-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #25336 üzenetére
9500 talán. Nem sok, na.
Persze, nem az enyémből vontam le ezt a következtetést, jelen vagyok 4 forumon, de Qru haverjáéba is 500k körül jár, és ha jól tudom az automataváltó kezdett el rakoncátlankodni, de indexen T_H is 450.000 körül jár, bár az övé kézi és hasonlókat tudna elmondani róla. Úgyhogy azt a kijelentést pontosítanám, h maga a konstrukció, a blokk megbízható, - de nem (csak) az én gyér futásomból kiindulva.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tomiii.
aktív tag
válasz bitpork #25393 üzenetére
Mondjuk a chip tuninghoz semmi köze
dízel kedvelőknek...
Mondjuk nem ez az egyetlen dízel drift autó, meg nem is nevezném a legőrültebb pilótának ismerve a mezőnyt.
+ Ki a fene ez a Tordai István? Hihetetlenül irritáló. Már a Vikis videóban is zavart. Mondjuk az egész műsor olyan amatőrnek tűnik. -
K Norbi
addikt
válasz bitpork #25477 üzenetére
Fékbetét cserekor szokták minden esetbe szabályozni? Ha pl hibátlan a tárcsa nem hullámos stb akkor miért szúrják le a vállát? Én pont erről vitatkoztam a haverokkal hogy szerintem felszokták szabályozni fékbetét cserekor mindig, de szerintük csak válla miatt teljesen felesleges volt belenyúlni a tárcsába.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz bitpork #25697 üzenetére
Nem tudom, én magyar kézből vettem, kereskedőtől, előtte pedig egy vietnámi kezén volt, aki budapesti lakos, ergo akár lehet behozott is.
Igazából azt se értem, hogy miért volt kétszer is ~ezer kilométerenként műszakiztatva, pár hét eltérésselaero.
Köszi, akkor most már azt is tudom, hogy onnastól van rögzítve[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
w333
félisten
válasz bitpork #25728 üzenetére
Kb. több mint 10X vezettem már ... de soha nem fogott el az az érzés hogy hűűű ez most kell nekem persze nem rossz de egy M3 -s BMW fickósabb !
Nagyon sz*r belőle kilátni ... hátra pl. lehetetlen, nagyon nagy a bódé olyan mintha egy tankban ülnék (hiába jól megy) elveszti a vezetési élményt !
Ha már a Japánok akkor egy WRX STi és Evo 9 is sokkal jobban érzem magam !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz bitpork #25736 üzenetére
Persze úgy már igen ... és +1 pontosan
Munkámból kifolyólag én már szinte mindenben ültem ami létezik ... na jó (Veyronban még nem) és lehet hogy velem van a baj de minél újabb annál inkább használhatatlanok ezek a divat autók, az alkatrészárak is a csillagos égben vannak ... pl. egy ilyen GTR -nek 2 db. első tárcsa 700 ezer, persze a tulajdonos sír hogy húúú de drága de akkor kérdem én miért vásárolt egy ilyen autót ?
Lehet hogy a korral jár de így 31 éves fejjel már inkább a régi klasszikusak felé húz a szívem ... (lehet azért mert nem engedtetem meg magamnak) de pl. egy régi E30 M3 vagy 850i, régi nagy 7 -s, régi Legend, illetve azok az autók amikben még 99% a nyers erő uralkodik és nem az elektronika én sokkal jobban értékelem ezeket az autókat ... tudom régiek de azok legalább autók volt és nem egy divatcikk !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz bitpork #25741 üzenetére
Ez pontosan így van ... különben 238LE + 1810Kg is kiváló páros
Az a vicces hogy nekem ugye volt a 2003 -s Pug 406 amire szinte a gatyámat is ráköltöttem (beleuntam eladtam) majd vettem egy "autó" -t 520i személyében és semmi másra nem költöttem csak a kötelező kopó alkatrészek és a benzin , pedig egy 92" -s autóról beszélünk ami sokkal extrásabb volt a fiatalabb 406 -tól, illetve autópályán Pug 406 kb. 160km/h -nál jött az óriási szélzaj (szinte már a hajamat fújta a szél) míg az 520i még 220km/h sem éreztem semmit, autó az autó között is van különbség és nem feltétlenül drágább (sőt) !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
zack
nagyúr
válasz bitpork #25741 üzenetére
Ezt a kategóriát, mint amilyen a GT-R is, éves szinten 6-7M fenntartani, és akkor nincs komolyabb gond vele. Az már más kérdés, hogy ebben a ligában a GT-R az egyik legproblémásabb, legnyűgösebb autó.
Illúziókat kergetnek azok is, akik azt hiszik, hogy egy M5, M6, S63, S65 sokkal kevesebb.
Az új A8-nak a gyári első lámpája 1,1M /db, és akkor ebből még ott az S8, aminél 1,5-2x a szorzó.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
zack
nagyúr
válasz bitpork #25781 üzenetére
Van egy ilyen verzió is, hogy a prémium nafta kintről jön, és a sima 95-ös Battáról.
Ettől függetlenül, nekem volt aki azt mondta, az OMV globálisan kintről jön.
AGIP-nál volt, hogy 22L/100km sikerült tankolnom a Mondiba. Ha tudom, akkor üres tankra tankolok, kérek számlát, és beperelem őket mert tuti hogy az 59L tankba 70L+ ment volna. Így sajnos nem tudtam bizonyítani, de írtam azért az AGIP Hungáriának.
Ugyanitt korábban Yamaha Majesty 400-ba sikerült 8,5L tankolnom 100km-re, amikor 6L fogyasztott max.
Ez a Váci úton található Agip kút a Dózsa György út és a Lehel Tér között.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
runner 125
nagyúr
válasz bitpork #25889 üzenetére
Legutóbb volt valami felhívásuk fb-n talán, h ha óraterekt vagy kamu hirdetés van küldjék, most nem találtam. Jah nem, nincs, a Tégla meg már nincs köztünk, bár engem nem szívlelt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
deicide
veterán
válasz bitpork #25934 üzenetére
Mit értesz normális használati értéken? Egyedül élek és nem tervezek ezen változtatni, nagyon ritkán nem egyedül utazom. Belefér a bevásárolnivaló, az IKEA-s cuccok is esetleg többé kevésbé. Ha bringát kell vinni, arra meg ott az F Astra.
szerk: illetve jelenleg időm sem lenne pályanapozni, hétköznap 3:30-kor kelek és 19:30-kor fekszem, hétvégén is edzések, meg versenyek. Majd ha kiöregszem 5-6 év múlva a futásból, akkor meggondolandó lesz.
Tsebacsi: Azt én sem nagyon értem, mert a GTC 200LE-jével is sokat kapart és rángatta a kormányt, ezt itt nem tapasztalom egyáltalán. Persze vizes úton, téli gumival hajlamos kipörögni, de szárazon betapad.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
zack
nagyúr
válasz bitpork #25983 üzenetére
Mindig a külső és belső körülményekhez igazodva vezetek.
Motoron 17 évet töltöttem el, balesetmentesen. Ehhez az kell - járműkezelés és forgalmi rutin mellett - hogy megfelelő önismerettel rendelkezz, tudd mikor, mit, és hol, és tisztában legyél azzal milyen állapotban vagy adott időben. Ha "éles" vagy és kipihent, jobbak a reflexek, és magabiztosabban vezetsz.
A balesetek döntő többsége motoron, és autóban egyaránt ezekből tevődik össze. Nincs önismeret, nincs veszélyérzet, nincs megfelelő járműkezelés, és elfelejtik, hogy velük is megtörténhet.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen