-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
válasz CactuS #192095 üzenetére
Ez nem a tCe variáns, így megbízhatónak minősül, a Robi által dicsért 1149 köbcentis nem tCe blokk ez, hiába mondják annak. Ugyan az, ami a Cliokban is volt egy időben még a 3-as sorozatnál. De épp nem sokkal korábban molnarpeter irta, hogy melyik 1,2-es a vehető és melyik kvázi tilos, ezt a Renault topic alapján kinyilatkoztatva.
Onnan merem ezt így írni, mert épp délután megyünk megnézni egy nem tCe, de turbós 1,2-es Clio Grandtourt, szóval gyorsan körbejártam a dolgot.focvis:
Nem rossz vétel, felhívtam, de ne vedd meg, nem jó benne a klíma, ami nálam alapból kizáró ok.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz BigBlackDog #192097 üzenetére
Mi más is lenne, én sem töltetném fel max. egy 20-asért eladás előtt...ja, de.
A kinézett Clional is rákérdeztem, a tulaj első reakciója:
"Uram, két dolgot tudok garantálni, az egyik, hogy a klíma jó, mert a hűtő es minden, ami még problémás lehetett volna kicseréltük, a másik a turbó, amit meg is sirattunk, mert 300 ezerért raktak bele újat."
Ez már inkább tűnt őszintének.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz tboy93 #192176 üzenetére
Ugyan így voltam a hobbiautóimmal, ha esetleg nem volt bajuk gyártottam problémát.
Egyébként lezárult a keresés, tegnap elhoztuk a verdát.
Olyan lett, ami titkos esélyesként ott volt a fejemben, mivel cégesként is szerettem, de nem célzottan kerestem.
2009-es Clio 3 Grandtour 1,2 turbóbenzin, 101 paripa.
Nem ámítás, orvos, hölgy tulajtól, a Normafa tövéről hoztuk.
214.000 km, alufelnin a nyári, acélon a téli 19 és 17-es dot számú az egyik és a másik szett, szinte új turbó és klimarendszer.
Több kép igény esetén, amikor már kapott tőlem egy kis hazai szeretetet.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz focvis #192181 üzenetére
Robit leinformáltam, nyugodtan vehető ez a motor és a Twingo, Clio is, ennél valahogy előjött ez a két dolog, aminek örülök, hogy nem nálunk kotlott el.
De nem jellemző, Rob is mondta, hogy ez az 1149 köbcentis D4F motorkód bátran vehető, nem tCe, csak a régi, fillérekből üzemeltethető 1,2-es szívó, egy ráakasztott csigával.
A győri Twingonál a klíma jellemző, abban a tekintetben, hogy külföldről behozott autónál szerintem legalább 50%-a ennek az árfekvésnek rossz klímával érkezik.Qru, Boldi:
Köszi!Az MR2-ről ez az utolsó képem:
Ő már másnak fog örömöt okozni, a bele szánt motorral kapcsolatban meg épp egy horvát taggal diskurálok, hogy megvenné. A bezártság sok dologban elgondolkodtatja az embert, igy engem is. Nem kell most hobbiverda, inkább az élet más oldalaira helyezem a hangsúlyt, ha majd végre engedik. Autóm lehet bármikor, fiatalságom kevésbé.
Na meg így anyumnak is tudtam egy újabb, jobb autót adni, megérdemli.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Ahogy mondod....bebuzultam, tudom, de jobb ez így most...
Nem élem legszebb napjaim (de ez nem fórumtéma), emiatt jobbnak láttam, ha inkább az anyagi biztonság marad meg, mint a garázsban lévő szobor.
Ahogy írtam is, nagy eséllyel jó autóm még lesz...de több dolgot sajnos nagyon elhanyagoltam ezek miatt, amit a nagy ráérésben hiányolok most.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Közvélemény kutatás:
Érdekel valakit egy rövid összefoglaló az új Hunyadi i30-ról pro/kontra?
Az új cégesem ez lett, 1,6CRDI kombi, szívesen írok róla, ha hasznára válik valakinek.
Bár májusban már cserélődik is egy szintén új Focus kombira 1,5TDCI-vel, de addig is pörög bele a kilométer.
Róla van szó:
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Igaz megkésve, de itt vagyok, hogy megírjam a faceliftes Hyundai i30-ról a beszámolómat.
Az autót tegnap leadtam és átvette a helyét egy komolyabb új Focus, így végképp megérett a hozzászólásom.
Nos a másfél hónap alatt 7.900 km-t töltöttünk együtt itt a jó alföldi utakon a vassal, ami egy kombi 1,6CRDI volt, már a FL-es, de full fapad edisün.
A megjelenése nagyon korrekt (bár sajnálom, hogy az elejéhez nem igazították hozzá a seggét, mert az így elég lehangoló...), bár a dísztárcsás kerekek azért nem túl mutatósak, illetve a rajta feszítő Hankook Eco gumik gyalázatosnak nevezhetőek leginkább, tapadása egy picit is forszírozott kanyarban már konvergál a nullához, kikapcsolt ESP-vel meg tekeri összevissza a nyomaték (nekem is csak mondták... ).
A motorral elégedett voltam, jól húz, szépen épül fel az erő, a váltó is rendben van, bár olykor akadósan vette a negyediket, de elnézem neki. A fogyasztás parádés 4,5 literre jött ki ezen időszak alatt, ebben minden is volt, araszolás minimális, utazás és nem ritkán 140-160-as sietés annál több. Viszont a motorhang az kritikán aluli...olyan szinten kerregős, undorító dízel benyomását keltette bizonyos fordulatokon és pedálállásnál bent ülve is, hogy azt hittem alágyújtok.
A nappali menetfény nagyon szexi, a kanyarfény is ügyes, ez sima halogén projektoros volt, de nem volt rossza lámpa egyáltalán, az automata vezérlése is jól működött.
A beltér minősége rendben van, kényelmesek az ülések az én 176 centimnek és 80 kilómnak, hosszú az ülőlap és meglepően mélyen lehet benne ülni. A kezelőszervek elhelyezkedése is jó. Ellenben szégyen, hogy már 6.000 km után zörgött a műszerfal és innen-onnan jöttek apró zörejek rosszabb úton.
Kormányzása kicsit már a mű kategória, a futómű jó ezekre az utakra, viszont a menetzaja az nagyon zavaró, ez lehet a gumik miatt is fokozott, de rossz burkolaton vagy úthibán áthajtva baromi kellemetlen mély frekvencián szól az egész, ami a beltérbe beszűrődik belőle.
A vezetéssegédek közül a sávtartó alapból aktív, így azt minden induláskor lőttem ki, ahogy a S-S funkciót is, letesztelve a sávtartó ahol megy, ott bent tartja a helyén az autót, de rángatva, tehát kívülről részeg vagy telefont nyomkodó sofőr benyomását kelti.
Az utoléréses segéd és jelzőrendszer nem szívbajos, jelez, de nem túlzottan aggódós, amit én örömmel fogadtam.
A hátsó üléssor is kényelmes, lábtér megfelelő, a csomagtartó kellemes meglepetés a sok alsó rekesszel és igényes a borítása is ahhoz képest (bár, mint írtam, az anyagminőség rendben van az egész autóban).
A csak vezető oldalon és csak lefelé automata ablaktól hülyét kaptam...ultragáz 2021-ben.
A manuális klíma megy, több szót nem érdemel, a központi médiaegységet meg nem vesézném ki, mert ilyen alap fost ember nem rendelne bele úgyse.
Ja igen, tud magyarul az óracsoport és a médiarendszer is, ez piros pont.Én tudom ajánlani, mert bírta a nyúzást, pedig nem kíméltem sokszor, jó megjelenésű, korrekt autó, ami még árban sem egy nagyon elszállt cucc, de azért pár extrát válasszatok bele, hogy jó társ tudjon lenni a mindennapokban.
A Focusban minden is van a LED-en és napfénytetőn kívül, így az hozza az elvárásaim, a futómű nagyon baba, szépen támaszt a kanyarban, a kormány is élettel telibb, fogyasztás hasonlóan alakul, ellenben halkabb a futása és a motorhangja is kellemesebb. DE...a beltéri anyagok minősége az kritikán aluli...ennyi pénzért égne a pofám, hogy ezt adom a vásárlóknak, na de mivel céges, így el van nézve neki.
Remélem mindenre kitértem, ha még akadna kérdés akkor szívesen válaszolok!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz MC Pite #199186 üzenetére
Írtam róla röviden középtájon, hogy kényelmes a Hyundai ülése, picit hosszított az ülőlap, így jól támaszt, nem mellesleg tényleg mélyre le tudod rakni magad, ami meglepő volt.
A Focusé hátlapnál oldalt jobban fog, van deréktámasz, ami azért nagy plusz pont, viszont nem lehet elég mélyre letenni. Anyós oldalon bár nem ülök, de nekem az már hokedli kategória magasságban. Viszont akik ott foglalnak helyet azok üdvözlik ezt, mert könnyebb ki és beszállni.
Nagyon óva intettek, hogy kényelmetlen lesz a Fóka, szerintem jó, bár én elég konvekcióméret vagyok magasságban, végtagok hosszában, széltében már nehezebb, mert a hátam és a combom se túl nádszál, egy szűkebb ülőlapú vagy sportosabb ülésben hamar fészkelődni kezdek, mert nem fér el a családi ékszer.
Itt egyiknél sem volt ilyen probléma eddig, a Hunyadiban a középkonzol elkeskenyedik térdnél, így van hely, viszont azért támasztani is tudsz, a Fókánál meg végre nincs az a bazi nagy középkonzol, amitől egy alagútban ültél kb...így abban is lehet picikét terpeszkedniÜdv, Balázs
-
gooool
őstag
-
gooool
őstag
válasz Tsebacsi #200117 üzenetére
Ez pazar.
Sajnos a műszerfal teteje már most tud ciceregni, ami szintén nem tölt el nagy örömmel, de legalább az extrák sora picit kárpótol meg a kellemes futómű.
Sajnos lemaradtam...mi lesz a Fóka helyett?Integrale:
Na de az egy Suzuki, ott nem várom el az ilyesféle esztétikát.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz BigBlackDog #202520 üzenetére
A Fókába most kanyarodott bele a 6500 km, de már az ajtók és a műszerfal teteje is cicereg rosszabb úton. Mondjuk én tényleg sokszor kritikán aluli burkolaton járok vele, meg a héten lett gyanús, hogy valami nem lehet jó, ránéztem a guminyomásra és 2,6 helyett 3,1-re voltak durrantva az amúgy baromi ballonos cipellők. Azóta sokat javult az összkép, de sajnos a cicergés, zörgés már a társam marad.
Elég gyalázatos szerintem, hogy közel 10 milliós új autóknál ilyenekről kell beszámolnunk.
Bezzeg a Skoda Rapid 180 ezer km után szólalt csak meg, akkor is egy minimális jobb ajtókárpit cicergés produkált, semmi egyebet és nem szirénázott állandóan valami vezetéstámogató vagy parkradar random a kapubejárón, hogy neki ne menjek vagy el ne üssem álló helyben a virágokat.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Mindkettő elég nagy előny, a zörgést alapból nehezen viselem, ezek a folyamatos sírások meg álló helyben és menet közben is, néha már sok. Főleg, hogy olyankor minden más hangot elnyom, tehát telefonálásnál is elkezd sípolni a radar ha leparkolok, addig meg nem hallom a másik felet. Dinamikus előzésnél azt hiszi hátulról nekimegyek a másiknak...
A holttérfigyelő hasznos, meg a keresztforgalom figyelő, az már egyszer egy parkolóból kiálláskor megmentett, mert nem láttam ki és koppra fékezett, nem vertek oldalba.
Meg a 4,2-es átlagfogyasztás ami parádé ezen időszak alatt, az más kérdés, hogy hiába 120 paci, alig akar megmozdulni padlógázra sem, csak Sport módban.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rbalint88 #202552 üzenetére
Az i30 csak a jobb első ajtónál cicergett kicsit 7800 km alatt, minden más kussban volt, plusz az anyagminőség teljesen más kategória, abban a Fóka iszonyat rangon aluli.
Vezetéstámogatókban azért jó a kérdés, mert az i30 fapad volt, ez meg majdnem fullextra, így sokkal több a kütyü is, de amik voltak a Hunyadiban is (vészfékező, sávtartó, parkradar), azok nekem jobban tetszettek, nem voltak ennyire tolakodóak és idegbetegek. Sőt, a sávtartó jelentősen érzékenyebb és okosabb volt, ugyan azon útvonalon aktiválódott/működött, ahol most a Focus csak szétteszi a karját, hogy mit akarok, nem lát semmit.Qru:
Itt van különbség, ha megyek stabil 50-el és átnyomom Normalból S-be, akkor ránt egyet és elkezd gyorsulni a gép, tehát a gázreakción sokat dob, de ennyi az összes különbség, amit fel tud mutatni.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rbalint88 #202567 üzenetére
A tempomat fura volt, mert először felélő és utána lassít vissza, amit régebbi autóimban tapasztaltam csak, az újak megoldották "rendesen).
Tse:
Az mondjuk elég nagy meglepetés lenne, mert ez 6-os manuál. Minden bizonnyal az elektromos gázpedál állását nézi kicsit szigorúbban, azért ránt és kezd el megindulni.
Egyébként a potens viselkedés nem tudom melyik motorizáltság/kategória kiváltsága manapság, mert megy ez is, lehet vele területi képviselősen hasítani, de nem az a pengeéles a reakció a gázra, mint anno voltak az Euro 6(d) előtt. Nincs mese, kell a Tesla.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz kisza25 #202581 üzenetére
Tényleg, azt el is felejtettem megemlíteni balintnak, hogy az i30 gördülési zaja, meg a futómű zajai eléggé hangosak/furák, mélyen puffogó fajta, ami engem zavart, de lehet ha nem az alap acélfelnis, extra eco gumis kerekekkel jön, akkor ez is élhetőbb, főleg azért, mert a rajta lévő Hankook-ok kanyarban mindent csináltak, csak nem tapadtak, tempósabb haladáskor négy kerékkel csúsztam az ívről rendre. Ellenben ha kikapcsolod az ESP-t, akkor nagyon kell rángatni, hogy visszakapcsoljon, ami hatalmas plusz pont, a Fóka egy kicsi játékra is már újra készenlétbe helyezi az automatikát.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Én is mutatok már egy valid fogyasztást, meglepően pontos a fedcomp ilyen téren, 9000 km vegyes átlaga, 2021-es Focus 1,5 TDCI kombi, utóbbi időben masszív klimázással, tempós vegyes, vidéki használat, minden IS.
Mondjuk én gyanúsan űrlény vagyok, minden autóval pofátlanul alacsony értékeket tudok produkálni, pedig szeretek sietni.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz stickermajom #203758 üzenetére
Épp a mosóból jöttem ki a MOL-nál és ott hűlt le egy kicsit a vas, a valós érték 39 fok jelenleg...
Qru:
Amikor sietek hazafelé, akkor rendszerint kilövöm, így jobban kívánja a menést, mint a sima S módban. Na meg körforgalomból kifelé sem akar beleokoskodni a kigyorsításba, illetve ezeken a jó minőségű vidéki utakon előzéskor volt már rá példa, hogy ahogy elpattogott a kerék a hullámos, sz...r úton, elkezdett az ESP belenyúlkálni a hajtásba, ami azért nem volt mindig vicces.MasterMark:
Hülyén hangzik, de amúgy tényleg.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Úgy látom a fogyik összemérése már nem ad elég izgalmat, most jön a ki bírja jobban a meleget.
El sem merem képzelni a következő adat mi lesz, amit megoszt velünk a nagyérdemű.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Megirigyeltem rbalint-ot es beszereztem ideiglenesen egy olyan i30-at, mint az ove, csak ennek meg a szine is szep.
1,4 mild hybrid, 160 paci papiron, bar nem erzem annyinak, felszereltseg hasonlo lehet, nem ledes.
Volt 3 napos dunaharaszti/budapesti ottletem alatt egy 1,4 TSI 125 pacis Leon kombi is alattam, meglepoen kiraly gep, egyedul a tul egyszeru ajtokarpit nem jott be, de erzesre sokkal szebbet lepett, mint a 160 lovas i30...valto is hosszabb, bar a valtaserzete hiaba pontos, olyan szimulatorosan muanyag. Az infotainment nagyon tetszett, szep volt, gyors es konnyen kezelheto. A futomu Seatosan sportos es stabil.
Lassan kezdem magam Draskovicsandrisnak erezni, mert ez iden a 6. ceges auto mar, amit hajtok.
Igaz, most melohelyvaltas miatt tortenik, ami, sajnos vagy sem Octavia kombi a sztenderd itt es marciusban rendeltek be a flottat, amibol talan ev vegen lesz valami, abbol kapom en is a veglegest. Hala Istennek nem spur a ceg, Style felszereltsegu 2,0 TDI 150 pacis a standard naluk.
Kepek:Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
-
gooool
őstag
válasz BigBlackDog #204433 üzenetére
Ha holnap nem Debrecenbe kellene menjek, akkor en is mentem volna ha mar Pesten toltottem a het nagy reszet...jo lett volna megismerni Titeket.
Na de hatha legkozelebb osszejon.Tse beallasa vilagbajnok.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rbalint88 #205940 üzenetére
Fogyasztás infó:
Tegnap elfelejtettem tankolni Debrecenben, és hát errefelé kevés Shell kút van b...sszameg...
Szóval beraktam Eco módba, klíma ki, mert amúgy se volt meleg, napos idő és lecsorogtam hazáig. Átlag 80-100-as tempó, a 100 tempomattal, néhol szélárnyék, néhány előzés, szóval igazából a vidéki sebesség és egyéb szabályokat betartva jártam el.
149 km-t mutatott a műszer induláskor, végül a 156km után még maradt benne 50-re. (a képen por is felfedezhető, ezért előre is elnézést ). Ennél alacsonyabb értelmes keretek között szerintem lehetetlen ezzel az autóval (i30 kombi, 1,5T-GDI 48V).
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rbalint88 #206051 üzenetére
Egyébként nagyon tetszik az autó. Most már cáfolom azon állításom, hogy nem lép elég jót, az első 1500-2000 km után megtáltosodott.
Illetve összkomfortban jobb a Focusnál, a fapad 1,6 dízel i30-nál meg fényévekkel. Halk, sokkal kisebb a gördülési zaj is (bár itt a low cost Hankook és a Primacy 4 közötti különbség alapból elvitathatatlan), illetve a futómű és szélzaj is kevésbé szűrődik be. Na meg az 1,6 dízel valami eszméletlen ocsmány dízel hangokat tudott produkálni, itt annak sincs nyoma ugye. Beltér korrekt minőségű és kényelmes, itt már az extrázottság is jó, szóval meglepő, de ajánlott kategória szerintem is.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
A fapad i30-on 195/65 R15 Kinergy Eco 2 volt, nulla tapadás, cserébe én zajosnak is mondanám.
Ezen most Bálintéhoz hasonlóan Michelin Primacy 4 van, 205/55 R16-os, ez tetszik, hamarabb pattog el a remek útminőség miatt kanyarban errefelé, minthogy tapadást vesztene.
A Focuson az ultra ballonos Goodyear EfficentGrip Performance 2 valahol a kettő között van, de ott az ügyes futómű is sokat hozott.A Superbbel ez a 6,7 egész kellemes érték.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Lenne amúgy egy agymenésem, amire kíváncsi lennék, Ti mit választanátok.
Szeretnék majd a közeljövőben egy erősebb gépet, amivel kicsit ki tudom élni a kajla vágyaimat, többek között szeretnék majd egy Nurburgringi nyílt napra is elmenni vele, ha engedik a lehetőségek.
Fontos feltétele lesz a vásárlásnak, hogy bírja a strapát egy rövid ideig, mivel úgysem lenne meg sokáig, ám épp emiatt könnyen eladható is legyen, ne kelljen hónapokig árulgatni majd, hatalmas bukóval.
A lista eddig így néz ki:Clio 3 RS
Ufo Civic Type-R
Focus ST (sor5 turbó)
Golf 6 GTI (akár DSG-vel)
Megane 3 RSMást nem igazán találtam 3,5 millióig bezárólag, ami ilyen szupermini vagy hot hatch kateg lenne, tud 7mp-en belüli 0-100-at és kanyarodik is. Opel és német prémium márkák masszív ellenszenv miatt nem játszik.
Ti mit vennétek? Esetleg mit hagytam ki?
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz focvis #206057 üzenetére
A 3,9 volt a cél egyébként, hogy majd én megmutatom, de ezzel nem fogom, az tuti.
Clio szimpatikus nekem is, bár épp az a lista azon eleme, ami a legkevésbé megy és alacsonyabb kategória. És őszinte leszek a turbó benzines karakter nagyon megtetszett az utóbbi pár hétben, így mindenképp keresni kell próbára egy Cliot választás előtt...tboy93:
Igen, ez az oldala nekem is szimpatikus, illetve Hondám még sosem volt, így picit piszkálja a fantáziám.rbalint:
Biztos, hogy Primacy 4, most mentem ki megnézni, biztos, ami biztos.
Őszintén nekem is a Megane 3 RS a szívem csücske, csak baromi ritka madár, most is egy van fent, ami beleférne a keretbe, ami nem ad sok lehetőséget...
Még jó, hogy ez most még csak elmélkedés és nem égeti a pénz a zsebem, mert nagy bajban lennék a döntéssel.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Én is ettől félek, hogy mivel nincs csiga, így a Clio és a CTR is csalódás lenne, megszoktam már, hogy alulról is megtol a technika, és ha már van 200+ ló, akkor akarjon is menni.
A Nissanon gondolkodtam, de manuál váltós nagyon ritka, főleg ebben az ársávban, lomha automatát meg ingyen se vennék belőle.molnarpeter:
Na igen, a Volvo sor5-jének is megvan a maga varázsa.
Nehéz lista ez, az az igazság.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Snoop-y #206108 üzenetére
Amúgy is pici szívem csücske a sokszor lesajnált francia vonal, sok Renault megfordult már nálam, anyum most is egy 3-as Clio kombit hajt, előtte meg 206-os Rezsót 13 évig. Én mindhárom Laguna generációt és egy Clio 2 RS-t tudhatok a listán.
Úgyhogy igen, a Megane RS ami a legjobb lenne azt hiszem, csak azt a legnehezebb találni is...(nemrég volt fent egy igazi RS sárga, hibátlan volt kívül/belül, persze el is vitték mire megnéztem volna a naptárban, hogy mikor érek rá megnézni ).Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz kisza25 #206135 üzenetére
Én csináltam ezt anyum autójában, évi 2 olajcsere volt, mindig maradt 1 liter, így 3 cserénként kiadta a maradék. Sosem romlott meg helyesen tárolva vagy lett bármi baja, az autó sem szólt érte. Full szintetikusnál már szerintem simán megjátszható a dolog.
Bár az említett két különbözőt ne öntsd azért össze, azt nem biztos, hogy értékelné a technika.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Elkezdtem feldúrni a Hahu-t, hogy mik a lehetőségek és ez a 2 vas az, ami nekem nagyon tetszik:
Megane 3 RS Chassis CUP
Audi S3Az Audi sokkal sterilebb hatást kelt, olyan kicsit semmilyen, viszont a technika alatta elvitathatatlanul nagyon jó.
Mindkettő magánszemély, kvázi költségmentes autók, menetdinamika hasonló...
Kérdés, hogy ha pár hónap múlva megunom melyiket tudom eladni gyorsabban és jobb áron/kevesebb bukóval, mert a mosolyfaktort minden bizonnyal mindkettő tudja szállítani.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Időket én sem tudok, meghagyom azt az izgalmat mire jönnek a videók, de volt egy pályára optimalizált 1,6 8V F Astra, elképesztő szépen mozgott, egy kívül-belül hibátlan autó volt, minden tiszteletem a tulajnak.
És még amire számíthattok:
BMW Z3, Opel Manta 1,9 versenyautó, Audi S1 rallycross, Nissan Skyline R32, a Lotusok közül a 410 lovas Exige, ja meg egy full gyári Datsun 280Z is, ha minden igaz.
Ezeket jegyeztem meg nagyrészt.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz joshua7 #206660 üzenetére
A Taycan vs. RS6 már le volt játszva pár hónapja, nem?
Mondjuk ettől függetlenül jöhettek volna, szívesen néznék két olyan eszeveszett gépet.
Az ilyen "köznépi" vasakat nem említettem, bár az i20N pofás, azt elfogadnám boltbajárósnak.
Sajnos 3-kor el kellett jöjjek, így BZ gokartos menetét nem láttam, de egy fotót csináltam vele, nagyon jófejek a srácok, egy élmény volt.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Ádám16 #212121 üzenetére
Ez a sötétkék NB volt fent még pár hete Hahun...az ND felnik és az aftermarket kormányról megismerem.
Nagyon sajnálatos, hiába nem erős autó, de könnyű játékba vinni, bármennyire is jóindulatú technika. Mondanám, hogy cserébe nem is túl merev, de egy busszal szemben ez kb. teljesen mindegy volt...Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Bocsánat előre is a kérdésért, visszakerestem, de inkább kérdezek, mert biztosra akarok menni.
Kinéztem télire egy játszós autót, aminek májusban járt le a műszakija idén, szeptember elején pedig ideiglenesen kivonatták a forgalomból.
Jól sejtem, hogy amúgy visszahelyezést követően még a vészhelyzet miatt van rajta "érvényes" műszaki vizsgaengedély? Jó lenne ha lábon el tudnám hozni, ahhoz pedig ez nem árt vagy esetleges alkualap lehessen, ha mégsincs rá.Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest