-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz Typhoon47 #73115 üzenetére
Erre mondják azt, hogy ha nincs fizikailag bevédve (motortérzár, védőkazetta, stb.) akkor tök mindegy, 5 perc alatt áthidalják a motortérből.
Be lehet védeni, de akkor Pajzs, 120k, és akkor készen vagy úgy nagyjából.
Tényleg csak beszélgetünk, nehogy nekem feszüljenek az indulatok, kezdem magam kicsit giigz-ül érezni, ami nem kellemes. Csupán csak érzékeltetem, hogy amikor a jó értelemben vett kibicelésből egy kicsit tovább lépünk, akkor azért megbonyolódik ez az irány is rendesen.
Plusz ez ugye érzelmi kérdés is, mindenki azt tartja a legjobbnak, ami a kocsijában ténylegesen ott van, mér csak kognitív disszonancia részirül is, akinek van bent egy fagyott csirkeláb mint lopásvédelem, az zsigerileg fog tiltakozni az ellen, hogy nem az a legjobb. Ez egy természetes reakció, csak nehézzé teszi a vitát.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Ezt elcsesztem, amikor írtam, akkor még nála volt a gép. Úgy képzeld el, hogy pl. jan 15-én írtuk meg a szerződést (meg foglalóztam le a kocsit), 20-án írattuk át, és a kettő között 18-án kötöttem a biztosítást.
Tehát 2 nap fedezetlenségem volt (vagy 3, tök mindegy) arra fizettem a fedezetlenségi díjat, de nálam csak 20-ától volt a gép. Érvényes bizti (illetve előzetes igazolás) a nevedre nélkül nem is írják át.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Na, srácok, ritkán szoktam nyálat csorgatni, de ez azért kéne...
-
DeFranco
nagyúr
válasz jozefgucci1 #73223 üzenetére
gyere fel vonattal, akár előtte egy nappal, ha van fent ismerős, akinél megalhatsz
kint hagyhatod az utcán, akár a felvonulási téren, akár pl. zuglóban, ott ingyenes a parkolás a legtöbb helyen még és csak egy bkv jegyet kell venned, de ez persze kockázatos, mert ellophatják
de valamelyik belvárosi aszfaltbetyár lehet hogy tud neked valami fedett hotelt olcsón
[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
És hogy jött össze ez így?!
-
DeFranco
nagyúr
válasz bitpork #73344 üzenetére
Nem, de felháborítónak tartom, hogy más hülyesége és hanyagsága miatt valakit ilyen kár ér.
Valamennyit térít a biztosító neki, így legalább is biztosan (ha szabályosan parkolt ott) hogy nem vett részt a balesetben, de gyanítom, hogy abból autója nem lesz.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz zolikaDB #73564 üzenetére
Nem mindegy, hogy ki mondja... itt mindenki kibic, akinek semmi sem drága, ez az alapvetés, és ha szerencséd van, akkor olyan is hozzászól, akinek van valami szakmai alapja is hozzá.
Nem mintha a való életben nem ez lenne, bármilyen IRL társaságban ugyanez a leosztás.
-
DeFranco
nagyúr
válasz Dluinet #73595 üzenetére
telefonról a jobbra igazítottat nem láttam, már épp be akartam olvasni, hogy nyilván nem arra gondoltam, hogy addig a garázsban (nincs is) hagyom, hogy majd kitolatok ha bekopott már, hanem hogy nagyjából hány kilométer megtett út (ez könnyebben becsülhető) vagy hány fékezés kell hozzá
deamúgykabbe
más: amúgy elég kopott a fékem, tárcsa csere is lesz márciusban. Addig mi a "legrosszabb" ami történhet, ha teszem azt elkopik? A fékerő csökkenésen kívül várható valami? Szétesni gondolom nem fog, de hangja lehet, vagy esetleg összeakadhat valami, vagy a pedálon érezni valamit?
-
DeFranco
nagyúr
Köszi mindenkinek, ha megérezni-meghallani ha aktuális, akkor rendben van. Még márciusban nézte a szerelő vásárláskor, hogy ez hamarosan cserés lesz, de még jó, óvatos becsléssel azt mondta, hogy szerinte 15k még biztosan van benne. Azóta 11k ment az autóba, az is főként országúton, még 2-3k megy bele addig maximum, inkább 2.
Fékerő érzésre jó, nem húz, nem zajos (az egyhetes állás utáni rozsdahangot kivéve az első kilométereken), rendben van most, csak persze már érdekel, hogy mire figyeljek, ha beköszön a csere. Márciusban mindenképp csere lesz.
-
DeFranco
nagyúr
válasz MunezXBK #73629 üzenetére
Na majd figyeld meg... itt nagyjából mindenki vett már gumiszettet, ki prémiumot, mert hát a teszt is megmondta, hogy mennyivel jobb, ki alsókategóriát, vagy esetleg használtat, mert mindenki hazudik, és jaó az.
A döntésében persze mindkét fél mereven hisz, és mivel nem kevés pénzt dobott rá, ezért kellemetlen lenne belátni hogy hülye volt (illetve hogy a hírek ellenére mégis hülye volt) inkább megpróbálja meggyőzni az igazáról a másik felet, mert könnyebb ignorálni és f.szkodni mint belátni a saját hibát.
Ebből készül a szép flamewar
Én amúgy prémiumot vettem, teszt, alapján, de úgy gondolom ettől függetlenül jól döntöttem, és nem fáj, hogy most kiderült, hogy lehet hülyére akartak venni.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Megértelek, ilyen amikor valaki felül a szopórollerre... a lendkereket mondjuk gariztatni kellene, ha lehetne, ez nem autóhiba, a többinél meg jó lenne, ha kiderülne (mármint a szerelők számára) hogy hol a hiba, én eddig az elkent motortartó bakról meg a szilentekről tudok, a többiből nem tudom, hogy mi volt, ami tényleg cserés volt és nem csak tipp.
Szóval ebben az esetben is sajnos az van, hogy egy nagyságrenddel több a szívás, mint a hiba maga.
-
DeFranco
nagyúr
válasz neduddki #73709 üzenetére
nincs. a nyomatéknak ahhoz van köze, hogy dízel vagy rizsrakéta
ha dízel, akkor tolatva mész az autópályafelhajtón, hogy ne lökjön záhonyig a nyomaték, ha rizsrakéta, akkor nincs nyomaték, cserébe mire szegedre érsz, cseréltetheted az olajszűrőt egy használtra, a régit meg eladhatod felújítottnak, ezt még egy óvodás is tudja, ha látott már autóskártyát
udv
DeFranco
bocsikaaaa.: p.s.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Napfénysüti #73715 üzenetére
Hiba
/all:
jól értem, hogy ezeknek darabja ennyi? [link] [link]
tehát egy tárcsa+betét pár csere az első tengelyen, az olyan 64k ha gyári alkatrészekben gondolkodunk?
szerk: és ezek közül melyik a "kutyacsont"? (első) [link]
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
Az majd egy másik történet lesz, most csak az érdekel, hogy jól gondolom-e, hogy ezek /darab- és nem /pár árak, tehát kétszer kell számolni a tárcsával és kétszer a betéttel-e... mert utóbbi esetben ha az egyértelműség kedvéért mindenhol a gyári árával számolunk, akkor az 64k az első tengely két kerekére.
Hogy mit meg hogyan, arról majd később
@Laraxior: passz
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz Napfénysüti #73737 üzenetére
Csak viszik a pénzt
(amúgy ma tényleg majdnem elsírtam magam, mikor kiszámoltam, hogy mennyi lesz az éves szervíz + fékbetét+tárcsa + kutyacsont csere, és akkor még bele sem futottam semmibe)
-
DeFranco
nagyúr
Össze ne vesszetek már, hogy kinek mit kellene mondani... jó hogy nem már etikai kódexet meg SZMSZ-t írtok. Mind a két oldal ugyanúgy okoskodik meg szentül meg van győződve az igazáról, bitpork, neked sincs most igazad. Igen, ideális esetben elég ennyit elmondani, de ha valaki nem érti meg mert nem ilyen affinitású, vagy nem olyan jó képességű, esetleg csak "nagyon akar" valamit, akkor igen is érdemes egy szintig győzködni kicsit.
Lenry mondjuk többször több helyen kifejtette, hogy ezt vesz és nem érdekli sem az itteni sem más vélemény (csak akkor nem tudom, miért jött mégis ide, fogadalma ellenére) ezért is nem szólok hozzá, megtettem ott, és tiszteletben tartom a döntését, de azért annyira se menjünk má' el liberálba, hogy írunk egy FAQ-ot bezárjuk a bótot aztán mindenki azt csinál amit akar, olvasson utána.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz szőröscica #73861 üzenetére
Nankang??? Csakis a világ vezető márkái közé tartozó JK Tyres
cpesöl rotésönel tájrisz for veri háj szpíd drájving
if jú vant tú rész jú kár
szó vat kud bí beter dan wörd námbör ván tájör kompani dzseke tájrsz
Új hozzászólás Aktív témák
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Dragon Age: Origins
- Elektromos autók - motorok
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Ismét mozgásban a Kingmakers
- Apple notebookok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest