-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
No ne vicceskedjünk mán. Csak egy fej önmagában nem váltja meg a világot: a minőség ott kezdődik hogy rendes komponens szett, normális kábelezés, kondi, előre-hátulra külön erősítő.
Nem vitatom hogy egy 15k-s fej is szólhat szépen( régen sok Alpi-m volt) de azt állítani hogy ebben a kategóriában megáll a minőség...hát, szvsz bátor kijelentés.
Ezzel nem azt akarom mondani hogy milliókat kell bele önteni! Csak van egy olyan ár/érték arány ami használtban sem változik.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Bármennyire is fújjol mindenki a kondi miatt, nekem fixa ideám hogy egy szépen szóló rendszer elé be kell tenni egyet, mert a kocsi generátora nem erre van tervezve. A teljesítmény meg kell, annak ellenére hogy nem használja ki az ember, mert szépen csak nagy teljesítményű rendszer alsó 1/3-ban tud megszólalni valami, minden felharmónikussal!
Persze értem és nogy a nagy könyv ezt meg azt mondja, de akkor a generátort sem árt cserélni, mert bizony semmi garancia nincs arra hogy rendes áramot és nem interferenciát kapsz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Ok tudom hogy hülye vagyok meg minden. Viszont nem ok nélkül írtam hogy a TELJES hifi elé kell a kondit bekötni, nem csak az erőlködő elé!
És a generátor igen csak meg tudja kavarni a jelet...de mint mondottam volt kinek a pap, kinek a paplan.
profi91: Bármilyen tömörített formátum csak jelveszteséget generál. Még a FLAC és az akármilyen MP3 is túl sok veszteséget jelent. Nem vicc amikor egy tűkön álló LP, öntött vas v beton talppal milliókba kerül.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
hobizoli #24156 üzenetére
Természetesen nem, és ezért is értelmetlen kocsiba SQ kategóriát emlegetni. Egyszerűen nincs és kész. Én amíg Európát járva dolgoztam, minden jelentősebb hifi kiállítást meglátogattam , és csak a pénztárcám miatt nem tudtam venni olyasmit ami a fülemnek kedves volt
De akárhova mentem is, az ott kezdődött hogy próbához volt egy süket szoba. Szóval miről is beszélgetünk itt?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
dabadab #24159 üzenetére
Megint meg kell ismételnem az önkritikámat, miszerint hülye vagyok, és ezt tudom is.
De nyugodtan menj el egyszer egy jól felszerelt stúdióba hol a vezetékezés nincs szigetelve és kerámia tartókon van egy süket szobában. Hallani és érteni fogod amit írtam.
hobizoli: az valóban hülyeség ember illetve emberek nélkül. És igen van olyan rendszer ami utasszám függően szabályozza a hangzást.
Nem is értem miről megy itt a vitatkozás: hiszen mindenki tudja hogy hülye vagyok, és mindenki audiofil sok-sok installációval és milliós háttérrel.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
dabadab #24165 üzenetére
Senki nem állította h az LP hibamentes!
FLAC: feltételezem a rögzítés és visszajátszás is csak formátumtól függ, semmi köze hozzá semmilyen hardvernek
Technikailag nincs is vita. Viszont akkor is megvan a különbség bármilyen DDD és analóg rendszer között esetemben az analóg javára.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
dabadab #24168 üzenetére
Irónia volt, mert ha átgondolnod: Baszhatjuk a FLAC-ot ha nincs min lejátszani. Hiába van tökéletesre megcsinálva ha a hangszóród, az erősítőd v bármi más a rendszeredben, egyszerűen nem képes pölöl a 44khz feletti hangok visszaadására.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
Ha a vizsga időpontja a műszaki érvényességének a lejárata, akkor szerintem nem lehet kitolni, csak úgy ha rendszám le, útvonalengedély beszerez és a műszaki után meg rendszámot vissza.
De vannak itt nálam sokkal tapasztaltabbak is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Egy v6 az igazi. Fogyasztás ide vagy oda, itt kezdődik az élet. Dízel benya egy kutya. Élvezetes autózás 7,5 literből nagyon ritkán van meg.
A legjobb ha az ember fia nyakig üzemanyagos és 2 db v8 üvölt mellettehttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
-
válasz
neduddki #24348 üzenetére
Csak nem akarod megérteni.
Azt mutasd meg hol van egy olyan egyszerű halandók által használható összesítés, amibe megadom a jármű: korát,motorját, gyártóját és típusák és keresgetés nélkül kiböfögi hogy bazd meg köcsög, ez r juró x!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
neduddki #24351 üzenetére
Ezt mind tudjuk itten, és pont ezért háborgunk! Én is elkezdhetek Ptk-t citálni és előbb utóbb itt páran féltengelybe dőlnek, de mi értelme lenne?!
Miért nem lehet, mondjuk az EUROTAX ba bétenni vagy annak mintájára csinálni egy ilyen adatbázist?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
neduddki #24353 üzenetére
Az egyértelműen kiírva kategória az általam említett mód lenne.
Amit meg Te írsz az nem több mint egy teljesen felesleges túlbonyolítása egy normális körülmények között pofon egyszerű dolognak.
Mert ugye a KRESZ könyvben is piros közlekedés lámpának híjják, de írhatnnók az is az olyan elektromos, több állású eszköz mely alkalmas a forgalom irányítására, felülről a legelső jelző pozíciójában...
dJ Peer: nekem már megvan az elkövetkező 6 évre az ójtó, de csak a fenti probléma miatt nem voltam hajlandó kintről behozni. Hát vadásszon az információra akinek 6 anyja van, már elnézést
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz
neduddki #24358 üzenetére
Bármilyen hihetetlen nem a külső festésére gondoltam. Bár lassan tényleg nem szabad megszólalnom mert betűire szeditek szét az írandómat
És most veszem észre hogy egy -i betű valóban lemaradt. Ehh ezt teszi ha Veled állom meg beszélgetni
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Szplöttyy #24361 üzenetére
Pedig majdnem....amikor elkezdem megunni, mert már nem sok kihívás elé állít, akkor eladósorba kerül. A passat is így járt: már nem lelem benne örömöm. Átalakult egy olyan használati tárggyá ami van, teszi a dolgát, és mint minden dolog amivel foglalkoznak elveszti az érdekességét. Pont mint egy feleség
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz
Szplöttyy #24379 üzenetére
Ez olyan mint egy 30+ millás kocsi: jó meg szép, de nyugtatókon élnék ha ott kellene hagynom valahol mert vmi hülye biztos megkarcolja
Legyen lakható élvezhető, de ne kapjak vegyszer v sterilitás mérgezést ha beleülök
(#24381) Tökmindegy: én nem is bántalak miatta, nyugodtan simogasd addig amíg elkopik
Majd vihetsz egy kört és jól televedlem a hajammal meg az elhalt bőrszöveteimmel
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Szplöttyy #24389 üzenetére
Gazsi csak külsőre drága. Alkatrészben Lujzi szint plusz pici. Bármely nála fiatalabb közép felső kategóriás ráver árban. Uh a hülye után nyugodtan rám lehet aggatni hogy egy a külsőségekre adó hangember vagyok
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Szplöttyy: most a drágaságról volt szó nem az olcsóságról
Olcsót akarsz? Trabant! Öccáé kapsz elemet hozzá
Typhoon47: hát nemtom. De ha ez segít akkor ez van benne.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz
engine88 #24440 üzenetére
Mielőtt tovább olvasod amit írok: Én nem értek hozzá, már megmondták!
Mivel ezen nincs mélyládához kimentet, ezért csak a 4 kimenetről tudsz jelet venni. Nem lesz az igazi. A kárpitba szorított ciccegőket kellene lecserélni inkább.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
engine88 #24443 üzenetére
Az a baj ha a mostani 2 rear speaker-ről veszel le jelet akkor oda nem csak mély megy. Ha nem zavar az hogy nagy hangerőn recsegni fog, akkor ezt megteheted. Én nem javallanám, mert a fej végfokát ki terheli. Jobban járnál a kárpit hangszóró cseréjével.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Ha vki akar ócccójé venni mergát
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
Az utazás / alakalom értelmezhetetlen mert km és láb függő.
A rezsi óradíjak 3-8k között mozognak, v ha esmerős akkor pizza-vacsora skálán pozicionálandó.
Egy márkaszervizes bevizsgálás, a kért akció jellegétől függ: PoHunál egy 2 órás átnézés, ami a kocsi nem megbontásával jár, 25k. De lehet teljes állapotfelmérést is kérni, ami közel 100k és akkor megbontják a motrot meg váltót is.
Honnan van az infó a 44k/év műszaki vizsga díjra?!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
A többi elfogadható, egy kikötéssel, amit előttem is írtak. Az autó eredeti értékének 1-2%-t minimum kell kpben tartani hogy ne legyen meglepetés. Tudom sokan lehülyéznek emiatt, de nyugodtan az ember csak akkor alhat ha nem éri letolt gatyával egy elektromos ac meghalása, egy turbócsere esetleg a automata váló javítás.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Már most megvan Gazsi utódja
Tudom hogy régi a sztori, de akkor is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Lehet h nem sokat mennék vele, de akkor nagyon
És ha megvenné, tuti lenne ellenségem...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Kidörzsölődik? Dehogy dörzsölődik ki. Ezekben a kocsikban ez nem hiba hanem fícsör, ahogy a mondás tartja: örülhetsz hogy nem avatkozik közbe semmilyen elektronika oszt végre magad vezethetsz.
Különben meg nem olyan rossz az az éjjellátó. Mi anno a kivonuló oroszoktól vettüntk egy passzívat és egy régi 125 MZ-re felpakoltuk. Kicsit volt adrenalin bomba csuma sötétben száguldozni és csak azt látni ahova "világítasz"
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-