-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Hát ja, itthon az hazai pálya suzukinak. Ha nyugati ár arányban (tehát jóval közelebb árban a többihez) menne és nem lenne ennyi szerviz itthon sem lenne sehol... Mikor vettem az scross automatát majd dupláznom kellett volna máshoz. Persze jobb lett volna de nem volt annyi rá.
-
őstag
válasz tboy93 #201251 üzenetére
És itt előjön a milyen automatával kérdés ami miatt az scross után olyan nagy szünet van árban a következő választásig (főleg hogy én benzinest akartam és abból is megfelelőt megbízhatósági szempontból).
Ennyiből én biztos corolla hibridet néznék (az az automata ok, csak nekem kicsi elől és a legfőbb probléma ennél is ugyanaz mint az scrossnál, elég vacak a hangszigetelés).
Ha városban jársz sokat akkor én "száraz" duplakuplungos automatát nem vennék. Senkitől.
-
őstag
válasz tboy93 #201264 üzenetére
Akkor octavia 1.5tsi dsg. Állítólag nagyon jó csendes gép lett az új. Kicsit elbénázták (túltolták) a fedélzeti rendszert, de ha megbízhatóság (de kb a dsg-től félnék csak) hosszú távon nem számít akkor megnézném. Flottába beférhet (listaáron nagyon drága).
dj79: enye benye rossz vagy De én is peugeot 3008-ban ülnék ha nem ezt gondolnám. Mind az 1.2 mind az 1.6 benzinesük köszi nem kérem kategória (dízel jó, de az én felhasználásomhoz az nem jó)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Csak úgy infóként, honda kereskedő ahol a jazzt vettük megküldte az infót az új HRV-ről (plusz pont neki, megjegyezte/felírta hogy érdekel amikor áprilisban voltam szervizben). Jövő januárban első teszt/bemutató autó. Áprilisban első rendelt autók. 10-12 milla közötti ár. De nálam sajna elszállt, csomagtér 335 és 320 liter között... Corolla cross-ról semmi infó Európa kapcsán (Toyotát ismerve ha lesz utána 18 hónap az autó).
-
őstag
Hát én a helyedben biztos Land Cruisert vennék ha ilyen jó értelembe véve tankokhoz vagy szokva. Viszont ha jól olvastam jó sokat kell most egy új Land Cruiserre várni... És az akartam írni hogy ilyen árban már csak automaták vannak, de a full fapadban van manuális (mondjuk a turbót nem úszod meg).
-
őstag
válasz focvis #202555 üzenetére
30+ év tenisz után nekem a bal talpam megfájdul kb az 50-ik kuplungolásra. És szokott látni orvos plusz van tüneti kezelés (hatalmas lúdtalp semmi dráma). Mondjuk hisztisnek hisztis vagyok ha nem is punci Ezért van 4 éve automata (és igen Budapest, vidéki faluban szerintem nem kellene).
De az autókészlet akkor tragédia ahogy olvasom, kicsit neccesebb lesz az autócsere (mindig magam adom el autóim, ha túl hamar sikerül akkor most láthatóan nem rövid ideig leszek autó nélkül...).
-
őstag
válasz f4lcon #205565 üzenetére
Kicsit olvasgattam visszafelé úgy figyeltem fel a volvo áremelés posztodra. Hát én még októberben xc40-re néztem rá rav4 rendelés előtt, de elég brutál vastagon meghúzták azóta felfelé... Aztán ránéztem az xc60-ra és 16 millánál kezdődik? Régi volvo bérenc vagyok de hosszú távú magán használatra nem mertem... Most csendben aggódok hogy a toyota árgarancia érjen valamit (bár ők az én által rendelt modell árát nem változtatták október óta, de gondolom érik az is), már itt a gép cseheknél (ezért nem kaptam frászt a leállt a gyártás hírtől).
-
őstag
válasz Palesztin994 #205889 üzenetére
Sajna autógyártók direkt szeretik titkolni az automaták részletes tulajdonságait (pl. száraz e a duplakuplungos) és emellett változtatni évről évre (most akkor hány newtonméter után nedves az a dsg...). Én is vért izzadtam bármi infóért. Az biztos hogy a sima 7-es dct-t nem venném kia/hyundai estén (száraz). De nagyobbakban van már 8-as dupplakuplungos ami állítólag már olajos, de kevés a tapasztalat vele. De én is úgy tudom hogy a rendes hibrid esetén 6-os hagyományos az automata. De ahogy írják kevés még a tapasztalat. De én biztosan hagyományos automatát vennék duplakuplungos helyett ha egyikkel sincs tapasztalat. Persze hagyományos automatából is van vacak, de hyundai/kia-nál még nem hallottam ilyenről.
szerk: Chereiose pont ezért lett toyota hibrid most (előtte meg scross aránylag jó aisin 6-os automatával)
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz tboy93 #205893 üzenetére
Hát megfűszerezve egy kis globális alkatrészhiánnyal én nem merném (és akkor még nem mentem el a az ilyen című válaszokra első gyengélkedéseknél). Csak akkor ha nem ott használom ahol igazán értelme van, városi dugókban (azt ha jól tudom nem nagyon szeretik a száraz változatok).
-
őstag
válasz tboy93 #205895 üzenetére
Akkor remélem hogy neked lesz igazad. Én filóztam még az előző tucsonon az scross helyett drágábban mert nyilvánvaló maga az autó jóval komolyabb, de nem mertem a dct miatt. Kifejezetten zavart hogy csak a dízelhez volt akkor hagyományos automata (és a dízelük is teljesen ok, csak nem az én felhasználásomhoz).
Hegynek felfelé ne tolass vele ha elkerülhető (ha érthetően írtam ). -
őstag
válasz Csaby25 #206333 üzenetére
Én hyundai esetén alapvetően i30 magasságban (az volt) nézelődtem régen. De amikor előjött az automata téma azért is váltottam márkát mert a "száraz" dct elég vacaknak tűnt, és dízelt nem akartam (ahhoz van volt hagyományos automata). De amennyire láttam az 1.6-os és a 2.0-ás dízel pöpec, a 2.2 meg elég nagyon nem. Konkrét problémát nem tudok neked, de pl. érdemes megnézni mennyire lehet szerezni bontott cseremotort. Ha nem akkor nyilván azért mert nagy rá a kereslet...
-
őstag
válasz Palesztin994 #206400 üzenetére
23-as modelben sokkal jobb lesz a kijelző rész ha minden igaz. Ha beleférsz a kedvezményezetti körben akkor ennyi (én nem fértem, kaptam téli szettet). Én tartottam az 1.6 turbós gdi-től a tucsonba (de legalább az automata hagyományos 6-os a full hibridben nem dct). Én comfort style pluszt vettem (selectionban nincs ülésszellőztetés a műbőrhöz akkor már inkább executive, de az én keretemen az túllógott). De nem nagyra nőtt suzuki, érezhetően más kategória (suzuki scrossból ültem át). Annyi még hogy az új fényszóró csak a selection felett jár (parabola led vagy mi amit fejlesztettek).
-
őstag
Utolsó 400 kilométeren nekem tiszta városban 5,5-et evett a Rav4 Fwd hibrid, kb el sem hiszem (ezért ez kúti utánaszámolás eredménye, nem kocsi önbevallása). Nem könnyű a lábam, a suzuki scross 1.4t allgrip automata nálam rutinszerűen benyakalta itt a 10-et (mondjuk azon a start stop ki volt iktatva, nyilván a toyotán nem).
-
őstag
válasz f4lcon #206996 üzenetére
Én nagyon akartam szeretni a CH-R-t de szerintem praktikus szempontból kisebb autó mint egy scross... És hátul egy bunker (nem látsz nagyon ki oldalra). Mondjuk hölgyeknek tetszik, feleségemnek is tetszett (amíg ki nem fejtettem hogy kisebb csomagtér + börtön hátsó ülés). Én corolla crosson is filóztam, de az ugye nem téma (neked mert használtat keresel, nekem se lett mert soha nem jön meg). Rav4 nem jön szóba? Helyben, motorban ég és föld (újban árban sincs nagy különbség, avagy minden mocsok drága ami hybrid toyota).
-
őstag
válasz f4lcon #207008 üzenetére
Hát úgy 2 hónapja tippelgettük hogy a full alap hybrid (és ha minden igaz csak hybrid lesz) nem fog beérni 10 milla alá. Én most nagyon csodálkoznék ha 12 milla alatt lenne aránylag normális felszereltséggel (nem executive, egy olyan comfort style + vagy tech minden modellnél máshogy kavarják )
-
őstag
válasz tboldi #207065 üzenetére
Turbót akarok korszakom nekem is volt Scross 1.4t erő szempontjából hozta is az elvárást. Évi 2 olajcsere meg a vigyázni kell rá jobban rész nem annyira (karbantartás mániás vagyok). Mondjuk el lettem kényeztetve, amikor a hibrid mánia jött akkor kb kiesett a választék jó része a "jajj de ez nagyon gyenge lesz" érvvel...
-
őstag
Én aztán nem vagyok emelt autó mániás, de kb az élet kényszerített rá (padkák, gödrök és elbénázott fekvőrendőrök). 15 évig teljesen volt teljesen "normál" autóm, de a végére már anyáztam annyi probléma volt vele (leért minden tankcsapda gödörben, óriás padkáktól a félelem mindig stb.). Feleségem jazzével sehova nem megyek szívesen, lassan már Ő is magasabbat akar ugyanazon okból (pedig neki jóval nagyobb ellenállása volt a nagy hasmagassággal szemben). De a tökéletes utak birodalmában nem lenne suv-om...
-
őstag
válasz molnarpeter #207502 üzenetére
Ah kellene bele még automata meg led lámpácska is Meg szerintem többet ér mint 4 éve amikor vettük. Szerintem valamikor nem olyan sokára crosstar jazz lesz helyette aztán csókolom (asszony elveszett, csak a honda, már a toyotámat is legagyizta , suzuki ignis felvetésen meg kb megsértődött).
-
őstag
Úgy látom akkor nem vagyok egyedül élményeimmel Ha így folytatódik az itthoni akadálypálya szint növelése, 20 év múlva mindenki mad max-esített toyota land cruiserekkel fog járni mint Afrikában...
-
őstag
válasz rbalint88 #207509 üzenetére
Hát mondjuk ez is igaz (gondolom üzemanyagfogyasztás miatt), az első b corsámmal semmi ilyen gondom nem volt, amíg az utolsó "normális" autó i30-ammal meg sokszor (mondjuk más gond nem volt vele kopó alkatrészen kívül ).
Szerk: Llew öreg koromra szeretnék valami kis lakóbuszt abban valami hasonló nagyon kéne (üzemanyagfogyasztás és álló helyben sík állapot elérése mindenféle bonyolult ilyen meg olyan magasítóra állás nélkül).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Citroware #207512 üzenetére
Hehe. Nem vagyok nagy rap rajongó, de ezt szoktam teniszből hazafelé hallgatni ("still" részen a hangsúllyal), amikor sikerül elkeni egy 20-30 évvel fiatalabb ifjú titánt aki azt hitte hogy könnyű falat leszek (persze másnap én sántikálok, Ő meg bulizik és semmi baja de hát ez már csak ilyen...)
-
őstag
válasz Poultier #207586 üzenetére
Kb a következő ami eszembe jut jogger után az az 5008-as, de az abban lévő motoroktól sem vagyok magam részéről elbűvölve (mondjuk ebben benne van hogy én a dízeleket nem szerettem, abban nem olyan rossz mint benzinesben). Pedig elég jó belülről. És ahogy nézem már rav4 árban van (amikor néztem utoljára jóval olcsóbb volt) majdnem... Persze Highlandernél olcsóbb (de az nagyobb is).
Már ha erről beszélünk és jó a dízel meg a doboz akkor Rifter és uncsitesói. Bár ha jól emlékszem már csak Toyota adja nem full elektromos változatot.
-
őstag
válasz Poultier #207592 üzenetére
Hát ja. Nem leptél meg sajna. Pedig mindig amikor megnéztem az 5008 belterét akkor tetszett. Aztán átmentem toyotához és vettem egy "igazi" toyotát.
De hétszemélyesben "igazi" toyota az highlander vagy még durvább árú valami ( land cruiser ).
Még mondtam volna a Honda CRV-t, de az igazán szükség 7 személyes (plusz csak 1.5t-hez volt ami kezdetben problémás volt, most meg azt hiszem már nincs is).
-
őstag
válasz vzsryl #207609 üzenetére
Speciel azt sem tudja ám minden cég megoldani. Közvetlenül halottam kereskedő ismerőstől elektromos peugeot-ról melyek kb a traileről lehajtás után volt gazdasági totálkáros (akkucsere= vagy nagyon szar akkut tesznek bele, vagy az elektronika volt olyan rossz... és a szoftver részével is szenvednek kegyetlenül).
-
őstag
válasz cappa72 #207619 üzenetére
Nekem múlt ősszel jött el az a pillanat hogy úgy láttam hogy többel drágul a kinézet autó mint amennyit félre rakosgattok rá. Mivel árgaranciás volt, ezért hosszú számolgatás után megrendeltem (adóvisszatérítés és társai). Fél évvel később megjött és éppen kijött a lépés, de pl. megrendeléskor még úgy számoltam max lesz egy kis hitel, de mire ideért nagyon nem akartam hitelt mert egy darabig szerintem kamat még felefelé fog menni. De idegesítő egy félév volt...
-
őstag
válasz Poultier #207680 üzenetére
Ki kell húzni az álmokból az utána megtartja részt Attól még juttatás. Max ha olcsóbban jut hozzá mint a lízing végén a piaci ár akkor azért veszi meg hogy eladja (megint csak egy juttatás ).
Ezekből a mocikból ha nem jár állandóan rövid utakra isten bizony a peugeot féle dízelt venném (proace)... Az sem életbiztosítás, de az 1.0 renault turbo meg 1.2 peugeot turbo benzines... inkább ne, és én benzin párti vagyok erősen
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz molnarpeter #207685 üzenetére
De az itthon nincs ha jól tudom.
-
őstag
válasz molnarpeter #207685 üzenetére
Mondjuk ha lesz már az 1.6-os benzinesen alapuló hibrid és belefér akkor én is simán inkább azt venném mint a proace-t.
-
őstag
válasz f4lcon #207899 üzenetére
Ja, érdekes módon akkor jöttek az első sztorik arról hogy azért nem a csúcsszuper minden szempontból a hyundai 1.4 szívó benyás amikor eladtam 10,5 év 170 ezer problémamentes km után az i30-at(na jó kuplung egyszer elszállt de az klasszik kopó szerintem). Nem megkérdőjelezve hogy problémás lehet, nekem éppen malacom volt (meg azon is rendesen cseréltem az olajat).
-
őstag
válasz tboy93 #208006 üzenetére
Teljesen elhiszem mert én is ezt hallom. Vagy tök rozsda mentes, vagy rozsdál már 2 évesen mint a fene...Amit a mazda lottó dob. Hallottam valami olyat hogy itthonra már "skadináv" kezeléssel jönnek (rozsda ellen) az újak. De hogy ez urban legend vagy valóság azt nem tudom...
Nem értem miért nem oldják meg, már régen mazdában ülnék ha ez nem lenne gond...
-
őstag
válasz olajbogyo #208346 üzenetére
Nálam scrosst váltotta a toyota hybrid, és igazából én kicsinek tartottam a chr-t utas és csomagtérben is, de ugye nálunk az én autóm a "nagy" autó és 16 éves ikrekkel már az scross is kicsi volt (és belső méretben a feleségem jazze se olyan kicsi). De olyan autót kell venni ami tetszik, technikailag biztos a chr is nagyon jó. Én kaptam egyet pár órára amíg a rav4 szervizben volt (garanciális műszerfal zörgés, megoldották) és elől is jelentősen kisebbnek éreztem. Mondjuk az is igaz hogy a rav4 egy tank, jelentősen nagyobb mint a chr vagy az scross, szokni kellett nekem is (sőt még most is szokom 4 hónaposan). Gondolkoztam a corolla crosson is de jól tettem hogy passzoltam, jövőre kapnám jelentősen drágábban mint amennyibe volt a rav4.
-
őstag
válasz tboy93 #208370 üzenetére
Biztos nem hozza vissza az árát a kisebb fogyasztás, a fő érv inkább a megbízhatóság volt. Mondjuk most közép Franciaországban gyakorlati előnye van a dupla hatótávnak. Ezen a környéken majdnem csak tetű depozitos/kártyás önműködő benzinkutak vannak (engem imádnak lenyúlni 2 hét ingyen pénzre, most is megtette egyik 160 eurora), normál kutas fizetős ha 50 kilométereként egy...
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen