-
GAMEPOD.hu
A játék hivatalos oldala
A MWO a Piranha Games által fejlesztett Free to Play (ingyenesen játszható, de mikrotranzakciós) játék. A játék a Crysis 2-ből ismerős CryEngine 3-t használja, szóval meg lehet majd izzasztani vele a legkeményebb vasakat is.
Leginkább a World of Tanksra hasonlít a játék rendszere. Ingyenesen játszhatsz majd, de bizonyos bónuszokért (speciális mechek, XP boost stb.) fizetni kell.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kotomicuki
senior tag
válasz kornel76 #281 üzenetére
Tervbe van véve, de előtte a pénznyomdát kell felállítani hozzá - igaz, hogy egy árban van a többivel a TBR, mert már minden benne van, amit a többihez apránként venne meg az ember, de ennyi pénzt a "vezethető", alap járgányokkal összekuporgatni...
A vakon hasütéses kiszámolósban a 2xAC 20 lett a befutó (49 lökettel + 1/2 AMS-l az XL 265-höz, némi, strukturális és dupla hűtéses átalakítás után): 3 lövedék egy csodálkozó light... - idáig bejön, de nagyon melegszik (ez nagyon visszafogja az amúgy sem túl jó DpS-t) és kelleni fog hozzá a lő-távolság növelés is.
Kár, hogy a HBK-4G-n nem lehet nagyon variálni (lassú marad, de cserébe 6,2 Misiből kijön az egész gép és ehhez jönnek még hozzá a modulok), de kíváncsivá tett ez a 2xAC 20-as "bemutató", hogy azon, a rásegítésekkel, hogyan üzemelhet ennek a fele...; a Kintaro-k után majd meglátom!
[ Szerkesztve ]
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
-
Kotomicuki
senior tag
válasz kornel76 #285 üzenetére
Az AC 2-vel, pláne a 4x AC 2-vel az a bajom, hogy mocskos mód melegszik, így nem tartható fönt a vakítás sokáig - szakaszban azért jó lehet ez a zavaró Mech. Ha nem volna ilyen nehéz és nem melegedne ennyire, akkor a 6xAC 2-n is elgondolkodtam volna a JM6-DD-nél.
Az UAC-októl meg sikeresen el lett véve a kedvem, inkább a sima verziók.A 4x AC 5 elől is menekülnek, mert lassan 1 másodpechez közelít a 2 lövés között eltelt idő (a JM6 sorozat kap némi bónuszt a ballisztikusokra, az S meg speciálisan az AC 5-re...) -> nagyobb DpS-t tud felmutatni ez a rendszer, mint a 2xAC 20 variáns! Alfa ugyan nincs, de szépen szakadnak, amiknek szakadniuk kell 3-4 "sorozat" után is. Ráadásul, az XL 245 + 1 dupla hűtőelem (így van meg a kötelező 10db) felállásban még a legforróbb bolygón sem ismeri a túlmelegedést -> csak a lőszer elfogyásával, vagy a fegyverek, vagy azt azt tartó karok ellövésével lehet leállítani!
Sz'al, nálam még mindig ez viszi a prímet: távolra is jó, van DpS (ha alfa nincs is) és egyáltalán nem melegszik - csak lenne tartósabb az alapgép!A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
Kotomicuki
senior tag
válasz kornel76 #287 üzenetére
Dehogynem, csak azt kell megnézni, hogy mivel:
- Gauss
- AC 5
- UAC 5
- LB-X 10Ezek még belefér(het)nek a folyamatos lövöldözésbe - gondolom, a klános verzióik is (pláne, ha az alapgép kedvezményt is kap az adott fegyvertípus hőtermelésére). Az AC 10-től kezdve kell majd egyre nagyobb szüneteket beiktatni a visszahűlés miatt. Ha meg ezek mellé még energiafegyver is társul, na, akkor nem lehet folyamatosan lövöldözni a fentiekkel, mert a lőszert nem használók túlhevítik a rendszert.
De mivel az AC2, UAC 2 (és társaik) gyorstüzelők, ezért velük ott kellene maradni a tűzvonalban (ha én tudok lőni, vkit, akkor más is tud lőni engem), hogy legalább az a kis sebzésmennyiség kiosztásra kerüljön (amihez sok idő kell) és erre meg alkalmatlan a JM6, mert ehhez túl zsenge felépítésű -> vagy távolból és "észrevétlenül", vagy ki-ki ugorva (a fedezékedben megvárva, míg eléd másznak), de akkor jókora alfát kiosztva lehet a Jäger-ekkel nyomulni. Az AC 5-ökkel legalább folyamatosan lehet lőni, hasonló DpS mellett, míg az (U)AC 2-k hamar túlmelegednek és ezért esne az a kevés DpS is.A JM6-on azért vannak két csoportra osztva az AC-k - nálam - , mert majdnem olyan távol ülnek egymástól, mint amilyen magasan és ez komoly gondokat tud okozni (lőszerpazarlás, baráti tűz, stb.).
A másik, amiért szeretem az egynemű fegyverzetet: 2 gombbal meg van oldva a lövöldözés és nem kell öt-hatfélét fejben tartani -> az A-n a 2xAC 5 + 4xSRM 6 + 2 ML összeállításnál már kevertem a gombokat...; meg modulozni is hatékonyabban lehet az egyféle fegyverzettel felszerelt gépeket....
4-5 ER PPC-s ágyúnaszádo(kat)t lehet építeni, de 4xGauss-ost miért nem - talán félnek, hogy ez utóbbit nem fogná vissza túlhevülés?!
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
Kotomicuki
senior tag
válasz kornel76 #314 üzenetére
Én ugyan nem értek hozzá, de az alap-közeli felszereléssel sem lehetett használni - az ER PPC-k, párban elsütve még nem kapnak heat büntetést - egy 4x-es zoom modullal?! (A történésektől kissé távolabbról, a többi roham-droid mögül duhajkodni vele...)
Vagy vmi hasonló*, amivel volna némi alfa-kartács-lehetőség is?! (A nagy lézerekből 2, az SRM6-ból 3 süthető el egyszerre, plusz hőbüntetés nélkül - így kissé körülményes volna a gombkiosztás (esetleg: 2x2 nehéz (p-)lézerre átvariálni), de hátha működne...)
*S-SRM helyett SRM ammo értendő, sry
(Nem vok meggyőződve, hogy a dupla lőszerárral arányosan változna a kiosztható sebzés is.)Az (U)AC 20-al tényleg közel kell férkőzni az ellenhez, amihez nagyon kell a fürgébb alapgép - esetleg ki-elit-ezve - , meg a tagoltabb pálya.
...
A CTF-3D(C)-re felkerült az LB 10-X AC-kkel való lövöldözést 12%-kal gyorsító modul -> kissé javult a felhasználhatósága, de még nem az igazi: kelleni fog, nagyon az elit-té válása a gépnek.
A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
-
ricsi99
addikt
válasz kornel76 #726 üzenetére
Jol van tudom.... Viziont gondoltam becsábitani... föképp hogy little mech-el játszik...
Gondoltam ellesek töle egy két trükkötVárakozást meg lassan megszokom... ugy is rááltam a cw-re ...nekem bejövös.
[ Szerkesztve ]
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
Alg
veterán
válasz kornel76 #2086 üzenetére
Mire gondolsz? Ha erre:
Unlocking 1 Skill Node = 100,000 C-Bills and 1,500 XP (of any single type)Akkor ez a másik irány, az unlock-hoz pénzt és XP-t kell költeni...
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Solymi81
aktív tag
válasz kornel76 #2088 üzenetére
Igen, így lesz.
Gyakorlatilag amit eddig a mechre költöttél azt visszaadják és visszakapod az alap mecheket.A probléma az lesz, hogy egy mechet nem tudsz majd fullosan kimaxolni mint eddig, hanem választanod egy irányt és azt tudod majd kimaxolni egy mésik kresztskillel egyetemben.
Anno ez a videóban jól be volt mutatva.Mos nem tudom megnézni a teljes leírást, de ezek szerint megszűnik a jelenlegi masterezési forma és egy mechnél is el lehet menni az adott irány maximumáig?
-
Kotomicuki
senior tag
válasz kornel76 #2094 üzenetére
Vhogy mégsem tudott megnyugtatni az új rendszer életképességéről ez az alkotás sem...
Vagy eltalálod elsőre, hogy mit raksz föl az adott mech'-re - és ezzel oda a variációknak - , vagy többet fogsz a reskill-re költeni, mintha mesterezni kéne.A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Autós topik
- Óra topik
- További aktív témák...