-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
válasz bitpork #26519 üzenetére
És beledöntsem horsztfukszot a megbocsátott japánba?
Valaki írja már meg, ha tudja, jó lesz ez turbo benyásba is?
Lehet, hogy ezt is ki kell próbálni, mint a budaörsi shellt. Aztán majd mesélek, hogy mennyire csörgött a motor... 1-10-es skálán[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
veterán
válasz bitpork #26559 üzenetére
minden tankolás között van 600 km pálya, 50 km főút plusz még valamennyi amennyit bp-n szaladgálok. az útvonal ugyanaz és ugyanúgy 120-140 (óra szerint) közlekedek az autópályán. és az elmúlt két hétben még az időjárás sem volt szélsőséges. ennél jobb, "egyenletesebb" körülményeket laboron kívül szerintem nem nagyon fogsz találni a fogyasztás mérésére.
mindig első kattanásig tankolok, ha van is benne valamennyi eltérés, azért annyi nincs, hogy fél literes különbséget hozzon ki a fogyasztásban
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #26567 üzenetére
Én még csak 10+ éves kocsit vettem, mióta élek.
De ha személyi kölcsönre veszed, az azt jelenti, hogy már amúgy sincs rá pénzed.
Ha mindezt azzal sikerül párosítani, hogy az adott autó egy bonyolultabb, ritka konstrukció (5 hengeres dízel, automata, kupé, magas felszereltséggel), aminek még jó állapot esetén is komoly fenntartási költsége lesz (csak egy olajcsere a váltóban meg egy gumiszett már igen komoly tétel), akkor már kész is a gazdasági öngyilkosság.Lehet öreg autót venni, prémiumot is, automata Bálnát is, mint Pistáék. Ha az ember tudja, hogy ez utána mibe kerül és erre van is fedezet.
Same rules apply!
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #26638 üzenetére
A hobbim keresi a pénzt Ez az autó pl kiáruláskor visszahozta az árát. Egyébként a képen lebő pl első tesztig kb 200-ból lesz kész és szerintem street kategóriában ellehetne vele versenyezgetni, nem lenne kompetitív, de kimondottan szar se a fél-1 milliós autók között. Szóval autóra csak azt a pénzt költöm, ami ezekből a roncsokból bejön, meg mindenre ezekből költök mondjuk
Nálunk faluhelyen az autóépítést próbáljuk ingyen vagy olcsóbban megoldani,
(#26639) Skillet D
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
válasz bitpork #26701 üzenetére
Beszéltem a Cromax -al ... ő lett volna a 120A
És azt ajánlottak hogy mivel nekem még klíma sincs az autóban inkább a gyári értékű 70A -t válasszam az meg ugye mindjárt sokkal drágább is Link, szóval szerintem akkor marad a gyári Bosch 70A -s felújítása 25 pénzért, vagy rosszul gondolom ? (félek hogy a 120A tényleg nagyon sok lenne neki)
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
nagyúr
válasz bitpork #26718 üzenetére
Ez a Kedvenc volt, Tayrol ismije vagy kije. Becsnepper egyelőre nem érdekel, meg eltudom képzelni hányan mennek hozzá ilyen "hülyeségekkel".
Kornel: Váltottam én ezekkel bármi szót is ezek után szerinted? Telefonba, neten ezt mond, szóban azt? Haggyonmá...
Isten is tehet egy szívességet
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
w333
félisten
válasz bitpork #26724 üzenetére
Reálisan számolva kb. 150-200k egy ilyen behozatal, ismerősöm autómentéssel foglakozik ... saját magának építettet egy nagyon komoly kis VW LT -t ezzel dolgozik, és külön kérésre hoz be autót is (bár a tavaly nyáron nagyon átvágták azóta sem fizették ki neki a behozatalt egy Merci Vaneo -t ami durván 150 ezer Ft) de mondom másik ismerősnek most hozta ezt az olcsó Golf 4 -t, előtte meg valakinek egy kinézett 159 -s Alfát hozott, ő az ilyesmibe nem szól bele (felrakja a Trélerre és hozza) a többit az autó vételárát a kereskedőnél kell rendezni
Regadót + lepapírozást pedig szerintem mindenki el tudja intézni magának !
Van egy másik ismerős is aki (becsületnepper) megmondod neki hogy mit szeretnél, ő megkeresi behozza neked + lepapírozza ... az egész Duna autót ő látja el Kia és Hyundai autókkal, nincsenek a km órák visszatekerve ez 100% biztos, annyi hogy néha az eleje vagy hátulja koccant ezeket itthon megcsinálja ... de volt már olyan Kia Ceed is ami szervizkönyves és reális 53000 km volt benne csak a belseje úgy le volt pusztítva hogy még az üléseket is ki kellett cseréltetni ... na de legalább nagyon-nagyon olcsó volt és 2-3 éves autóról beszélünk
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz bitpork #26727 üzenetére
Biztos vannak ilyenek is ... de ezek már nem tréleresek hanem nepperek
Neki megmondod hogy hová kell menni, ő felrakja és hozza, őt aztán nem érdekli hogy melyik kereskedésből vagy hogy milyen értékű az autó (kifizetik neki a fuvart és kész) de biztosan vannak ilyenek is amilyet mondasz, tényleg mi köze van hozzá egyáltalán hogy te mit vásárolsz ? értem én hogy biztosan jutalékot kap az adott kereskedéstől, de mondom ez már nepperkedés és nem autó szállítás !
+1 aki biztosra akar menni az inkább egy ismerőssel kimegy az adott kereskedésbe, megveszi az autót majd hazahozzák, nem egy nagy durranás különben ez a legolcsóbb megoldás ... vagy a tréleren behozatal, de ha valaki egy neppert kér meg arra hogy autót hozzon be annak megvannak a kapcsolatai, viszont kalkulálni kell azzal hogy ez a legdrágább megoldás mert aki behozza annak is kell a nyereség !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
rbalint88
addikt
válasz bitpork #26769 üzenetére
pár megjegyzés:
-gyáriban csak bixenon van, ami ráadásul kanyarkövető. ami csak sima xenon, azt utólag belekókányolták.
-van ülésszellőztetés is, ha nagyon ki akarsz magaddal cseszni kínálatszűkítésileg, akkor olyat keress. nyilván csak a németeknél van esély találni egyáltalán.
-az alap hifi botrány, a dynaudio ellenben kurva jó.
-ha jók az emlékeim, vagy automata vagy 4x4, kivéve 3.2 és 3.6 V6 benzineknél.
ha ezeket összeadod, simán ott áll meg a buli, hogy még rá kell fizetned touaregre, hogy átülj egy passatba -
roberto211
őstag
válasz bitpork #26823 üzenetére
Na jó de ez még mindig nem rábeszélés semelyikre.
Az volt a kérdés.hogy nektek a helyemben melyik lenne a jobb döntés/melyiket vennétek? Természetesen a kettő közül.
Kornelka: Miért lenne varrógép? Kis különbséggel kb majdnem ugyanannyi idő alatt van 100on mint az 1.8 as gastra... De amúgy pár napja még te nézegetted az új 1.2es balenokat nem én. Én sose a hengerűrtartalmat nézem hanem h abból a hengerűrtartalomból mennyi lovacskát hoznak ki és ehhez mekkora súly társul... Szerintem így a normális.. De valakinek ugye minél nagyobb ccm annál nagyobb cerka. De ez már csak szógyarapítás, fölösleges.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
SzlobiG
félisten
válasz bitpork #26836 üzenetére
Engem valahogy ez egyáltalán nem érint a mondiba elektromos van, de a céges skodába se zavar, hogy pumpálós, majdnem még gyorsabban beállítom azzal mint az elektromossal. Pl inkább kéne a mondiba is egy ülés fűtés mint az elektromos ülés állítás.
(#26842) Tsebacsi Igen ha memóriás lenne még azt mondom oké tényleg hasznos, de így hogy kb csak én használom sose kell állítgatni.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #26845 üzenetére
A Paszulyban van elko ülés, többen használjuk így hasznos de a rizsrakétát pl Máguson kívül még nem nagyon engedtem vezetni senkinek így nem hiányzik.
Btw az fényre sötétedő külső (és belső) tükröt azt instant kötelezővé tenném. Haver IS250-ében van és nagyon hasznos találmány! Tök jó volt végre úgy vezetni az M0-on hogy nem kellett bújkálnom a retinaégető égbevilágítós autók elől.
stickermajom: Konkrétan Bitpork udvarán puceválta ki de gondolom vhol ott nyomja Fehérvár környékén amúgy.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
zoo8800
veterán
válasz bitpork #26845 üzenetére
Nálam ez semennyit nem tenne hozzá a komforthoz. A jó rugózás, jó üléspozíció, vagy az alacsony zajszint annál inkább fontos (szerintem).
Én pl. az autópályán 4000-t pörgő pöcsköszörűs kocsikat tiltanám be
Apropó, az én kocsimat tavaly 1, azaz egy ember vezette rajtam kívül: aki a műszaki vizsgát csinálta, és bevitte a műhelybe az udvarról. Oda-vissza volt vagy 50 méter.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bitpork #26897 üzenetére
Ez egy ósdi japó gép nem VAG, ebben nincs komfort vezérlő. Gyári tükör, régi levesz új felcuppant és kész.
Skillet: Enyémhez elérhető a gyári 6-os váltó de az se sokkal hosszabb mint a mostani ötös, sokkal nem lennék előrébb azzal sem de legalább egy fél vagyon lenne áthekkelni így utólag.
Tempomat van de kb alig használom. Olyan ritkán megyek vele hogy akkor vezetni akarom nem pedig csak utazni.
#nincsbennetarcsi
-
válasz bitpork #27000 üzenetére
Ezek az autók már csak befeketetésnek és tekintetnek jók. Aki ilyet tud venni, az úgy is azt vesz, ami éppen eszébe jut, mikor reggel fel kel. Pár év múlva megint kalapács alá kerül, annyi idő alatt meg még egy jó kis vagyonnal drágább lesz. Rosszul kiszállni nem lehet belőle.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen