége Nekem a 100+ kilómmal bármit sikerül szétülni 1-2 év alatt még ha csak 40k kmt is megyek. A kormányt az izzadós tenyerem seperc alatt szíjje karmolja. Amikor ezeket a kopásokat példázzák sokan a falnak megyek.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz runner 125 #126582 üzenetére
Nem mondasz igazat! Mindenki tudja, hogy, egy hondán soha semmi nem romlik el. Nem, még izzó sem !
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen