Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tsebacsi

    nagyúr

    válasz MasterMark #142831 üzenetére

    Nincs ezzel baj, mindenkinek lehet véleménye, mégis valahogy az őt ellenzők tábora a nagyobb. Amikor szembe állítja a saját érdekeit és véleményét másokéval, illetve tesztre kerül, akkor látszik, hogy görcsöl és bizonygatja az igazát, ha meg jönnek valami kritikával, akkor meg jön a "De akkor is jó volt nem, hehehe". Ez sokakban (bennem is) visszatetszést kellt. Nem kötelező szeretni vagy nem szeretni őt, de véleményünk az van róla, és nem 1 videó alapján. Biztos élőben normálisabb (ezt akarom hinni) de a videóiban néha túltolja a marketinget (úgy értem az önmarketinget, azaz amiben "hisz" vagy amit képviselni akar).

    Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

  • Gsx-rr

    veterán

    válasz MasterMark #142831 üzenetére

    Nagyon sok mindenben. Elferdíti az életszerű valóságot. Az a baj ,hogy nem a fan-ok nem oda pozicionálják be az elektromos autót ahová ma még való. Amúgy csak meg kell néni a dislikeokat

    Vályinak igaza volt.
    Amikor ezzel is szembesítve volt csak habogott ,de hogy mi jövőben gondolkodunk ,meg majd jó lesz ez stb....

    Tehát egy városi autó ,tök mindegy a 300 kilométeres hatótáv városon kívül egy nagyon kompromisszumos utazási eszköz.

    Bírom mikor azt mondják ,csak fél órát kell megállni tölteni azt mindenki kibírja. Persze csak az elfelejtik ,hogy nem autópálya-tempóval hanem alatta 20-30 kilométeres sebességgel közlekedett ahol már alapban 1 órás hátrány+30 perc töltés van egy etapnál.
    A másik ,hogy azt is elfelejtjük ,hogy az első full töltésről indulás még oké ,de utána mikor az ember 20 százalékról 80 ra visszatölt gyors töltővel akkor ha elindul megint 20 százalék körül töltőt kell keresni ,tehát az akkukapacitás 60 százalékával lehet játszadozni ahol már megdőlnek a hatótávok amik papíron le voltak írva.

    Nézzétek meg Karotta "előadásait" az elektromos autózásról
    [link]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák