Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • thomasa

    senior tag

    válasz Djuree #2439 üzenetére

    Még mindig az adaptívon van a hangsúly, tehát röviden: nem csak tartja a sebességet, de ha valaki bemászik elénk, akkor lassít, és ha kell, visszagyorsít. Emellett pihenteti a lábat (és akár az egész testet is azzal, hogy nem veszünk fel rossz tartást az elgémberedett végtag miatt), és még üzemanyagot is megtakarítunk a felesleges gyorsítások/lassítások elhagyásával.

    [ Szerkesztve ]

  • aleister

    veterán

    válasz Djuree #2439 üzenetére

    Nekem két problémám van a tempomattal. Egyrészt számomra megöli a vezetés feelingjét. Másrészt -és ez a nagyobbik baj- ámosít.
    Ez utóbbi gondolom az előbbiből adódik. Kevesebb dologra kell figyelned, kevesebb inger ér, stb. Amikor 2 éve esőben jöttem haza a reptérről pályán egy nyaralás után, és a monoton környezeti hatások miatt 1 óra múlva kétszer is elbólintottam, akkor kikcsapcsoltam a fenébe, és azóta sem kapcsolom be. A kényelem nekem nem ér annyit, hogy egyszer ne érjek oda, ahova indultam.

    Mondjuk itt van fáradtságfigyelő is, szóval lehet, hogy a problépmám megoldódik. :D

    (#2438) h1mpi

    Néztem én ezt a benyás értékállóságot a hahu árakban, de nem láttam visszaköszönni. :)
    Annyi, hogy a dízel elveszti a motor felárát, de egyéb árkülönbséget én nem tapasztaltam. Viszont ez megjelenik a már említett 2017-es M6 modellek szalonból történő kivonásánál is. 0km-es Revolutionok kb egy árban mennek dízel és benzines motorral jelenleg.

    Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.

Új hozzászólás Aktív témák