Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #274566 üzenetére
Az Arpad hidon van korlatozas?
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #274586 üzenetére
Igen.
-
brumi1024
veterán
válasz Dare2Live #274636 üzenetére
Meg nincs hude nagy lassulás tőle.
Auto, valto (jellemzoen automatanal), programozas kerdese, de altalaban nagyobb loket komolyabb motorfek hatas. Nalam kifejezetten nagy, siman helyettesiti a feket sok esetben (ha a radar szerint van elottem valaki).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Napi Tesla arak hirado: Model 3 Performance 18.8-ert azonnal elhozhato (szalonauto). Eleg komolyan engedik lefele.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Nem volt meg: Porsche bemutatta a 992-es generacio eddigi legkivanatosabb valtozatat, a 911 S/T-t. Gyakorlatilag egy GT3 RS kezivaltoval, az aero rendszerek nelkul, 9000-ig vidaman forgo szivomotorral, 1380kg-os menetkesz tomeggel. Sajnos csak 1963 db lesz belole.
Ugyanitt 911 Turbo vs Model X plaid, tovabbra is kozel feketemagia amit a Porsche produkal a launch controljaval, allo helyzetbol gyorsabb, mint a kozel 400 loerovel meg 600 Nm-rel erosebb villanyauto.
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #274907 üzenetére
Vagy csak az eltérő jogi háttér miatt több joguk van, amihez egyrészt képzést is kapnak, másrészt az átlag Jóska is tisztában van azzal, hogy tisztelni kell a rendőr hivatalát?
Hat ezzel eleg valoszinuleg tisztaban vannak, ott hamarabb fogja a rendor hasznalni a fegyveret. -
brumi1024
veterán
Vízszintes eső volt, jég szerencsére nem, kert, autók megúszták, áram nem volt egy ideig.
-
brumi1024
veterán
válasz kisza25 #275257 üzenetére
A tempomat es a limiter a legtobb rendszernel ket alternativ funkcio, be sem tudod kapcsolni oket egyutt. A limiter egyszeruen nem enged tobb gazt a beallitott tempo felett (de nem fekez ha felette mesz mar), a tempomat pedig megprobal egy adott sebesseget tartani (sok esetben fekezessel is).
A limiternek az az értelme, hogy mondjuk 130 tempomatnál beállítom 135- re a limitert, ha erős lejtő van, akkor ne engedje tovább hyorsulni.
Ez akkor mukodne, ha a limiter fekezne, de nem teszi. Ha tenne, akkor a tempomat is fekezne, tehat nem lenne ertelme egyutt hasznalni a ket rendszert.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #275307 üzenetére
A helyi buszjarat amugy is minek ment oda, a toltes amugy is fontos, 489 loerovel nem lehet kozlekedni, csak 653-mal.
-
brumi1024
veterán
válasz MC Pite #275315 üzenetére
-fékre vagy váltásra mindig kikapcsol
Tizenpar eve nem csinaljak a valtasra kikapcsolast a VAG-ok pl.
-limiterhez (pályán) nem is kell nyúlni ha határozottan akarsz előzni, csak lenyomod rendesen a pedált, utána visszaáll ahogy beálltál a konstans sebességre.
Ugyanez van tempomatnal.
A leirt eset nem gondolom, hogy jelentosen kulonbozik a tempomattol, csak az egyiknel nem gombot kell nyomogatni, hanem a gazpedalon tartani a labat.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz mycso #275446 üzenetére
Elsokerekes auton (illetve ahhoz szokott sofornel) az alulkormanyzottsag egy konnyebben kezelheto helyzet, mint a tulkormanyzottsag, illetve ha a hajtastert es iranyvaltasert felelos tengelyen van a jobb gumi konnyen felrevezeto lehet az auto viselkedese: elol meg tapad, befordul, de a hatso mar hatarhelyzetben van, es picit jobban forszirozva eldobja.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Egeszen elmebeteg carwow drag race: Red Bull 2012-es (V8) F1 auto, McMurtry (1000kg-os EV), Rimac Nevera.
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #275595 üzenetére
motorháztető teleszkóp Octaviában van, Golfban csak pálcika
Ez mondjuk kifejezetten meglepo.
#275597 szőröscica: ...beugrok a Porsche Pesthez...
Napi szaladgalosnak egy 718 pont idealis, nem? Csomagtartoban literre meg tobb is, mint a Golf.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Köszi a talit, 20 perccel ezelőttig tartottuk a frontot.
-
brumi1024
veterán
válasz kisza25 #275756 üzenetére
Ezt a végsebességet úgy érte el, hogy egy motorral húzták be. ->
Denise Mueller-Korenek erre való járművön (országútin), saját erőből (légellenállás ellen volt felvezetőautója): Her goal had been to break the previous record of 167 mph (269 km/h); she was surprised to learn she had reached 183.9 mph (296.0 km/h), breaking Rompelberg's record by almost 17 mph (27 km/h). ->
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bandus #275769 üzenetére
G7 szerintem a legjobban sikerult belter szempontjabol az utobbi par generaciobol. Astrat bereltem 2-3x 1 hetre, G7-et tobb formaban eleg sokat hasznaltam/hasznalok (kozel 80k km), szerintem a Golf jelentosen jobb. Aktualis Astra vs G8 teren valoszinuleg megfordult, de eleg keveset ultem G8-ban, es itt a topikban foleg a bugok vannak emlitve.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Napifogyi: 10.6, de volt indok.
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #275822 üzenetére
A 6-os szerintem masszívabb érzést keltett, mint a 7-es, de a 7-es modernebb belül, és érződik az MQB vs PQ35 különbség is mozgásban.
-
brumi1024
veterán
I-Pace nagyon nem sikerult jol, bereltem egyszer egy 5 napra Hollandiaban (erdemes megnezni mennyi publikus tolto van ott), annyit en meg nem szivtam villanyautoval. AC toltese konkretan hasznalhatatlan, kerdeses volt, hogy a repterre visszaerunk-e vele. Nem csoda, hogy olcso volt a berles.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz macilaci78 #276022 üzenetére
1.51 magas, szoval egy atlag holland ferfi nyakaig er. 6 centivel lett magasabb az elodnel, es a motorhaztetot nagyon felhuztak, talan meg jobban elvesztette a szedansagat, mint az i4 a coupe formajat a belsoegesuekhez kepest. 1590mm kornyeken mar kis SUV-ok vannak.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen