-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
Toyota azért belehúzutt rendesen [link] van már a Yaris GR, az új GR86, a Supra 2 féle verzióban, most meg ez a Corolla GR se lett gyenge
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #227514 üzenetére
Az X6M competition ideális választás, könnyű beszállni de mégis sportos menettulajdonságokat kínál.
-
-v-
addikt
válasz
rasotamas #227636 üzenetére
Igazából a csillapítás lassú meg gyors tud lenni, nem pedig puha
és van kifele belfele lassú gyors sebességű.
Vannak bizonyos keménységű rugók az autó alatt, az behatárolja mekkora tartományban lehet a csillapítást állítani (nem mintha tudnánk a fentiek közül mit állít ugye), egy alul meg már túlcsillapított állás között. Ha nagyon alulcsillapított lesz ugyanúgy már csak romlani fog a komfort, plusz még el is pattog, a rugóid keménységét nem tudod gombnyomásra hangolni. -
-v-
addikt
válasz
stickermajom #227694 üzenetére
m54b25 .. utána eltört valami
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #227723 üzenetére
Jaja. Inkább egy ilyen: [link]
-
-v-
addikt
válasz
bulikavagyok #227908 üzenetére
tavasz végén-nyár elején felgurulok az Alpokba
az összes pass zárva van még. Július-Szept között menj
-
-v-
addikt
válasz
bulikavagyok #227916 üzenetére
Persze szinte az összes magasabb hágó zárva van ősztől nyár elejéig (hóhelyzettől függ) de még nyitás után is szar idő van, vizes havas hideg van stb. igazából júliustól van a szezon passozni
[link] -
-v-
addikt
válasz
DeathAdder #228264 üzenetére
Hát ez egy lendület pálya ... összkerék + dízel nyomatéka meg a jó súlyelosztás, jól fordul, jól át lehet vinni a lendületet a kanyarokon, jól lehet kigyorsítani. Na meg ennél a kis 50mp-es köröcskénél az első körnél a rajt rengeteget számít ám, ott 700Nm összkerékkel van ám előny: [link]
Jópofa műsor ez a laptiming, de azért annyira nem mérvadó, a régi köröket még gumimelegítés nélkül futották, az újaknál már mindig melegítenek .. állórajt ezen a kis rövid körön irreálisan sokat számít arányaiban, plusz azért ez a vonalvezetés igazából egy gokartnak meg mx5nek való valami.
(ja meg bmw hazudik is, összes ilyen performance autójuk jóval erősebb padon mint amit állítanak)[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
Jól mozog ez az új rs3
[link] ez pont jó lenne nekem szaladgálósnak.
-
-v-
addikt
Én céges GR86-ot akarok.
-
-v-
addikt
Egy ilyen i4 is jo lenne nekem szaladgalni [link]
(mekkora fos lett a TC szokoevente olvasok el valamit de az is mindig gagyika)
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz
vzsryl #228541 üzenetére
Ez nem jobbról előzés. Kifordult a szélsőbe, aztán kigyorsított, és maradt végig a sávjában, mi a baj ezzel. Lehet le se szart téged. Valószínúleg azt is leszarja hogy jössz ide sötétzöldezni
Amúgy hol akadályozott ez téged, vagy teremtett veszélyhelyzetet számodra vagy miért okozott ez lelki törést? Nem értem eskü. Ilyen autópályán is van rengetegszer, vagy arra nem jártál még?[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz
vzsryl #228553 üzenetére
Honnan tudod miért vette, lehet azt kapta a cégtől. Amúgy mi közöd van hozzá. Majd te megmondod mi a rendeltetésszerű használat? És egy dízellel hány g-vel szabad max. kigyorsítani hogy még ne legyen tajparaszt az ember? Vagy egy szívóbenzinessel hogyan kell? Tudjuk már, nehogy itt sértődés legyen aztán.
-
-v-
addikt
válasz
cOxeR #228969 üzenetére
Cserébe nincs ez az elvált nem vált el, kickdown nem kickdown stb ... vicces hogy laptimingban látszik sokszor, még a sportosnak csúfolt autókban is a dsg meg olajos automata is, sosem úgy váltogat ahogy kéne.. manual módban vagy lassú vagy kiszámíthatatlan és még ott is sok bele is vált stb. nagyon kevé igazán jót látok így videók alapján, amiről el tudom képzelni hogy csapatáskor tényleg nem zavarna hanem hozzátenne. Az a baj az ránézésre a porsche pdk
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
Egy ilyen Z4M coupe is pont jó lenne szaladgálósnak [link]
Vicces azért amiket az új bmw-kkel kapcsolatban mondanak összehasonlítás .. driving impressions alatt.