-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz Gabesz87 #203146 üzenetére
Nekem a sima 15 centis ikeás kábellel tökéletesen megy (nem tudom linkelni, valamiért most nem látom a netes felületükön), előtte hosszabb gyári kábellel nem ment. Gondolom a kábel ellenállása a lényeg, vagy gagyi legyen és rövid, vagy drága és hosszabb. Például ez, 240e-ért.
Illetve nézd meg, hogy ha tokban van a telefon, akkor a kábel teljesen be tudod-e tolni, vagy a tokon fexik fel. Asszonynak például olyan tok van, hogy csak a gyári kábel megy be rendesen, másik (itthon fellelhető) nem.focvis: ha nem használod a navit és a spotifyt, és lent van a telefon, akkor felesleges. Ha fent lenne a telefon és zavarna, hogy lóg a kanóc keresztül a középkonzolon akkor igen. Ha nézed is a navi/spotyt, akkor igen. Illetve ha zavar az, hogy a telefonod akksiját mindig csutkára tölti (és elvileg ez árt neki), akkor se vedd.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz thefreeman #203284 üzenetére
Én biztos nem döcögnék a kettesen, ha fontos a fogyi, menj 70-nel az M2-n.
Ez pedig n rád irányul, félre ne értsd, csak a napi Bp közlekedés témához: várjuk a megoldást a vezetőktől, amikor az emberek nem használják a gyorsforgalmikat, mert a kisvárosokban szüttyögve olcsóbb. Vácon nap közben meg élhetetlen a Spar-Tesco szakasz, de gondolom az autók 70%-a mehetne az M2-n is. Ismerek olyat, aki még mindig nem vesz Pest megye matricát, mert az M2-nek ingyenesnek kellene lennie.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz focvis #203306 üzenetére
Reggel 7-es indulás Vácról, Hungária, Kerepesi, Hegyalja tökély, Törökbálintnál levisz... az érdi Shell kútnál vitt vissza a pályára, előtte volt a baleset, állt az egész, de azért mi is csak araszolgattunk. Onnan M7 - 710 - 71, 2:08 menetidő helyett 3 óra. 6,8 a fogyi. Vissza Veszprém felé hozott, nem volt vészes, utána a pálya sem, 135-140 volt a teteje mindig a két bringa miatt. 7,2.
2 éve mentem ugyanerre a versenyre esőben (10 fokban, klíma nélkül), nagy szélben az 1,6 Corollával, az 10 litert evett. A 710-en szemből fújt a szél, 4.-ben nem gyorsult 100 fölé. I love TSIga.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz stickermajom #203354 üzenetére
Sok a nép és nem tudnak úgy menni, hogy motorfékkel tartja a távolságot. Ezért van az, hogy az eleje fékez, a végén áll a sor és csatt. Tegnap Vác előtt volt egy ráfutásos baleset az M2-n, ma meg az M0 előtt. Pedig ott nem nyaralni "sietnek".
Mai két kedvenc egy A4 meg egy E Merci, mindegyikben 4-5 fiatal. Úgy rángatták át a sávok között, hogy legszívesebben átszóltam volna, hogy ha miattad nem érünk le, fel leszel pofozva.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz tboy93 #203603 üzenetére
Majd írom mindig mi történt. Nekem nem lesz előbb cserélve, csak amikor kötelező, és a kollégák cégautó tapasztalatai alapján 8-10 évig marad is. Mivel szinte csak magán használatban megy, ezért sok km nem lesz benne, olyan évi 12e km körül.
Most van benne 16e km, víz a maxon, olaj ugyanott, ahol 3000 km után (max mínusz fél cm).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz tboy93 #203621 üzenetére
30e km / 2 év. Így is számolja, és nem akar lejjebb menni, pedig az elején csökkent, de visszaállt. Most a két év azért lesz előbb, mert '20 februárban vettem át a kocsit, de szerintem már decembertől számolja, mert készletes autó volt. (Rendszám is még R-es, pedig februárban már S is ment)
bandus: alapból home officeos munkakör, munkához nincs rá szükség, kb béren kívüli juttatás. Nyilván a főnökömé 5 évente le van cserélve, de a kollégámnak (fellettes) még egy Mazda 6 MK2 van. Ő mondjuk nincs is rászorulva, vettek pár éve egy új Outbacket családi kocsinak. Én így is elégedett vagyok, kaphattam volna valami kisebb zsebcirkálót is, ez meg most nagyon jól jött.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Egy filozófia professzor az előadását úgy kezdte, hogy fogott egy konzervesüveget és feltöltötte kb. 5 cm átmérőjű kövekkel. Rákérdezett, hogy tele van-e az üveg.
- Igen! - volt a válasz.
Ezután elővett egy dobozt, tele apró kavicsokkal, és elkezdte beleszórni azokat az üvegbe. Miután a kavicsok kitöltötték a kövek közötti üres helyeket, megint megállapították, hogy az üveg tele van.
A professzor ezután elővett egy doboz homokot, és azt kezdte beletölteni az üvegbe. A homok természetesen minden kis rést kitöltött.
- És most - mondta a professzor - vegyétek észre, hogy ez a Ti életetek! A kövek a fontos dolgok (a családod, a partnered, az egészséged, a gyerekeid). Ha minden mást elveszítenél, az életed akkor is teljes maradna. A kavicsok azok a dolgok, amelyek még számítanak; mint a munkád, a házad, az autód. a homok az összes többi apróság.
Ha a homokot töltöd be először, nem marad hely a kavicsoknak és a köveknek. Ugyanez történik az életeddel. Ha minden idődet és energiádat az apróságokra fordítod, nem marad hely azoknak a dolgoknak, amelyek igazán fontosak a boldogságod érdekében. Játssz a gyerekeiddel; szakíts időt az orvosi ellenőrzésre; vidd el a párodat táncolni! Dolgozni, takarítani, vendégeket hívni mindig lesz időd. Ezért a kövekre figyelj - azokra a dolgokra, amik igazán számítanak. A többi csak homok!
Az egyik diák megkérdezte, hogy most már valóban tele van-e az üveg.
Mire a professzor azt válaszolta: - Igen, tele van.
Erre a diák elővett egy üveg sört, kinyitotta, s beleöntötte az üvegbe. A sört a homok elnyelte, és térfogatváltozás nem következett be.
Azt mondta erre a diák: - Nos, bármennyire is úgy érezzük, hogy az életünk teljes, a fenti példából jól látszik: egy sör azért mindig beleférAutóba pakolásnál pedig a dobozos sör az, amiből 2 tálcányit bármikor be lehet még rakni, bárhova.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Ezeknek volt spoilerjük meg pótféklámpájuk.
240-nel döngettek az M1-esen, élőben közvetítették
Ez valami Merga?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Qtya123 #204241 üzenetére
Az hagyján, de hogy már a lányok is kezdik. Múltkor egy Leon kombi FR-rel akart tanítani egy csajszi, de városban voltunk, mögöttem a gyerek, inkább elvettem a gázt, hogy ne menjen fel a padkára szegény, ha már a kanyarodóból akar bevágni elém. Most hétvégén meg az M3 kivezetőn a 100-as táblánál 120-nál állt a seggemben két csajszi egy dízel A3-mal. Én kiálltam a sorból, ment a következőre, az anyósülésen meg vigyorgott a másik. Ha nincs fent két bringa, akkor lehet, hogy elmegyek velük Gödöllőig.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
BalatON
bitpork, nem vagy Sóstón? Vagy más?Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz stickermajom #204502 üzenetére
Ha a menetidőre gondolsz, akkor nem volt vészes, M2-M0-M6-62-M7. Csak az M0 sávterelésnél volt egy kis sor.
Magnum_: kis kád már nem kell
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Magnum_ #204520 üzenetére
Nincs alvós szőrmók. Babakocsi, utazóágy, kis bőrönd ruha, ikeás etetőszék. Baráti kecóban vagyunk (ingyen), ezért mi intézzük az elemózsiát, ez kb a cucc negyede (tudom, van bót, de... pulled porkot nem jó 30 éves palackos tűzhelyen csinálni).
Fogyi 6,8 volt, kulturált emberekkel, volt két AMG (a 4door coupe meg a lapos, drága), aki tolta a leállósávot.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz focvis #204811 üzenetére
Most viszont tökéletes volt, kb 1:40 alatt hazaértünk (M7-Hegyalja-budai rp-M2). Max 2x kattintottam ki a 160 tempomatot, abból az egyik volt enyhe fékezős. Így tudok fogyit is, B.aliga-M1/M7 találkozó ezzel a sebességgel 7,7 (klíma+cuccok), hazáig lement 7-re.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Tsebacsi #204897 üzenetére
Kia/Hunyadi: nekem sem tetszik egyik új SUV-juk sem, pedig a régiek nagyon. A Sorento kicsit olyan Durango kinézetű volt.
Pedig ez a hűtőrács mintába rakott DRL/index jól néz ki például a FL i30-on, de a Tucsonnál nem adja.Reggeli sztori: elmentem kocsit mosni, üres a mosó, bogároldó befúj, megyek pénzt váltani, nem húzza be a papírt. Jött egy Mercis srác, tudsz váltani? Nem, de neki meg nem indul a mosó. Áramszünet, vagy lekapcsolták. Vegyszer a kocsin, tűz a nap, irány az elefántos kút, szerencsére csak 3-4 percet kellett várni az előttem lévőre. Rgyelőre nem tűnik foltosnak.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Nem kívánom senkinek, de majd jusson ez a beszélgetés eszetekben, amikor egy családtag miatt siettek. Anno hajnal 2-kor x20-szal mentem a kis városban, mert 5 héttel előbb megindult a szülés, a diszpécser meg azt mondta, hogy ha fél óránál korábban beérünk, akkor menjünk kocsival, mert mentő nem lesz. Tök üres volt az utca, de ha valaki lát, biztos azt mondja, hogy a hülyegyerek racsingol a 20 éves Toyotával meg a csajával. Az Audis történet nem érdekel (reggel elmondták amúgy a rádióban, hogy milyen szépen fogalmazott), de van az a helyzet (ne legyen!), amikor nem fogtok gondolkodni.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz kisza25 #205098 üzenetére
+1. Érezni is, hogy jobban jön a hideg levegő, mivel nem csak a szellőzőkön kell kinyomnia a benti meleget, hanem az ablakon távozik. Ugyanezért nem jó a belső keringetés sem, mert a kosiban 50 fok van, kint meg 35. 3-4 percig megyek lehúzott ablakkal, utána fel, és a fújást is visszaveszi, mert már lehűlt a levegő. Nyilván nincs még bent 21 fok, de már jó.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
Ma ránéztem megint a menüben, szépen tartja magát a 30k/2év szerviz. Gondolom a kereskedő nem olyan hülye, hogy alapból fix szerviz-intervallumot állít, nem? (Főnökömből kinézem, ha rákérdeztek nála, de miért kérdeznének rá, ő tuti nem mondta.) Víz maxon, olaj ugyanott, ahol 3000 km után.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
Értem, de itt még mindig az elérhető árról és egy roadsterről beszélünk. És a 90 % miatt van már otthon egy Octavia, vagy céges vagy saját. Ha saját, akkor ~20 milla ment el kocsira, Magyarországon, elérhető áron.
Szerintem itthon az elérhető áron az az NB-NC.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz tboy93 #205454 üzenetére
Benne van a nevében. Tavasszal.
stickermajom: remélem otthon ezt úgy mondtad el, hogy a jégkár javítása annyi lenne, hogy nem érdemes megtartani az Opelt, ezért inkább befizetted a Daciat. Ja, és elektromossal nem szabad kimenni jégesőbe, mert ráz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen