-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #87392 üzenetére
Ez valahol természetes, aki vesz egy kalapácsot, az elkezd mindent szegnek látni. Többen vannak, vagyunk, voltunk már így, majd lesz árnyaltabb a kép. Rajtam is sokat röhögtetek annak idején, hogy FOCUS, pedig tudatosan figyeltem, hogy ne erőltessem.
Persze ettől a helyes válasz még mindig focus, csak most már megtartom ezt az infót magamnak, amíg nem akarom eladni
-
DeFranco
nagyúr
válasz
#10726912 #87518 üzenetére
Kérdezd meg giigz-et mennyit költött a csodamegánjára, meg mennyire gondozásmentes neki a szekér... én nem tudok pontos számot, de már olvastam tőle nem egyszer, hogy szabadulna tőle már, csak azért nem adja el, mert annyit rálocsolt hogy tűrhetőség határán túl bukna rajta.
-
DeFranco
nagyúr
Aha, tehát 7k-ban van neked az autó meg a kopóalkatrészek, de azért szinte minden alkatrész ki lett, vagy ki lesz cserélve valamilyen varázslatos okból
Ezek szerint akkor a vezérlés, középső dob, hátsó merevítő, karoszériásmunka, injektor, fhp jeladó, vízpumpa, HF tömítés, amit írtál a renault topicban, az akkor kopóalkatrésznek minősül vagy benne lesz ebben az 50-100k-ban?
(nem néztem vissza csak a július hónapot most)
@Tiger.huhhhh: én nem szidom a renaultot, mert nem ismerem, én csak ajánlottam az egyetlen embert, akit ezzel az autóval ismerek, és nagyjából képben vagyok a sztorijával, egyeztetésre.
Itt van? Itt van. Ilyen autója van? Ilyen autója van. Valid infó? Valid infó. Persze csak egy tapasztalat, de a képhez hozzá tartozik ez is.
(még egyszer mondom semmi bajom a megane-al)
[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz
EQMontoya #87632 üzenetére
Az 5 door focus csomagtartója önmagában elég kicsi. Előnye persze, hogy teljes magasságban pakolható, de rövidebb mint a sedané jóval. A sedan viszont ölég sok mindent elnyel, szépen pakolható. (mk1-ről beszélek természetesen, bár már ott is elég szűk a 800-as keret)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Gáz, kinyírhatja a katalizátort. Nem biztos, de lehetséges. Én is jártam így, de nekem csak fél literrel töltötték túl, azzal is napokat szívtam, mire sikerült kiimádkozni belőle (a tech kialakítása volt a szívás, amikor összeállt a leszívó toolkit onnantól már nem volt nehéz).
Én a nívópálca csövén szívtam le a felesleget, megvan még a fecskendő meg a gumicső hozzá, eljössz érte odaadom.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Amúgy a fene essen bele ezekbe a kiszabott szerelőkbe is már komolyan mondom. Ebben az országban nincs egy ember, akire rá lehetne bízni egy munkát és megcsinálja tisztességesen. Nem csak autó ügyben, ott, meg a lakással kapcsolatos dolgokban a legfájóbb, de minden másban is.
Tegnap megcsináltattam egy IT eszközt, tök mindegy mit, elhozom próba nélkül, siettem, gondoltam megbízok a fazonban, mégis csak a jó híréből él, mesélte is, hogy két napig járatta, a hiba meg lett javítva, csak éppen a két módból egy mód nem működik az eszközön. Felhívom, ja, murphy, hozd vissza... ebédidő terhére, másfél órára ellógva, cipelve.
Rendelek valamit egy webshopból, három hétig nem szállítja ki a faszi, ja, bocs írtam emailt hogy egy tétel nincs meg, nem olvastad? Nem baz+ mert nem írtál. Nahát. Jó, jövő héten egyeztessünk mert A tétel mindenképpen kell. Hívom jövő héten... ááá, hát ilyen melegben nem tudja hogy szállítja ki, meg hát nincs is talán már belőle. Anyád. Mehetek utána égen földön előkeríteni (azért rendeltem, mert boltban nem kapható).
Autónál ugyanez, rendben van ez kedvesuram, uram ez feszes, persze, mentünk vele próbakört, túltöltöttük jajjdekár, hozzavissza, anyaghiba, f*schtaliga.
Generátoros sztorit mindenki ismeri itt, ott is 10 jedi közül egynek sem tűnt fel, hogy a generátor nem véletlenül deficites, inkább rám sóztak egy generátorfelújítást, meg úgy rakták össze, hogy biztos szétessen.
Karosszériás, minimál korrózióra: eeeee cöcöcöcö nem lesz ez így jó, az ajtó menthetetlen, cserélni kell (alján 15 centi x 5 mili rozsda a peremen, belül, nem üt át, nem porlik, csak kicsit korrodál), sárvédőt telibe kell fényezni (10 forintos méretű kőfelverődés ahol a gumi feldobja a kavicsot) hátsó küszöböt tetőig kell csiszolni, telifényezni (2 forintos méretű folt ott ahol a hátsó ajtó sarokíve van, plusz 3 db pötty). Ajtót nem vállalom, két sárvédő két küszöbjavítás (amit fent leírtam, befér az egész egy 5 forintos alá oldalanként, és csak a festék jött fel, nem korrodál) 150 ezer lesz kedvesuram.
Víz-gáz-villanyszerelőket már nem is mondom.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Elméletileg az autós listában amit összedobtunk, abban van rá rovat, pont ezért, amúgy ezt a karosszériás is PH ajánlásra lett megkeresve. Az ár amit mondott, kb. négyszerese-ötszöröse a reálisnak. Mindegy, van másik, de az meg le akarja venni az ajtót a festéshez, azt meg nem szeretném ha nem muszáj, szóval jöhet a kontakt, még körbe akarom járni a kérdést, ha egyszer lesz időm ilyenekre.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
zsolt19900 #87669 üzenetére
gratula, sok balesetmentes kilométert
-
DeFranco
nagyúr
válasz
neduddki #87681 üzenetére
erről az 5 barról jut eszembe.
ránéztem a pótkerékre (szükségkerék), megállapítottam hogy lapos. leolvastam, mennyire kell felfújni, nem hittem a szememnek: 60 psi, azaz 4,2 bar.
10 éves a lelkem, 04-es DOT számmal, nem mertem 4,2-re felfújni. 3,8-nál elengedtem a gombot inkább, nehogy eldurranjon nekem a csomagtartóban...
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Mágus2 #87690 üzenetére
Mondom, ez szükségkerék, bármelyik tengelyre rakhatod defekt esetén, max. 80 kmh, első gumisig, stb.
És tényleg 60 psi van ráírva. Rágugliztam, azzal magyarázták, hogy kisebb felület (ugye kb. tippre fele olyan széles mint a rendes kerék) nagyobb (ellen)nyomás kell, hogy megtartsa az autót. És több helyen láttam leírva, több szükségkerékre vonatkozóan, hogy már pedig nem kell félni, ennyit kell belefújni.
Gyárilag ezzel adják amúgy, még a felni is ford logo-s.
Én is csodálkoztam rajta erősen, de elhiszem, ha már ez volt ráírva. Ettől függetlenül 3,8 fölé nem mertem fújni.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Mágus2 #87695 üzenetére
Az átment, hogy ez nem rendes szabvány, gyári méretű kerék? Ez szükségkerék/mankókerék ahogy a többiek is írják.
Nem tudom, hogy ez most félreértés, vagy valós véleménykülönbség, azért kérdezem.
re:szerk: igen, igen, ilyen vékony szar, mert hogy ezeket (meg kb. most már tudtommal ~X éve
szinte mindentnagyon sok márka nagyon sok modelljét, amihez még adnak pótkereket) ilyen vékony szarral adják gyárilag, hogy nyerjenek rakteret. Édesanyám C corsájában láttam utoljára teljes értékű pótkereket, ott is ki volt emelve extraként.szerkszerk: a rendes gumi persze nálam is 2,3-ra van fújva, nyilván...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Mágus2 #87700 üzenetére
Minden hsz-ben ott van, hogy szükségkerék
Amúgy én is tervezem lecserélni, ha majd veszek felnit, akkor ötöt fogok venni, és akkor kerül be egy teljes értékű pót. De az még nem most lesz.
@TaaT: ezért is javítottam a szinte mindet-et... nyilván nincs képem az összes típusról, ahol anno rákérdeztem (volt benne minden náció, japán-német-francia vegyesen) többségében szükségkerék volt. Én ebből tudom felmérni.
re:szerk: na hát a bbs pótkerékfelni, az már a burzsoáza egy olyan foka, amit én nem ismerek
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Én közöltem volna vele, hogy kifizetem a különbözetet, letekertem volna az ablakot, aztán amikor odaértünk összecsultam volna a fasztráját, aztán Isten hírével többet a szemem elé ne kerüljön.
@Dany007: nem sok szakszerűtlenebb módja van a klíma használatának, mint napon melegedett autót csutkára hűteni vele álló helyzetben.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
tboy93 #87816 üzenetére
10-15 kilométerre meg nem kapcsolok klímát, ha csak nincs valami VIP vendég, amúgy is szeretem "kiszárítani" érkezés előtt. ilyenkor ablaktekerés van.
igaz nálam annyiban más a helyzet, hogy mi ha egyszer elindulunk az autóval, akkor rend szerint 100+ kilométert megyünk egyben.
(persze magánügy, hogy ki hogy használja, csak mesélek)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Dany007 #87818 üzenetére
Letekerem az ablakokat és átszellőztetem az autót menet közben az első pár percben hogy a forró levegő eltávozzon, és valamennyit hűljenek a belső elemek. Nem sok, egy-két perc elég.
Álló helyzetben meg nem klímázok, ha nem muszáj, mert ott eléggé megterheli a motor hűtését, nem köszöni meg a technika.
10 fok különbség meg több, mit ami egészséges. Főleg hirtelen.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz
zsolt19900 #87824 üzenetére
mondd ki sokszor hangosan egymás után hogy munka
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #87842 üzenetére
nagyon egyszerű, ha használod a klímát, akkor le kell venni az ablaktörlőket, mert nincs egyszerre gatyarohasztó meleg és eső. pröblem?
(és persze mindent egy legalább D kat, de inkább hét személyes vagy bármely európai ország bármikori köztársasági elnöke által reprezentációs autónak használt modell legalább kétliteres modelljében
)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Fresh felszereltségű fókát vettem 1050k-ért tavaly márciusban. Igaz 109k futással meg 2004-es gyártású, de sedan.
Szerintem ha rendben van amit linkeltél, akkor nem drága. Kérdés, hogy volt-e már ropira törve. Figyelj arra is, hogy a kombihoz a hátsó futómű alkatrészek tudnak húzósak lenni, húzósabbak, mint az 5d vagy a sedan alkatrészek.
szerk: a szűrés jó, én ezt tavaly eljátszottam, annyival, hogy nem szűrtem kombira, Budapest 50 kilométeres körzetében 1 azaz egy darab autót találtam, amit meg lehetett venni. azt is az ársáv teteje felé. azt meg is vettem.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Magánszemélytől vettem, igen. A kereskedések ismerik az átvizsgálás fogalmát, maximum nem szeretik, de ez téged nem kell érdekeljen. Alapvetően az van, hogy ha valakinek nem tetszik, hogy te át akarod vizsgáltatni az autót az általad választott szerelőnél vagy szervízben az általad választott időpontban, vagy nem tetszik, hogy te mondod meg hova megy eredetvizsgára az autó, stb. akkor sarkon kell fordulni és ott kell hagyni, mert ott akkor valószínűleg más gond is lesz. Ez a sokadik autónál már csak fogcsikorgatva megy, de a saját érdekedet szolgálja.
Jó a focus, most is így gondolom, de mivel tipikus válságautó (elég nagy elég erős még épp jó korban van jó konstrukció) ezért ára is van, jó példányból meg nagyon kevés van. Akinek jól fut, nem adja el.
Nincs tapasztalatom a két gyerekkel utazásban, de szerintem ha ezen múlik a boldogság, és csak sedan lesz olyan ami megfelelő, akkor még mindig fel tudsz vágni a tetejére egy tetőboxot arra az évi két alkalomra, amikor nagy csomaggal mentek valahova. Persze nem akarlak lebeszélni a kombiról, én is azt kerestem, csak úgy gondolom érdemes megfontolni az alternatívákat.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
!Overdose! #87868 üzenetére
Minden bizonnyal.
-
DeFranco
nagyúr
Tudod mi ezeknek a baja... sok rövid út, 95%-ban 3 kilométeren belül leállítja a motort, stb.
Igaz az opel kis egyliteres ecotecje amúgy bírja ezt a fajta terhelést, 8 év után kellett gyertyát cserélni benne, nem is kokszolódik benne nagyon semmi, ismerem.
Amúgy meg rá kell nézni, egy karc nincs a beltéren szalon állapotú, külsérelmi nyom is annyi, amennyit parkoláskor összeszedett (minimális). Aki ért hozzá tudja, hogy vannak ilyen autók és nagyon hamar le is csap rá, látszik ezeken, hogy tényleg zéró futás van bennük.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
runner 125 #87980 üzenetére
OK, rendben van, de akkor tegyék bele azt a kitételt is, hogy amennyiben a kerékpárost baleset éri ilyen esetben (elütik, stb.) abban az esetben automatikusan ő a felelős. És akkor tényleg beszélhetünk ártalomcsökkentésről, üljön autó helyett biciklire ha iszik, rendben van, de ne én szívjak amiatt, mert ő nem tud egyenesen menni vagy szabályosan kanyarodni.
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
A mai arany farmermellény díj engem illet, visszakerült a plüss üléshuzat az ülésekre
(unom már, hogy egész nap a napon áll a kocsi, és szívja a kárpitot a nap.)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Kornel #88097 üzenetére
mostanában néztem, szinte minden 70-es tábla le van takarva vagy szedve, még az is lehet, hogy az összes a népligettől az M3-ig, mégis a többség rutinból 70-el tolja... gondolom megszüntették a munkák idejére az emelt sebességet. kiváncsi vagyok, mikor állnak ki mérni
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- MIUI / HyperOS topik
- Magyarított Android alkalmazások
- Okos Otthon / Smart Home
- Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
- Milyen notebookot vegyek?
- Villanyszerelés
- Tőzsde és gazdaság
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron