- Már tudjuk, hogy mikor jön pontosan az idei Ubisoft Forward
- Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
- 2024 - Íme a 23. héten megjelenő játékok listája
- The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
- Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
kalmanchris
tag
Egy újabb gyöngyszem...
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz kalapacsolok #77698 üzenetére
C4? 16-osak a gyári felnijeid, így a gimijaid is. A vts-en van 17"-os.
(#77699) pjen: "Bár lehet fel lehetne erőszakolni"
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz !Overdose! #77744 üzenetére
Az első kerék hajtású, orrmotoros autók többsége kanyarban orrtolós, alul kormányzott. Akkor nem előre kell a nagyobb tapadás/jobb gumi? Bár vízen meg könnyebben felúszhat a hátulja... Amit írtál is
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
Macskák is érzik a tavasz eljövetelét. Minden reggel azt látom, hogy össze van járkálva, meg le van pisálva az autó... Szeretem én az állatokat, de a macskák ebből már kiszorultak.
-
kalmanchris
tag
-
kalmanchris
tag
válasz Mr.Grincs #85098 üzenetére
Ennyi pénzért csak olyan C4-et fogsz találni, amire vásárlás után még bőven kell költeni. Tudom, mert kollégám is ennyiért vette nemrég a coupe-ját és még mindig lehet rá költeni bőven.
Rugalmasságban mindenképp visszaesés lesz a 136 lovas dízelek után az 1.6 szívó. A 2.0 benzines C5-höz már közelebb áll. Előnye, hogy az egyik legjobb PSA motor a TU5JP4[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz Mr.Grincs #85176 üzenetére
C4 1.6-ban a váltó áttételezése jelenthet problémát. 100-nál már valamivel 3000 fölött forog a motor, kicsi a végsebessége is az 5 gang miatt. Bár így mindig közelebb forog a motor az ereje teljéhez, viszont fogyasztásban ez meg is mutatkozik.
Ami még nem elhanyagolható, hogy a xsara-hoz képest én visszalépésnek érzem a C4-et.
Futóműve az én megítélésem szerint remek, vannak benne ötletes dolgok, szép a coupe és ezzel ki is merült.[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz Mr.Grincs #85192 üzenetére
Mint már írtam megbízhatósági szempontból nincs semmi baj azzal az 1.6-ossal, csak a C4-be elszúrták kicsit ezzel a váltóval és tudtommal már egr szelepet is raktak bele az euro4 miatt. Teljesen máshogy muzsikál ez a motor a könnyebb xsara-ba. A többi 1.6 szívó csak jelenthet neki dinamizmusban.
-
kalmanchris
tag
Bár tudom francia=sz@r
Ezeket a marhaságokat tudja csak megjegyezni az átlag magyar... Meg a 3F és a Honda fűnyíró.
(#86021) Declare
Olvastam róla, hogy egy adott felnire nyugodtan válasszunk a hozzá ajánlott gumiméretnél eggyel keskenyebbet, mert jobban ráfeszül a peremre, jobb az oldaltartása, így tapadása is jobb, mint a szélesebb guminak az adott felnin. De a linkelt képen kicsit túlzásnak tartom ezt az arányt.[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz Mágus2 #86566 üzenetére
Cégnél van egy 1.3Multijet Dobló. Naponta pályázik óra szerint 140-150 körül, csehekhez, olaszokhoz. 350ezer van benne, most volt váltójavításon, mert kidobta 5.-ből. Régebbről tudok egy hengerfejes problémát, ezen kívül köszöni jól van. Pedig nem pályára tervezhették, mert annál a tempónál majdnem belepörög a 4000-be a maga 5 sebességes váltójával.
-
kalmanchris
tag
Új féktárcsa és betét csere után mi a helyes bejáratás? Az első 2-300km-en visszafogottan kell fékezni? Vagy olvastam olyant is, hogy 100-ról kb 80%-os fékezéssel nem állóra fékezni 10-szer, majd nagy sebességnél visszahűt, majd újra ezt 10-szer
-
kalmanchris
tag
válasz !Overdose! #86750 üzenetére
Delphi belső hűtésű a tárcsa. ferodo a fékbetét. Nem EBC
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz !Overdose! #86757 üzenetére
Ok, köszi. Remélem ez kiküszöböli a fékezéskori kormány rázásomat. Futómű rendben, ez maradt vagy a gumi. De biztos nem egyenletes a tárcsám, mert araszoláskor lassú fékezésnél érezni, hogy hintázva fékeződik az autó.
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz !Overdose! #86767 üzenetére
Hasznos info erről a témáról. thx
-
kalmanchris
tag
válasz zsolt19900 #86775 üzenetére
Az autó ültetve van és vannak egyéb nyalánkságok is.
Nekem tetszik az optika, de ezek a tuning autók mindig kétesélyesek. Képekről megkíméltnek látszik, de lehet chippelve hajtották, vagy a másik, hogy a külsejéhez mérten vigyáztak rá és karbantartották. -
kalmanchris
tag
válasz traktorgumi #87129 üzenetére
Hátsó híd állapotára figyelj! Ha gyanús, 100-at alkudj!
-
kalmanchris
tag
válasz neduddki #89685 üzenetére
- túlzott a 8 órás munkaidő
- 100-110 ha minden cserés, idejében szerelve 60-70-ből megvan. Nekem is ennyi volt,mert a hídtest még ép volt
- a zsírzószemes megoldás halottnak a csók... és a viszem, hozom hídcserét felejtsük el. Képesek a gyári csapágyak helyett bronzperselyezni a tengelyt, majd 1 év múlva újra előjönnek a tünetek. Legjobb, ha az orrunk előtt szedik szét és rakják össze gyári SNR csapágyakkal, tömítésekkel.
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz neduddki #89688 üzenetére
Ok. Ezt is lehetett volna írni: A javítás költsége 250-300ezer is lehet és napokra otthagyhatjuk az autót, elriasztva ezzel a médiából élő magyart.
Persze, márkaszervízbe, ahol nem is láttak még ilyen hidat szétszedve és rászámolnak 12-15 órás munkadíjat.
Maradjunk annyiban, hogy 110-ből bőven megvan szereléssel, garival együtt, de akkor már a cikkben említett 3. fázisban van a híd.
Ja... magyar helyesírást ismered? -
kalmanchris
tag
Csak kérdezem. Itt írta már nem egyszer, hogy 200-al döngetett pályán valamilyen autókkal karöltve. Mi kell még? Normális, profi motoroptimalizáló programra azt mondom, oké persze. De 150 lóból 190-et, kockáztatva az erőátvitel és egyéb dolgok élettartamát... mindegy, máshogy gondolkodunk.
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz szőröscica #90231 üzenetére
Ami feltűnt nekem, hogy mennyire kevés Astra-t látni németbe, olaszba és csehbe, ahol én megfordulok. Miközben itthon szinte népautó.
(#90232) DeFranco: Tudjuk nálad mindig kész életmentő cucc van az autóban és egy kávéautomata
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
Szerintem az Audi és a BMW sokat fejlődött ebben a szegmensben, főleg az előbbi. Mercinél nálam rossz irányba mennek el design terén. Kinti tesztek is rendre jobbnak hozzák ki a másik két márkát - legalábbis amiről én tudok - mint a mergát. Az árát viszont nagyon tartja. Én ezzel magyaráznám.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Elektromos autók - motorok
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Futás, futópályák
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs