-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
az baj hogy ezek közül akinek van esze meg ravaszsága erre, hogy több országban fiktív cégekkel adót csalnak, nem hasznos, hanem önző célokra használják az eszüket...
Valaki jár a Jászain? én ott dolgozom és van ott egy BÁV zálogház régiségekkel. MINDEN NAP ott áll a zsákutca végén, a bejárat mellett egy W211 kombi ezüst mercedes, és 2 köpcös rezes, 50 körüli. néha 1-2 fiatalabb is. Azok mit üzletelnek? olcsóbban megveszik aki akar bevinni valamit, direkt alákínálva?
-
whitezo88
nagyúr
On: ahogy nézem, a 205/55 r16 váltója 225/50. Külön felni is kell, vagy rámegy arra a gyárira amin 205/55 van?
Gumiabroncs méret
Felni szélesség
Ajánlott felni méret185/60 R16
5-6.5
5.5x16205/55 R16
5.5-7.5
6.5x16225/50 R16
6-8
7x16 -
whitezo88
nagyúr
ez volt már itt? [link]
elképesztő az emberi hiszékenység és butaság... nem hiába van igény a nigériai csalásra is... meg hasonlókra, gyorshitelrem uzsorára stb... aztán ezek vannak legjobban felháborodva... -
whitezo88
nagyúr
válasz Psychonaut #34819 üzenetére
és egészen véletlenül kb 50.000 helyen megtalálható a neten, google szerint...
de aki ennyire ostoba hogy benyelni, nem ezt fogja nézni...[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
picit van szétrohadva csak, ahhoz képest megvan az ára [link]
-
whitezo88
nagyúr
kötözködhetsz, de én tökéletesen értem. az "akkor blokkol rá" arra értem, hogy a vezető padlófékezik, amivel könnyen állóra fékezi a kerekeket. ami kerülendő.
"ez a kiiktatja a fékezést, ha kell. sem kutya."
miért, mi ezzel a gond? csökkenti a féknyomást, pont a blokkolás elkerülése miatt.sőt, padlófék se kell csúszós úton.
De grammarnáculhatunk ha kell...
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
ha már havazás..
A havazás miatt, illetve a Budapesten és környékén jelentősen lelassult forgalomra tekintettel Tarlós István főpolgármester engedélye alapján a Budapesti Közlekedési Központ a mai napra, január 14-én hétfőn 24 óráig ingyenes tömegközlekedést biztosít a BKK teljes vonalhálózatán, azaz Budapesten és az érintett agglomerációs busz- és hév-vonalakon.
Az intézkedésről minden jegyellenőr, metróellenőr, közterület-felügyelő kiértesítését megkezdtük, és kollégáinkat utastájékoztatási feladatokra irányítjuk át. Kérjük az autósokat, hogy aki teheti, a közösségi közlekedést vegye igénybe. Kötöttpályás fővonalaink, a metrók és hévek megbízhatóan közlekednek, a villamosjáratok is néhány kivétellel járnak. A hegyvidéki buszjáratokon jelentős a fennakadás, többek között számos baleset és keresztbefordult autó miatt. Az intézkedés célja, hogy ezáltal is biztosítsuk mindenki számára az egyszerű hozzáférést a közösségi közlekedéshez, ne a jegyvásárlás legyen akadálya az autók letételének. Az intézkedés rendkívüli, kizárólag a mai napra és éjfélig szól. Ezúton is kérjük és köszönjük minden utasunk megértését a havazás miatt bekövetkezett forgalmi zavarok miatt, kollégáink azon dolgoznak, hogy a forgalom mihamarabb helyreálljon, az FKF pedig végzi az utak síkosságmentesítését.
Budapest, 2013. január 14.
Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatala
Budapesti Közlekedési Központ -
whitezo88
nagyúr
válasz zolikaDB #34999 üzenetére
316ost először gyenge 105 lovas 1.6ossal hozták, M43-as 8V motorral. Ezt kb egy év után cserélték 1.9es-re olyanra ami a 318i-be volt, csak picit gyengítve. Akkor már inkább 318i, nem fogyaszt igazából többet mégis erősebb kicsit. 316-ban a 8 szelepest aztán 2000 után cserélték 1.8 16V-re, erősebb nem lett (105le, a Ti-be van 116) de fogyasztása javult.
318i szintén kapott 2002-től 16V N-es motort, 143 lovasra erősödve, 118-ról.ha nincs tele extrával egész baráti a karbantartása, legalábbis egy E39-eshez mérve.
amúgy ha jól tudom, a kifutó E36 4 henger-benzinben ugyanaz a motor van mint a korai E46-okban, de ez nem biztos...
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
2010, leggyakrabban lopott autók
[link]top3 típus a link alól:
Suzuki 18.58%
Volkswagen 16.39%
Toyota 9.84%[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz Laraxior #35098 üzenetére
szépnek szép bár jóval olcsóbban is van 540i, amire persze kell költeni, kérdés mennyit. van ott felette félmilláért olcsóbban 1 évvel idősebb csak. Amúgy jó autó, de persze nem annyiba van fenntartani mint egy Stiftet
nekem is tetszik nagyon, ültem is ilyenben már. Van benne kraft és legalább nem is annyit eszik mint egy V12...
MÁS
Azt hallottátok, hogy festetni akarják a lónyálat?! mekkora baromság ez... főleg mert nem mindegyik jön battáról...
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
lol ATV No Commentben: Driftelő Ikarus a telephelyen valaki lefilmezte hatalmas!
-
whitezo88
nagyúr
egy ilyen Z3-as kanyarodási handlingben pedig kb egy Smarttal van egy szinten... mert ha egy E39-el bénázna ok...
más: ez a fogyasztást én már nem értem... pár napja nyomtam egy teletank (kb 20%ről) 95ös MM-t. annak ellenére hogy ugyanazon az utakon mentem, nagyon csökkent a tank tartalma. Ma este 101 kmnél néztem egy visszatöltős feltankolást... 10,69 liter ment bele ez rekord. 9-9,3nál megállt eddig a téli fogyasztás... (tegnap nem is mentem utcára, tehát a csúszkálás latyakozás sem játszik be)
másik hogy egyre mászik fel a benzin, mosz is lesz 2ft emelés... de csakazértis 100ast fogok tankolni, egyszerűen kevesebbet eszik és nyomatékosabb, hiába "nem érzi az ECU". Olyan baszott drága, hogy majdnem mindegy már tényleg hogy 3 hetente 25000 vagy 27000 a tankolás...
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz SyntaxeError #35270 üzenetére
váltóval több nyűg van mert alulméretezett az automata váltó ezeknél.
-
whitezo88
nagyúr
-
whitezo88
nagyúr
válasz Dare2Live #35289 üzenetére
igen pár napja én is mondtam hogy mire jó ez, valamint a pecsételt osztrák tartálykocsikkal mi lesz? bár azok talán kivételt képeznek, hiszen bizonyítható OMV-s eredetük van és lezártak.
de a legjobb, hogy ez sincs még kidolgozva de azért bevezetik...
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz bigmasterg #35297 üzenetére
ezeket a játékautókat mindig összekeverem Z3, Z4, 1er... (bár az M1 Coupé szexi.)
-
whitezo88
nagyúr
akárki akármit mond, lehet csináltatok egy chipes motoroptimalizálást (nem igazán tuning mert szívóbenzin és nem is annyira erős), de legalább a nyomatékgörbét lehet javítani (hogy ne 4000nél jöjjön meg a 180 Nm), 95nél magasabbra lehetne állítani az előgyújtást, 8-10 pacit is lehetne hozni, 10-12 Nm-rel. előtte-utána mérés, egyéni írás, ha kell többször átítás dyno közbe amíg jó nem lesz.
két 1.6 szívóbenzin (enyém 1.9 118LE)
[link]
[link] -
whitezo88
nagyúr
-
whitezo88
nagyúr
válasz szőröscica #35640 üzenetére
ha benzinmotor akkor üzemmelegen még jót is tesz neki a magasabb fordulatszám, a 2000 alattihoz képest.
-
whitezo88
nagyúr
ugyan nem váltok autókat gyakran, ma családi programból vezettem haza apám Octaviáját (2007es Mk2), mert fater italozott. Hát mennyire nem lehet érezni azt az autót... iszonyúan magasan ülök, szinte a kormány felett vagyok. Alig van nyomaték, viszont zajos a motor. Úszik a kocsi nagyon, ami ugyan kényelmes mert nem érzem az úthibát de a kocsit se annyira.. tudom megszokás kérdése, pedig BMW előtt nagyon sokat vezettem. De ahhoz képest a menetstabilitás, érezhetőség, reakció, nyomaték sehol sincs (papíron sem se érzésre). 1.6 MPI. asszem 101 ló meg 148 Nm. De utasként kényelmes. (318-m 118 ló 180 Nm)
amúgy most néztem meg hogy csak 8v azt hittem 16v. de ahogy nézem az kb semmivel sem erősebb.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz latyak17 #35787 üzenetére
ezek még durvább dolgok mint a sima tuningboxok. Az még csinál is valamit legalább, bár az is inkább rosszat mert szétcseszi az egész ECU-t, meg a motort...
de a gumival rátapasztott ventilátor az igen. Nem kell ide milliós költségért turbósítás, mert 5 ezerből megvan!
-
whitezo88
nagyúr
Rostásék késsel raboltak autót: [link]
-
whitezo88
nagyúr
Martin Winterkorn vezérigazgató szerint az európai autópiaci válság miatt nehéz idők várnak a Volkswagen konszernre, mert támadásokra kell számítania a két táborra szakadt autópiacon.
A Volkswagen "komoly próbatétel" előtt áll - írta a konszern vezérigazgatója az Automobilwoche birtokába jutott bizalmas belső körlevélben. "Az autóipar két táborra szakadt: az erősekre és a gyengékre. Mindkét tábor kihívást jelent számunkra. A gyengék azért, mert kétségbeesésükben árharcba akarnak vonni bennünket, az erősek pedig azért, mert elsőszámú ellenfelüknek tekintenek bennünket és minden téren a nyomunkban lesznek" - fogalmazott a konszern elnöke.
Martin Winterkorn írásában nem lát esélyt gyors javulásra Európa számos krízisövezetében. A Volkswagen pedig Európában adja el autóinak egy harmadát. "Bevételünk nagy része most is, mint mindig Európából származik, de egyre nehezebben tudjuk majd tartani ezt a végvárat."
Az euróövezeti adósságszolgálati válság az európai autóeladásokat 2012-ben hét éves mélypontra szorította vissza, az új autó eladások 8,2 százalékkal csökkentek. A Volkswagen még a visszaesésből is jól jött ki, eladásai csak 1,6 százalékkal csökkentek. Világszerte azonban a Volkswagen, elsősorban az észak-amerikai és kínai piacnak köszönhetően eladási rekordot ért el tavaly.
Martin Winterkorn belső körlevelében megerősítette, hogy a konszern milliárdos invesztíciókra készül. A beruházásoknak köszönhetően nem csak az alapmodellek sorsa biztosított, de elegendő mozgástér is marad újabb modellek fejlesztéséhez is - derül ki az Automobilwoche birtokába jutott körlevélből.
-
whitezo88
nagyúr
válasz zolikaDB #35838 üzenetére
ma dél körül én is voltam bent városban. végre lehetett lendületesen vezetni, ki is húzattam kicsit egyenesekbe a kocsit hadd kormozzon azt az 1-2 tötymörgőt meg lendületből ki tudtam előzni. Ferihegyi gyorsforgalmin is ment a 120-130as tempó. (f1 után kifelé 2x2 sávos úton - mivel balról, jobbról szalagkorlát meg kerítés, rendőr nulla.)
-
whitezo88
nagyúr
-
whitezo88
nagyúr
válasz Laraxior #35993 üzenetére
csak lehagyott az elejéről egy kettest. vagy hármast...
Csak szakszervizben szervizelt autó. - a szakszervizek közt meg elvitte haverhoz megcsináltatni meg picit visszatekerni.
Költség mentes autó. - egy 17 éves W210? nap vicce.
de legalább ad mellé 16 alufelnit
kis polír meg belső tisztítás csodákra képes. de a kormány túl sima és fényes 89 ezerhez...
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz Typhoon47 #36029 üzenetére
én nem azt mondtam h 20 ezrenként cserélek, csak papíron elég, meg a visszászámláló alapján is. mióta megvan kb 5-6 ezret mentem csak fele fél év alatt, és még sokat ír vissza. tél után el is viszem. Amúgy E46
azért én se akarok ilyen motort... SLUDGEadalék: eleve eresztő, öregedett szimerringgel vettem, kettőt kellett cserélni. vagy 2l olaj ment utántöltésre az eresztés miatt. 5W30 btw.
[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
ha már olajcsere. manuális váltóban, diffiben, szervóban szoktatok olajat cserélni? elvileg lifetime, gyakorlatilag meg ugye semmi sem az. sőt, automatára is sokszor lifetimeot írnak aztán meg lehet nézni 60-80k után milyen az olaj benne...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen