-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Pajero V60 3.2 kézi vehető? Visszakeresve jó, de hátha van bővebb/ellenkező infó
-
molnarpeter
nagyúr
válasz batai15 #181186 üzenetére
V60 D6 1.8 tonna elég?
Szerintem közrejátszhat a hajtáslánc különböző gyengeségein felül (akár hűtésre is gondolok itt) a kasztni is a vonóhorog szempontjából, sokszor az akku miatt esetleg gyengébb lehet, vagy nem tudnának megfelelő rögzítési pontot találni, esetleg egyszerűen nem akarnak azon a részen terhelési kockázatot vállalni olcsóbb gyárthatóság kedvéért.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freeknight #181369 üzenetére
Q nem lesz, automata felismerés keveri az O-val.
Svédek ugyanilyen formátum kifogyás után a számok egyike helyett dobtak be egy betűt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simii16 #181380 üzenetére
Nem mindenki van oda a 4 hengeres dízelekért, csak ennyi
M57 vezérlés, csapágy csere, és talán szívósor dugózás után hosszú ideig nem problémás szerintem, csak azért jutott eszembe az M47, mert tartósabb a lánc rajta és jól húzható ha kevés a ló, de ezek szerint ilyen opció nem volt BMW topikban keress rá az M57-re, elég jól le vannak írva a dolgok.
Esetleg Lexus IS?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simii16 #181382 üzenetére
Jó alapvetően a hathengeres (M57) dízel is, de mind általában, ritka, ellenben húzósabb elemeket kér. széria elején volt még DPF nélküli verzió ezeknél.
Lexus dízelt tényleg ne.
Audi 2.7 vagy 3.0 dízel majdnem ugyanaz, de ha automata kell, akkor csak a nagyobbikat érdemes venni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gyenesmartin #181426 üzenetére
Illetve A3, Octavia, Leon, Toledo ugyanaz a cucc. 1.9 TDI is jó, és az adagolósak kevésbé érzékeny az üzemanyagra, mint egy JTD.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Yiggdrasil #181553 üzenetére
Polo SDI?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rbalint88 #181635 üzenetére
TC által folyamat szidott 1.3 Multijet motorban kezd hitem lenni. Múltkor random lekérdeztem egy Van kivitelű valamit, 3-400k volt benne talán, gyári motorszámmal. Amennyit ezeket kínozzák futár járműként, nem is olyan rossz a helyzet összességében. Bosch befecskendezős, szóval az sem drága móka. Olajcsere periódus talán a legnagyobb gond itt is. Csak ne lenne annyira nagy meló a lánc csere...
Azért az SDI továbbra is best
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz akooos #181673 üzenetére
Első tulajos, magyar vásárlású autónál is ott van ez, ha megnyugtat valakit
Taxi esetén a következő lenne (viszont ez is csak akkor van bejegyezve, mikor annak használják, visszaminősítés után megint nullás lesz): "Másodlagos jármű jelleg: (49, 00, 00: Taxi;-;-)", illetve akkor a záradékok közt fel van tüntetve a taxi engedély száma.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz MasterDeeJay #181702 üzenetére
Hasonló történet egy Lupo is mondjuk.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kekigyu #181798 üzenetére
Engednék a kritériumokból pár évet, és vennék egy Polo/Fabia/Ibiza SDI-t, vagy ha nyomod az új M2-esen, akkor 1.4 PD-t, ilyen km-re csak dízel, esetleg gázos autó éri meg szvsz (és még úgy is el tud menni egy szűk százas havonta autóra, de legyen mondjuk 50-100k között).
Dacia rozsda miatt kockázatos lehet, illetve ennyi km-nél már nem mindegy az ülés sem szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kekigyu #181807 üzenetére
SDI adagolós szívó dízel, nincs kettőstömegű (konkrétan ugyanannyi a kuplung, mint benzineshez, és bír 300 ezer km-t), nincs turbó, nincs magasnyomású rendszer (üzemanyag rendszerhez félmillió km-en innen nem nagyon kell hozzányúlni)... Sőt, trafó és gyújtógyertya sem, amit rendszeresen cserélni kellene, mellé fogyaszt 4-6 litert kasztni és használat függvényében. Írtad, hogy minimum költség a cél, na ez a motor kimeríti a kérdést Nem az Autobahn ördöge, de van annyira élhető, mint egy 1.2-1.4 benzines.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Ma csak úgy random kérdeztem le egy autót, mert hangos volt. Kiváló golf 4, pár méterről teljesen pofás... 440 ezerről lett 200k-ra tolatva Cégnél meg többen úgy vették a használt autókat, hogy már ismerősnek, vagy maguknak a következő autót is ott keresték, mert elégedettek voltak. Van ilyen is, olyan is
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #181881 üzenetére
Nekem úgy jött le, hogy ezeket a kijelentéseket a kereskedő vágta hozzá
-
molnarpeter
nagyúr
1er mondjuk egy DPF nélküli M47 régi dízellel az első évjáratokból még vállalható szerintem, persze difi stb hibák azért benne vannak a pakliban, FWD közlekedőedény célszerűbb
Nekem lánc feszítőkkel 15k (1.3 Mjet) csak a csere irgalmatlan meló sajnos. 100k-ért meg már az alu fedél is a szettben van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Vezetékes FEJhallgatók
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- PlayStation 5
- Tippmix
- Milyen TV-t vegyek?
- EAFC 24
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen