-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz
tboldi #272082 üzenetére
Nem egyszeru fole menni, ez a 20 is 2 ora palyazas utan jott ki, raadasul itt nincs sok egyenes, satufek padlogaz van 0-140 kozt.
Mas: Volt kint ket lany egy-egy szurke Mustanggal (egyik V8, masik a 2.3). Egyutt jottek, egyutt mentek a palyan is, nagyon jo idokkel, meno volt.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
pècsimunkás #272172 üzenetére
A kerdesek nagy reszen visszatero tematika, hogy a mai hetkoznapi modellek erosebbek, mint a korabbi sportosak.
-
brumi1024
veterán
válasz
szabonagyur #272218 üzenetére
M lite-ot kell venni, BM WM 240/340/440/550/850/760 kijön.
-
brumi1024
veterán
válasz
MasterMark #272339 üzenetére
Nem csak. Bal labbal fekezve lehet overlap a gazpedal felengedese es a fekezes kozott, ezzel kevesbe billented ki az autot az egyensulybol, sokkal finomabb lesz a terhelesvaltas, ami palyan, hatarhelyzetben sokat tud szamitani.
-
brumi1024
veterán
válasz
radi8tor #272350 üzenetére
Ugye a varakozni es megallni tilos tablakrol igy ir a KRESZ:
15. § (1) A járművek megállását vagy várakozását tiltó jelzőtáblák:
a) „Megállni tilos” (60. ábra); a tábla azt jelzi, hogy - a forgalmi vagy műszaki okból szükséges megállást kivéve - megállni, valamint várakozni tilos;
60. ábra
61. ábra
b) „Várakozni tilos” (61. ábra); a tábla azt jelzi, hogy várakozni tilos; a jelzőtábla alatt elhelyezett kiegészítő táblán levő felirat jelezheti, hogy a várakozási tilalom a járművek meghatározott körére nem terjed ki;Es a feloldasrol igy:
(2) Az (1) bekezdés a) és b) pontjában említett jelzőtáblák hatálya a táblánál kezdődik és a következő útkereszteződésig tart, kivéve *
a) ha a jelzőtábla alatt elhelyezett kiegészítő tábla ennél rövidebb távolságot jelöl meg,
b) ha ellenkező értelmű jelzőtábla a tilalmat előbb feloldja,Szerintem itt az a) es a b) eset egyutt all fent, egy ellenkezo ertelmu tabla (ami egy tavolsagkorlatos megallni tilos) feloldja a keresztezodes elott.
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz
tboldi #272392 üzenetére
Meg a töltőhálózat sem adott, illetve az elektromos rollerek, biciklik, meg a 10k-s BKV bérlet mellett biztos lenne létjogosultsága 3-4 milliós korlátozott városi járműveknek?
Arra amúgy elég sok publikáció van (sőt egyetemen is oktatják) dupla áteresztőképesség (valójában nem lenne annyi) az utakon nem oldja meg hosszú távon a helyzetet (lásd ázsiai országok és a robogókáosz).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Nem kapott nagyobb terhelést melegben? Pályanap után az UUHP gumik is így néznek ki (és 60-70 fokra melegednek csak), főleg ilyen időben, négyévszakos azokhoz képest kifejezetten lágy, dinamikusabb szerpentinezéssel/autópályázással ebben a közel 40 fokban nem kell sok ehhez.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
Tsebacsi #272561 üzenetére
+1, szerintem ezeket sokkal tisztabb lenne emailben megbeszelni, szoktam orulni ha esetleg par evvel kesobb vissza tudom keresni mit beszeltunk meg.
Persze, gyorsabb a telefon, de azt is tiszta lenne a vegen egy emailben osszefoglalni, munkaban is, ha barmilyen meeting vegen nincs ott egy osszefoglalo email nem lesz belole semmi.
#272562 Qru: Ez csupan kifogas, ha van ido a szinkron kommunikaciora, akkor az aszinkronra is kellene hogy legyen (pont ez lenne a lenyege).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
macilaci78 #272565 üzenetére
Gondolom a valasz cc-jebe ment a NAV.
#272566 Qru: Bilibe log a kezem, de azert erre vannak megoldasok, pl elore megfogalmazott automatikus valasz az alapveto informaciokkal (talalkoztam mar ilyennel), esetleg kulonbozo feltetelekkel (nagyon futurisztikus igenyek eseten pedig chatGPT). Eloszuresnek nincs problemam a telefonnal, de legyen meg irasban a valasz/ajanlat, ne feltetlen csak utolag a szamlan.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
MasterMark #272739 üzenetére
Azon kivul, hogy igazan kereshetett volna egy kihalt korforgalmat...
-
brumi1024
veterán
Erdekesseg: Europaban gyanus, hogy betiltjak a kromozast (nem csak az autoiparban).
Es hogy ne csak offoljak: Euroring utan most volt az elso tankolas (azota nem sokat mentem kb 100 km bent bele), 14.2. Eddigi legmagasabb, de igy is meglepoen alacsony, ugy, hogy az elhasznalt 43 literbol kb 30 az Euroringen volt.
-
brumi1024
veterán
Bandussal ertek egyet, ez az incentiva a nem rakkelto feluletkezeles kidolgozasara. Amig ez a legolcsobb megoldas, es nincs indok mast kutatni, addig nem fognak ra kolteni. Na most majd kell. Kapitalizmusban ez tud mukodni.
Szemelyes velemeny, de nekem egyetlen masodpercig sem fog hianyozni az autoiparbol a krom, a Rolls-Royce-okon kivul szerintem semminek nem all jol, ott meg belefer az arba mas is.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Mariaremetei uton felavattak a traffiboxot, 156 befele a rekorder, 119 kifele.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
E9x-nel is felszereltsegfuggo, de maximum egyezik (300x24 es 300x20, az elso tengelyen vastagabb), de valamelyik facelifttol 312-es az elso, az M3-on pedig az elso a nagyobb (360 es 350).
Valamennyire befolyasol a sulyeloszlas, de igy is nagyjabol a 75% a fekezesnek az elso fekeken alapul, az elso tengely terhelodik a sulytranszfer miatt. A dobfek/kezifek mint ok nekem realisabbnak tunik.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
MC Pite #273381 üzenetére
+1, volt szivas telen sielesen az iX-szel.
#273369 Snoop-y: 150 km/h-nal 23 koruli a fogyasztas, ha huzamosabb autopalyas hasznalatot nezunk akkor 80-20% a realis toltottseg kihasznalas (nem art a tartalek, es nem eri meg megvarni a 100-ra toltest) 50 kWh * 0.6 / 23 = 130 km kenyelmesen. 170-180 nem realis, 100 folott a performance is jelentosen visszavesz a vehemenciabol. Ez a standard range, long range 80-as akksival van.
#273360 focvis: Nem valtozott a fabetet ota jelentosen, amit tapintasz az olyan amerikaiasan nem rossz minoseg, inkabb a bugokkal (megtelik a csomagtartofedel vizzel pl), meg a leeso karpitelemekkel vannak problemak. Illetve egy csendesebb autohoz kepest a szelzaj/gumizaj van 130+-nal.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Reggel az autopalyan osszefutottam egy aktualis GT3 RS-sel.
Eloben a szarny tenyleg komikusan nagy, a tejete mar-mar Duster teto magassagaban van.
Viszont nem evilagi ahogy ez mozog, egy 5-ossel probaltuk egy darabig kovetni, a proban van a hangsuly.
Ha el akar menni, akkor nem sok minden van, ami ezt akar csak tavolrol kovetni tudna.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
MC Pite #273402 üzenetére
Enyaq dragabb, mint a Model 3, itthon legalabbis. Az Enyaq a 60-as akksival 20-rol indul, Model 3 SR meg 16-ert azonnal elhozhato, ugye "kvazi fullos", es talan meg el a 10.000 km ingyen supercharger is.17.3-ert van Long Range RWD, szinten eleg jo deal.
MY van kb Enyaq arban, de utobbi extrazva erezhetoen dragabb lesz, es mas a ketto, MY valoszinuleg kevesbe jol osszerakott, de villanyautonak/fun factor szempontjabol jobb, es jobban is pakolhato.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
Peter.70 #273410 üzenetére
Nem is az akksikimeles miatt nem erdemes 100%-ra tolteni, hanem az ellaposodo toltesi gorbe miatt. A legtobb esetben jobban jarsz 20-80-nal es plusz egy toltessel, mint arra varni, hogy az addigi 100-150 kW helyett 10-40 kW-tal toltse az utolso 20%-on. Mondjuk az SR-nel 50 km-rol beszelunk, szoval igazan nem is hozna sokat. 20-80% 22-23 perc vs 80-100% kozel 30 perc.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz
macilaci78 #273499 üzenetére
Amúgy viccen kívül van powerbank villanyautóhoz.
-
brumi1024
veterán
válasz
macilaci78 #273503 üzenetére
Tudom, nem is azért mondom, csak engem meglepett, amikor Bjorn (nagy villanyauto tesztelo) azzal jarkalt.
-
brumi1024
veterán
válasz
MC Pite #273530 üzenetére
De ez rendes gyártó, ahol egy csomó dologra gondoltak tervezéskor, amire a vag-nál nem.
VAG egy márkája a Seat/Cupra.Szóval nehezen értelmezhető, hogy sok mindenre gondolnak, amire a VAG nem. Leon - Octi - Golf - A3 vonal különbségeit mesterien belőtték anno, de alapvetően nagyon hasonló/majdnem ugyanolyan autókról beszélünk.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Abbol a szempontbol logikusnak tunik, hogy eddig esetleg uj dizelt vettek nem tul hosszutavu de rendszeresi ingazasra (1-2-300 km egyhuzamban mondjuk), ennel viszont minden teren jobb a villany, ha megoldott a toltes a celallomason/otthon: olcsobb/takarekosabb, kenyelmesebb,, nem traktor, jobb vezetni, nincs szivas a karbantartassal.
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep