- PlayStation 5
- Battlefield 2042
- EAFC 24
- Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
- Gran Turismo
- Napokon belül indul a testkamerás Bodycam című FPS korai kiadása PC-n
- Nintendo Switch
- Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
- Bestbuy játékok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz cappa72 #299142 üzenetére
Inkább fordítva, ha telik GT2 RS-re, akkor vennél McLarent járkálni. Van egy GT2 RS eladó mobile-n, 650.000 euró, volt eladó McLaren 570 itthon, egy elektromos 5-ös BMW áráért meg lehetett venni. Nagyságrendekkel komolyabb a Porsche a beugró McLarennél, minden téren.
GT Porschek amúgy versenyautók, a sima GT3-on kívül nem igazán járkálósak, azokat használni érdemes venni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Nem tartott sokáig, Audi elengedi a látszólag véletlenszerű teljesítményszint jelölést.
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #299861 üzenetére
Leszarod, elengeded, amikor lehetőséged adódik rá. Teljesen felesleges az ilyenek miatt vérnyomáscsökkentőért kiáltani.
+1, nem eri meg. -
brumi1024
veterán
BPC Taycan Cross Turismo 4S. A terepkombi, alap fékkel, 700 kg súlytöbblettel, 80 lóerős hátránnyal, egyáltalán nem idevaló gumival Giulia QV szintet hozott, úgy, hogy a Giuliaval ellentétben nem melegedett el és esőtáncot sem kellett járni a menetek közt, hogy kibírja (Giulia a "célegyenes" végén már meg sem tudott állni). Porschenál még mindig tudnak valamit.
Legközelebb M3 kombi, kíváncsi leszek.
-
brumi1024
veterán
válasz Gergőke88 #300103 üzenetére
Jaja, ez még a facelift előtti. Erősebbek lettek kicsit az újak, illetve megkapták alapból az adaptív légrugót és opcionális az összkerekes modelleken az Active Ride, ami a Panameraval lett bemutatva.
Illetve lett egy Plaid konkurencia is, a Turbo GT, az 2 másodperccel marad el a Rimac Neveratól a Nürnburgringen.
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #300289 üzenetére
Inditasrasegitot vagy toltot proaktivan beszerzek szerintem, Golf mar panaszkodik az akksira.
-
brumi1024
veterán
válasz dellfanboy #300304 üzenetére
Nekem Svájc rémlik. Norvégok a legszigorúbbak a skandinávok közül, de náluk fix díjak vannak+jogsielvétel és börtön. 40-es táblánál 61 már 425k, 66 meg 3-6 hónap jogsimentesség és 520k.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz dellfanboy #300322 üzenetére
Ja látom. Mondjuk pont ez a cikk is írja, hogy hasonlóan Svájchoz.
Amúgy azt hittem Skandináv országokról van szó.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #300410 üzenetére
Arteon gondolom shooting brake? Simat megszuntettek, shooting brake sem hiszem hogy sokaig marad. A listabol csak egy hajt jo helyen szoval en tudom mit valasztanek.
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #300441 üzenetére
iDrive 8 egyebkent eleg lightos az erintos feluletek tekinteteben, a klimakezelestol eltekintve szerintem rendben van.
-
brumi1024
veterán
válasz barnam_ #300448 üzenetére
iDrive 9 mondjuk csak az FWD BMW-kben lesz, a nagyok jelenleg iDrive 8.5, majd mennek a Neue Klasse teljesen uj rendszerere.
Csomagos extrak: a nemeteknel pont hogy nem a csomagozas a jellemzo. Van egy-ketto, de a legtobb esetben kulon megvehetoek az extrak.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #300461 üzenetére
Nem 190?
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz barnam_ #300470 üzenetére
Hát a Neue Klasse az új platform lesz, jövőre jön az első modell (X3 utód), és onnantól folyamatosan a többi. Felhagy a jelenlegi kijelző elrendezéssel, úgyhogy nincs átjárás/frissítés, és így az iDrive 8/8.5 nem lesz nagyon hosszú életű.
Hát a BMW-nél vannak korlátok, de alapvetően nem kell se ülésfűtést se szellőztetést venni a bőrüléshez, a teljes (műszerfali) bőrcsomag meg független extra. Tempomatból változó, van amelyik modellnél külön meg lehet venni az adaptív tempomatot, van ahol 3 lépcsős vezetéssegítő van: alap ami csak vészfékez, közepes ami kb a távolságtartó tempomat (meg sávtartó), illetve van a mindent tudó.
Ahol az utóbbi években elkezdtek csomagozni azok a különböző M csomagos design extrák, hogy pl melyik random betét legyen fekete, vagy milyen színű legyen a fék. Lehet kombinálni egy szintig, de kell hozzá az M csomag. Covid alatt jött be ez, ahol kiesett az extrák jó része és egyszerűsíteni akartak amennyire lehet. Viszont a japánok kedvelt megoldását nem alkalmazzák, ahol ha vonóhorgot akarsz meg kell venni a bőrülést, nagyhifit és a tetőablakot.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz norbert1998 #300555 üzenetére
De mar francia.
-
brumi1024
veterán
válasz Corsa02 #300680 üzenetére
Hat akkor valoszinuleg belenyultam, 3 1.4 TSI-m volt, abbol 2 0 km-es koratol 70k illetve 90k km-ig, harmadik 100-120k kozt, mindegyik ette az elso pillanattol fogva. A harombol az egyik a vizet is. Hidegen egyik sem volt hajtva, esszel voltak hasznalva.
De gondolom veletlen kerult be a normalis olajfogyasztas merteke a kezikonyvbe. Kicsit gyartoi reakcio szagu ez az allitas.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!