-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
Nekem ilyen 1 dolláros van, nem azért mert ilyet akartam, hanem mert épp ez volt elérhető ebayen amikor elment a töltő.
Szerintem semmivel nem rosszabb, mint akármelyik gyári, az meg - bár nem értek hozzá, hanem csak a józan paraszti eszemet használom - hülyeség, hogy viszi magával a kocsit, vagy akármelyik alkatrészét. A biztosítékot maximum.
Egy baja van, és ez tényleg hiba, hogy nincs benne olvadóbizti, ezért sajnos viheti a rákötött cuccot ha úgy alakul, cserébe bármelyiket veszed ami nem gyári, abban sem lesz.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Balupapa #77682 üzenetére
ez volt elérhető. annyiért volt normálisabb, amennyiért már itthon is kapok.
ebben spúr voltam, tény, vállalom. egy mio c250-et hajt, arra jó. az előző (gyári) töltője meg a kocsi biztijét verte le... pedig abban volt olvadó beépítve
én már láttam olyat
én is láttam már, igen
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #77689 üzenetére
nem emlékszem, hogy akkor éppen hol tartott az okostelefon technológia
szerk:
kiwikiztem, 2007-ben jelent meg az első szifon, 2009-ben a 3GS ami szinte az első használható okostelefon volt, 2009-ben jelent meg szintén a spica, ami android oldalról jelentette számomra ugyanaztszóval 2007 körül még bőven nem volt erre alkalmas elérhető árú okostelefon sem, de rá való iGo meg még annyira sem. Ehhez meg járt a hivatalos EU térkép is frissítésekkel együtt
szerkszerk:
mellesleg nagyobb kijelző, strapabíró rezisztív felület és ez tuti nem fagy rám a lehajtón, nem úgy, mint a haxxolt igo, meg nem is megy tönkre az akkuja a folyamatos töltéstől. szóval jó ez, szeretem nagyon.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz kalapacsolok #77710 üzenetére
jó, én mondjuk megértelek, nekem is élénk a fantáziám, tudásom meg semmi (magamról beszélek), belefutok én is a hülyeséget kérdezésbe. igazad van, nem kell ezért kigúnyolni, fogd fel úgy hogy veled nevetünk, nem rajtad
hogy legyen valami érdemi is: megfelelő felnihez csak megfelelő gumi passzol, egy 16"-os gumi belső átmérője a 16" a felninek értelemszerűen a külső. itt mozgástér nincs, már csak a gumi merevítése miatt sem.
ami a te szempontodból lényeg, az a gumival együtt számított külső átmérő, annak meg kell egyezni a 16" és 17"-os kerekek esetében is, értelemszerűen ez a 16"-os esetében több gumit, és kevesebb felnit jelent, magyarul a palást magasabb. úgy mondjuk, hogy a 17"-os "peresebb"
fontos, hogy a gyári méret vagy annak egy "váltómérete" legyen a gumiméreted, mert a sebességmérőd csak így lesz pontos, ha változik a külső átmérő, akkor a sebességmérő értelemszerűen csalni fog
a váltóméretekre vannak nagyon jó kalkulátorok, ezeket a neten megtalálod
a gumi méretezése a következő kulcs alapján működik:
185/65/R14 ez egy 185 mm széles gumi, ahol a palást magassága a szélesség 65%-a (tehát 185*0,65=120,25 mm), aminek a belső átmérője 14", értelemszerűen csak 14"-os felnire rakható
a külső átmérő itt 596mm, ezt kell megtartani
15"-os kerék esetén ez lehet pl. 195/55/R15, a gumi szélessége 195mm, a palást magassága már csak 107,25mm a felni 15", de a külső átmérő marad az eredeti 596mm
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
csalsz, ez monocikli
#77716: akkor is monocikli, your argument is invalid
(inkább arról mesélj nekem, ha a mosáson kívül még akarok egy kicsit ápolni a kocsin, akkor mit használjak (jogsim van 'szt esse tudom) waxot? az a következő lépés? házilag kézzel tervezem, gép nincs, polírozni nyilván nem fogok)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz kalapacsolok #77725 üzenetére
mi a gyári méreted? mi van a kezelésiben?
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #77744 üzenetére
burzsoá köcsög hondás
-
DeFranco
nagyúr
"kezdem azt
érezni, aki jön és megkérdezi a
világ legnagyobb faszságát autó
ügyben, az kb. az autótulajdonosok
50%-ánál már előrébb tart =
ilyenformán nem igazán érdemli
meg, hogy kigúnyolja bárki ...."ezzel nagyon egyetertek
mas, csak hogy en is bizonyitsam a sajat hulyesegemet: mi van akkor, ha "tul sok" olaj van az autoban? kifolyik/karosodik/egyeb?
most volt olajcsere, raneztem a nivopalcara, es nem lattam rendesen, mert ugye most meg tiszta uj az olaj es eleg "szoke" de mintha a max. szint felett lett volna. ilyenkor mi van? hibalampa nem vilagit.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dany007 #78248 üzenetére
Nem szeretnék ebbe belemenni. Úgy gondolom, hogy _jót_ nem igazán lehet kifogni ennyiért. Ami fiatal, annak műszaki baja van, ami öreg, annak meg a kora miatt jönnek elő a hibái ebben az árban. Ez a tapasztalatom, ezt látom, ezt láttam.
Persze, lehetnek kivételek, de erről azt gondolom, hogy marginális az esély neked vagy nekem ilyet kifogni, egy ügyes nepper már rég lecsapta mire te végignézed a hirdetést, a csoda-sztorikról meg az a véleményem, hogy messziről jött ember azt mond amit akar.
Egyszerűen fogalmazva a véleményem az, hogy ennek a típusnak, az elvárt műszaki állapotnak és az árnak nincs metszete. A háromból kettőt lehet választani.
Ennyiből én gasztrát néznék, talán annyi baja van, hogy lopják nagyon. Lianák nem tudom milyen árban mennek, de azok is szimpik ha valaki bevállalja a japánt.
szerk: persze a minőségről mindenkinek más az elképzelése, nekem az, hogy beindítom, megyek és odaérek vele, és közben nem kell duplagondolni, hogy a meglévő kopogások-hibák-torokvérzések tulajdonképpen ott sincsenek, végül is a műszakin átment (kölcsönfékbetéttel) jó lesz még a télig.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dany007 #78252 üzenetére
Kevered a szezont a fazonnal. Nem azt mondom, hogy nincs jó mit-tudom-én 2000-es évjáratú fóka... csak az nem 600-700-ért kerül fel a hahura, vagy ha felkerül nem te fogod megvenni.
Ez persze ebben a formában szintén általánosítás, de nem durva. Nagyjából fedi a valóságot szerintem, pont annyira, hogy ne legyen érdemes belevágni. Egy jó gasztrára sokkal nagyobb esélye van ezért a pénzért, és azzal sem jár rosszul.
Jó, nem egy vizuális orgazmus (de! imádom a formáját kívülről), gatya a váltó általában, meg eszi az olajat, de miden faluban megszerelik neked egy kör felesért a helyi krimóban, vegyesboltban kapsz hozzá alkatrészt ömlesztve kilós áron, és azért bele lehet ültetni négy embert.
Munez nyomtatópapírja mikor volt 600-700k?
szerk: és ez továbbra is (nem tudom hányszor írtam le) a magánvéleményem. én így szállok le a bicikliről.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dany007 #78255 üzenetére
Hajrá
Hárman néztük végig a teljes kínálatot. Persze, mindent lehet, én annyit mondtam csupán, hogy ebben az árkategóriában nem erre a típusra kell gondolni először. Aztán ha valaki ettől függetlenül kifog egy jót, akkor azzal csak nyertünk (én mondjuk semmit, de mindent a közösségért).
Ettől függetlenül szkeptikus vagyok.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dany007 #78280 üzenetére
Minden személyeskedés nélkül, de tényleg, szívem minden felebaráti szeretetével, de nálad most azt látom, hogy a lét határozza meg a tudatot. Köztudott, hogy te nagyon-nagyon olcsón keresnél egy szép nagy autót, és azért, hogy magaddal ne kerülj ellentmondásba, véded ezt az álláspontot több ember konkrét tapasztalatával ellentétben is. Ami nem baj, csak kezeljük helyén a dolgokat.
Objektív igazságom nekem sincs, a többieknek sincs, de neked sincs, ezt lássuk be. Nagyon relatív fogalom már maga a jó autó fogalma is, mint ahogy itt már reszeljük a hátvágánygázt a kérdésben már fél napja. Persze. Az is lehet valakinek egy jó autó, amit megvesz, aztán megy ameddig megy, kicsit csörög, kicsit nem olyan mint az új, de a telekre jó lesz. Azt viszont nem hiszem, hogy aki itt megbízható autót keres, az egy ilyenre vágyik. És itt nem a gyári lámpáról van szó, hanem kormányműről, futóműről, folyadékrendszerről, elektromos rendszerekről. Ezekben számomra nincs pardon, és szerintem az itt érdeklődők számára sem.
Már ott tartunk, hogy azt mondod, megveszi, kicsit rákölt szépen lassan, aztán olyan lesz, mint az új. Hát vannak kételyeim. Az én autóm - lekopogom - kitűnő műszaki állapotnak örvend, az ország egyik legjobb fóka szerelőjéhez hordom (rvilike helyén marad ) és konkrétan az összes hajamat ledobom egy éve, hogy minden a helyén legyen. Ha nincsenek kapcsolataid, és/vagy azt szeretnéd, hogy minden tényleg a helyén legyen, a poklok poklát járod végig, ha valami nincsen rendben. Egy kiszabott olajtúltöltésre egy hetem ment rá. Na ezt nem kívánom senkinek.
Hiába nézegeted a számokat a hahun, hogy 200 400 6000 megkímélt állapotúnak bepipált autó van a hahun, ez egyszerűen nem igaz. Nézz egyszer körbe szigorú szemmel. Nézd meg csak a top 10-et ezekből. Meglepi lesz.
Kicsit olyan ez mint a PC szcéna. A piac áraz. Van egy árszint, ahol adott "felszereltségen" adott minőséget kapsz. Ma egymillió körül vannak a nagyjából gondozásmentes autók az alsó középkategóriában, és ha megfeszülsz sem fogsz a piacról 60-70%-os áron megkapni egy ugyanilyet. Nem kerül fel, nem adják el, nem te veszed meg. Ilyen egyszerű. A. Piac. Áraz. Mindenkinek ugyanannyi pénze van ugyanarra, tudják ezt az eladók is, ehhez igazodnak. És ne aggódj, ki is tartják orrvérzésig, picit rá is tartva, mert hát nehogy már ne járjanak egy kicsit jobban.
Van persze 600-700-ért is kb. hasonló, csak nem abból, nem akkora, nem annyira precíz (hogy egy Classicust idézzek). Meg lehet venni azt is persze. Hogy ne lehetne. Lehet abból is gondozásmentes, hogy ne lehetne. Ha van egy típusprofi szerelő a családban, meg az árkülönbség egy tisztes része a zsebben, akkor igen. Vagy ha rászánsz egy évet az életedből, hogy megtanuld.
De ne csapjuk be magunkat, ennyiből a készbe nem ülsz bele. Max becsapod magadat egy kicsit, és némi duplagondollal nagyvonalúan eltekintesz egy kis cöcörgéstől, egy kis kotyogástól, egy kis rángatástól, meg esetleg pingvinezel egyet ha baj van, hogy hát ez ilyen.
Nem azt mondom, hogy át kell venned ezt a gondolkodást. Nem. Classicus laicus vagyok, egy porbafingó véleménnyel. Hited is lehet. Legyen. De szerintem saját bőrön tapasztalt megtapasztalás nélkül mást ebbe a hitbe nem volna szabad ringatni, mert elhiszi, és csalódni fog. Saját zsebre. Én ezt jó érzéssel nem tenném meg senkivel.
Nekem is csak a saját valóságom van, abból tudok dolgozni. Az viszont ezt mutatja. És az sem változtatna a tényeken, ha nagyon szeretnék bő fele ennyiből valami legalább ilyet de inkább jobbat venni.
(tegyük hozzá a történelmi hűség kedvéért, hogy van bennem pár szűretlen búza)
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dany007 #78287 üzenetére
Ne forgasd ki, amit írtam, mert nem ezt írtam. Nem gyári szalon új állapotról beszéltem, hanem funkcionálisan hibátlan állapotról. Ami egy ~10 éves autónál megtartható-fenntartható állapot, ha nincs eltiporva, és megadják neki ami kell.
Kisarkítani meg két pólusra ezt felesleges, hogy vannak a bontószökevények meg a szalonúj.
Szerintem felesleges ezt tovább ragozni, egy módon lehet továbblépni: próbaképpen fogd meg annak a 200 megkímélt állapotban levő 700k- Fókának azt a körülbelül felső 5%-át, az kb. 10 autó, és nézd meg őket. Ha a megnézés, átnézés után vállalod azt mondani rá, hogy ez egy megbízható, jó karban lévő gondozásmentes autó, akkor beszélgethetünk tovább. Az a gondom azzal, amit írsz, hogy úgy látom, nincs rálátásod, de a véleményedhez ettől függetlenül mereven ragaszkodsz. Szerezz rálátást először. Addig tényleg csak a fingot reszeljük, és szeretném is ezt lassan befejezni, nincs ebben több már.
Azt írod, hogy a saját kocsid beszerzését is profikra bízod. Akkor miről beszélünk?! Honnan ez a határozott vélemény?!
A kocsimra vagon pénzt költöttem, tény és való, de nem műszaki gondokra. "Szerelésre" "javításra" ennek 10%-a sem ment el, a többi gumiszett, casco, autófelszerelés, meg a rezsi. Ne keverd a dolgokat
-
DeFranco
nagyúr
válasz Tomikapc #78399 üzenetére
Családban van egy, x év alatt (5? 7? passz) kopó alkatrészeken kívül egy fillért nem kellett rá költeni, apa-anya-két gyerek megy benne.
Nem ismerem a típust, de a családi tapasztalat ez.
800 körül, ha a méret nem annyira lényeges (nem kell nagy) akkor már lehet azért válogatni
(#78398) bitpork: nemkéne. nem szép.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Ace owner #78433 üzenetére
Persze, nem is mondtam, hogy jót tesz neki a sok kis rövid út. Azon a kis ezres háromhengeres szívó benzinesen, ami benne van, viszont nem látszik a rideg használatnak még nyoma sem. Garázsban áll mindig, jó hangja van, jól húz, új kora óta most volt pár hete akksi cserélve benne eddig még az is bírta, se nem füstöl se nem dadog, hibátlan.
Corsa betegség: váltókulissza volt benne cserélve, az mindegyiknél para, meg most hallom, hogy nyikorog hátul valami gumi, gondolom szilent, de a fenti használat ellenére motorikusan teljesen patent. Kicsit megtépem a száját 50-60 kilométeren hogy kikormoljam, akkor még ugrik is...
-
DeFranco
nagyúr
válasz Ace owner #78442 üzenetére
Az hogy műanyag. A facelift utáni C corsáknál ezt műanyagból csinálták, meg azt hiszem a rudazatot is, rossz ötlet volt, mert mind behal. Nem veszi be a sebességeket, meg egyszerűen gatya lesz a váltó. Garanciában cserélték az eredeti fémre, ha szóltál, hogy nem OK a váltó, de mi későn tudtuk meg, és így kifutottunk a gariból. Így is elment 9 évet mondjuk viszonylag használhatóan.
Kormánymű tökéletes (hozzáteszem ez alap kivitel, szervó sincs benne) volt még valami visszahívás, de az azt hiszem a vezérműláncot érintette valamilyen formában.
Mi a gond a kormánnyal?
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Ace owner #78446 üzenetére
leveszed a burkolatot, kiveszed a motort, és kitakarítot WD40-nel meg ecsettel mielőtt beragad a fenébe
én a fertődi kastély lábánál álltam félig lebontott autóval meg egy nem záró zárral torx csavar híján, hogy akkor most merre tovább mert így nem lehet az utcán hagyni az autót, hogy az egyik ajtó nyitva...
-
DeFranco
nagyúr
Vályi Pistát a többiek helyében vagy felrúgtam volna a holdba, vagy valahol a túlsó osztrák határnál foglaltam volna helyet aranyáras mobilneten az első vonatra
Ez az ember egyszerűen kibírhatatlan...
-
DeFranco
nagyúr
válasz !Overdose! #78511 üzenetére
Csak a Honda motor ad neked erőt és mindent lebíró akaratot
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
válasz barack1997 #78581 üzenetére
Anyucitól kapod a sikeres érettségiért a minimum 150 lovas cuncimágnest?
-
DeFranco
nagyúr
Én csak annyit szeretnék mondani, hogy szerintem érdemes először egy kis fogyasztású könnyen fenntartható városi autóval kezdeni...
-
DeFranco
nagyúr
Kicsit széles a tűrése, de szerintem pár mondattal lehet szűrni a listáról kb. a felét, elég hozzá pár kérdés-válasz. Nincs ezzel nagy gond szerintem.
Végül is pont ezért vagyunk itt, hogy tanácsot adjunk, véleményezzünk. Amennyi érdeklődő jön, szerintem belefér az időbe, hogy 14 kocsira mondjunk valamit...
-
DeFranco
nagyúr
válasz Kornel #78753 üzenetére
az nem jó, recseg a hátramenet
amúgy ebbe a keretbe tényleg belefér egy fóka viszonylag gazdagon, és elég jól átlagolja a linkelt típusokat felülről
attól függ mondjuk, hogy mire kell... egy-két embernek városba túl nagy és túl sok szerintem, oda én kisebbet vennék, de annyi mindentől függ még ez...
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz runner 125 #78777 üzenetére
Kétszemélyes veterán kabrió.
Simán cuncimágnes
-
DeFranco
nagyúr
A cikk nem lényeges, de ez priceless
"Persze némely autósokat sem kell félteni. Újabb vicces tuningszart láttam a napokban. Természetesen kombi, ráadásul dízel is, optikai förmedvényekkel felvértezve, xenon, angel eyes, ledes menetfényködlámpa alul. A parkoló autók miatt szűk lakótelepi utcában is csutkagázt kellett nyomni minden ötméteres egyenesben a dízelnek, én meg rákot kaptam a koromtól. Hátra is kellett volna még pár lámpa, mert alig látszott a fekete füsttől, könnyen hihette volna bárki, hogy haldokló Ikarus busz. Aztán természetesen a telep végén jobbos, rá a macskakőre, nagy gáz, és ahogy a kő elkezdte rázni a 17-es felnit, kiesett elöl a ledesmenetfényködtuninglámpa, amin szépen át is gyalogolt. Recsegve-ropogva zúzódott darabokra a feltűnési viszketegség-készülék, így hiába satuzott a marhája, csak a törmeléket tudta már összeszedni. Ha összeszedte."
-
DeFranco
nagyúr
válasz batai15 #78826 üzenetére
giigz fórumtárs 2012-ben 370k-ért vette az 1998-as megane-ját (1.4 benzin) és tudtommal eléggé szereti. azt nem tudom, hogy mennyit költött rá, de itt meg a renault topicban rákeresve megtalálod, vagy kérsz egy összefoglalót valamelyik rönós topictárstól ha elveszel a hsz-ek között.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Spórolós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Renault, Dacia topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Autós topik
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó